چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 26 تیر 1400 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اسفند 1398 وزارت ورزش و جوانان 30 اسفند 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1400 وزارت ورزش و جوانان 1 اردیبهشت 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 آبان 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 آذر 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1400 وزارت ورزش و جوانان 1 اسفند 1400 وزارت ورزش و جوانان 1 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 2 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 3 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 4 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 5 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 6 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 7 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 8 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 9 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 10 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 11 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 12 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 13 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 14 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 15 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 16 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 17 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 18 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 19 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 20 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 21 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 22 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 23 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 24 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 25 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 26 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 27 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 28 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 29 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1400 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۹    
رئیس هیئت شنا استان مرکزی گفت: بیش از 500 روز است که فعالیت ورزش های آبی در کشور به کلی تعطیل است و این موضوع باعث افت شدیدی در این ورزش خواهد شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۳    
دانیال شه بخش بوکسور موفق و شایسته سیستان و بلوچستان برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان به رقابت های المپیک توکیو 2020 اعزام شد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۳    
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان از 28 تیر تا هفت مرداد به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۳    
نخستین مرحله اردوی متمرکز تیم ملی جوانان با حضور 9 ورزشکار از سراسر کشور ازامروز دوشنبه 28 تیرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد، که براساس فهرست اعلامی از سوی کادر فنی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل ورزش و جوانان قم با اشاره به حضور چهار ورزشکار قمی در بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو گفت: استان قم یکی از 17 استان سختکوش کشور است که موفق به حضور در این آوردگاه بزرگ ورزشی شده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۳    
استاندار قم گفت: ورزشکاران ما علاوه بر آمادگی های جسمانی که دارند، به اخلاق پهلوانی و جوانمردی نیز آراسته هستند و این در عرصه های بین المللی برای ایران، مایه افتخار مضاعف است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۲    
"آیدا گل محمدی" بانوی بسکتبالیست کردستانی از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان بزرگسال کشور به اردوی آمادگی این تیم فراخوانده شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۲    
کمیته ورزش و فعالیت بدنی کودکان هیات ورزش های همگانی شهرستان ایلام چالش بزرگ ورزش در خانه برگزار میکند
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۲    
"فاطمه مخدومی" بانوی شایسته فوتبالیست کردستانی با دعوت کادر فنی فدراسیون به این مرحله از اردوی ملی پوشان جوان تیم ملی فوتبال بانوان در تهران فراخوانده شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۲    
کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: مسابقات المپیک بزرگترین مسابقات جهان است و شرایط سختی خواهیم داشت اما نباید توقع غیر واقع بینانه داشته باشیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۰    
نخستین گروه از کاروان ورزشی ایران در شش روز مانده به آغاز سی و دومین دوره بازی های المپیک امشب با بدرقه مقامات ارشد ورزشی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی ژاپن شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۰    
وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه المپیک آوردگاه مجربترین ورزشکاران جهان است گفت : ورزشکاران ما برای رسیدن به بازی های 2020 توکیو مسیر سختی را پشت سر گذاشتند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
فضل الله باقرزاده گفت : فرایند آمادگی شمشیربازی ایران برای حضور در بازی های المپیک توکیو به خوبی سپری شده و بسیار امیدواریم که این بار شایستگی های این رشته به منصه ظهور برسد و مدال المپیکی به ارمغان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
ملی پوش بوکس ایران گفت: در المپیک برای اعلام حضور شرکت نمی کنیم، برای شکست بهترین ها عازم توکیو می شویم. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
آخرین تمرین شاهین موسوی و دانیال شه بخش، 2 بوکسور المپیکی ایران پیش از اعزام به توکیو برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
رییس فدراسیون تیروکمان با اشاره به اهمیت حضور نماینده این رشته در بازی های توکیو گفت: برای موفقیت میلاد وزیری در توکیو از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
رئیس فدراسیون قایقرانی در مراسم بدرقه گروه نخست ورزشکاران اعزامی به المپیک گفت: ورزشکاران ما از لحاظ جسمی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و تا کنون رکوردهایی درخشان را در تمرینات خود به ثبت رسانده اند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران می گوید که امیدوار است بهترین نتایج برای تیم ملی والیبال ایران رقم بخورد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۰    
نماینده شمشیربازی کشورمان در المپیک 2020 گفت: ما سرباز مردم هستیم و چیزی جز دعا از آنها نمی خواهیم. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۰    
نخستین گروه از کاروان ورزشی ایران در شش روز مانده به آغاز سی و دومین دوره بازی های المپیک امشب با بدرقه مقامات ارشد ورزشی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی ژاپن می شوند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: کاروان المپیک ایران با بیشترین سهمیه در طول تاریخ خود راهی توکیو می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۰    
