پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۲:۳۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 31 تیر 1395 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 31 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نسیم آنلاین 31 خرداد 1395 نسیم آنلاین 31 مرداد 1395 نسیم آنلاین 31 شهریور 1395 نسیم آنلاین 30 مهر 1395 نسیم آنلاین 30 آبان 1395 نسیم آنلاین 30 آذر 1395 نسیم آنلاین 30 دی 1395 نسیم آنلاین 1 بهمن 1395 نسیم آنلاین 1 اسفند 1395 نسیم آنلاین 1 تیر 1395 نسیم آنلاین 2 تیر 1395 نسیم آنلاین 3 تیر 1395 نسیم آنلاین 4 تیر 1395 نسیم آنلاین 5 تیر 1395 نسیم آنلاین 6 تیر 1395 نسیم آنلاین 7 تیر 1395 نسیم آنلاین 8 تیر 1395 نسیم آنلاین 9 تیر 1395 نسیم آنلاین 10 تیر 1395 نسیم آنلاین 11 تیر 1395 نسیم آنلاین 12 تیر 1395 نسیم آنلاین 13 تیر 1395 نسیم آنلاین 14 تیر 1395 نسیم آنلاین 15 تیر 1395 نسیم آنلاین 16 تیر 1395 نسیم آنلاین 17 تیر 1395 نسیم آنلاین 18 تیر 1395 نسیم آنلاین 19 تیر 1395 نسیم آنلاین 20 تیر 1395 نسیم آنلاین 21 تیر 1395 نسیم آنلاین 22 تیر 1395 نسیم آنلاین 23 تیر 1395 نسیم آنلاین 24 تیر 1395 نسیم آنلاین 25 تیر 1395 نسیم آنلاین 26 تیر 1395 نسیم آنلاین 27 تیر 1395 نسیم آنلاین 28 تیر 1395 نسیم آنلاین 29 تیر 1395 نسیم آنلاین 30 تیر 1395 نسیم آنلاین 31 تیر 1395 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۵    
وزارت امورخارجه آمریکا درباره سفر به "جده" عربستان به اتباعش هشدار داد و از آنها خواست از هرگونه مسافرت غیرضروری به این شهر خودداری کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۲    
مسئول روابط عمومی کل سپاه جزئیات سانحه اتوبان زنجان قزوین مربوط به انفجار تریلی حامل گلوله های توپ یکی از یگان های سپاه را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۶    
دادگاهی در برلین یک ایرانی را به اتهام جاسوسی برای دستگاه های اطلاعاتی ایران به زندان محکوم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۵    
رئیس جمهور سوریه گفت: چیزی که از خود کودتا بیشتر اهمیت داشته، اقداماتی است که اردوغان و گروه وی طی روزهای اخیر اتخاذ کردند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۳    
در سی و سومین نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت اعضای جدید شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی انتخاب شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: نشست مقام های عالی رتبه روسیه، آمریکا و سازمان ملل برای گفتگو درباره سوریه قرار است هفته آینده برگزار شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۴    
برزیل یک گروه را که قصد انجام اقدامات تروریستی در 9 ایالت در حین مسابقات المپیک را داشتند دستگیر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۱    
وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی گفت که پیروزی بر داعش در موصل مرحل تعیین کننده ای در جنگ علیه داعش به شمار می آید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۰    
آیت الله علوی گرگانی با صدور بیانیه ای با محکومیت سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم مردم بحرین را به مقاومت و حکام این کشور را به رعایت حق دموکراسی و آزادی مردم توصیه کرد و آنها را از تعدی نسبت به اجرای احکام ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۱    
علی لاریجانی به دو پروژه مترو و قطار سریع السیر تهران، قم، اصفهان اشاره کرد و گفت: پروژه مترو یکی از ضروریات استان است که نقش مهمی در حل مشکل ترافیک ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۵    
به دنبال کودتای نافرجام در ترکیه پارلمان این کشور با اعلام حالت فوق العاده سه ماهه موافقت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۲    
سفارت ایران در ترکیه در اطلاعیه ای بر ضرورت انجام مشورت هموطنان مقیم و مسافران گرامی پیش از انعقاد هرگونه قرار داد و فعالیت اقتصادی که دارای بار مالی و حقوقی است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۹    
حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نفوذ در حوزه های علمیه هستند، گفت: بنا به تعبیر امام خمینی (ره) دادگاه ویژه روحانیت برای جلوگیری از نفوذ عناصر ناصالح به حوزه های علمیه است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۳    
رئیس مجلس با تاکید براینکه مسائل دفاعی اولویت هر کشوری است و لازم است در این زمینه از خود دفاع کنیم تصریح کرد: جمهوری اسلامی از حزب الله حمایت می کند و دلیلی برای پنهان کردن آن ندارد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۷    
