سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1399 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اسفند 1398 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 آبان 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 آذر 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 اسفند 1399 وزارت ورزش و جوانان 1 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 2 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 3 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 4 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 5 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 6 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 7 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 8 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 9 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 10 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 11 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 12 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 13 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 14 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 15 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 16 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 17 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 18 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 20 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 21 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 22 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 23 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 24 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 25 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 26 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 27 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 28 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 29 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 30 تیر 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1399 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۹    
سرپرست هیات جانبازان و معلولین استان سمنان گفت: این رشته ورزشی در شهرهای سمنان ، شاهرود و دامغان فعال است و در شهر گرمسار به دلیل نبود مربی فعالیت در این رشته متوقف شده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۹    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به شرایط موجود در زمینه کرونا گفت: برنامه های آموزشی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در فضای مجازی دنبال می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۹    
استاندار گیلان با تأکید به مدیران برای حمایت از طرح های نوآورانه جوانان، نقش آفرینی قشر جوان در مقابله با کرونا و پرچم داری آنان در خدمت رسانی به نیازمندان را یادآور شد و این حضور را موجب تقویت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۹    
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در سالجاری 17 مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی استان را باید برگزار کنیم .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۹    
روزشمار هفته ملی ازدواج با شعار ازدواج جوانان با همراهی خیران، مشخص شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۹    
دبیر موسسه هنرآفرینان مانا از شروع فیلمبرداری فیلم کوتاه رامونا به مناسبت هفته ازدواج خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۸    
دبیر هیئت سوارکاری خراسان رضوی گفت: مسابقات سوارکاری را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد ولی با توجه به شرایط مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهدشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با حضور در پشت صحنه ویژه برنامه پیوند آسمانی از نزدیک با چگونگی روند تولید این برنامه بازدید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۸    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد عناوین روزهای هفته ازدواج را اعلام کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۸    
رئیس مجمع جوانان استان یزد از تولید ویژه برنامه "پیوند آسمانی" به سفارش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و تلاش موسسه مردم نهاد پویش هنرپارسی یزد خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزدبا اعلام برنامه های هفته ازدواج در استان یزد گفت: با توجه به شرایط موجود برنامه های هفته ازدواج در قالب فضای مجازی طراحی و تدوین شده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام حضور وزیر و جوانان و معاونان این وزارتخانه در نشست امروز این کمیسیون اعلام کرد که در این نشست مباحثی چون چگونگی کنترل واردات اقلام ورزشی، ازدواج ،مسکن جوانان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۸    
انتخابات هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس با معرفی محمد مهدی فروردین یکی از مربیان ورزش به عنوان رئیس به پایان رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۶    
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: 125 مرکز مشاوره ازدواج جوانان در سطح استان دارای مجوز فعالیت هستند و نکات آموزشی قبل، حین و پس از ازدواج را به جوانان ارائه می دهند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۶    
استاندار تهران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: تشریفات زائد در برگزاری مراسم عروسی و آغاز زندگی زناشویی با شیوع ویروس کرونا از بین رفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
دکتر باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی و امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با هدف هماهنگی و هم افزایی برای توسعه رشته شمشیربازی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۶    
داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس و امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با هدف هماهنگی و هم افزایی برای توسعه همگانی رشته تنیس ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۶    
وبینار بین المللی قلب و ورزش با هدف معرفی رایج ترین علائم و نشانه های مرتبط با بیماری قلبی عروقی در ورزشکاران و ارائه توصیه هایی در مورد شرکت در فعالیت های ورزشی رقابتی پس از بی تحرکی ناشی از کرونا ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۶    
سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبر داد : بمناسبت هفته ازدواج کمپین مشاوره رایگان (بصورت حضوری و تلفنی) در استان اردبیل برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل ورزش و جوانان قم، گفت: اجرای 110 برنامه فرهنگی، هنری و آموزشی از جمله تامین یک هزار و 100 جهیزیه به زوج های نیازمند از جمله برنامه های این استان در هفته قم است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۶    
سرپرست فدراسیون شطرنج با پیشنهاد مدیر فنی تیم های ملی مربیان رده های سنی آقایان و بانوان و همچنین تیم ملی بزرگسالان بانوان را منصوب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۶    
سیزدهمین وبینار آموزشی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی (UWW) با تدریس چی چی اوغلو از کشور ترکیه و کمال بوعزیز از کشور تونس برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی وزارت امورخارجه و سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان در راستای ایجاد شرایط مناسب در توسعه ارتباطات در عرصه ورزش و امور جوانان دو کشور با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل: تکمیل سالن نیمه کاره جانبازان و معلولین در اولویت است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به تهیه جهیزیه توسط مجامع خیرین ازدواج استان ها گفت: یکی از مهم ترین فعالیت های مجمع ملی خیرین ازدواج ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۶    
اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با ارسال نامه ای از زحمات رضا حجتی، مدیرکل دفتر توسعه ورزش های روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان به خاطر تلاش در امر مبارزه با مواد مخدر و روان گردان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۶    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب که تعداد زیادی از جوانان ی که تصمیم به ازدواج داشتند به دلیل کرونا تاریخ ازدواج خود را به زمان نامعلوم موکول کرده اند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۶    
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد با محوریت برنامه های هفته ی ازدواج برگزار شد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۶    
محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان بیان نمود: درسال گذشته بیش از 21هزار نفر جوان هرمزگانی از تسهیلات ازدواج استفاده نمودند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۶    
در جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا که روز گذشته (دوشنبه – 30 تیرماه) برگزار شد، پیشنهاد اضافه شدن پومسه به بازی های آسیایی 2022 "هانگژو" چین توسط رییس فدراسیون تکواندو کشورمان مطرح شد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۶    
تاریخ رقابت های جهانی بوکس (گزینشی المپیک) پس از چند ماه بلاتکلیفی اعلام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۶    
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: استان قم در پرداخت وام ازدواج به جوانان بعد از استان تهران در رتبه دوم کشور قرار دارد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۶    
به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و آغاز هفته ازدواج خانه جوان شهرستان زابل افتتاح و در اختیار جوانان پرشور و نخبه حوزه سیستان قرار گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
با مربیگری هاشم فعال مسئول کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل،وبینار بین المللی روانشناسی مربیگری برگزارشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از زیرساخت های ورزشی و پروژه مدرن و استراتژیک خانه کشتی شهرستان زابل بازدید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان زاهدان،با موضوع غنی سازی اوقات فراغت جوانان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
ششمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین 26 تیر ماه به میزبانی استان کردستان با حضور 45 شطرنجباز از سراسر کشور برگزار شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ؛ تردست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با عقابی قائم مقام و رشیدی معاون سیما صداوسیمای مرکز ایلام در خصوص هماهنگی و همکاری برنامه های هفته ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۶    
طبق اعلام فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ، هیات والیبال استان گلستان به عنوان هیات برتر والیبال کشور معرفی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخاباتی هیات ووشو گفت: حمایت از قهرمانان ورزشی ووشو در استان یک اولویت است