چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۶:۵۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 24 آبان 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 1 آبان 1398 مثلث آنلاین 2 آبان 1398 مثلث آنلاین 3 آبان 1398 مثلث آنلاین 4 آبان 1398 مثلث آنلاین 5 آبان 1398 مثلث آنلاین 6 آبان 1398 مثلث آنلاین 7 آبان 1398 مثلث آنلاین 8 آبان 1398 مثلث آنلاین 9 آبان 1398 مثلث آنلاین 10 آبان 1398 مثلث آنلاین 11 آبان 1398 مثلث آنلاین 12 آبان 1398 مثلث آنلاین 13 آبان 1398 مثلث آنلاین 14 آبان 1398 مثلث آنلاین 15 آبان 1398 مثلث آنلاین 16 آبان 1398 مثلث آنلاین 17 آبان 1398 مثلث آنلاین 18 آبان 1398 مثلث آنلاین 19 آبان 1398 مثلث آنلاین 20 آبان 1398 مثلث آنلاین 21 آبان 1398 مثلث آنلاین 22 آبان 1398 مثلث آنلاین 23 آبان 1398 مثلث آنلاین 24 آبان 1398 مثلث آنلاین 25 آبان 1398 مثلث آنلاین 26 آبان 1398 مثلث آنلاین 27 آبان 1398 مثلث آنلاین 28 آبان 1398 مثلث آنلاین 29 آبان 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 230 میلیون و 400 هزار ریال اسکناس تقلبی شامل چک پول و دلار با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۹    
پوست سیب زمینی کلسترول بد بدن یعنی LDL را کاهش می دهد و برای افرادی که در خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی قرار دارند، مفید است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۸    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای تهران به مرز 115رسید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۵    
مهمان برنامه فرمول یک از مجری برنامه برای یکی از بستگانش در برنامه زنده خواستگاری کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۴    
عسل و دارچین دو ماده ی پر خواص و همچنین پرکاربرد برای درمان و پیشگیری از عارضه های پوستی مثل آکنه و جوش، التهابات و قرمزی پوست، چین و چروک، تیرگی پوست و... می باشد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۹    
علی کریمی، پیشکسوت فوتبال ایران از گرانی بنزین به شدت انتقاد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۹    
دوران امامت امام صادق (ع) یکی از مهمترین دوران زندگی شیعه است و اتفاقات مهم علمی روی داد که در این گزارش به آن پرداخته ایم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۸:۵۷    
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: بر اساس جلسه تنظیم بازار هر نوع مصوبه برای افزایش قیمت حتی اگر دارای مصوبه دولتی نیز باشد فعلاً لغو شده و هیچگونه افزایش قیمتی درهیچ قلم کالا و خدمات نخواهیم داشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۵    
رئیس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور اعلام کرد: عده ای با پخش کلیپ های مربوط به سنوات قبل در فضای مجازی موجب ترویج فضای بی اعتمادی و ناامنی در سطح جامعه می شوند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۴    
بسیاری از افراد با وجود این که ناهار خورده اند باز هم احساس می کنند گرسنه مانده و سیر نشده اند. گاهی این میل با میل به مواد قندی تشدید و مشاهده می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۱    
تسنیم:فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اگر دشمن ذره ای تحرکات علیه انقلاب از خود نشان دهد به طور قطع پاسخ های پشیمان کننده ای دریافت می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۵    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که سهمیه بنزین آبان ماه مالکان خودروهای شخصی به طور کامل در کارت سوخت آن ها تغذیه شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۲    
گفتنی است در مناطق جنت رودبار و گرسماسر از شب گذشته بارش برف آغاز شده است.دیشب کجا 20 سانت برف بارید؟
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۰    
تابناک نوشت: پادشاه اسواتینی به دلیل هدر دادن میلیون ها دلار برای ناوگان اتومبیل های لوکس برای 14 همسر خود در زمانی که مردمش در فقر هستند، با انتقادات تندی مواجه شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۱    
رئیس انجمن دیابت ایران گفت: مصرف شیرینی جات ما را به دیابت مبتلا نمی کند، بلکه این اضافه وزن است که نقش اصلی را دارد؛ به طوری که هر یک کیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۵    
دانشیار دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: کبد چرب بدلیل نداشتن علامت و نشانه های ظاهری بعنوان قاتل خاموش جوامع بشری امروزی شناخته می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۵    
