چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 27 آذر 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 30 مهر 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 آذر 1398 ناطقان 2 آذر 1398 ناطقان 3 آذر 1398 ناطقان 4 آذر 1398 ناطقان 5 آذر 1398 ناطقان 6 آذر 1398 ناطقان 7 آذر 1398 ناطقان 8 آذر 1398 ناطقان 9 آذر 1398 ناطقان 10 آذر 1398 ناطقان 11 آذر 1398 ناطقان 12 آذر 1398 ناطقان 13 آذر 1398 ناطقان 14 آذر 1398 ناطقان 15 آذر 1398 ناطقان 16 آذر 1398 ناطقان 17 آذر 1398 ناطقان 18 آذر 1398 ناطقان 19 آذر 1398 ناطقان 20 آذر 1398 ناطقان 21 آذر 1398 ناطقان 22 آذر 1398 ناطقان 23 آذر 1398 ناطقان 24 آذر 1398 ناطقان 25 آذر 1398 ناطقان 26 آذر 1398 ناطقان 27 آذر 1398 ناطقان 28 آذر 1398 ناطقان 29 آذر 1398 ناطقان 30 آذر 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۴    
هوای تهران با شاخص 110 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۲    
در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر عصر پنجشنبه 28 آذر 1398 تیم فوتبال استقلال تهران به مصاف ماشین سازی تبریز رفت که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۳:۲۳    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: به طور کلی شکر هیچ فایده ای از نظر ارزش غذایی ندارد و اشخاص باید از جایگزین های این ماده در رژیم غذایی خود استفاده کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۲:۱۰    
اگر پس از استراحت کافی برای فعالیت های عادی انرژی ندارید و خسته می شوید، ممکن است به کم خونی مبتلا شده باشید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۴۷    
شب یلدا داره میاد و پای ثابتشم اناره و آجیل که میشه با همین دو تا یعنی انار و گردو به عنوان یه دونه ی روغنی و آجیل مفید و انواع سبزیجات یه سالاد خوشمزه و مقوی درست کنیم و کنار بقیه اعضای خونواده از ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۱:۴۳    
طبق یک مطالعه جدید، درافرادی که مرتباً فلفل قرمز مصرف می کنند، در مقایسه با افرادی که هرگز فلفل تند نمی خورند، خطر مرگ و میر کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۴    
فیلم سینمایی گورکن به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه کنندگی سینا سعیدیان پس از اتمام تدوین به طور همزمان وارد مراحل صداگذاری و موسیقی شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۳    
بهرمند گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی برای شب یلدا نداریم و واحد های صنفی موظف به رعایت نرخ مصوب هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۹    
مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ساعت 24 امشب پنجشنبه 28 آذرماه 98 پایان می پذیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۳    
یک هفته پس از آغاز اعزام کاروانی زائران ایرانی به سوریه، رییس سازمان حج و زیارت گفت: سفرهای زیارتی به عتبات عالیات (عراق) و سوریه به صورت محدود و فقط از طریق ناوگان هوایی انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۲    
علی اکبری نماینده مردم شیراز از رد صلاحیت خود و بهرام پارسایی دیگر نماینده شیراز خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۵    
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۰۲    
یک روانشناس گفت: شکست عاطفی اتفاق دردناکی است و مجموعه ای احساسات منفی مثل اضطراب، غم، نفرت، کینه و انتقام را ایجاد کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۶:۴۱    
یک روانشناس گفت: دارو های ضد اضطراب هورمون های استرس را در بدن کنترل می کنند و خُلق و خو را بهبود می بخشند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۴:۲۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: آفت دهان نوعی زخم دهانی بسیار شایع است که به علت های گوناگون بروز می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۵:۴۰    
یک متخصص طب سنتی درباره راهکارهای ساده و خانگی مهار کردن آبریزش بینی توضیحاتی را ارائه داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۳:۱۲    
یک متخصص جراحی دهان، فک و صورت گفت: دندان های عقل نهفته توانایی تبدیل شدن به تومور یا کیست را دارند، بنابراین باید هر چه سریع تر کشیده شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۲:۰۲    
سنت ها به همین راحتی حذف می شود. کم کم یلدا، نوروز، چهارشنبه سوری و. به پایان خود می رسند و زندگی ماشین حساب و کتاب دار جای تمام سنت ها را می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۰:۴۶    
بدن ما بر اساس ساعت بیولوژیک کار می کند و با کمک آن فعالیت هایش را در ساعاتی از روز افزایش و در ساعاتی کاهش می دهد. با این حساب بهتر است صبح ها ورزش کنیم یا عصرها؟
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۶    
