سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۷:۵۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 2 مهر 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 مهر 1395 نامه نیوز 2 مهر 1395 نامه نیوز 3 مهر 1395 نامه نیوز 4 مهر 1395 نامه نیوز 5 مهر 1395 نامه نیوز 6 مهر 1395 نامه نیوز 7 مهر 1395 نامه نیوز 8 مهر 1395 نامه نیوز 9 مهر 1395 نامه نیوز 10 مهر 1395 نامه نیوز 11 مهر 1395 نامه نیوز 12 مهر 1395 نامه نیوز 13 مهر 1395 نامه نیوز 14 مهر 1395 نامه نیوز 15 مهر 1395 نامه نیوز 16 مهر 1395 نامه نیوز 17 مهر 1395 نامه نیوز 18 مهر 1395 نامه نیوز 19 مهر 1395 نامه نیوز 20 مهر 1395 نامه نیوز 21 مهر 1395 نامه نیوز 22 مهر 1395 نامه نیوز 23 مهر 1395 نامه نیوز 24 مهر 1395 نامه نیوز 25 مهر 1395 نامه نیوز 26 مهر 1395 نامه نیوز 27 مهر 1395 نامه نیوز 28 مهر 1395 نامه نیوز 29 مهر 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۲    
شهاب اسفندیاری منتقد فیلم با حضور در برنامه هفت با برشمردن چند ویژگی از نقدهای مسعود فراستی تاکید کرد بعضی نقدهای او ضد مصالح جمهوری اسلامی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۹    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر دارای اقتدار بازدارنده نبودیم قدرت های بزرگ از مسیر دیپلماسی استفاده نمی کردند و پتانسیل ارعاب سیاسی را در پیش می گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۷    
پسر محمدرضا عارف تصویری از پدرش را در حال شیر خشک دادن به نوه اش منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۴    
تمام نوسانات یک هفته بازارهای طلا، سرمایه و ارز در یک اینفوگرافیک !
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید به جوانان اعتماد و آن ها را حمایت و تربیت کنیم تا پیشرفت کشور تضمین شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۳    
'فدریکا موگرینی' مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تاکید بر پایبندی ایران به اجرای تعهداتش در چارچوب برجام، گفت، برنامه موشکی ایران مشمول برجام نیست و انجام این آزمایش ها ناقض برجام نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۴    
خبرگزاری اعماق که خبرگزاری وابسته گروهک تروریستی داعش است، در خبری با کد فوری دقایقی پیش از سرنگون شدن یک پهباد آمریکایی در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۲:۱۰    
سردار دقیقی گفت: دشمنان از قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما واهمه ای ندارند بلکه ترس آنها از قدرت ایمان و اراده ملت و تبعیت از ارزشهای اسلامی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۴    
روحانی رئیس جمهوری در تراز ایران امروز است که وظیفه سنگین مراقبت از وجهه خارجی ایران را برعهده گرفته است . بیایید همه به او کمک کنیم تا بتواند از مصالح عالیه نظام حراست کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۸    
برخی منابع از پیشنهاد جدید نفتی عربستان به ایران برای پیوستن به طرح فریز نفتی خبر داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۴    
جلسه دفاع از اولین پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع مقایسه بازنمایی عملکرد خبرگزاری های داخلی و خارجی در حادثه منا همزمان با اولین سالگرد جانباختگان منا، در دانشگاه علوم قرآن و حدیث قم برگزار شد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۸    
پیکر مطهر 12 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، روز جمعه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی و متدین قم تشییع و به خاک سپرده شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۸    
نیروهای امنیتی آل خلیفه امروز جمعه نیز همانند هفته های پیشین مانع از رسیدن امام جماعت مسجد امام صادق (ع) و برخی نمازگزاران به این مسجد شدند و نمازگزاران مجبور شدند نماز خود را فرادی به جا بیاورند
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۹    
قبوض سنگین آب و برق مردم ایلام را ناراحت کرده و این دستگاه های خدمات رسان نباید عوامل بدبینی مردم را فراهم کنند بلکه ملاحظه مردم را داشته باشند
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۶    
همسر عادل الجبیر علت درخواست طلاق خود از همسرش را فساد اخلاقی و هم جنس باز بودن وزیر خارجه سعودی عنوان کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶    
مدافع تیم فوتبال استقلال می گوید از اینکه رضایت کادرفنی و منصوریان را جلب کرده بسیار خوشحال است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۷    
تیم پرسپولیس این هفته بدون ملی پوشانش در جام حذفی شرکت خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصمیم جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از استعلامات در مورد مدیران دوتابعیتی خبر داد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
علیرضا منصوریان سه بازی دوستانه برای تیمش در تعطلات لیگ در نظر گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۳    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول 15 سال گذشته بیش از دو میلیون و 300 هزار نفر در کشورهای اطراف ما در جنگ هایی که آمریکا از متولیان اصلی آن بوده کشته شده اند اما ایران اسلامی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۹    