برخی درمان های گیاهی تاثیر شیمی درمانیِ سرطان را کاهش می دهند و از این رو به بیماران توصیه می شود پیش از مصرف هر نوع داروی گیاهی پزشک خود را مطلع کنند و از پزشکان نیز خواسته شده پیش از شروع شیمی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۹    
انجام برخی فعالیت های ساده، می تواند چنان اثرات مهمی بر سلامتی جسم و روح انسان داشته باشد که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: نوزادان به علت سیستم ایمنی ضعیفی که دارند بیشتر در معرض عفونت ها هستند که مننژیت هم جزئی از بیماری های عفونی است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۳    
حوادث رکنا: واژگونی خودرو مرگ دختر 19 ساله را در همدان رقم زد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۳    
رکنا: امام جمعه دامغان بابیان اینکه 300 نفر از اهالی این شهرستان به بیماری سالک مبتلا شدند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای رفع این بیماری تلاش بیشتری کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۳    
تکنیکی که پشه های نر را با استفاده از پرتونگاری عقیم می کند به زودی به عنوان بخشی از تلاش های سازمان جهانی بهداشت برای کنترل بیماری هایی چون چیکونگونیا، تب دِنگی و زیکا مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰    
حوادث رکنا: معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان از امداد رسانی به 25 خانوار گرفتار در برف خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۷    
حوادث رکنا: مردی در لندن به جرم تجاوز به زنان و دختران دستگیر و زندانی شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۷    
وزیر نیرو گفت: بارش های یاد شده اثر مستقیمی بر ورودی سیلاب به سدها و رودخانه های مناطق شمالی و جنوبی کشور خواهد داشت؛ از این رو تمامی تیم های عملیاتی وزارت نیرو در آماده باش کامل هستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۴    
حوادث رکنا: سقوط از طبقه 6 مسکن مهر گنبد کاووس مرگ جوان 38 ساله را رقم زد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۴    
همزمان با رونمایی از نخستین تصویر فیلم سینمایی عامه پسند به تهیه کنندگی و کارگردانی سهیل بیرقی، فیلمبرداری فیلم این روزها در شهرستان شهرضا پیگیری می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۴    
فروش فیلم های سینمایی در حال اکران نشان می دهد ماجرای نیمروز بعد از 7 هفته هنوز فروش خوبی را تجربه می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۱    
همزمان با شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی اورکا به کارگردانی سحر مصیبی، لیست کامل بازیگران و عوامل این فیلم، منتشر شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۱    
بازیگر نقش حبیب در سریال فوق لیسانسه ها از سختی تغییر ذائقه مخاطب نوشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۸    
مهر نوشت: تهیه کننده مجموعه دورهمی درباره دلایل مهران مدیری، مجری این برنامه برای بازگشت این مجموعه به تلویزیون و زمان بندی آغاز ضبط و پخش سری جدید این مجموعه توضیحاتی ارائه کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی ناجا از آرامش و امنیت حاکم بر استان های سراسر کشور بعد از اعلام سهمیه بندی سوخت توسط دولت خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۵    
استاد دانشگاه تهران نوشت: قیمت پائین نفت و بنزین در داخل کشور موجب مزیت یافتن صنایع و تولیدات مبتنی بر مصرف نفت و بنزین و جلوگیری از توسعه و تکامل تکنولوژی های کم مصرف انرژی و صرفه جوئی کننده در مصرف ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۷    
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نرخ گازوئیل و CNG بدون تغییر ماند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۱    
لیست 18 میلیون خانوار مشمول دریافت کمک معیشتی خانوار که بالغ بر 60 میلیون نفر می شود، از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی جهت برقراری کمک ماهیانه به دولت ارائه شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه "هیچ مشکلی نه در تأمین سوخت و نه در توزیع سوخت نداریم"، گفت: شرایط تمامی جایگاه ها در حال رصد بوده و تحت کنترل است و خروج از مدار ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۶    
بر اساس مصوبه جدید کارگروه تنظیم بازار، قیمت هرحلقه لاستیک نیسان و وانت بار به طور مشروط 100 هزار تومان افزایش یافت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۲۷    
