پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۳۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نماینده 1 شهریور 1399 - namayande.com

نماینده 29 اسفند 1393 نماینده 29 اسفند 1394 نماینده 1 فروردین 1395 نماینده 29 اسفند 1396 نماینده 1 فروردین 1397 نماینده 1 فروردین 1398 نماینده 1 فروردین 1399 نماینده 31 اردیبهشت 1399 نماینده 2 خرداد 1399 نماینده 1 تیر 1399 نماینده 2 مرداد 1399 نماینده 1 مهر 1399 نماینده 2 آبان 1399 نماینده 3 آذر 1399 نماینده 30 دی 1399 نماینده 29 بهمن 1399 نماینده 30 اسفند 1399 نماینده 1 شهریور 1399 نماینده 2 شهریور 1399 نماینده 3 شهریور 1399 نماینده 4 شهریور 1399 نماینده 5 شهریور 1399 نماینده 6 شهریور 1399 نماینده 7 شهریور 1399 نماینده 8 شهریور 1399 نماینده 9 شهریور 1399 نماینده 10 شهریور 1399 نماینده 11 شهریور 1399 نماینده 12 شهریور 1399 نماینده 13 شهریور 1399 نماینده 14 شهریور 1399 نماینده 15 شهریور 1399 نماینده 16 شهریور 1399 نماینده 17 شهریور 1399 نماینده 18 شهریور 1399 نماینده 19 شهریور 1399 نماینده 20 شهریور 1399 نماینده 21 شهریور 1399 نماینده 22 شهریور 1399 نماینده 23 شهریور 1399 نماینده 24 شهریور 1399 نماینده 25 شهریور 1399 نماینده 26 شهریور 1399 نماینده 27 شهریور 1399 نماینده 28 شهریور 1399 نماینده 29 شهریور 1399 نماینده 30 شهریور 1399 نماینده 31 شهریور 1399 
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۸    
مهلت ارسال مقالات به سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی تا پایان شهریور ماه تمدید شد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۸    
مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات به منظور جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا برای فعالان حوزه مد و لباس تمدید شده است.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۳    
خلف وعده دولت برای تسویه حساب با آندسته از واردکنندگان برنج که به درخواست ستاد تنظیم بازار محموله های خود را بصورت امانی از گمرکات ترخیص و به نرخ مصوب فروخته اند، وارد هفتمین ماه شده است.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۸    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در مورد فرسودگی کادر درمانی در مقابله با کرونا، هشدار داد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس معتقد است دولت می خواهد به هر شگردی و با اجرای سیاست های اشتباه همچون طرح پیش فروش اوراق نفتی، پول را از کف بازار جمع کند تا علاوه بر جبران کسری بودجه خود ...
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۲    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان بر طرح مالیات بر خانه های خالی گفت ...
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۷    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس در نامه هایی جداگانه خطاب به رئیس جمهور، نکاتی را در حوزه فراهم شدن زیرساخت ها برای آموزش مجازی در سال جدید به رئیس جمهور عنوان کرد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح نمایندگان برای ساماندهی بازار مسکن در این کمیسیون را تشریح کرد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران که پیش از این در نطق خود به مناسبت روز خبرنگار وعده پخش زنده جلسات شورای شهر تهران را به شهروندان و اهالی رسانه داده بود، از تحقق این وعده خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۷    
وزیر آموزش و پرورش از افزایش بیش از 65 درصدی حقوق فرهنگیان از مهر 98 تا خرداد 99 خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۷    
محتوای وبلاگ چه کمکی به وب سایتهای فروشگاهی می کند؟ امروزه سئو و تولید محتوا نزد مدیران وب سایت های فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است به طوریکه نبود سئو در فروشگاه اینترنتی به منزله این است که ...
