پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۴:۲۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 30 آذر 1395 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 31 فروردین 1395 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1395 نصر نیوز 31 خرداد 1395 نصر نیوز 31 تیر 1395 نصر نیوز 31 مرداد 1395 نصر نیوز 31 شهریور 1395 نصر نیوز 30 مهر 1395 نصر نیوز 30 آبان 1395 نصر نیوز 30 دی 1395 نصر نیوز 30 بهمن 1395 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 1 آذر 1395 نصر نیوز 2 آذر 1395 نصر نیوز 3 آذر 1395 نصر نیوز 4 آذر 1395 نصر نیوز 5 آذر 1395 نصر نیوز 6 آذر 1395 نصر نیوز 7 آذر 1395 نصر نیوز 8 آذر 1395 نصر نیوز 9 آذر 1395 نصر نیوز 10 آذر 1395 نصر نیوز 11 آذر 1395 نصر نیوز 12 آذر 1395 نصر نیوز 13 آذر 1395 نصر نیوز 14 آذر 1395 نصر نیوز 15 آذر 1395 نصر نیوز 16 آذر 1395 نصر نیوز 17 آذر 1395 نصر نیوز 18 آذر 1395 نصر نیوز 19 آذر 1395 نصر نیوز 20 آذر 1395 نصر نیوز 21 آذر 1395 نصر نیوز 22 آذر 1395 نصر نیوز 23 آذر 1395 نصر نیوز 24 آذر 1395 نصر نیوز 25 آذر 1395 نصر نیوز 26 آذر 1395 نصر نیوز 27 آذر 1395 نصر نیوز 28 آذر 1395 نصر نیوز 29 آذر 1395 نصر نیوز 30 آذر 1395 
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۲    
نصر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از کشف یک هزار و 300 کیلوگرم موادمخدر، دستگیری 14 هزار و 784 قاچاقچی و توزیع کننده و متلاشی شدن 23 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در هشت ماهه ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۵    
نصر: شب چلله یا همان شب یلدا به عنوان بلندترین شب سال در نزد ایرانیان جایگاهی خاص دارد و بهانه ای برای گردهمایی خانواده ها و تازه کردن دیدارهاست.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۵    
نصر: از دیرباز رسم بر این بوده که تازه دامادها در شب یلدا برای نوعروس خود طبق پیش کشی می برند که امروزه تهیه این هدیه مستلزم صرف هزینه های زیادی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۵    
نصر: دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات با سفر به ایالت های مختلف از مردم بابت رای دادن به وی قدردانی می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۹    
نصر: مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود از ایجاد نمایشگاه دائمی فرش و شهرک مشاغل کارگاهی و اصناف در این شهر خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۷    
نصر: نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به حادثه قطار تبریز - مشهد و از دست دادن چندین انسان در این حادثه ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۱    
نصر: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی مضحک سفر سردار سلیمانی به سوریه را نقض قطعنامه 2231 دانست!
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۰    
نصر: سفیر روسیه در ترکیه هنگام سخنرانی در یک گالری هنری در آنکارا به ضرب گلوله کشته شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۷    
نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام جلسات برگزار شده با بنیاد مصلی به منظور احیا و مرمت خانه فتح الله اف صورت گرفته است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۹    
نصر: با همکاری شهرداری تبریز و اداره کل راه و شهرسازی استان ، برای اولین بار طرح حذف مناطق حاشیه نشین و بافتهای ناپایدار شهری در تبریز اجرا خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۰    
نصر: باحذف تیم شگفتی سازان، تراکتورسازی تبریز به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۱    
نصر: اعضای مجمع عمومی سازمان ملل، با تکرار اتهامات ثابت نشده، بار دیگر مدعی نقض حقوق بشر در ایران شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۲    
نصر: درهشت ماه منتهی به آذر سال جاری 55 نفر بر اثرحوادث کاری در آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 36 نفر بود حدود 53 درصد افزایش یافته است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۲    
نصر: درهشت ماهه اول سالجاری 259 نفر جهت اخذ مجوز سقط درمانی به ادارات پزشکی قانونی در استان مراجعه کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۵    
نصر: رئیس مرکز ملی فضایی ایران با اشاره به جایگاه اول ایران در تسخیر فضا در منطقه گفت: طراحی و ساخت ماهواره ظفر تا سال آینده به پایان می رسد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۹    
نصر: دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: ما یک قرارگاه مشترکی در سوریه داریم که یک کار مستشاری را با کمک روس ها به ارتش سوریه و نیروی مقاومت انجام می دهیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۱    