طی دو روز آینده _25 و 26 آبان ماه_ شاهد کاهش دمای هوا 10 درجه ای در برخی مناطق کشور و بارش برف در برخی استان ها از جمله تهران خواهیم بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۲۴    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای انواع وانت بارهای کم مصرف و پر مصرف در طرح سهمیه بندی بنزین را اعلام کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۸    
رونالدو در تعداد هت تریک دایی را جا گذاشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۵    
کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن سه گل در دیدار تیم ملی فوتبال پرتغال با لیتوانی، فاصله گل های ملی خود با علی دایی را به عدد 11 کاهش داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۵    
مهاجم اهل مالی استقلال عادت به حرکتی دارد که اگر داور آن را ببیند ممکن است او را با جریمه ای جدی روبرو کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۷:۳۸    
اظهارات منتسب به رئیسی درباره مخالفت با سهمیه بندی بنزین تکذیب شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۵:۰۰    
اسطوره بزرگ و محبوب فوتبال ایران نسبت به افزایش شدید قیمت بنزین واکنش نشان داده و از دولت انتقاد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۱:۳۶    
مسعود فراستی فیلم جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس را بهترین جوکر سینما نامید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۱:۱۸    
بهرام افشارزاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: اگر زمان به عقب برگردد دیگر پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را قبول نمی کنم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما افزایش قیمت بنزین را در حال حاضر به نفع نظام و مردم نمی دانیم و با اجرای آن مخالفیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۳    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت اعلام کرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ بحثی درباره گران شدن بنزین نبوده زیرا این موضوع از اختیارات دولت و مجلس است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۹    
نماینده ایران در سازمان ملل گفت:ایجاد صلح پایدار در خاورمیانه صرفا با حل مسئله فلسطین از طریق پایان یافتن اشغالگری و ایجاد دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس ممکن است
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۸    
تجمعات اعتراضی به افزایش قیمت بنزین بعداز ظهر امروز جمعه در چند شهر کشور صورت گرفت که برخی از این تجمعات با پادرمیانی مردم و پلیس پایان یافت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۴    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از درخواست جمعی از نمایندگان برای برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی افزایش قیمت بنزین خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۵    
عضو جامعه نمایندگان ادوار گفت: بازی کردن برای اروپایی ها و غربی ها نفعی ندارد و آنها هم هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۸    
تهران- ایرنا - رئیس دفتر رئیس جمهوری عملیاتی شدن مصوبه جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه درخصوص اصلاح قیمت بنزین را اقدام لازم و ضروری دانست و گفت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۶    
الله کرم درپی اعلام و اجرای افزایش 50 تا 300 درصدی قیمت بنزین، ضمن مشکوک خواندن آن، خواستارتوقف یا کاهش قیمتهای اعلام شده به صفر تا 50درصد شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۶    
عضو جبهه پایداری گفت: چرا برخی آقایان اصولگرا می خواهند جبهه پایداری را محکوم کنند که حتما هرچه آنها می گویند عمل کند. مسلم است که پایداری هم برای خود فکر و نظر دارد لذا این رفتار مصداق دیکتاتوری است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۶    
تهران-ایرنا- دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران در بومی سازی صنعت هسته ای پیشرفت های قابل توجهی به دست آورده است، گفت: ظرفیت غنی سازی ایران امروز به میزان هشت هزار و 660 سو رسید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۵    
رئیس شورای جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان از کناره گیری حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم این شهرستان از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استقبال کرد و گفت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۹    