رئیس آتش نشانی شهرستان تاکستان از مهار آتش تریلی حامل مهمات نظامی در جاده تاکستان پس از گذشت 30 دقیقه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۷    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای پاسداری از اسلام و دین خدا همه داشته های خود را به میدان آوردند .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: با وجود این که خیلی دیر شده است اما اگر همین امروز هم عربستان شرایط ما را بپذیرد و امنیت حجاج را تصمین کند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۳    
سرمربی اسبق تیم ملی به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می خواهم به آقای طاهری بگویم که درست است ما رقیب هستیم ولی نمی شود هرجا ما می رویم، آنها هم بیایند، هرجا که ما ورود می کنیم، ایشان هم نصفش را می خواهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۸    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به بررسی نمونه های آزمایش دوپینگ ورزشکاران در مسابقات کسب سهمیه و احتمال مثبت شدن دوپینگ ورزشکار قزاق در قایقرانی احتمال دارد عادل مجللی سهمیه کسب کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۹    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغیه ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی پیرامون مسائل برخورد با ناهنجاری های عمومی صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۷    
عضو مجمع تشخیص گفت: برخی در ابتدا می گفتند باید بگونه ای عمل کرد که چرخ کارخانه ها بچرخد، امروز می گویند برجام انجام شد تا چرخ تانک ها نچرخد و جنگ نشود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۷    
علی لاریجانی به عنوان یکی از حامیان جدی برجام، طی چند روز گذشته به طور متناوب از عدم پایبندی طرف غربی به تعهداتی برجامی و عدم رفع تحریم ها انتقاد و دولت را تشویق به مقابله به مثل کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰    
ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری با رای اعضای کمیسیون های این مجلس، برای دو سال مشخص شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۱    
تیم بسکتبال دانشجویان آسیا در دومین مسابقه خود در مسابقات دانشجویان به پیروزی رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۸    
موسسه اطلاعاتی "جینز" انگلیس در گزارشی اعلام کرد که بحرین هزینه خرید تسلیحات نظامی خود را در سال جاری میلادی حدود دو برابر افزایش داده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۲    
با پخش سی و دومین قسمت از "معمای شاه"، این سریال تلویزیونی روایتگر کودتای بیست و هشت مرداد سال 1332 خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
گروه تروریستی داعش با انتشار دو ویدئوی تبلیغاتیِ تازه به زبان فرانسوی از عناصر خود خواسته است در حملاتی انتحاری بار دیگر فرانسه را هدف قرار دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵    
تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در نخستین دیدار از رقابت های قهرمانی آسیا برابر قزاقستان شکست خورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۲    
رئیس فدراسیون وزنه برداری بر بالین بهادر مولایی، ملی پوش کشورمان که در سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی شده است، حاضر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در رابطه با شکایت دکتر محمد اخباری از وزارت علوم گفت: دستور موقت دیوان مبنی بر عدم اقدام وزارت علوم به تعیین رئیس جدید تا تعیین و تکلیف نهایی و صدور حکم در اصل ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۹    
دادگاه عالی ورزش رأی محرومیت دو و میدانی کاران متخلف روسی از حضور در المپیک 2016 را تائید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶    
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به صدور حکم اعدام برای تبعه کویتی به اتهام جاسوسی برای ایران، خواستار از سرگیری فرایند تحریم ایران شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۰    
روزنامه آمریکایی ضمن رد مخالفت ها با فروش هواپیما به ایران، تاکید کرد که عملی شدن قرارداد بوئینگ، سبب تقویت سیاسی رئیس جمهور ایران خواهد شد؛ موضوعی که وی به آن نیاز دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۰    
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: الان 240 حزب داریم که باید اینها را محدود کنیم و در مرحله نهایی به تعداد 4 یا 5 حزب برسانیم و امیدوارم کشور روزی با 5 حزب اداره شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۳    