پیلاتس یک ورزش کم اثر محبوب است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۰    
ویندوز 10 همیشه با یک سری خطاها و باگ ها مواجه بوده است. یکی از مشکلات ویندوز 10 اشکالاتی در بخش صدای این ویندوز است. در ادامه روش هایی را برای حل این مشکل احتمالی مرور می کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۱    
یک متخصص تغذیه گفت: برای رسیدن ویتامین ها به بدن، بهتر است استفاده از سبزی، میوه و روغن های سالم را در اولویت وعده های غذایی خود قرار دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۲    
مردم برای نگهداری مواد غذایی روشهای کمابیش متفاوتی دارند اما پیروی از یک الگوی راهنمای مشخص برای نگهداری مواد غذایی در منزل می تواند تا حدود زیادی در حفظ سلامت این محصولات و در نتیجه سلامت افراد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۳    
قیمت 9 خودرو در بازار آزاد، نسبت به دیروز با افزایش متوسط 500 هزار تومانی همراه شد به طوری که دنا به 122 میلیون تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۱    
محاسبه مهریه بر اساس نرخ شاخص تاریخ وقوع عقد صورت می گیرد و بین عقد دایم و منقطع از این نظر تفاوتی وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۱    
رئیس انجمن علوم اعصاب ایران با بیان اینکه آلزایمر تبدیل به سومین علت مرگ در کشور ما شده است، گفت: روزانه 400 نفر در کشور دچار سکته مغزی می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۳    
مدیر اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تا زمانیکه بیمار سرفه و عطسه دارد، احتمال انتقال بیماری به سایرین وجود داشته و باید اصول بهداشتی لازم را رعایت کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۷    
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان یکروز قبل از رایزنی های الزام آور پارلمانی برای مشخص کردن نامزد تصدی پست نخست وزیری لبنان به تشریح موضع خود پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۴    
رحیم پور ازغدی یادآور شد: کشور ما دشمن بسیاری دارد سرویس هایی سازمان دهی شدند که اوضاع را تعویض کنند پول بنزین را چرا قبل از گرانی به مردم نمی دهید مگر شبیخون مانند زمان جنگ به مردم می زنید که این ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۴    
عضو هیئت مدیره تولیدکنندگان پوشاک: از واردات چادر مشکی 500 درصد سود عاید واردکننده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۷    
رئیس سازمان اورژانس کشور از مسمومیت 154 نفر در اثر گاز مونوکسید کربن در 72 ساعت گذشته خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۱    
عضو شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله بر اهمیت نشست سران اسلامی در کوالالامپور برای موضع گیری در زمینه مسائل اسلامی نظیر مساله یمن، معامله قرن و مسلمانان مستضعف جهان تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۸    
شبکه پنج در شب یلدا با ویژه برنامه ای متفاوت میهمان خانه های مردم می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۵    
واریز مرحله نخست بسته حمایت معیشتی در سه نوبت از اواخر آبان ماه شروع و سوم آذرماه به پایان رسید و قرار است از این پس طی یک نوبت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۹    
مجلس نمایندگان آمریکا در جریان برگزاری جلسه استیضاح رئیس جمهور این کشور با اکثریت آرا به استیضاح دونالد ترامپ رای داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۶    
امروز جدیدترین قیمت انواع میوه و سبزیجات پر مصرف برای شب یلدا توسط دستگاه های ناظر کشف و اعلام شد. فروش بالاتر از آن و عدم ارائه فاکتور فروش تخلف محسوب می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 202 کیلو تریاک از خودرو یک قاچاقچی موادمخدر در جنوب شهر تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۰    
طرحی که خواستار تحریم های جدید علیه سوریه، ایران و روسیه بود در قالب لایحه بودجه دفاعی آمریکا به تصویب مجلس سنای این کشور رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۲    
صدر اعظم آلمان در سخنرانی در مجلس این کشور مخالفت خود با تحریم های فراسرزمینی آمریکا علیه ایران و پروژه گازی عظیم روسیه با آلمان را بیان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۴    
مربیان موقت تیم پارس جنوبی برای 2 بازی آینده مشخص شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۱    
مجلس نمایندگان آمریکا در جریان برگزاری جلسه استیضاح رئیس جمهور این کشور با اکثریت آرا به استیضاح دونالد ترامپ رای داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۸    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اعلام کرد: فرد حادثه دیده در اثر ریزش تونل های معدن آلبلاغ اسفراین به علت شدت جراحات وارده، جان باخت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۶    
