پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۱۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 6 دی 1397 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 1 فروردین 1396 نسیم آنلاین 31 فروردین 1397 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 نسیم آنلاین 31 خرداد 1397 نسیم آنلاین 31 تیر 1397 نسیم آنلاین 1 مرداد 1397 نسیم آنلاین 31 شهریور 1397 نسیم آنلاین 1 مهر 1397 نسیم آنلاین 30 آبان 1397 نسیم آنلاین 30 آذر 1397 نسیم آنلاین 30 بهمن 1397 نسیم آنلاین 1 اسفند 1397 نسیم آنلاین 1 دی 1397 نسیم آنلاین 2 دی 1397 نسیم آنلاین 3 دی 1397 نسیم آنلاین 4 دی 1397 نسیم آنلاین 5 دی 1397 نسیم آنلاین 6 دی 1397 نسیم آنلاین 7 دی 1397 نسیم آنلاین 8 دی 1397 نسیم آنلاین 9 دی 1397 نسیم آنلاین 10 دی 1397 نسیم آنلاین 11 دی 1397 نسیم آنلاین 12 دی 1397 نسیم آنلاین 13 دی 1397 نسیم آنلاین 14 دی 1397 نسیم آنلاین 15 دی 1397 نسیم آنلاین 16 دی 1397 نسیم آنلاین 17 دی 1397 نسیم آنلاین 18 دی 1397 نسیم آنلاین 19 دی 1397 نسیم آنلاین 20 دی 1397 نسیم آنلاین 21 دی 1397 نسیم آنلاین 22 دی 1397 نسیم آنلاین 23 دی 1397 نسیم آنلاین 24 دی 1397 نسیم آنلاین 25 دی 1397 نسیم آنلاین 26 دی 1397 نسیم آنلاین 27 دی 1397 نسیم آنلاین 28 دی 1397 نسیم آنلاین 29 دی 1397 نسیم آنلاین 30 دی 1397 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۶    
مراسم اعتکاف دانشجویان در حمایت از مردم یمن با حضور مسئولان کشور در دانشگاه تهران برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۵    
محققان دانشگاه تربیت مدرس موفق به طراحی و ساخت دستگاه "سرند دیسک اسکرین تفکیک کاغذهای باطله (کاغذ از کارتن)" شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۵    
تهران- ایرنا- برنامه اجتماعی نمودار با اجرای مصطفی امامی از یک بهمن ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۵    
امیر حاج رضایی، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا هیچ بایدی وجود ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۴    
رئیس سازمان بسیج اساتید تصریح کرد: مجرمان بزرگتر حادثه جانسوز دانشگاه آزاد، سیاستمداران سابق و تکنوکرات های آموزشی اشغالگرِ زیست بومِ تهران تا ارتفاع 1800 متری اند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در میان افرادی که شب گذشته حکم اخراج آنها صادر شد، مدیران جدید دانشگاه نیز بودند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۷    
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: شهداد می تواند مقصد جهانی بوم گردی شود، گفت: امیدواریم با تحت کنترل قرار دادن برخی برنامه ها از جمله برنامه های ورزشی از اثر جهانی بیابان لوت محافظت کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۵    
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهری کشور، از به اجرا درآمدن بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تا پایان سال خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۵    
نخستین کنفرانس ملی نقش مهندسی عمران در کاهش مخاطرات با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته کشور و جمعی از مسئولین استانی و فرماندهان نظامی به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۷:۳۰    
در یک نظرسنجی که وبسایت statista انجام شد، فیسبوک به عنوان غیرقابل اعتمادترین شرکت در حفظ حریم شخصی انتخاب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۷:۱۸    
رئیس هیات مدیره انجمن ملی سیب زمینی گفت: براساس پیش بینی ها، تولید سیب زمینی در سال جاری به 5 میلیون تن خواهد رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۸    
در پایان روز دوم رقابت های شطرنج سریع جهان (پایان دور هشتم بانوان) سارا سادات خادم الشریعه در رده ششم بخش بانوان ایستاد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۸    
مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم سید حمید تقوی فر برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۴    
مجید سعیدی بازیگر نقش شکنجه گر در سریال بانوی عمارت نسبت به ناسزاهای مردم درباره نقش منفی اش واکنش نشان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۸    
یک مقام مسئول گفت: اگرچه صادرات طلای سرخ ایرانی به هند و چین ممنوع نیست، اما به دلیل اخذ تعرفه این محصول قاچاق می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۸    
وزیر نیرو گفت: براساس سند امضا شده بین ایران و عراق چارچوب یک همکاری بلندمدت در زمینه بازسازی صنعت برق عراق شکل گرفته است و این توافق به عنوان یک روز تاریخی در صنعت برق این کشور ثبت خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۸    