سهمیه بندی نزین و بالارفتن قیمت آن، مبارزه با فساد، گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از مهم ترین نکات این هفته نمازجمعه شهرستان ها بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۶    
ایمانی: این طور نیست که اصولگرایان به تایید همه چهره های خود توسط شورای نگهبان امید داشته باشند. چون احتمال دارد برخی از چهره ها به دلایلی از قبیل مسائل مالی یا داشتن پرونده در دستگاه قضایی و.. ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۳    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توهین ها و حمله ها به دولت و رئیس جمهوری و مدیران دولتی گفت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۹    
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری 12 تا 17 ربیع الاول به عنوان هفته وحدت در جمهوری اسلامی، وحدت را نه یک حرکت سیاسی و تاکتیکی بلکه اعتقاد و ایمان قلبی به لزوم اتحاد امت اسلامی دانستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۱    
وزارت دادگستری آمریکا یک تاجر ایرانی را با ادعای اینکه محصولات غیر قانونی به ایران صادر کرده است به حدود چهار سال حبس محکوم کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۸    
رئیس جمهوری سوریه در سخنانی تأکید کرد که آمریکا به صورت مستقیم داعش را برای ضربه زدن به ارتش سوریه به کار می گرفت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: مساله بنزین یک تصمیمی است که دولت و مجلس با مشورت فرهیختگان حوزه اقتصاد گرفتند ولی باید به اجرای این تصمیم توجه داشت تا تبدیل به یک بحران نشود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۹    
یک رسانه کره ای نوشت: باخت مقابل عراق و بحرین، چهره ایران را از قوی ترین تیم آسیا به تیمی شکننده تغییرداده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۲    
چنانچه رابرت لوینسون طی این سالها در دست ماموران اطلاعات ایران بود، قطعا در برنامه تبادل شهروندان زندانی میان آمریکا و ایران تغییر می کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۶    
ولادیمیر پوتین ابراز امیدواری کرد که دونالد ترامپ برای مراسم "روز پیروزی" روسیه که نهم ماه مه سال آینده میلادی برگزار خواهد شد، به روسیه سفر کند و گفت، مسکو آماده مذاکره با واشنگتن است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۶    
سرمربی آلمانی لیورپول به شوخی با زلاتان پرداخت و حضور این بازیکن در یونایتد را دلیل نخریدنش دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۴    
پلیس ترکیه طی عملیاتی در 29 استان این کشور، چهل وپنج نفر مظنون به همکاری با سازمان گولن و دست داشتن در کودتای نافرجام سه سال قبل را بازداشت کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۸    
وزیر خارجه عربستان با همتای آمریکایی خود درخصوص تحولات مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۸    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، وزش باد و بارش باران و برف در تهران طی امروز و فردا (24 و 25 آبان) بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق را به دنبال دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵    
محدودیت سوخت گیری با کارت سوخت جایگاه داران تا ساعت 24 دیشب ادامه داشت و از بامداد امروز، همزمان با آغاز سهمیه بندی بنزین، محدودیت سوخت گیری با کارت جایگاه داران برداشته شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۲    
سرنوشت داعشی های بازداشت شده در عراق و سوریه و محل محاکمه آنها تبدیل به موضوعی برای اختلاف میان آمریکا و فرانسه شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور مدام می گوید که همه ما باید در اتاق شیشه ای باشیم اما نتیجه تحقیق و تفحص از یارانه ها خلاف این ادعا را ثابت می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۹    
وزیر خارجه آمریکا کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش را به افزایش حمایت های مالی خود جهت "اصلاح زیرساخت ها در عراق و شمال شرق سوریه" ترغیب کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۹    
در بسیاری از کشورهای پیشرفته نرخ بهره به صفر درصد یا سطح منفی رسیده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۶    
چین بزرگترین اقتصاد آسیا است و پیش بینی می شود این کشور به زودی به بزرگترین اقتصاد جهان شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۶    
