پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۰۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 8 آبان 1402 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1396 وزارت کشور 22 آذر 1397 وزارت کشور 29 اسفند 1398 وزارت کشور 22 دی 1399 وزارت کشور 8 آبان 1400 وزارت کشور 28 فروردین 1401 وزارت کشور 16 اردیبهشت 1402 وزارت کشور 31 خرداد 1402 وزارت کشور 31 تیر 1402 وزارت کشور 3 مرداد 1402 وزارت کشور 31 شهریور 1402 وزارت کشور 30 مهر 1402 وزارت کشور 30 آذر 1402 وزارت کشور 10 دی 1402 وزارت کشور 1 آبان 1402 وزارت کشور 2 آبان 1402 وزارت کشور 3 آبان 1402 وزارت کشور 4 آبان 1402 وزارت کشور 5 آبان 1402 وزارت کشور 6 آبان 1402 وزارت کشور 7 آبان 1402 وزارت کشور 8 آبان 1402 وزارت کشور 9 آبان 1402 وزارت کشور 10 آبان 1402 وزارت کشور 11 آبان 1402 وزارت کشور 12 آبان 1402 وزارت کشور 13 آبان 1402 وزارت کشور 14 آبان 1402 وزارت کشور 15 آبان 1402 وزارت کشور 16 آبان 1402 وزارت کشور 17 آبان 1402 وزارت کشور 18 آبان 1402 وزارت کشور 19 آبان 1402 وزارت کشور 20 آبان 1402 وزارت کشور 21 آبان 1402 وزارت کشور 22 آبان 1402 وزارت کشور 23 آبان 1402 وزارت کشور 24 آبان 1402 وزارت کشور 25 آبان 1402 وزارت کشور 26 آبان 1402 وزارت کشور 27 آبان 1402 وزارت کشور 28 آبان 1402 وزارت کشور 29 آبان 1402 وزارت کشور 30 آبان 1402 
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۶    
درخواست استاندار فارس از رئیس جمهور مورد موافقت قرار گرفت و ساخت کتابخانه مرکزی شیراز به مصوبات دور دوم سفر دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم الحاق شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۰۴:۴۰    
مجتبی عبداللهی استاندار البرز همراه با سایر مسئولان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم شریف استان البرز در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع امنیت بسیجی سید روح الله عجمیان در آستان مقدس امامزادگان ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۳    
مانور اطفای حریق سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهارستان گلستان از توابع استان تهران، با همکاری اداره گاز این شهرستان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۶    
معاون استاندار تهران گفت: عمر مسئولیت ها بسیار کوتاه و فرصت خدمت محدود است، بنابراین می بایست از این فرصت کم نهایت استفاده را برده و از برنامه ریزی و خرد جمعی در تصمیمات خوداستفاده کنید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۵    
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در شرایط امروز برخی شاید تصور کنند که پدافند غیر عامل فقط در حوزه زیرساختی و بحران های طبیعی مانند سیل و زلزله است اما آنچه امروز بیش از گذشته به آن ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: برای مدیریت ماه های سرد سال و بارش های نیمه دوم پاییز و فصل زمستان، برنامه ریزی پیشگیرانه شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی در دهمین همایش پدافند غیرعامل کشور به عنوان مدیرکل برتر انتخاب شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز در حوزه تولید طلا و جواهر جزو قطب های کشوری است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: تربیت سیاسی دانش آموزان با ایجاد نگرش، دانش و مهارت موجب می شود آنها به عنوان شهروند فعال و آگاه در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت کنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۳    
شورای اقامه نماز اصفهان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۸    
فرماندار دیلم با تاکید بر لزوم انجام اقدامات جدی تر در خصوص مدیریت پسماند گفت: دستگاه های متولی در خصوص مدیریت و دفع پسماندهای شهری، خانگی و بیمارستانی این شهرستان، حساسیت ویژه تری داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۸    
فرماندار گناوه گفت: ادارات و دستگاه های مختلف شهرستان در برگزاری باشکوه راهپیمایی و برنامه های یوم الله 13 آبان در شهرستان گناوه همکاری لازم را داشته باشند و وظایف محوله را انجام دهند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۸    
بخشدار آبپخش از اجرای 25 ویژه برنامه 13 آبان در این بخش خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۸    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: در بیست و پنجمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران که در کلاردشت برگزار شد ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۵    
فرماندار همدان گفت: پوشش رودخانه ها با برخی موانع مواجه بود که با ورود فرمانداری همدان و ارائه راهکارهای مناسب این مشکل حل شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۵    
سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز از برگزاری دومین کارگروه امداد و نجات بحران و پدافند در مدیریت بحران خبر داد و افزود ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران کل استانی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان لنده آخرین وضعیت آنها را بررسی کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از بررسی مشکلات 10 واحد تولیدی و صنعتی در کمیسیون ذیل ماده 11 قانون هوای پاک خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۹    
استاندار لرستان از برطرف شدن موانع و ارائه تسهیلات برای راه اندازی کارخانه های لاستیک سازی و یخچال سازی خرم آباد خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۴    
بخشدار ویژه خارگ از ارتقای زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان این جزیره خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در بخش بهداشت و درمان خارگ انجام شده است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۴    
فرماندار بن گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر استانی رییس جمهور، برای چهارخطه کردن جاده ارتباطی بن به داران (استان اصفهان) اختصاص یافت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
معاون استاندار تهران با اشاره به گستردگی شاخه های کاری شهرداران و بخشداران گفت: ظرفیت های شهری و روستایی سرشاخه گسترده امیدافرینی در جامعه هستند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر جریان سازی در اهدای کتاب گفت: قیمت تمام شده کتابخوانی برای مردم باید ارزان شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
استاندار کرمان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مساعدت وزارتخانه برای تجهیز تالار فرهنگ و هنر کرمان و اجرای مرحله دوم موزه هنرهای معاصر کرمان را مطرح کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: پنجره واحد زمین در استان با کمک منابع طبیعی باید اجرا شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم ترین مشکلاتی که نمایندگان صنوف تأسیسات و تابلوسازان اعلام کردند، مشکلات بیمه تاسیسات کاران است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در دهمین همایش ملی پدافند غیرعامل، موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
توسعه صادرات، موانع حوزه صنعت، معدن و تجارت استان البرز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بررسی شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: مقابله با مواد مخدر و ریشه کن شدن اعتیاد به مواد مخدر، نیازمند عزم جدی همه ی دستگاه های اجرایی است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ورود اتباع بیگانه غیرمجاز از هر کشوری به استان ممنوع است و قوانین سخت گیرانه تری در خصوص اتباع غیرمجاز مد نظر قرار گرفته است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نخستین همایش بین المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی گفت: تبیین و ترویج فرهنگ رضوی همواره نیاز جامعه امروزی است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
استاندار خراسان شمالی در نشست با اعضای کانون کارآفرینان برتر استان گفت : در جلسه هیئت دولت و وزیر کشور به زودی شاهد گشایش هایی برای تعهدات ارزی صادرکنندگان و کارآفرینان خواهیم بود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
خط راه آهن تهران_همدان_سنندج 402 کیلومتر است که 251 کیلومتر آن از تهران تا همدان قبلاً بهره برداری شده و مورد استفاده قرار گرفته است و 151 کیلومتر نیز که بخش دوم این مسیر از همدان تا سنندج است طی ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
استاندار تهران در راستای پیگیری مسائل شهرستان دماوند از تصفیه خانه مهرآباد بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
استاندار چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه در پیامی با تسلیت درگذشت شاعر و سخن سرای پیشکسوت این استان گفت: مرحوم استاد مرید محمدی از افتخارات و پیشروان اقلیم شعر و ادب استان و ایران اسلامی بود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
استاندار خراسان شمالی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت استقبال می کنیم و دستگاه ها برای تحقق این امر مساعدت های لازم را داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
در جلسه استاندار گلستان با مدیرعامل بانک کشاورزی عنوان شد این بانک آمادگی کامل برای مشارکت در کلان پژوه های تحول آفرین گلستان را دارد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم استفاده از تمامی امکانات شهرداری و دستگاه های اجرایی برای ایجاد رفاه و متعادل کردن شرایط زندگی مردم در سایت مسکن مهر کمالوند تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۰    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به موضوع آموزش و پرورش گفت: با این نگاه در مدت فعالیت دولت سیزدهم به طور متوسط هر چهار روز یک کلاس درس در سطح استان برای افتتاح آماده شده است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۰    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: کمک به ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت برای همه مسئولان و مدیران، تکلیف و وظیفه بوده و با این نهاد باید همکاری و همراهی کنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۶    
