چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۰:۳۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 16 آبان 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آبان 1396 میزان 2 آبان 1396 میزان 3 آبان 1396 میزان 4 آبان 1396 میزان 5 آبان 1396 میزان 6 آبان 1396 میزان 7 آبان 1396 میزان 8 آبان 1396 میزان 9 آبان 1396 میزان 10 آبان 1396 میزان 11 آبان 1396 میزان 12 آبان 1396 میزان 13 آبان 1396 میزان 14 آبان 1396 میزان 15 آبان 1396 میزان 16 آبان 1396 میزان 17 آبان 1396 میزان 18 آبان 1396 میزان 19 آبان 1396 میزان 20 آبان 1396 میزان 21 آبان 1396 میزان 22 آبان 1396 میزان 23 آبان 1396 میزان 24 آبان 1396 میزان 25 آبان 1396 میزان 26 آبان 1396 میزان 27 آبان 1396 میزان 28 آبان 1396 میزان 29 آبان 1396 میزان 30 آبان 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تحلیلگر خبرگزاری روسی اسپوتنیک نوشت: یمن حق دفاع از خود در برابر تجاوز نظامی عربستان و متحدانش که سه سال است یمنیهای بیگناه اعم از زنان و کودکان را می کشند،دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- تالاب شیرین سو در بخش شیرین سوی شهرستان کبودر آهنگ واقع در استان همدان قرار دارد؛ تالاب زیبای شیرین سو که پناهگاهی برای پرندگان مهاجر است در فصول مختلف سال پذیرای کوهنوردان و گردشگران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور لبنان در دیدار با کاردار عربستان ضمن بیان این که شیوه استعفای نخست وزیر این کشور در عربستان پذیرفتنی نیست خواستار بازگشت سعد الحریری به لبنان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی قطعات متعددی از سوی خوانندگانی چون "عشق (ع)" غلامرضا صنعتگر ،"پیرهن سیاه" حسین توکلی، "تنها رفیق" اسماعیل شبرنگ و "هروله" آریا عظیمی نژاد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از ساکنان شهر میادین در استان دیرالزور نوشت: بالگردهای آمریکایی دو هفته پیش از عملیات نظامی ارتش سوریه و آزادسازی این شهر از کنترل داعش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- 22 مهر ماه ساعت یک بامداد سه نفر ابتدا با یکی از کشاورزان سر مزرعه درگیر می شوند و او را با سلاح شکاری هدف قرار می دهند و سپس همراهان وی را به گلوله بسته و از محل متواری می شوند که ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد: حوادث عربستان ازجمله بازداشت دهها شاهزاده خانواده سعودی و قتل دو شاهزاده و چند مقام ارشد دیگر در سقوط بالگرد به پاکسازی بزرگ شباهت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- تازه ترین مجموعه کتاب های "مرتضی سرهنگی" نویسنده دفاع مقدسی ایران با نام های "اسم من چفیه است"، "اسم من پلاک است" و "اسم من خاکریز است" در رده سنی نوجوان بازنشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- حامد کرزی رئیس جمهوری پیشین افغانستان موضوع نامزدی خود در دور بعدی انتخابات افغانستان را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیر دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: امسال و در جشنواره هنرهای تجسمی با توجه به آثاری که از هنرمندان افغانستانی در فرهنگسرای نیاوران دیدم می توانیم بخش ویژه ای را به هنرمندان این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- آی فون X گران ترین گوشی هوشمند تولیدی توسط اپل بوده که از قیمت پایه 999 دلار بهره می برد، البته در نسخه 256 گیگابایتی شاهد قیمت 1149 دلاری آن هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- هفتاد سال پس از برقراری اولین روابط دیپلماتیک میان هند و روسیه، دهلی نو و مسکو قصد دارند روابط دوجانبه را مورد بازنگری قرار داده و مناسبات جدیدی را پیش بگیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول راه آهن روسیه در حاشیه نشست کارشناسی چهارجانبه ایران، روسیه ، جمهوری آذربایجان و بلاروس ، گفت: با تکمیل و راه اندازی دالان بین المللی شمال - جنوب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مقام های دولتی هند می گویند که برای عملیاتی کردن بندر چابهار در جنوب ایران، گفت و گو با مقام های ایرانی را آغاز کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرد که شمار نظامیان آمریکایی و ناتو در قالب ماموریت حمایت قاطع در افغانستان به 16 هزار نفر افزایش خواهند یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- خواجه آصف در ملاقات با هیأت پارلمانی روسیه از گسترش روابط همه جانبه با این کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مستندساز، معتقد است که یک مستندساز قبل از اینکه دوربین به دست بگیرد و به سراغ تولید آثاری با موضوع اربعین حسینی برود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان گفت: اگر اختلاف بین احزاب سیاسی کشور ادامه داشته باشد ممکن است، انتخابات سال 2018 به تأخیر بیفتد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، از