یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۴May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 13 فروردین 1399 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 1 فروردین 1398 مثلث آنلاین 1 اردیبهشت 1399 مثلث آنلاین 1 خرداد 1399 مثلث آنلاین 31 تیر 1399 مثلث آنلاین 1 مرداد 1399 مثلث آنلاین 31 شهریور 1399 مثلث آنلاین 1 مهر 1399 مثلث آنلاین 10 آبان 1399 مثلث آنلاین 1 فروردین 1399 مثلث آنلاین 2 فروردین 1399 مثلث آنلاین 3 فروردین 1399 مثلث آنلاین 4 فروردین 1399 مثلث آنلاین 5 فروردین 1399 مثلث آنلاین 6 فروردین 1399 مثلث آنلاین 7 فروردین 1399 مثلث آنلاین 8 فروردین 1399 مثلث آنلاین 9 فروردین 1399 مثلث آنلاین 10 فروردین 1399 مثلث آنلاین 11 فروردین 1399 مثلث آنلاین 12 فروردین 1399 مثلث آنلاین 13 فروردین 1399 مثلث آنلاین 14 فروردین 1399 مثلث آنلاین 15 فروردین 1399 مثلث آنلاین 16 فروردین 1399 مثلث آنلاین 17 فروردین 1399 مثلث آنلاین 18 فروردین 1399 مثلث آنلاین 19 فروردین 1399 مثلث آنلاین 20 فروردین 1399 مثلث آنلاین 21 فروردین 1399 مثلث آنلاین 22 فروردین 1399 مثلث آنلاین 23 فروردین 1399 مثلث آنلاین 24 فروردین 1399 مثلث آنلاین 25 فروردین 1399 مثلث آنلاین 26 فروردین 1399 مثلث آنلاین 27 فروردین 1399 مثلث آنلاین 28 فروردین 1399 مثلث آنلاین 29 فروردین 1399 مثلث آنلاین 30 فروردین 1399 مثلث آنلاین 31 فروردین 1399 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۱    
85 درصد از دیپلماسی و 77 درصد نیز از تحریم ها برای تحت فشار قرار دادن ایران اعلام حمایت کرده اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۲:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا که کشورش درگیر بحران شیوع ویروس کرونا در این کشور است در پیامی در توئیتر مدعی شد که ایران در حال برنامه ریزی برای حمله ای غافلگیر کننده به نیروها یا تاسیسات آمریکایی در عراق است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۸    
به اعتقاد ناظران، اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره احتمال تجدیدنظر دولت واشنگتن در تحریم ها علیه ایران و برخی کشورها در خلال شیوع بیماری همه گیر کرونا ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۶    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: بیش از 100 نفر از نمایندگان در نامه ای خطاب به رئیس جمهور اعتراض خود را نسبت به تبعیض در متناسب سازی حقوق بازنشستگان اعلام کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام دولت بحرین در صدور رای علیه بانک المستقبل و چند بانک ایرانی دیگر را مردود و فاقد اعتبار حقوقی خواند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۸    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه تغییرات نظامی پایگاه های آمریکا در عراق در راستای تغییرات آرایش دفاعی و امنیتی ارتش آمریکا و در جهت تحمل آسیب پذیری کم تر تحلیل می شود ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ابرقدرتی آمریکا دیگر تمام شده است، گفت: عمر رژیم صهیونیستی به 10 سال هم نخواهد رسید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۳    
ایرنا- سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: کشور چین ضمن ارسال کمک های مادی به کشورمان، اکنون با دانشمندان ایرانی همکاری های علمی را برای مبارزه با ویروس شروع کرده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۸    
معاون رئیس جمهور در بخشنامه ای سازوکار مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا را به کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۸    
ایرنا - نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد: اینستکس باید به سوی تراکنش های مربوط به کالاهای مشمول تحریم ها برای ارسال این کالاها به ایران حرکت کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۳    
جک اندرو بازیگر مجموعه فیلم های جنگ ستارگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در 76 سالگی جان باخت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۸    
با افزایش بارش های بهاری حال دریاچه ارومیه خوب است
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۳    
محمد خدابخش/ اجرای برنامه نورپردازی سه بعدی(ویدئو مپینگ)
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
پس از حدود یک سال و نیم از راه اندازی سامانه موسوم به اینستکس، روز گذشته اولین تراکنش مالی میان ایران و اروپا در چارچوب این سامانه مالی انجام شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس با اشاره به ابتلای تعداد بالای نمایندگان به کرونا از برگزاری سه جلسه مجازی مجلس در روزهای گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد که جلسه علنی سه شنبه آینده مجلس که به صورت حضوری ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۸    
ماجرای از آتش 1500 ساله آتشکده یزد چیست؟
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۸    
67 میلیون در کشور از نظر ابتلا به کرونا غربالگری شدند. این رقم در دنیا بسیار مورد توجه همه افکار عمومی در سطح جهان و آن هایی که اقدامات بهداشتی انجام می دهند قرار گرفته است
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۸    
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتهامات سخنگوی ائتلاف متجاوزین نظامی به یمن
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۸    
رئیس جمهور از اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۳    
اکنون که با شیوع بیماری کووید-19 و مرگ ومیر ناشی از این بیماری مواجه هستیم، در عین حال می بینیم که عده ای از هموطنان مان به دلیل مسمومیت با الکل متانول جان شان را از دست می دهند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۸    