بان کی مون کشتار مردم یمن توسط عربستان را محکوم کرد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۸    
در پی به پرواز درآمدن دو بمب افکن آمریکایی بر فراز کره جنوبی، ارتش کره شمالی هشدار داد که به مقابله نظامی علیه سئول و واشنگتن دست می زند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهوری پس از بازگشت از سفر نیویورک با تشریح دستاوردهای این سفر گفت: درکمیسیون مشترک موضع جمهوری اسلامی ایران مورد تایید قرار گرفت و رفتار آمریکا را منطبق با برجام ندانستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۹    
کی روش از یک ماموریت غیر ممکن می گوید اما کار فوتبال ما برای صعود به جام جهانی غیر ممکن نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که برای حضور در هفتادویکمین مجمع عمومی سازمان ملل متحده به آمریکا سفر کرده بود، دقایقی پیش به تهران بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۹    
امام جمعه موقت ورامین گفت: این چه ننگی است که دامن برخی از زنان ما را گرفته که خود را تبدیل به مانکن های متحرک کرده و در خیابان ها جولان می دهند و این وظیفه چه کسی است که برخورد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۳    
سرمربی پرسپولیس از رفتار دستیارش قبل از بازی با سپاهان ناراحت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه سخنگوی دولت نیستند و در جناح های سیاسی جایی ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۷    
امام جمعه مشهد مقدس با تاکید براینکه به تمام کشورهای منطقه که مزدور آمریکا هستند، دسترسی داریم، گفت: با برجام و مذاکره جلوی جنگ را نگرفتیم و با مدافعان حرم جلوی جنگ را گرفتیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۸    
استقلالی ها اتهاماتی به مدافع سپاهان وارد کرده اند و حالا قرمزها هم در شبکه های مجازی یک ماجرای قدیمی را باز نشر کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۹    
آیت الله دری نجف آبادی اعلام کرد: در سال 88 به عنوان دادستان کل کشور،مخالف انتقال زندانیان به کهریزک بودم و پافشاری کردم که این کار انجام نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۳    
کاخ سفید طرح مجلس نمایندگان مبنی بر پرداختن نکردن باج به ایران را غیر منطقی خوانده و اعلام کرد این مصوبه توسط رئیس جمهور وتو خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۴    
خطیب موقت تهران با تاکید براینکه پاسخ ایران به هر کشور متجاوزی پشیمان کننده خواهد بود، گفت: یک شبکه لعنتی جهانی علیه بیداری کشورها تشکیل شده که ادعای مبارزه با ترور از زبان آنها فریب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۵    
احمدی نژاد، سراشیبی سقوط را با سرعت غیرمطمئن طی کرد. او می خواست یک بار دیگر لباس ریاست جمهوری را به تن خود پرو کند، اما چرخ زمانه، آن طور که پیش بینی می کرد نچرخید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۲    
پرسپولیس در سه دربی بزرگ پیاپی شکست نخورد و توانست 5 امتیاز از 9 امتیاز ممکن را ببرد و این نشانه های خوبی برای برانکو است که قصد قهرمانی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۹    
اوباما در جریان سخنرانی خود در اجلاس ویژه پناهجویان در نیویورک به نامه الکس 6 ساله اشاره کرد و گفت از اقدام این کودک درس های زیادی می توان آموخت
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۳    
امروز دشمنان ما دزدترین راهزنان عالم هستند و به همین دلیل مدام به دنبال تضعیف قدرت دفاعی و توقف رشد قدرت دفاعی ما هستند ولی ما علیرغم میل آنها مبتنی بر جهاد کبیر با عدم تبعیت از دشمن روز به روز بر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۷    
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی ایالات متحده آمریکا را به ارسال سلاح برای کردهای شمال سوریه متهم کرده است
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۱    
متأسفانه برخی می خواستند ادای رضا شاه را درآورند و مجلس را به توپ ببندند؛ اما نه تنها نتوانستند این کار را بکنند، بلکه به مرور هم مشخص شد که مجلس از چه جایگاهی برخوردار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال استیضاح وزیر اقتصاد در بحث FATF خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۹    
علیرضا حقیقی به اردوی تیم ملی در ارمنستان پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۹    
در حال حاضر، جناحی که امتحان پس نداده باشد، نداریم و اگر روند همین طور پیش رود بازهم مردم به عقلانیت رای می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۹    
پس از گذشت یک ماه رکود در بورس اوراق بهادار تهران چشم ها به اولین ماه پاییز 1395 دوخته شده تا شاید با پایان شهریور ماه شرایط متفاوت تری در بازار سرمایه ایران حاکم شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۷    
رفتار دولت سعودی و عدم عذرخواهی از خانواده های داغدار و بی توجهی به شناسایی و معرفی افراد خاطی در بروز این فاجعه، ظن دخالت عناصری از حاکمیت عربستان در این رخداد را افزایش می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۷    