نشست بررسی مسائل استان خراسان رضوی روز دوشنبه با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و معاونان وزارتخانه و " یعقوب علی نظری " استاندار و معاونان استانداری برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۲    
معاون آموزش و دبیر کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات کشور گفت: 80 هزار نفر ساعت آموزش تخصصی برای کارکنان و مدیران وزارت کشور و 40 هزار نفر ساعت برای اعضای ستاد انتخابات در استان ها در نیمه نخست امسال ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۶    
دوره ی آموزشی ویژه بخشداران مستقل استان های لرستان، کرمانشاه، ایلام و همدان به میزبانی استان همدان برگزار شد
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۶    
امنیت و سلامت دو شاخصه ی اصلی انتخابات در جمهوری اسلامی است و مدیران موظفند برای جلوگیری از اقدامات دشمنان در جهت بی ثبات کردن و ناآرام ساختن فضای انتخابات، تلاش کنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه به زوج های متولد دهه 60 ساکن روستاها تسهیلات ویژه ای پرداخت می شود گفت: به این زوج ها در کنار پرداخت وام ازدواج ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۲    
استاندار بوشهر از آغاز رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در استان بوشهر خبر داد و گفت: در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه با استفاده از ظرفیت های مردمی و متخصصان طرح های حمایتی در حوزه ازدواج و تحکیم ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۹    
استاندار بوشهر خواستار تسریع در فرآیند احراز صلاحیت ها با رعایت قانون، حساسیت و دقت ویژه شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۹    
مدیر کل سرمایه گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر از فعالیت 209 واحد فناور و دانش بنیان در استان بوشهر خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۷    
نشست ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر ظهر دوشنبه با حضور استاندار بوشهر و مسئولان استانی برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تلاش ها و تمرکز بخش اقتصادی این استان بر جبران عقب ماندگی های این حوزه است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۵    
مدال آوران بازی های پارا آسیای هانگژو چین در کهگیلویه وبویراحمد مورد استقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قرار گرفتند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۴    
استاندار خراسان رضوی ظهر امروز طی پیامی تاریخ سازی کاروان فرزندان ایران در مسابقات پاراآسیایی هانگژو را تبریک گفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۷    
مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز در پیامی درخشش بانوان البرزی در بازیهای آسیایی و پارا آسیایی هانگژو را تبریک گفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۷    
با تدبیر مدیریت بحران استانداری البرز نشست هم افزایی در مدیریت ریسک و بحران های استان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۷    
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: اقداماتی در رابطه با اجرایی کردن قانون جوانی خانواده و جمعیت در دست اقدام است و همه دستگاه های اجرایی باید ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۱    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش پدافند غیرعامل راهکاری ضروری برای مصونیت دانش آموزان در برابر انواع مخاطرات و تهدیدات ترکیبی دشمن است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۸    
در روزهای اخیر در فضای رسانه ای داخلی و خارجی گمانه زنی هایی پیرامون حضوراتباع افغانستانی در کشور دست به دست می گردد که در این مقاله قصد دارم در جهت تنویر افکار عمومی و رسانه ای به شبهات طرح شده در ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در دومین جلسه کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن از اختصاص 4 هزار سهمیه روستایی، شرکت عمران و راه و شهرسازی به بانک ملت استان خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۷    
وزیر کشور در دهمین همایش گرامیداشت بیستمین سالروز تأسیس سازمان پدافند غیر عامل با تشریح ابعاد توسعه ای ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۰    
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: شهرداران سراسر کشور با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۰    