یک مقام مسئول گفت: خرید توافقی مرکبات یکی از ماموریت های سازمان مرکزی تعاون روستایی در راستای تنظیم بازار و نزدیک شدن به قیمت منصفانه فروش است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۵    
کلهری گفت: با اجرای طرح تشدید برخورد با اتوبوس ها و کامیون های فاقد معاینه فنی در نیمه دوم امسال، 20 درصد خودرو های سنگین در مراحل مختلف معاینه فنی مردود شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۵    
زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: از آنجایی که رونق زکات در گروی توسعه بخش کشاورزی است باید زمینه برای بهبود این بخش از طریق بکارگیری علم روز و جذب سرمایه گذار فراهم شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۵    
تصویری کمتر دیده شده از آخرین حضور آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی بر مزار استاد مبانی اجتهاد خود سید محمدباقر صدر در فضای مجازی منتشر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۲    
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در سال 97 امکانات مالی بیشتری بر روی بخش کشاورزی فراهم کرده ایم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۲    
تصویری از دست نوشته رهبر معظم انقلاب بر روی تصویر امیرمحمد اژدری جهادگر آسمانی را مشاهده می کنید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۹    
2 منبع آگاه به بلومبرگ گفتند، تیم تجاری آمریکا در هفته دوم ژانویه به چین سفر خواهد کرد تا مذاکراتی را با مقامات چینی برگزار کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۹    
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن در هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است و هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن حدود 53 تا 55 هزار تومان دادوستد می شود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۹    
مستوفی گفت: واگذاری طرح های نیمه تمام دولتی نیازمند حمایت دولت است تا بخش خصوصی در تکمیل این طرح ها، مشارکت فعالانه داشته باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۶    
مردم این پرسش را مطرح می کنند که براستی تغییر رویکرد و سکوت مدعی العموم در قبال واگذاری کشت و صنعت مغان با قیمت کمتر از برنده اول و با ادعای اهلیت داشتن برنده دوم در تصاحب ثروت مغان ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۶    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا با 8 دلار افزایش به بیشترین میزان 6 ماه گذشته رسید، نگرانی سرمایه گذاران از تعطیلی دولت آمریکا و دشمنی ترامپ علیه رئیس فدرال رزرو مهمترین عامل کاهش قیمت بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۶    
در نظرسنجی صورت گرفته از فعالان اقتصادی آلمانی مشخص شد آن ها دونالد ترامپ و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را بزرگ ترین تهدیدات خارجی بر سر راه اقتصاد آلمان می دانند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۳    
معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: تغییر ثبت شناور ایرانی به نام یک شرکت کویتی توسط پیمانکار کره ای، تخلف بزرگی است که به لحاظ حقوقی از سوی سازمان بنادر به شدت در حال پیگیری است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۳    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به اجرای واکسیناسیون هدفمند و رعایت مسائل امنیت زیستی در واحدهای مرغداری، بیماری آنفلوانزا در کشور تحت کنترل است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۳    
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:تکنولوژی در بخش کشاورزی استفاده می شود اما به دنبال توسعه و افزایش ورود آن به این بخش هستیم و بانک کشاورزی حمایت جدی خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۰    
با ادامه فعالیت سامانه بارشی، از بعدازظهر امروز دامنه فعالیت این سامانه به تدریج به جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران گسترش می یابد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۰    
درحالی منابع شرکتهای دولتی در لایحه بودجه 98 با رشد 56 درصدی همراه شده است که سهم سایر درامدها نسبت به لایحه بودجه 97 با کاهش 15 درصدی مواجه شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۷    
مقامات روسیه و مدیران بزرگترین شرکت های نفتی این کشور در شرایطی که نفت برنت به پایین ترین رکورد 16 ماه گذشته سقوط کرد، افت قیمت نفت را کم اهمیت شمردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۷    