رییس کمیته ملی المپیک گفت: آن چه وظیفه ما بود برای کاروان انجام دادیم تا بدون دغدغه به المپیک توکیو اعزام شود. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۰    
با اعلام فدراسیون وزنه برداری کشور، هشت وزنه بردار منتخب زنان، به اردوی تیم ملی بزرگسالان که از 26 تا 30 تیرماه برگزار می شود، دعوت شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۰    
دکتر احمدی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ناشنوایان گفت : امیدواریم با تلاش مسئولین فدراسیون و هیأت های استانی شاهد رشد و توسعه ورزش های ناشنوایان باشیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۰    
دومین دوره مسابقات مجازی دارت رنکینگ بانوان کشور به میزبانی استان البرز برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۰    
در اولین دوره المپیاد خانه های ورزشی استان اردبیل شهرستان اردبیل با 58 امتیاز قهرمان اولین دوره المپیاد خانه های ورزشی استان اردبیل شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
بمناسبت گرامیداشت هفته ازدواج وعفاف حجاب کارگاه آموزشی مهارت نه گفتن در درمشکین شهربرگزارشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
تیم گلستان قهرمان بیست و سومین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
در ارزیابی های بعمل آمده ازعملکرد هیات های قایقرانی سر اسرکشور در سال 99 هیات قایقرانی استان بوشهر با کسب 411 امتیاز در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
بمناسبت هفته عفاف وحجاب مراسم غباروبی وعطرافشانی مزارشهدای گمنام توسط کاراته کاران مشکین شهری برگزارشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
جلسه هماهنگی تور دوچرخه سواری کندوان به ریاست ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، هاشم کندی رئیس هیأت دوچرخه سواری استان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
طرح ساختار قامتی به منظور شناسایی ناهنجاری های قامتی زنان روستایی و پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از آن و درمان برخی ناهنجاری قامتی از طریق ورزش برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گفت: یکی از طرح های ملی مربوط به حوزه ورزش بانوان با هدف گسترش و توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت دختران و زنان روستایی ، طرح طبیعت گردی است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
تیم خوزستان در مسابقات قهرمانی کوراش کشور به یک مدال دست پیدا کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
خوزستان در رقابت های مچ اندازی کشور به 22 مدال رنگارنگ دست پیدا کرد. به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۰    
به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج اولین زوج در طرح عقد رایگان در اردبیل شرکت کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۰    
مراسم تجلیل و بدرقه قهرمانان و مربیان ارزشمند اصفهانی حاضر در المپیک توکیو با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در هتل المپیک انجام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۰    
مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال برای حضور در سی و دومین دوره بازی های المپیک توکیو صبح امروز در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۰    
کمیته بین المللی پارالمپیک از منصور پورمیرزایی به عنوان یکی از ده وزنه بردار برتر رقابت های وزنه برداری بازی های توکیو 2020 یاد کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۰    
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش های ناشنوایان به ریاست دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۰    
دوازدهمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و به صورت مجازی برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۰    
برای اولین بار در روابط نادو و ازمایشگاه کلن، 125 هزار یورو از آزمایشگاه کلن بازپس گرفته شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۰    
کماندار المپیکی کشورمان گفت: امیدوارم رکوردهای مسابقات سوئیس و پاریس و همچنین میانگین رکوردهای اردوها و تمرینات که ثبت کردم را بتوانم در المپیک تکرار کنم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۰    
زادکاران نوجوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی مجارستان شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۰    
دارنده نشان های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس 42 F گفت: با توجه به رکوردهای تمرینی اش می تواند در دومین پارالمپیک پیاپی مدال کسب کند. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۰    
ملی پوشان ساحلی ایران که عنوان قهرمانی زیر 21 سال آسیا را به دست آوردند، بامداد امروز (شنبه) با استقبال رئیس فدراسیون والیبال ، وارد تهران شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
علی تقی زاده رئیس هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل در جلسه کارگاه آموزش نگهداری وسایل خانه های ورزشی، نگهداری از وسایل خانه های ورزش رویتایی دا در حفظ بیت المال لازم و ضروری دانست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
سی و دومین دوره بازیهای المپیک 1+2020 توکیو در حالی از روز اول مرداد آغاز می شود که جمهوری اسلامی ایران با 66 ورزشکار(استان تهران با 15 ورزشکار) در این رقابتها حضور دارد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
علی تقی زاده رئیس هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل از برگزاری اولین دوره المپیاد ورزش روستایی خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
رقابت های قهرمانی مچ اندازی کشور با معرفی تیم های برتر رده های بزرگسالان و پیشکسوتان در اردوگاه کمیته امداد سنندج به کار خود پایان داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار احداث 3 زمین چمن مصنوعی در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: باید از ظرفیت مغفول مانده جوانان شهرستان نهاوند بیش از پیش استفاده کنیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوصبرگزاری اولین دوره المپیاد خانه های ورزش روستایی استان اردبیل این المپیاد را فرصتی برای استعداد یابی ورزش روستایی دانست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: کارگروه تخصصی کشتی هیئت کشتی در شهرستان ها تشکیل شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۰    
رئیس هیئت کشتی استان همدان، گفت: توسعه آکادمیک کشتی استان همدان محقق شده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۰    
سید محمد طباطبایی حضور ورزش کاران ، مربیان و داوران اصفهانی در هفت رشته ورزشی در بازی های المپیک را مثبت ارزیابی و روزهای خوبی را برای کاروان ورزشی ایران در سی و دومین دوره این بازیها پیش بینی کرد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۰    
کیکاووس سعیدی گفت : کاروان های ورزشی ایران در ادوار مختلف المپیک فراز و فرود داشته اند اما شکی نیست که در یک فضای همراه با آرامش و همدلی که وجود داشت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۰    
معین جمشیدزهی نماینده شایسته استان سیستان و بلوچستان توانست در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور مداݪ برنز را از آن خود کند.