پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۵۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 22 فروردین 1397 - namayande.com

نماینده 29 اسفند 1393 نماینده 29 اسفند 1394 نماینده 1 فروردین 1395 نماینده 29 اسفند 1396 نماینده 1 اردیبهشت 1397 نماینده 31 خرداد 1397 نماینده 31 تیر 1397 نماینده 31 مرداد 1397 نماینده 1 شهریور 1397 نماینده 30 مهر 1397 نماینده 30 آبان 1397 نماینده 1 آذر 1397 نماینده 30 دی 1397 نماینده 1 بهمن 1397 نماینده 1 اسفند 1397 نماینده 1 فروردین 1397 نماینده 2 فروردین 1397 نماینده 3 فروردین 1397 نماینده 4 فروردین 1397 نماینده 5 فروردین 1397 نماینده 6 فروردین 1397 نماینده 7 فروردین 1397 نماینده 8 فروردین 1397 نماینده 9 فروردین 1397 نماینده 10 فروردین 1397 نماینده 11 فروردین 1397 نماینده 12 فروردین 1397 نماینده 13 فروردین 1397 نماینده 14 فروردین 1397 نماینده 15 فروردین 1397 نماینده 16 فروردین 1397 نماینده 17 فروردین 1397 نماینده 18 فروردین 1397 نماینده 19 فروردین 1397 نماینده 20 فروردین 1397 نماینده 21 فروردین 1397 نماینده 22 فروردین 1397 نماینده 23 فروردین 1397 نماینده 24 فروردین 1397 نماینده 25 فروردین 1397 نماینده 26 فروردین 1397 نماینده 27 فروردین 1397 نماینده 28 فروردین 1397 نماینده 29 فروردین 1397 نماینده 30 فروردین 1397 نماینده 31 فروردین 1397 
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۳    
در نشست امروز تعیین دستمزد 97، با توافق نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، دستمزد نهایی حداقلی بگیران و دستمزد سایر سطوح مزدی تعیین و پرونده دستمزد 97 بسته شد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۸    
آیین نامه ای 9 ماده ای در خصوص طرح ترافیک خبرنگاران تهیه و باید به تصویب کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران برسد و احتمال دارد بخشی از این آیین نامه در این کمیسیون تغییر کند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۸    
رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هنوز گزینه ای برای تصدی گری شهرداری تهران مدنظر نیست گفت: جلسه هم اندیشی برای انتخاب شهردار و گزینه ها از یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق ارز و پولشویی گفت: اعمال قیمت 4200تومان برای دلار الزام قانونی است و با هر فرد که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی ارز نماید، برخورد قانونی صورت می پذیرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۱    
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: جایزه مصطفی(ص) که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده، نماد و نشانه ای از احترام مسلمانان به دانشمندان است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم حمایت از پیام رسان های داخلی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در اینکه باید در حمایت از پیام رسان های داخلی اتفاقاتی بیفتد که به توسعه آنها بینجامد ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۴    
اعضای شورای شهر که با استعفای نجفی باید جایگزین جدیدی برای اداره شهرداری تهران انتخاب کنند؛ حالا به سراغ افراد جدیدی رفتند که شاید کمتر کسی تاکنون به حضور آنها در شهرداری تهران فکر کرده است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۸    
سوال اصلی ما الان این است که بالاخره تلگرام خوب است یا بد؟ شاید جواب این باشد، تلگرام وقتی برای دولت منفعت داشته باشد خوب است، ولی وقتی ضرر داشته باشد، بد است!
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۸    
هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری، با برون سپاری برخی از خدمات دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت موافقت کرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه عملکرد ناجا در حوادث دی ماه و خیابان پاسداران تهران موفق بود، گفت: با متخلفان حوزه امنیت مردم بدون هیچ مماشاتی برخورد می شود.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۳    
نماز عبادی، سیاسی جمعه (24 فروردین ماه) به امامت آیت الله امامی کاشانی در دانشگاه تهران اقامه می شود.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۳    
با وتوی قطعنامه آمریکا، احتمال حمله نظامی به سوریه به شدت افزایش یافته و کشورهایی که از هیچ کوششی برای سرنگونی حکومت سوریه فروگذار نکرده اند بار دیگر برای رسیدن به این هدف هم قسم شده اند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۳    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه اتفاقات بازار ارز به شدت مسائل اقتصادی کشور را تحت الشعاع قرار داده است گفت: ما نمی توانیم نسبت به زندگی 80 میلیون ایرانی بی تفاوت باشیم.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۸    
بیش از 330 فعال دانشجویی، علمی و فرهنگی طی نامه ای ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، تاکید کردند: مسئولان فعلی و سابق باید در قبال عملکرد خود در پیشگاه خداوند، قانون و ملت پاسخگو باشند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۸    
مرجع تقلید شیعیان جهان گفت: یکی از برنامه های قاطع این است که چند نفر از مهره های اصلی دلالان ارزی که سعی دارند کشور را به آشوب بکشند به عنوان مفسد فی الارض محاکمه و با رعایت موازین اسلامی اعدام شوند ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت در خصوص مدیریت بازار ارز، سیاست اخیر ارزی دولت را گامی مهمّ برای کاهش نگرانی مردم ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۳    
بررسی ها نشان می دهد که ترامپ به دنبال حملاتی شدیدتر از سال گذشته به سوریه است، اما در عین حال به دنبال این است که نقش آفرینی نظامیان کشورش محدودتر شود ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۳    
رای انتقال آب از خلیج فارس محدودیت هایی وجود دارد؛ به دلیل برداشت آب همه کشورهای حاشیه خلیج فارس از این دریا و نیز تردد بسیار زیاد کشتی ها در منطقه، (EC) آب تا حد زیادی بالا رفته است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۸    