پروژه فراملی سرزمین ایرانیان و از آخرین مراحل آماده سازی اولین پیست فرمول 1 کشور و همچنین سایر بخش های مربوط به ورزش موتورسواری و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- ابراهیم صادقی فر به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- شیخ سعود المعجب، دادستان کل عربستان در بیانیه ای اعلام کرد که تمامی چهره های سیاسی و اقتصادی بازداشت شده به طور جداگانه مورد بازجویی قرار گرفتند و شواهد و مدارک متعددی نیز از آنها جمع ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- لاستیک، یک قطعه مصرفی خودرو است؛ آن هایی که خودروی شخصی دارند، حتماً هر چند سال یک بار نیاز به تعویض آن پیدا می کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور اعلام کرد: به مجرد اینکه درباره کنکور به جمع بندی برسیم به مجاری مربوطه اعلام می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- بنا بر گزارش های رسیده هزار و 900 سیم کارت در کشور عراق فعال است که از این میزان 60 درصد همراه اول ، 36 درصد ایرانسل و 4 درصد نیز برای شرکت رایتل بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم ایران گفت: وقتی قیمت مواد اولیه 30 درصد افزایش می یابد ، با احتساب هزینه های دیگرتولید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سیاستگذاری های ستاد تنظیم بازار به حمایت از حوزه تولید اهتمام جدی صورت گیرد و اجحاف در حق مصرف کنندگان روا نشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- هشتمین راند از مسابقات جهانی استقامت (WEC) شانگهای در حالی به پایان رسید که تیم تویوتا Gazoo Racing توانست با ارائه یک نمایش بسیار خوب پیروز این مسابقات شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- محمدمهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی و جمعی از مدیران سازمان سینمایی از محل موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی ضمن بررسی دلایل تقلای عربستان برای تنش آفرینی با ایران نوشت که مشکلات داخلی و جنگ یمن سران ریاض را به شدت در مخصمه قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک مقام وزارت خارجه روسیه گفت: به احتمال زیاد، هر دو پایگاه نظامی این کشور در خاک سوریه بعد از پایان جنگ با داعش هم به فعالیت خود ادامه می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- نوکیا قبلاً تأیید کرده بود از زمانی که شرکت فرانسوی Withings را خریداری کرده، ساعت های هوشمندش فروش بسیار خوبی داشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم کوک اعلام کرد که در ربع چهارم سال 2017، شرکت اپل به بیشترین فروش خود در تاریخ دست خواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- با ویژگی جدید اضافه شده به "دستیار گوگل" اکنون می توانید با پرسیدن اطلاعات آهنگ مورد علاقه تان از دستیار صوتی گوگل به شناسنامه آن دسترسی پیدا کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- پیشرفت در زمینه ترانزیستورها، کامپیوترهای مایع را به واقعیت نزدیک تر می کند. یک آلیاژ ایندیم-گالیم که در دمای اتاق مایع است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- اعتبار اربعین امام حسین (ع ) از قدیم الایام میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین (ع ) شناخته شده بوده است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور اعلام کرد که رویکرد اجرایی و اعتقادی وزیر کشور، همسو و همراستا با مواضع و برنامه های رئیس جمهور بوده و این موضوع عملا در طول 4 سال عملکرد وزارت کشور در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای در لباس ماموران یگان ویژه در پایانه مرزی مهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد:بر اثر تصادف خودرو حامل زائران در عراق 6 نفر مجروح شدند که به داخل کشور منتقل شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- گروهی از محققان در رصدخانه "آلما" در شیلی موفق شدند یک حلقه از غبار را در مدار ستاره "پروکسیما" کشف کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شبا مخفف کلمات شناسه حساب بانکی ایران است که یک حساب بانکی را به صورت منحصر به فرد در تمام نظام بانکی کشور مشخص می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک فرانسوی شیاطین سرخ پیامی ویژه برای هم تیمی پیشین خود که شب گذشته کفش هایش را آویخت، منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کاربراتور یکی از قطعات سوخت رسانی خودرو است و به طور ساده، وظیفه آن ترکیب سوخت و هوا است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "ساحل چسیل" به کارگردانی "دومنیک کوک" اکران بین المللی خود را از 15 ژوئن 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- ولیعهد جوان سعودی در ادامه اقدامات شتاب زده خود پس از سفر رئیس جمهور آمریکا به این کشور شماری از شاهزادگان و وزرای کنونی و پیشین مخالف خود