پیروزبخت گفت: سازمان استاندارد در صدد است تا ورود هر گونه کالا های دپو شده به بازار با نظارت و بازرسی این سازمان انجام شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود در واکنش به حوادثی مانند مدرسه اهواز و اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات نوشت نباید بگذاریم بی تفاوتی نسبت به مال و جان مردم به اداره کشور برگردد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۷    
مدیر عامل شهر پردیس با بیان اینکه 2500 مسکن مهر برای پاسخ به این متقاضیان کم داریم و متقاضیان علاقه مند به رفتن به پرند و هشتگرد نیستند گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۴    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اختلاف زیاد قیمتی از مرحله تولید تا رسیدن به دست مصرف کننده وجود دارد، گفت: اگرچه این اجحاف در حق مصرف کننده است اما در برخی مواقع تولیدکنندگان را خانه خراب می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۴    
تهران- ایرنا- براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه های تردد شمار طی 24 ساعت گذشته تردد در محورهای برون شهری در مقایسه با روز قبل از آن بیش از 11 درصد افزایش یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۴    
ترانزیت و واردات پرمنگنات به جمهوری آذربایجان ممنوع بوده و حسب قوانین و مقررات حقوقی و قضایی کشور آذربایجان حاملین آن به مجازات زندان محکوم می گردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای کل مسکن مهر شش ردیف بودجه در لایحه بودجه 98 پیش بینی کردیم تا منابع لازم برای تولید مسکن در این لایحه لحاظ شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۰    
تصویری از حضور سردار سلیمانی در حسینیه امام خمینی(ره) و در مراسم گرامیداشت آیت الله شاهرودی را مشاهده می کنید که شایعه شهادت او از سوی منابع غربی را رد می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۰    
بررسی استدلال های موافقان توافق پاریس نشان می دهد که این ادعا ها از اعتبار کارشناسی لازم برخوردار نیستند و تنها برای کم کردن فشار هایی است که از طرف کارشناسان منتقد این توافق حتی در بدنه خود دولت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۰    
آمار بانک مرکزی از افزایش حدود 92 درصدی قیمت مسکن در 12 ماه منتهی به آذر امسال حکایت دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۰    
نوسانات بازار ارز در چند ماه گذشته بر فعالیت پتروشیمی ها در بورس سایه انداخت و با توجه به اینکه این شرکت ها مواد اولیه را با نرخ 4200 تومان عرضه می کردند تقاضا برای مواد اولیه به طرز عجیبی افزایش ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۲    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قواعد جدیدی را برای بازیکنان دوپینگی معرفی خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۲    
جواد نکونام پس از جدایی از نساجی و حضور در پیکان تهران نامه ای خطاب به هواداران قائمشهری نوشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۲    
باشگاه آپوئل قبرس با وجود تمایل پرسپولیس برای جذب رضا قوچان نژاد دست از مهاجم ایرانی اش نمی کشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۵    
محمدجواد لاریجانی در برنامه "دست خط " از ماجرای مزرعه معروفش در ورامین و چگونگی رسیدگی قضایی، فرجام برجام و شبهات مربوط به انتخابات 1400 می گوید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۵    
سال 2018 را که در لحظات پایانی آن به سر می بریم باید بدون شک سال درگذشت کارگردانان بزرگ سینمای اروپا نامید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۵    
سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه گفت که قدرت ایران به اندازه ای رسیده که آمریکایی ها دیگر جرأت بیان گزینه نظامی در برابر ایران هم ندارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۱    
تمرین نوبت عصر تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اسپایر برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۱    
سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر گفت: تماشاگران نفت آبادان کیسه یخ به داخل زمین پرتاب می کردند و امنیت بازیکنان به خطر افتاده بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۱    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، اینتر را به دلیل شعارهای نژادپرستانه هوادارانش علیه کولیبالی مجازات کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۶    
یکی از اساتید حقوق تجارت با اشاره به اینکه در دنیا از چک به عنوان سند حال استفاده می شود، گفت: چک دارای امتیازات اضافی مفسده انگیزی است در حالی که برات و سفته به عنوان دو سند تجاری مدت دار اصیل چنین ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۶    