وزیر دفاع گفت: هر جایی از این نقطه خاکی اگر دشمنان بخواهند به اعتقادات مسلمانان تعرض کنند نظام و ملت ایران در کنار ملت های مظلوم در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: طبق نظرسنجی مردمی که توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی انجام می شود 70 درصد مردم از وضعیت دارویی و درمانی بیمارستان های کشور رضایت دارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم 10 میلیون و 820 هزار ریال و هر نیم سکه پنج میلیون و 430 هزار ریال داد و ستد شدند که هر دو نسبت به دیروز ثابت ماندند
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
سینما در هفته ای که گذشت با خبرهای متنوعی همراه بود؛ از تغییر مدیریت خانه سینما تا شکایت جواد شمقدری از دو رسانه.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۱    
سینما در هفته ای که گذشت با خبرهای متنوعی همراه بود؛ از تغییر مدیریت خانه سینما تا شکایت جواد شمقدری از دو رسانه.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۱    
مرادی کرمانی، نویسنده گفت: من اهل درام نیستم و تلخ ترین حوادث زندگی ام را به نوعی شیرین نوشته ام. برای نویسنده شدن روی همه چیز پا گذاشتم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۵    
شواری آموزش عالی ترکیه اعلام کرد، در پی تحقیقات پساکودتا، در حال حاضر هیچ شخصیت دانشگاهی اجازه خروج ندارد از کشور خارج شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۹    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با نخست وزیر مالزی دیدار و در خصوص توسعه و گسترش روابط فیمابین گفت وگو کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۳    
فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری پلیس با کاروان اشرار مسلح در 140 کیلومتری شمال شهداد خبر داد و گفت: پلیس با استفاده از آتش بالگردهای هوانیروز یک و نیم تن تریاک را معدوم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
در درگیری تظاهرکنندگان و پلیس در ایروان پایتخت ارمنستان، شمار زیادی زخمی و بازداشت شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۴    
در پی درج خبری در برخی خبرگزاری ها مبنی بر "ساماندهی زنان روسپی در تهران" مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با ارائه توضیحاتی در این زمینه این خبر را تکذیب کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۱    
فرمانده کل سپاه اظهار داشت: برخی انتظار دارند تا سپاه به یک گوشه برود و براساس قوانین بین المللی کشورهای غربی به فعالیت بپردازد و نسبت به ظلم های جهانی و منطقه ای بی تفاوت باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۸    
بانویی که در کانون اتهامات رسوایی های اخلاقی علیه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار دارد برای نخستین بار از "رسوایی اخلاقی ترامپ" پرده برداشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۲    
جانشین سازمان وظیفه عمومی گفت: افرادی که به موقع نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند با سپردن وثیقه به صورت محدود امکان خروج از کشور را دارند همچنین می توانند از مزایای استخدام برخوردار شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۲    
"سکاف" مرد شماره دو داعش در لبنان از منطقه "المنیه" بود که اخیرا در شهر "منبج" سوریه از پای درآمد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۲    
اسامی تیم ملی بسکتبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
رئیس انجمن سردرد ایران گفت: زنانی که در دوران بارداری و پس از زایمان به صورت پیش رونده، متوالی و با شدت دچار سر درد می شوند باید این مشکل را جدی گرفته و نسبت به درمان آن با مراجعه به پزشک اقدام کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی با بیان اینکه فروشگاه 2 شرکت که پیش از این مدعی نمایندگی گوشی های آیفون در ایران بودند، به دلیل ابطال مجوز و عدم تمدید آن پلمپ شد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
دبیرکل جبهه پیروان گفت: همه فعالان سیاسی امروز به این نتیجه رسیده اند که هر مطالبه ای باید پای صندوق های رأی مطرح شود و غیر از صندوق های رأی با هیچ روش دیگری یعنی به خیابان ریختن و لاستیک آتش زدن ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۵    