موسی سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: آمار داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی به 245 نفر رسید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۴    
کلیپ سفر جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به بخش ماژان شهرستان خوسف
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۴    
کلیمیان اصفهان با حضور در مقابل استانداری اصفهان و با در دست داشتن پلاکاردهایی، جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۸    
طرح تفصیلی شهرضا پس از سال ها بلاتکلیفی، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، رونمایی و ابلاغ شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۸    
کلیمیان اصفهان با حضور مقابل استانداری اصفهان و قرائت بیانیه ای جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۲    
در دیدار با استاندار خراسان جنوبی عنوان شد: گروه جهادی الکفیل به نیازمندان خراسان جنوبی خدمات رسانی خواهد کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰    
مشکلات کارکنان دستگاه های اجرایی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی پیگیری شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۹    
طی جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، موضوع واگذاری زمین برای احداث منازل سازمانی نیروی انتظامی استان بررسی شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۲    
استاندار آذربایجان شرقی در مراسم نکوداشت پدافند غیر عامل حضور یافت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۳    
استاندار قزوین با وزیر ورزش و جوانان دیدار و در خصوص پروژه های ورزشی استان با وی گفتگو کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۸    
فرماندار لردگان گفت: آموزش و پرورش این شهرستان هم اکنون با کمبود فضای آموزشی مواجه است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۸    
مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: مردم و مسئولان این شهرستان برای حضور یکپارچه در راهپیمایی 13 آبان اعلام آمادگی می کنند و این روز ملی، با شکوه تمام در این دیار برگزار خواهد شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 7 ناحیه صنعتی در سطح استان ایجاد و بیش از 27 واحد تولیدی در این نواحی مستقر شده اند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۲    
علی اصغر غفاری آثار فرماندار شهرستان رزن از توابع استان همدان گفت: براساس اعلام رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شهرستان رزن به عنوان سومین شهرستان کشور در حدنگاری اراضی کشاورزی شناخته شده است که ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۶    
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، جلسه شورای آموزش و پرورش استان با محوریت برگزاری راهپیمایی 13 آبان، یوم الله مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۶    
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نگاه قومی، قبیله ای و عشیره ای را در انتخابات کنار بگذاریم و فرد شایسته و نماینده ای مسلط به امور را انتخاب کنیم ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۴    
فرماندار شهرکرد گفت: برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه امسال در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان پُرشورتر از سال های گذشته است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۴    
استاندار البرز و مشاور امور عمرانی استاندار از روند پیشرفت پل های B0 و B1 در آزادراه شمالی کرج بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۱    
فرماندار شهرکرد گفت: توسعه فرودگاه بین المللی شهرکرد به تقویت و ارتقای زیرساخت ها کمک می کند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۳    
نشست مشترک استاندار البرز و معاونین با فرمانداران، مدیران کل دستگاه های اجرایی، بخشداران، شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران استان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز دفاع از موجودیت، عزت و امنیت کشور مهم ترین اولویت ایران دانست.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۳    
مدیر کل امنیتی استانداری تهران با اشاره به اهمیت رسیدگی به بازار، از ساماندهی بازار تهران و نصب وسایل ایمن ساز خبرداد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۳    
فرماندار فارسان گفت: عملیات اجرایی ساخت سد غدیر باباحیدر این شهرستان هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۳    
استاندار آذربایجان شرقی در مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه حضور یافت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۳    
فرماندار لردگان گفت: 402 نفر از نیازمندان این شهرستان غربالگری پزشکی و دندانپزشکی شده اند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۳    
مشاور امور جوانان استاندار بوشهر گفت: طوفان الاقصی اقتدار رژیم غاصب صهیونیستی را به کلی نابود کرده است.