را به اتهام فساد مالی در یک هتل حبس کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- به تازگی گزارش هایی از فروش گوشی هوشمند آیفون ایکس منتشر شده که نشان می دهد این گوشی با فروش خوبی مواجه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- ترامپ ائتلاف علیه کره شمالی تشکیل می دهد، روسیه با منع نواختن سرود ملی این کشور در المپیک 2018 کره جنوبی مخالفت کرد و یکصد سال پیش در چنین روزی انقلاب اکتبر به وقوع پیوست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در هفته ششم لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ورامین در خانه سارویه ساری به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر عراق گفت که ما به نیروهای نظامی خود دستور مقابله با داعش در تمام مناطق را دادیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: پایاپای تیم سایپا در حال رقابت بودیم، اما در برخی دقایق کم آوردیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری در تماس تلفنی با رییس جمهور لبنان ، روابط تهران و بیروت را روابط بسیار دوستانه و رو به توسعه خواند و اطمینان داد که جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت لبنان خواهد بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام نتایج چهارمین مرحله از طرح رعد گفت: 14 باند سرقت و قاچاق مواد مخدر در محدوده های مختلف شهر تهران منهدم و 373 سارق شناسایی و دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال سایپا پس از برد شاگردانش برابر هاوش گنبد گفت: به بازیکنان تیم خودم تبریک می گویم، در زمان بسیار سختی به این پیروزی رسیدیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در هفته ششم لیگ برتر والیبال تیم های سایپا، کاله، بانک سرمایه و شهرداری تبریز مقابل رقبای خود به پیروزی دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید ویدیو پروژکتور در بازار باید حداقل 747 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- کمیته صدور مجوز حرفه ای خبر داد چهار باشگاه تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و نفت تهران مدارک خود را در سیستم AFC ثبت کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- آرتروز یک بیماری مفصلی با شروعی تدریجی، مزمن و پیش رونده است که درآن، غضروف مفصلی آسیب می بیند و استخوان نزدیک مفصل تغییراتی پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از سفر فردا (چهارشنبه) ظریف وزیر امور خارجه به تاجیکستان و ازبکستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان به منظور آماده سازی جهت رویارویی با پاناما در دیداری دوستانه در اتریش برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز سه شنبه ایران را به ارسال سلاح برای اعضای جنبش انصارالله در یمن متهم کرد و از سازمان ملل خواست ایران را به بابت آنچه به گفته وی نقض ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- کشته شدن شاهزاده های سعودی در سقوط بالگرد، همسویی نانوشته حامد کرزی با طالبان، پاکستان و کشورهای منطقه، انتظار رئیس جمهوری لبنان برای بازگشت حریری به کشورش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه تحرکات تروریست ها در مناطق مرزی ایران و پاکستان را تحت حمایت سرویس های جاسوسی کشورهای فرامنطقه ای دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک مقام فرانسوی روز سه شنبه اعلام کرد از رئیس جمهور آمریکا فعلاً برای شرکت در نشستی با موضوع تغییرات جوی دعوت به عمل نیامده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- در ادامه دومین روز از مسابقات کوراش اولین دوره مسابقات هنرهای رزمی جوانان جهان، امیر حسین قاسمی دومین مدال طلای کوراش ایران را به ارمغان آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان پورموسوی در دومین دیدار تدارکاتی خود در شهر صفی آباد دزفول مقابل تیم فوتبال این شهر به برتری رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه انگلیس روز سه شنبه تأیید کرد که در هفته های آینده به ایران سفر خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال، تیم تأسیسات دریایی مغلوب هیئت فوتبال قم شد تا روند ناکامی هایش ادامه داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص ارتوپدیاین متخصص ارتوپدی گفت: بدن کودکان 1 تا 3 سال 248 واحد و کودکان 4 تا 8 سال 244 واحد، پسران 9 سال و بالاتر بین 200تا 270 واحد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- یکی از ابزارهای طبیعی منجمان برای رصد کهکشان های دوردست استفاده از نور یک ستاره یا کهکشان نزدیک برای رصد اهداف دورتر است که به آن لنز گرانشی می گویند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان از بررسی مصادیق رجل سیاسی در جلسه فردای این شورا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی بسکتبال از 23 بازیکن برای حضور در اردوی آماده سازی مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 دعوت به عمل آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- صدرنشین کنونی سری A ایتالیا هافبک نفوذی ایرانی آلکمار را زیرنظر دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- مطالعه جدید نشان می دهد لیوان های طرح دار زیبا به نظر می رسند اما برای سلامت مضر هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- از جمله مواردی که باهم خوری آن باعث ایجاد عوارض سوء برای بدن و ایجاد امراض مختلف می شود، مصرف همزمان "برنج با ماست" است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: دبیر کل محترم فدراسیون اعلام کردند تراکتورسازی بین تمامی نمایندگان فوتبال ایران در آسیا بهترین و قوی ترین عملکرد را داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- شپش سر یکی از معضلاتی است که طی چند سال اخیر بین کودکان به ویژه دانش آموزان شایع شده و به نگرانی اصلی مادران تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: شورای اقتصاد مجوز سرمایه گذاری به میزان 6.3 میلیارد یورو را در صنعت برق تصویب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه عمان در مصاحبه ای تلویزیونی می گوید که ایران و عربستان به عنوان دو کشور بزرگ منطقه مسئولیت مهمی در قبال حفظ ثبات دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزرای امور خارجه ایران و روسیه تلفنی، درباره موضوعات مختلف با هم گفتگو و تبادل نظر کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزرای امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای انگلیسی خود،ادعا های خلاف و خطرناک مقامات رژیم سعودی را رد و آن را در تضاد با حقوق بین الملل و منشور ملل متحد ارزیابی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- خوردن یک صبحانه سلامت می تواند موتور مغز را با قدرت بسیار روشن کرده و به بهره وری و تمرکز در طول روز کمک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از سفر بدون وثیقه قریب به 50 هزارتن از دانشجویان به عراق با ضمانت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، قیمت خودروی هایما، قیمت برنج، قیمت طلا، سکه و بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- هنگامی که پوست سالم مطرح می شود، یکی از مهم ترین گروه از مواد مغذی ویتامین های B هستند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مذاکره نماینده دولت هند با گروه های کشمیری، سخنان نخست وزیر پاکستان درباره جنگ با هند و نگرانی چین از سیاست های آمریکا در منطقه پیش از سفر دونالد ترامپ از مهمترین عناوین خبری روزنامه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان ایران در جام واترپلو آسیا به تساوی رضایت دادند تا این بازی برنده نداشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال پیکان موفق شد تیم شمس را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی واقع در جاده مخصوص کرج خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- شانزدهمین روز از آبان 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به بیکاری 14 ساله پری امیر حمزه به خاطر برخی مشکلات در عرصه سینما ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام تیم بازرسی جهت رسیدگی به رفاه حال زائران اربعین حسینی در فرودگاه نجف خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سوریه امروز سه شنبه در نشست با علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری بر ادامه عملیات علیه تروریسم تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- اصلاحیه دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر ارز ، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی نام همراه مسافر برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- هفته دوازدهم لیگ یک فوتبال کشورمان با برگزاری 8 دیدار در حال پیگیری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو با اشاره به چالش های مختلف در صنعت برق گفت: رشد مصرف برق و پایین بودن راندمان از جمله چالش های این صنعت محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده اسبق سپاه در اینستاگرامش نوشت: جای خالی نهادی مستقل، مردمی و غیرحکومتی برای رصد وعده های مدیران و مسئولان و میزان تحقق آن وعده ها بیش از پیش احساس می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس ستاد ارتش پاکستان در دیداری دین مبین اسلام را مهم ترین عامل وحدت دو کشور توصیف و از توسعه روابط و همکاری های سپاه و ارتش پاکستان خبر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پیاده روی اربعین در جلسه درس خارج فقه دوشنبه 15 آبان 96
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه مازندران با اعلام علت قطعی واژگونی مرگبار اتوبوس ولوو در محور سوادکوه گفت: در بررسی حادثه واژگونی اتوبوس، مقصران، سه نفر شناخته شده اند که هر سه ...