وزیر کشور گفت: دو شب گذشته در یکی از مناطق شرق کشور نیروهای امنیتی در نیروی انتظامی و سپاه یک تونل 40 متری به عمق 20 متر را کشف و منهدم کردند و به دنبال آن 40 نفر که قصد انفجار در آن حوالی را داشتند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۰    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از توقیف یک دستگاه خاور حامل 3000 کپسول آتش نشانی قاچاق به ارزش حدود 3 میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۰    
معاون امور بانوان وزارت ورزش گفت: بانوان ورزشکار جانبازان و معلولین دستاوردها و سهمیه های بیشتری نسبت پارالمپیک لندن کسب کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۴    
رباب شهریان صبح امروز از اردوی تیم های والیبال نشسته بانوان و تیراندازی معلولان کشورمان بازدید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۴    
مراسم وداع خانواده شهید مدافع حرم، سیداسحاق موسوی با پیکر فرزندشان شب گذشته در ستاد معراج شهدای تهران برگزار شد. / عکس: شهاب قیومی
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۳    
رباب شهریان صبح امروز از اردوی تیم های والیبال نشسته بانوان و تیراندازی معلولان کشورمان بازدید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
نیروهای سوری پس از حمله به عناصر داعش در شمال استان حماه و از پای درآوردن شمار زیادی از این تروریستها موفق شدند مناطق پترول، السالم، الواقعه و التوت را آزاد کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۸    
رئیس مجلس با اشاره به انتقادات تعاونگران و تولیدکنندگان به قانون کنونی مالیات بر ارزش افزوده گفت: قطعا باید در این قانون تجدیدنظر شود تا تولیدکنندگان راحت تر فعالیت کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
سردار میراحمدی تأکید کرد: مصوبه دولت مبنی بر عدم استعلام از نیروی انتظامی در برگزاری کنسرت ها نافی مأموریت های نیروی انتظامی نیست و ناجا ضمن احترام به مصوبه دولت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۶    
یک تحلیلگر سیاسی گفته که آمریکا درصدد است تا روسیه را از سوریه بیرون براند؛ چرا که به مسکو به عنوان مانع بزرگی در مسیر طرح های خود برای سرنگونی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه می نگرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
حسین صیامی از شاعران کشورمان در حمایت از مردم مظلوم کشمیر شعری سروده است
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۴    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه شهید مطهری معتقدند و می گویند احزاب مخالف نظام می توانند در کشور ما فعالیت کنند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۹    
همایش فصل تابستانه خانه احزاب صبح امروز در تالار ششصد نفره وزارت کشور به ریاست محمدحسن غفوری فرد رئیس خانه احزاب ایران و با حضور وزیر کشور برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۳    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه مینی بوس در محور میامی_شاهرود 11 نفر مجروح شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
"احمد ابوزید"سخنگوی وزارت امورخارجه مصر به اظهارات رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه درباره عبدالفتاح السیسی واکنش نشان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
وزیر خارجه اتریش اعلام کرد که کشورش سفیر ترکیه را احضار کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
تک تک ملت ایران مدیون آن تفکری هستند که ظلم ظالم را نمی پذیرد و خود را در مقابل آن قوی و مستحکم می کند؛ مدیون حاج قاسم و هزاران حاج قاسم گمنام دیگر ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۷    
این فیلم گزارشی است از اعتراف سیدعباس عراقچی، عضو ارشد مذاکرات هسته ای و رئیس ستاد پیگیری برجام به نتایج خطرناک توافق بانک مرکزی با FATF ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۵    
مستند "جمعه سیاه سفید" که به روایتی از سرگذشت و خدمات مرحوم شیخ احمد کافی در دوران رژیم پهلوی می پردازد، امروز پنجشنبه 31 تیر برای نخستین بار از شبکه مستند روی آنتن می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۵    
نهمین قسمت مجموعه "حقیقت" با عنوان قلمرو ارواح، جمعه یکم مردادماه از شبکه افق پخش می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۹    
سردار مهری در رابطه با رانندگانی که قبل از رسیدن به دوربین ثبت تخلفات از سرعت خود کم می کنند، گفت: رانندگانی که فقط در مواجهه با دوربین سرعت خود را کم می کنند، 200هزار تومان جریمه می شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۶    