نصر: رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تبریز از تصویب تملک مغازه های تره بار برای آزادسازی میدان صاحب الامراز عظیم ترین مجموعه های تاریخی کشور خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
نصر: بازار خودروهای وارداتی همواره متأثر از نوسانات ارزی بوده و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، به نظر می رسد که موج افزایش قیمت خودروهای وارداتی در راه است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۹    
نصر: وزارت امور خارجه کشورمان در اطلاعیه ای از هموطنان ایرانی خواست تا اطلاع بعدی از سفرهای غیرضروری به ترکیه خودداری کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
نصر: رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به ظرفیت های دانشگاه فنی و حرفه ای استان در جهت کاهش آمار بیکاری فارغ التحصیلان تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۱    
نصر: یک شرکت آمریکایی اعلام کرد که چاپگرهای سه بعدی جدید این شرکت آماده عرضه به بازار است. این شرکت چاپگر سه بعدی زیستی نیز ساخته که با استفاده از آن می توان اندام های انسان را تولید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۵    
نصر: هفته گذشته "ستاد اقتصاد مقاومتی" و "شبکه سهند" آذربایجان شرقی به عنوان ابزاری برای تطهیر مهاجمان کارخانه فولاد عجبشیر مورد بهره برداری سوء قرار گرفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
نصر:مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: در پایان امسال با اعتباری بیش از 180 میلیارد ریال عملیات گازرسانی به 47 روستای شهرستان میانه به پایان می رسد و 3 هزار نفر از جمعیت روستایی میانه از ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
نصر: دو مرد جوان که هر دو در اوایل 20 سالگی زندگی خود قرار دارند، در این تصادف تازه کار و بی تجربه عنوان شده اند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
نصر: مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: به علت عدم وجود فضاهای مناسب با اصول مهندسی جهت مراکز آموزشی، 90 درصد مهدهای کودک در فضاهای مسکونی فعالیت می کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۱    
نصر: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سخنان ظریف در نشست این کمیسیون گفت: اجرا نشدن قانون ایسا جزو توافقات مذاکره بود بنابراین تصویب آن نقض برجام اعلام شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
نصر: وزیر راه و شهرسازی باانتقاد ازهزینه های صرف شده برای طرح مسکن مهر،گفت: بااین طرح ازهمان روزاول وزارتم مخالف بودم و همچنان هم مخالفم و دوبار هزینه مسکن مهر را برگرداندم وتاوان آن راهم دادم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۹    
نصر: نخست وزیر ترکیه ترور سفیر روسیه در آنکارا را اقدامی برای ضربه زدن به روابط دو کشور توصیف کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۰    
نصر: مدیرعامل شرکت گازآذربایجان شرقی گفت: توسعه روز افزون صنعت گاز باعث شده است که پژوهش و فناوری در کلیه امور و فرایند های سازمان اعم از مسائل فنی و مهندسی، مدیریت، منابع انسانی، بهداشت، ایمنی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷    
نصر: نمایش های رادیویی " دونموش " , " بازگشت بهار " و " دیوارهای دروغ " در واحد نمایش شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی تولید شد .
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۴    
نصر: در بلندترین شب سال (شب یلدا) صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برنامه های متنوعی را برای آشنایی با آداب و رسوم مردم آذربایجان شرقی در شب یلدا تقدیم بینندگان و شنوندگان خواهد کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۱    
نصر:تیم تراکتورسازی تبریز فردا در شرایطی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می رود که این تیم چندان شناخته شده نیست.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۵    
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۷:۵۴    
نصر: معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان شرقی از تونل انرژی در حال احداث تبریز بازدید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۵    
نصر: وزیر اسبق بهداشت گفت: طرح تحول سلامت امکان ندارد که به همین روش ادامه پیدا کند، ما از اول همین را می گفتیم اما قبول نمی کردند حالا رئیس جمهور اگر می تواند به لج من هم که شده است به اینها پول دهد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۷:۳۶    
نصر: سفیر روسیه در ترکیه امروز مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات درگذشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۷:۲۱    
نصر: مدیرعامل فولاد عجب شیر گفت: اینکه عده ای در روز روشن به یک کارخانه هجوم ببرند و تاسیسات آن را به هر دلیلی تخریب کرده و آن را به تعطیلی بکشانند ...