ایرنا - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری 67 ساله روسیه به دلیل تدابیر امنیتی برای مقابله با کرونا، خانه نشین شده است و از راه دور کارهای کشور را مدیریت می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۸    
ایرنا- رییس مرکز عربی مطالعات ایران تاکید کرد: بعید می دانم که آمریکا در مقطع کنونی و شرایط موجود اقدام نظامی در عراق انجام دهد بلکه مانورهای روزهای اخیر در چارچوب سیاست فشار حداکثری بر ایران و گروه ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۳    
ایرنا- سی سی تی وی تلویزیون چین گزارش کرد انتقادهای بین المللی از آمریکا به دلیل تحریم های سرسختانه علیه ایران و جلوگیری از معاملات مرتبط با دارو و اقلام پزشکی با تهران افزایش یافته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۳    
ایرنا - کمال الحسناوی ، معاون دبیرکل جنبش الابدال عراق امروز (چهارشنبه) تاکید کرد که اگر آمریکا این بار خطایی انجام دهد، پاسخ گروه های مقاومت بسیار کوبنده خواهد بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۸    
ایرنا - معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: در موضوع مقابله با ویروس کرونا ظرفیت های جنگ نوین سپاه وارد عرصه شده است چرا که ما تنها کشوری هستیم که بزرگترین تجربه در مبارزه با عوامل شیمیایی و ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۸    
زمان بازگشایی مدارس اعلام شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۸    
فرمانده عملیات دیالی الحشد الشعبی امروز از آغاز اجرای عملیات تفتیش و بازرسی شمال المقدادیه در استان دیالی با هدف پاکسازی این منطقه خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۸    
در پی تحرکات وسیع نیروهای آمریکایی در عراق بسیاری از تحلیلگران با توجه به اوضاع نابسامان عراق، این آرایش جدید نظامی را مقدمه جنگ بزرگی در منطقه قلمداد کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۳    
نشریه اسرائیلی هاآرتص در یادداشتی به قلم یوسی ملمان نوشت: این که نخست وزیر اسرائیل به یوسی کوهن رئیس موساد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی دولت گفت : وام گیرندگانی که اقساط از حساب شان برداشت شده می توانند به بانک مرکزی شکایت کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد به دلیل نگرانی های امنیتی، اعلام اطلاعات کامل مبتلایان به ویروس کرونا در واحدهای مختلف، متوقف شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۳    
کارشناس عراقی امور امنیتی و راهبردی به پرواز گسترده بالگردهایی آمریکایی بر فراز بغداد به منظور مشخص کردن اهداف و مراکزی که قرار است طی روزهای آتی هدف حمله قرار گیرد، اشاره کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۳    
یک منبع امنیتی عراقی امروز چهارشنبه از استقرار سامانه دفاع موشکی از سوی تروریستهای آمریکایی در پایگاهی در شمال بغداد پرده برداشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون قضایی، گفت: دستگاه های ذیربط برای اشخاصی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را نقض می کنند، جریمه های سنگین در نظر بگیرند
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۶    
وزیر کشور گفت: اطلاع و فوتی ها بر اثر کرونا در بسیاری از استان ها کاهشی بوده و تنها در چند استان چهار استان این روند افزایش است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۶    
مدیرمسئول روزنامه کیهان، حمله احتمالی آمریکا به عراق را حماقتی دانست که منجر به پیروزی جبهه مقاومت می شود و تصریح کرد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۸    
یک منبع آگاه نظامی شایعه هدف قرار گرفتن محل نشست مشترک افسران ارشد ارتش سوریه، حزب الله و سپاه پاسداران در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به قطیفه را تکذیب کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۸    
النزا شاکردوست با تشویق مردم به در خانه ماندن نوشت: قرنطینه از من یک سرآشپز ساخت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور با اشاره به روند نزولی ابتلا به کرونا از روز گذشته گفت: اجرای مدل قرنطینه چینی در ایران و در هیچ کشوری قابل اجرا نبود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۸    
در این میان نام برخی چهره ها هم به عنوان نامزد احتمالی این جناح مطرح شده است. در میان این اسامی نام محمد جواد ظریف هم دیده می شود .
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۵۳    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین تأکید کرد که مکانیزم مالی "اینستکس" باید کالاهای تحریم شده بیشتری را برای ارسال به ایران پوشش داده و کشورهای خارج از اتحادیه اروپا هم بتوانند از این ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۴    
بهنوش طباطبایی در جدیترین پست اینستاگرامی اش با انتشار یک عکس نوشته است : آذر :زخما سرش نیست که ! زکی اینو!
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۸:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، تحرکات تازه اشغالگران آمریکایی در عراق را نقض آشکار حاکمیت ملی این کشور توصیف کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۸:۱۶    
تعدادی از اعضای مجالس نمایندگان و سنای آمریکا خواستار کاهش تحریم ها علیه تهران به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۷:۵۹    
ایرنا- سناتور برنی سندرز نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با بیان اینکه تحریم ها مانع رسیدن دارو به ایران است، خواستار لغو آنها شد.