بانک ملی ایران تا کنون بیش از دو میلیون و 91 هزار قطعه سکه پیش فروش کرده است که از این طریق بیش از 2776 میلیارد تومان نقدینگی از مردم جمع شده است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۳    
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: ما تا کنون هیچ زمینی از سازمان ملی زمین و مسکن دریافت نکرده ایم و آنچه مدیرعامل این سازمان می گوید، زمین برای طرح های حمایتی دیگر بوده است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۳    
با تک نرخی شدن دلار، اختلاف 700تومانی نرخ تبدیل ارزهای نفتی بودجه 97 منجر به افزایش درآمد 17.5هزار میلیارد تومانی دولت خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۷    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مهمترین تغییرات طرح برای سال 1397 را اعلام کرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: یکی از ویژگی های مدل جدید ارز، شفاف سازی است که اقتضای امروز بازارهای مالی کشور است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید پیام مجلس را دریافت کند، گفت: روز گذشته نمایندگان به مدیریت بانک مرکزی اعتراض کردند و توهینی در کار نبود.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۲    
وزیر آموزش و پرورش، اعلام کرد: امیدواریم با مدیریت منابعی که انجام خواهیم داد، بخشی از طرح رتبه بندی معلمان از مهرماه سال 97 اجرایی شود.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۷    
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله چند ملیتی به سوریه به رهبری آمریکا، امروز تشکیل جلسه می دهد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۷    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به نامگذاری سال 97 گفت: از شما نمایندگان درخواست می کنم حمایت از کالای ایرانی را جدی بگیرید.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۷    
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: اصلاح فرآیندهای زنجیره تامین دارو به تدریج انجام می شود و گزارش اقدامات انجام شده طی هفته ها و ماه های آتی اعلام خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۷    
بانک مرکزی اعلام کرد: در راستای یکسان سازی نرخ ارز و به منظور همسان سازی بازار سکه به عنوان بازار همراستا با بازار ارز ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۷    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: تصمیم در خصوص استعفای شهردار تهران در سعدآباد اتخاذ و برای اجرا به شهردار و شورای شهر تهران اعلام شد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۱    
رئیس مجلس گفت: باید تصمیمات مهمی از نظر استفاده بهینه از آب در بخش های کشاورزی و صنعتی گرفته شود.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۰    
گروه داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی، روسیه و رئیس جمهور این کشور را تهدید کرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۰    
وزیر نفت، گفت: قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور به من اعلام کرد که مقدار زیادی اجناس جدید از دزد اکتشافات وزارتخانه پیدا شده است.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۴۵    
رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر گفت: خط 7 مترو در خرداد افتتاح می شود؛ در حال حاضر کار کند است چرا که در تامین اعتبارات مشکل داریم.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۵    
در حالی پنجشنبه گذشته اکبر ترکان مشاور رئیس جمهوری در گفت وگویی افزایش قیمت دلار را کار خوبی عنوان کرده بود که پایگاه اطلاع رسانی وی این اظهارات را تکذیب کرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۰    
عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به هزینه بازی های سیاسی شورا برای شهر گفت: به نظرم قطار شورای شهر به سمت ایستگاه انحلال پیش می رود ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۱    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: به نظر من شورا باید جلسات فشرده بگذارد و ظرف ده روز شهردار کارآمدی برای شهر تهران انتخاب کند، بدون شک اگر بیشتر از این زمان طول بکشد ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۱    
نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل شب گذشته در نشست شورای امنیت درباره سوریه گفت که دمشق اجازه نخواهد داد سناریوی عراق و لیبی در سوریه تکرار شود.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه فرمان ضدمهاجرتی برای کشورهایی که سفر اتباع آنها به این کشور ممنوع است را به روزرسانی کرد ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۱    
مسعود میرزایی گفت: وزیر نیرو در جلسه غیرعلنی از تشکیل کارگروه ملی بحران آب، متشکل از چهار وزارتخانه و دو سازمان خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۱    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: زیر پا گذاشتن مقررات بانک مرکزی از این پس جرم تلقی می شود زیرا برای اجرای سیاست های جدید در بازار ارز همه دستگاه های اجرایی، قضایی ...
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۶    
رییس پلیس پایتخت گفت: روز گذشته 12 نفر از اخلالگران بازار ارز به همراه وجوه مکشوفه دستگیر شدند.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۶    
در پی انتشار اخباری مبنی بر رویکرد شورای نگهبان راجع به طرح های ضد فسادی، روابط عمومی این شورا اطلاعیه ای صادر کرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۶    
نماینده سمنان: به شرط رعایت سه شرط، مسائل زیست محیطی، پرداخت حق آبه مبدأ و استفاده بهینه از آب باید تأمین آب صورت بگیرد.
نماینده   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۱    
"حدود 90 میلیارد متر مکعب آب قابل استحصال داریم در صورتی که آب بهره برداری شده حدود 100 میلیارد مکعب و 10 میلیارد متر مکعب بیشتر از آب قابل استحصال و قابل ذخیره است."