رسانه رسمی کره شمالی امروز (جمعه) به معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا بابت تهمت زدن به رهبری کره شمالی حمله کرد و این کاندیدای دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا را یک "سگ هار" توصیف کرد که باید ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۶    
طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در اکتبر سال 2019 به 2.146 میلیون بشکه در روز رسید و نفت سنگین ایران دو دلار و 38 سنت در هر بشکه ارزان شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۹    
با توجه به آغاز سهمیه بندی بنزین و الزام استفاده از کارت سوخت، کسانی که در سایت دولت همراه ثبت نام کرده اند،با استعلام در قسمت پیگیری می توانند از وضعیت تایید ثبت نام خود اطمینان حاصل کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش باران در تهران خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۶    
تیراندازی در دبیرستانی در ایالت کالیفرنیای آمریکا دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۳    
فوق تخصص گوارش و کبد گفت: هنگام بروز آپاندیس دردی در ناحیه پایین شکم در سمت راست احساس می شود و ادامه پیدا می کند؛ به طوری که با مصرف مُسکن نیز خوب نمی شود و باید جراحی شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
نرخ کرایه دو شرکت تاکسی های اینترنتی بدلیل اینکه به رانندگان آنها سهمیه بنزین تعلق گرفته، افزایش نخواهد یافت و جزئیات این سهمیه بزودی اعلام خواهد شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۷    
نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را مورد بررسی قرار می دهند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۴    
منابع لبنانی از توافق سه حزب اصلی این کشور بر سر نامزدی محمد الصفدی برای تصدی پست نخست وزیری لبنان خبر دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵    
جنگنده های رژیم صهیونیستی با نقض توافق آتش بس با نوار غزه، که با وساطت مصر صورت گرفته بود، بامداد امروز (جمعه) این منطقه را بمباران کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵    
روزنامه وال استریت ژورنال از این مساله پرده برداشت که وزرای دفاع و خارجه آمریکا به مصر نسبت به خرید جنگنده های روسی سوخو -35 هشدار داده اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۲    
تاکنون هیچ دروازه بانی از قاره آسیا نتوانسته عنوان بهترین بازیکن سال این قاره را به خود اختصاص دهد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۲    
منابع لبنانی از دیدار جبران باسیل با دبیر کل حزب الله لبنان در راستای رایزنی های مربوط به حل بحران این کشور خبر دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۹    
موسسه رتبه بندی " مودی" در گزارش جدید خود چشم انداز اقتصادی جهان را به منفی تغییر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۶    
روسیه از آمریکا خواست تا میدان های نفتی در سوریه را به کنترل دمشق درآورد، چراکه این امر تاثیر واقعی در بهبود اوضاع انسانی در سوریه خواهد داشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۶    
سرمربی پرتغال اعلام کرد برخلاف دیگران هیچوقت به توانایی های فوق ستاره خود تردید نداشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۶    
نشریه معتبر اکیپ فرانسه به بازتاب شکست تلخ ایرانی در انتخابی جام جهانی قطر اشاره کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۶    
وزیر دفاع عراق در سخنانی گفت که ارتش این کشور وظیفه حفاظت از معترضان را به پلیس فدرال محول کرده است، اما افرادی از هر دو طرف، توسط طرف سومی هدف قرار گرفته اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر حوالی چاه دادخدا در شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان را لرزاند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی قبلا هم در فهرست اصولگرایان قم نبود و احتمالا دوباره در همین شهر نامزد می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۷    
یک نماینده مجلس گفت: متخصصان و دانشمندان ما در فردو به ابزار بسیار ویژه ای مسلح و مسلط هستند و سرعت تولید را می توانند به سرعت افزایش دهند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۸:۱۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توان نظامی ایران روز به روز ارتقاء می یابد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۸:۰۹    
طبق آئین نامه مجمع تشخیص، پالرمو و CFT رد شده محسوب می شوند.
  • ۱