مراسم یادبود جانباختگان سانحه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان این دانشگاه و خانواده های داغدار دانشجویان ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۶    
هفدهمین جشن سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر عصر امروز 6 دی در تالار زنده یاد عباس کیارستمی آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۳    
فوتبال جهان - ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس از مدافع سیاه پوست ناپولی که هدف اهانت های نژادپرستانه هواداران اینتر واقع شد، دفاع کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۳    
بازیکن تیم ملی فوتبال می گوید برخی از افراد، قهرمانی در آسیا را راحت جلوه کردند درحالی که بسیاری از تیم ها با هزینه و امکانات بیش تر از رسیدن به آن ناکامند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۳    
منشأ نشت نفت خطوط انتقال پالایشگاه نفت تهران به زمین ها و چاه های منطقه شهر ری مشخص و ترمیم شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۰    
گنبدکاووس – ایرنا – هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه عصر پنجشنبه با حضور مشتاقان این ورزش سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۰    
ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید در سال 2018 پربارترین سال دوران حضورش در مادرید را سپری کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۰    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:20 زندان باید به خارج از شهرها انتقال پیدا کند که تاکنون در این باره اقدام مناسبی انجام نشده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۰    
نماینده مردم سمنان در مجلس با اشاره به موافقت بخش های مختلف دولت با انتقال آب دریای خزر به این استان گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۰    
جنبش عدالتخواه دانشجویی از رئیس سازمان خصوصی سازی جهت پاسخگویی به دانشجویان پیرامون موضعات مرتبط با خصوصی سازی دعوت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ارز ناشی از نفت موجب بی ثباتی در اقتصاد ما شده است. به این دلیل که درآمد نفتی بسیار راحت به دست می آید و راحت نیز هزینه می شود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۴    
تهران- ایرنا- هیات عالی رتبه نظامی روسیه در این هفته به تهران سفر کرد و در راستای تقویت همکاری ها ضمن دیدار با فرماندهان ارشد نظامی ایران پیرامون مسائل منطقه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۴    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع درباره کاهش 50 درصدی بودجه این وزارتخانه، توضیحاتی ارائه کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۱    
مشاور فرهنگی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از نوسازی ناوگان حمل و نقل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۱    
مشاور امور بین الملل رئیس قوه قضائیه گفت:برجام مرده است و ما خارج از برجام هستیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۱    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان این که امروز، دنیا با بحران قدرت رو به رو است، گفت: "قدرت" از غرب به شرق عالم در حال انتقال است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۱    
عضو کمیسیون بر نامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه می طلبد دستگاه های نظارتی به موضوع گرانی قیمت ها در بازار ورود پیدا کنند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۸    
تهران- ایرنا- وزیران راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، نفت، صنعت و معدن و کشور هفته آینده در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۸    
دادستان تهران با بیان این که تحقیقات در حادثه علوم تحقیقات همچنان ادامه دارد گفت: نقش جاده و مسئولان دانشگاه در حادثه باید بررسی شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از گلایمندی خود از لایحه بودجه سال 98 در بحث فرهنگی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۴    
وزیر علوم گفت: در این وزارتخانه بحث انحلال دانشگاه ها مطرح نیست بلکه انسجام و اتحاد و انجام کارهای علمی مشترک مد نظر است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۴    
مجلس بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبری، قوه قضائیه و شورای نگهبان در مسجد ارک تهران برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۴    