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۲    
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پس از اعلامیه این سازمان 3000 داوطلب برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی ثبت نام کردند.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از اجرای طرح منبر سیار در پایتخت همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:با اصل این طرح که به نام گشایش اقتصادی یاد می شود مخالفتی وجود ندارد فقط در جزئیات آن بحث و نظر وجود دارد که باید دولت هر چه زودتر جزئیات آن را به مجلس ارائه کند.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۲    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در 5 روز آینده شرق دریای عمان مواج است، گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بارش ها در جنوب سیستان و بلوچستان تشدید می شود.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۷    
عضو ناظر مجلس در شورای بورس از بررسی نحوه عملکرد حقوقی ها در بازار سرمایه در کمیسیون اقتصادی و شورای بورس خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: از آنجایی که صادرات لوازم خانگی برای کشور ارزش افزوده به همراه دارد، باید از آن حمایت کرد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه متاسفانه دلالان در پردیس حاکم هستند گفت: مدیران وزارت راه و شرکت عمران نمی توانند عرصه مسکن مهر را بالاجبار به مردم بفروشند.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه اگر ارز دارو به موقع تامین نشود سه ماه آینده با مشکل جدی کمبود دارو مواجه خواهیم شد ...
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۲    
جمعی از نمایندگان مجلس با تدوین طرحی دو فوریتی خواستار خروج خودکار ایران از برجام در صورت فعال سازی مکانیسم ماشه و بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه کشورمان شده اند.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۷    
رئیس مجلس در نامه ای به دبیر شورای نگهبان ضمن اعلام تصویب لایحه افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران یا فرابورس ایران، این لایحه را برای بررسی به این شورا ارسال کرد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۲    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت چند پروژه مسکونی در قالب صندوق های زمین و مسکن آماده شده و به زودی، جزئیات آن منتشر خواهد شد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۷    
فرمانده کل ارتش روز پزشک و داروساز را به این جامعه که ایثارگرانه بار سنگین حراست و مراقبت از سلامتی مردم عزیز ایران را در برابر بیماری منحوس و مهلک کرونا بر عهده گرفته است تبریک گفت.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۲    
متن نهایی طرح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به برنامه آمریکا در به کار انداختن مکانیسم ماشه علیه ایران، گفت: دوران تک قطبی و یکه تازی آمریکا در جهان تمام شده است.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۷    
َعضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم بر لزوم عملیاتی شدن بودجه بدون نفت از سال آینده تاکید کرد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شورای امنیت باید مانع یکه تازی های آمریکا شود اما اگر این کار را نکند، قطعا مجلس از ابزارهای خود استفاده می کند.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۲    
نایب رئیس مجلس گفت: با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی صلح و ثبات به منطقه باز نخواهد گشت، بلکه آزمندی و مسلمان کُشی این غده سرطانی در منطقه افزایش خواهد یافت.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قیمت مسکن در کشور زمانی کاهش می یابد که میزان عرضه مسکن از میزان تقاضا برای خرید مسکن افزایش یابد ...
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۲    
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس از ورود جدی مجلس به موضوع اشتغال غیرقانونی بازنشستگان در صندوق بازنشستگی نفت و شرکت های تابعه شستا خبر داد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۷    
با گذشت حدود 3 ماه از آغاز به کار مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، نمایندگان مجلس اقدامات به تدوین طرح های چندگانه برای مدیریت بازار مسکن کرده اند که این اقدامات می تواند بازار را از دلالی خارج و به ...
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به مجاهدت ها و ایثار جامعه پزشکی در مواجهه با بیماری کرونا ...
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روز پزشک را به جامعه پزشکان کشور تبریک گفت.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: افزایش قیمت نهاده های دامی یک موضوع چند وجهی است که وجود فساد در تخصیص ارز دولتی و نیز عدم نظارت در توزیع این نهاده ها از جمله عوامل افزایش قیمت آن است.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجلس در ماجرای قرارداد ویلموتس کوتاه نمی آید و باید برخورد جدی با مسببین انعقاد این قرارداد صورت گیرد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تا پایان سال مالی (خرداد 1400) باید یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود گفت ...
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بررسی های کارشناسی نشان می دهد که بی اعتمادی ملی نسبت به آمریکا در بالاترین حد خود در مقایسه با سال های پس از انقلاب قرار دارد.
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۷    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: عدم همراهی سه کشور اروپایی با آمریکا در ماجرای فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران از سر خیرخواهی نیست و باید مراقب بود که آنها در ادامه کار ضربه سنگین تری را به ...
نماینده   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۲    
مسئول رسیدگی به پرونده ویلموتس در مجلس با اعلام خبر شکایت نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس، گفت: بنده مسئول رسیدگی به این پرونده در کمیسیون شده ام.