کره شمالی نه فقط توانایی هسته ای و موشکی خود را افزایش داده است بلکه به طور علنی تهدید به استفاده پیش دستانه از این تسلیحات می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۴    
تیم ملی فوتسال ایران بعد از تیم های اسپانیا، برزیل، روسیه و ایتالیا، بر سکوی پنجم جهان تکیه زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۴    
سخنرانی امسال نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مانند سال گذشته، بازهم با صندلی های خالی پرتعداد حضار روبرو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۳    
نخست وزیر سابق لبنان حزب الله را برای خراب تر کردن مشکل پناهنده ها از زمان جنگ جهانی دوم مقصر دانست و از ایران خواست از دخالت در امور اعراب دست بردارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۷    
رییس مجلس کنیا صبح جمعه با استقبال دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل وارد تهران شد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۷    
طرف های بین المللی و منطقه ای بسیاری در جنگ سوریه درگیرند اما همچنان تنها دو تای اینها قادرند تصمیمات بزرگ بگیرند. 10 سپتامبر روسیه و آمریکا به توافقی برای آتش بس در سوریه دست پیدا کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۸    
مجلس نمایندگان آمریکا به رغم هشدارهای کاخ سفید طرح ممنوعیت پرداخت پول نقد به ایران را تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۵    
پایگاه اطلاع رسانی دولت در اینفوگرافی به مقایسه دیدارهای روحانی و احمدی نژاد در سفر به نیویورک پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۶    
به گزارش نامه نیوز،دوماه تا اربعین مانده و طبق آخرین اعلام سازمان حج و زیارت، تا کنون حدود 200هزار نفر برای حضور در آیین پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۳    
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شواهد برمی آید که احمدی نژاد هنوز تصمیمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نگرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۳    
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه توضیحی درباره سخنان اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره بودجه دفاعی آلمان و ژاپن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۵    
وزیر خارجه سوریه در حاشیه نشست های دوره هفتادویکم مجمع عمومی سازمان ملل با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: با صدور مجوز وزارت خزانه داری آمریکا به کمپانی های بوئینگ و ایرباس برای فروش هواپیما به ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۶    
در روزهای گذشته، مادرم برای اولین بار به من گفت که من و خواهرانم در واقع در شهر مشهد و در کشور ایران به دنیا آمده ایم؛ شهری که در حدود 200 کیلومتری مرزهای افغانستان قرار دارد
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۵    
یگان ویژه مدیریت اطلاعات و امنیت ارتش لبنان در یک اقدام امنیتی شجاعانه، مقتدرانه و بدون اشتباه در عمق اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدا درجنوب لبنان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۶    
بلومبرگ اعلام کرد مقامات ایرانی و عربستانی پیش از برگزاری نشست نفتی الجزایر که قرار است هفته آینده برگزار شود، روز گذشته در مقر اوپک در وین با یکدیگر دیدار کرده اند
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۲    
میزان موفقیت شوراها در دوره های گذشته به تعداد بستگی ندارد؛ در حقیقت کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت دارد و باید بررسی شود چه کسانی با چه تجربه و تحصیلاتی عضو می شوند که بی تردید مهم تر از تعداد اعضا خواهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور عزتمندی ملت ایران است، گفت: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو سرمایه های اصیل انقلاب به شمار می روند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۷    
ساعتی پس از انتقاد رئیس جمهور ایران از روند اجرای برجام توسط آمریکایی ها، وزارت خارجه این کشور بیانیه داد و گفت که جان کری صراحتاً به ظریف گفته که آمریکا به همه تعهداتش پایبند بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۷    
یک فعال سیاسی معتقد است آیت الله هاشمی رفسنجانی برای بار دیگر به ریاست مجمع می رسد، زیرا نظام کاملا به فردی خردمندی مانند ایشان نیاز دارد .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۴    
رییس جمهور نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۱    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور تبیین توانمندی های نیروهای مسلح در گفتگوی ویژه خبری حضور یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۱    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، تاکید کرد که آزمایش موشکی ایران، نقض برجام نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۹    
کنفرانس خبری حسن روحانی رئیس جمهوری در نیویورک برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۶    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: "امام می فرماید ما در جنگ ابهت ابرقدرت ها را شکستیم"، برخی می خواهند ابهت شکسته شده ابرقدرت ها در جنگ را بازسازی کنند.