بحران گروگانگیری توسط افراد مسلح در شهر "ایروان" ارمنستان که از پنج روز گذشته آغاز شد، همچنان ادامه دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
"مایکل فالون" وزیر دفاع انگلیس از دو برابر شدن تعداد نظامیان انگلیسی در عراق با هدف آنچه مبارزه با داعش خواند، خبر داده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۸    
مسوول هماهنگ کننده کمک های انسانی سازمان ملل در عراق از نیاز 10میلیون عراقی به کمک های انسانی در نتیجه حمله و اشغال بخشی از مناطق عراق توسط گروه تروریستی داعش خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۵    
نوبخت از گزارش رئیس جمهور به مردم در آینده ای نزدیک پیرامون اقدامات دولت در خصوص موضوع حقوق های نامتعارف خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۵    
وزیر دفاع آمریکا در دیدار با معاون ولیعهد و وزیر دفاع عربستان با وی درباره آخرین تحولات در روند عملیات علیه داعش و راه های تقویت قدرت های نظامی گفتگو کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۲    
دولت آمریکا به موجب پروتکل نظامی اخیر با کردستان عراق پنج پایگاه نظامی در این اقلیم می سازد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
بهادر مولایی ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری شب گذشته در جاده هراز تصادف کرد و به بیمارستان منتقل شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
رئیس جمهور ترکیه به آمریکا هشدار داد در صورتی که از استرداد گولن به ترکیه سرباز بزند، "اشتباه بزرگی را مرتکب شده است".
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
دولت آمریکا به موجب پروتکل نظامی اخیر با کردستان عراق پنج پایگاه نظامی در این اقلیم می سازد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
به دنبال انتشار خبری در رسانه ها مبنی بر رد پیشنهاد روز ملی کشتی در تقویم فرهنگی کشور، دبیر شورای فرهنگ عمومی توضیحاتی ارائه کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
بهادر مولایی ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری شب گذشته در جاده هراز تصادف کرد و به بیمارستان منتقل شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۷    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۴    
5 تن مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در هفته دوم و سوم تیرماه معدوم شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
بهادر مولایی ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری شب گذشته در جاده هراز تصادف کرد و به بیمارستان منتقل شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
رئیس وقت اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه جدید اذعان کرد عربستان در جنگ 33 روزه به این رژیم کمک اطلاعاتی کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۲    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز از مسمومیت 17نوجوان در یکی از استخرهای کلانشهر کرج خبرداد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۹    
سازمان تامین اجتماعی تحت فشار بی پولی است؛ اما دولت یازدهم بی خیال نسبت به پرداخت بدهی خود به این سازمان است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
نخستین تمرین تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران پس از ورود به تایلند عصر روز گذشته به مدت یک ساعت انجام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
مدافع راست جدید استقلال گفت: تماشاگران استقلال در سال های گذشته حسابی اذیت شده اند و بازیکنان این تیم تلاش می کنند شرایط را تغییر بدهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
رضا اسماعیلی، شاعر کشورمان شعری را به بهانه چهلمین روز درگذشت حمید سبزواری شعری را برای این استاد بی بدیل شعر انقلاب سروده است
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۷    
بازیکن سابق تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان کشورمان برای نخستین بار در المپیک حضور خواهند یافت و نمی توان از آنها توقع زیادی در این بازی ها داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۷    
قهرمان وزنه برداری المپیک گفت: تمام تلاش کسب خوش رنگ ترین مدال در بازی های المپیک است ولی با توجه به مصدومیتی که داشتم شرایطتم بسیار دشوار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۸    
محمد میرزمانی، رئیس هیات مدیره خانه موسیقی گفت: تمام سعی من این است که بتوانم شرایطی فراهم آورم که مشکلات خانه موسیقی با منتقدان را حل و فصل کنیم.
  • ۱