کنسول جمهوری لیتوانی در ایران با تاکید بر معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناوری ایران به لیتوانی، از ابراز علاقه مندی کشورش برای توسعه روابط علمی با ایران خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۴    
تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با آرزوی سلامتی برای دانشجویان مصدوم سانحه دانشگاه آزاد علوم تحقیقات گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۴    
تهران- ایرنا- تحولات منطقه ای، بین المللی و تاثیرگذاری آن بر شرایط امنیتی دو کشور ایران و افغانستان با حضور دریابان علی شمخانی و مشاوران امنیت ملی افغانستان در ادوار مختلف در کابل بررسی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۴    
مراسم یادبود جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قوه قضائیه حادثه واژگونی در دانشگاه آزاد را بررسی کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۸    
نیروهای دولتی سوریه و روسیه در خط مقدم نزدیک منبج مستقر شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ماموریت این کمیسیون به 3 عضوش برای بررسی حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: گرایش های سیاسی و جناحی نباید در گزینش دخالت داشته باشند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۵    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با غیرقانونی خواندن دادگاه قانون اساسی تشکیل شده از سوی ابومازن، بر ادامه فعالیت مجلس قانونگذاری فلسطین تا زمان تشکیل مجلس جدید تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۵    
بسیاری از سرمایه گذاران غربی در رویکردی فریبکارانه درباره قتل روزنامه نگار عربستانی سعی دارند همچنان روابط خود را با سعودی ها حفظ کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۵    
پکن- ایرنا- سخنگوی وزارت دفاع چین در اظهاراتی دو پهلو ضمن قدردانی از 'جیمز متیس' وزیر دفاع مستعفی آمریکا به دلیل تلاش برای ارتقا روابط نظامی دو کشور ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۲    
پکن- ایرنا- ستاد مشترک نیروی هوایی کره جنوبی (JCS) در بیانیه ای اعلام کرد یک جت جنگنده چینی امروز پنجشنبه سه بار حریم هوایی کره جنوبی را در منطقه دفاعی شناسایی کره جنوبی (کادیز) نقض کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۲    
کمیته نظامی سازمان ملل ناظر بر آتش بس در الحدیده یمن، مأموریت خود را به طور رسمی آغاز کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۲    
در پی فوران آتشفشان در اندونزی، سطح هشدار در این کشور بالا رفت و مسیر پروازها نیز تغییر یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۲    
نخست وزیر سابق عراق با انتقاد از سفر ناگهانی و خارج از عرف دونالد ترامپ به عراق، از تمامی کشورهای جهان خواست تا به حاکمیت عراق احترام بگذارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۸    
سایت عبری زبان "دپکا" با افشای نوع موشک شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی در جریان بمباران هوایی پایگاه های اطراف دمشق گفت: اسرائیل در پی این حادثه هشدار سختی را از سوی روسیه دریافت کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۸    
رسانه های سعودی از تغییرات در کابینه رژیم و برکناری عادل الجبیر وزیر خارجه خبر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۸    
تهران - ایرنا - وزیر تجارت ترکیه طی سخنانی گفته است که آنکارا نسبت به تمدید معافیت کشورش از همراهی در اجرای تحریم ها علیه ایران و تداوم خرید نفت امیدوار است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۸    
وزارت خارجه فلسطین از جامعه جهانی خواست مسئولیت افزایش اقدامات شهرک سازی و تجاوزات اسرائیلی مورد حمایت آمریکا را به عهده بگیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۸    
طبق گزارش ها، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا از اینکه باراک اوباما با سایر نامزدهای احتمالی حاضر در انتخابات 2020 صحبت کرده است، نگران است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۸    
پکن - ایرنا - کره جنوبی در سال 2018 میلادی یکی از پرتحول ترین سال های سیاسی خود را تجربه کرد که مهمترین و بارزترین این تحولات بهبود روابط این کشور با همسایه شمالی اش بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۲    
کودک مهاجر در آمریکا به دلیل عدم دریافت مراقبت پزشکی به موقع جان باخته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۲    
رئیس سابق و دو معاون شرکت انرژی الکتریکی توکیو، به اتهام قصور در مقاوم سازی نیروگاه هسته ای فوکوشیما و بروز فاجعه در پی سونامی سال 2011، به 5 سال حبس و پرداخت غرامت محکوم شده اند.