سردار حسین رحیمی با اشاره به انتشار برخی از تصاویر و فیلم هایی از مأموران پلیس که در اغتشاشات اقدام به تخریب اموال عمومی کرده اند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۹    
پرسپولیس برانکو فصل گذشته تا پایان هفته چهاردهم 28 امتیاز گرفته بود و حالا پرسپولیس کالدرون هم از 14 بازی 28 امتیاز گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۸    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی گفت: ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه حمایت معیشتی که در لیست یارانه بگیران قرار ندارند در دیماه آغاز می شود اما زمان دقیق آن به زودی اعلام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۹    
رئیس کل گمرک ایران گفت : از حدود 13 هزار خودرویی که در پارکینگ های گمرک دپو شده بود، نزدیک به 8 هزار خودرو ترخیص شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در آستانه رأی گیری برای استیضاح ترامپ با توزیع نامه ای در بین نمایندگان کنگره خواستار حمایت آنها از استیضاح رئیس جمهور آمریکا شد و گفت که ترامپ از قانون بالاتر نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۷    
در شرایطی که معاملات ملک در تهران نسبت به ماه قبل تقریبا سه برابر شده به دلیل عرضه مازاد و رقابت سازندگان برای فروش، تغییر محسوسی در قیمت ها دیده نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۱    
نشست هماهنگی محیط زیست استان تهران درآستانه ورود به موج بعدی آلودگی هوای تهران در محل اداره محیط زیست تهران برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۸    
عبداله خدابنده از پیشکسوتان کشتی آزاد و عضو تیم ایران در المپیک 1964 توکیو دار فانی را وداع گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: براساس گزارش جهانی مواد مخدر، اختلالات ناشی از مصرف مواد مخدر به صورت روز افزون در حال افزایش است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با اشاره به افزایش تولید در صنایع غذایی طی هشت ماهه اول امسال، تصریح کرد: بحث جاسازی قرص در کیک ها هم که نمی خواهم کامل به آن وارد شوم به همین دلیل است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران تسلیم پذیر و انزوا پذیر نیست، گفت: ایران در حوزه منطقه ای فعال و تأثیرگذار است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۷    
دبیر انجمن صنایع نساجی ایران گفت: سابقه تولید چادر مشکی در ایران باعث شده که سرمایه گذاران فکر کنند حمایت از تولید در این بخش مقطعی است و نسبت به ورود به این حوزه ترس داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۴    
رای کمیته استیناف در خصوص بازیکن تیم فوتبال استقلال صادر شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۸    
با شروع ترخیص 56 هزار تن برنج وارداتی در روزهای گذشته، صاحبان این کالا می توانند طبق ضوابط تعیین شده نسبت به ترخیص و توزیع انواع این برنج ها که در دو نوع هندی و پاکستانی بوده و با ارز 4200 تومانی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۵    
سریال از سرنوشت به کارگردانی محمد مهدی سلطانی و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ( 30 آذر ماه) جانشین حکایت های کمال می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۹    
حکم قطعی 12 ورزشکار که تخلف دوپینگ مرتکب شده اند، اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۹    
رئیس دفتر منطقه ای فدرال رزرو در بوستون گفت نیازی به کاهش نرخ بهره وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۳    
از ابتدای آذرماه امسال 6 فیلم جدید روی پرده های سینماها تهران و شهرستان ها رفتند و در مجموع فروش کل گیشه سینما در این ماه 29 و نیم میلیارد تومان شده است که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۰    
به دنبال مصدومیت امیر غفور شهرام محمودی به اردوی آمادگی مسابقات انتخابی المپیک دعوت شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۷    
2 نیروی پلیس پاکستان در تیراندازی افراد مسلح ناشناس کشته شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت که روحانی در دیدار با پادشاه مالزی درباره روابط دوجانبه و شرایط جهان اسلام به گفت گو پرداخته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۱    
نوبت یازدهم مزایده سراسری فروش اموال تملیکی و مازاد مازاد بانک ملی ایران در سال جاری، به زودی برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا در آستانه استیضاح خود اعلام کرد: من اشتباهی نکردم که دموکرات های بی خاصیت مرا استیضاح می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۳    
انواع خشکبار در آستانه بلند ترین شب سال قیمت بالایی دارند به طوری که هرکیلوگرم آجیل شب یلدا 120 هزار تومان و آجیل چهار مغز 180 تا 220 هزار تومان به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۳    
راد از افزایش ساعات کار میادین و بازار های میوه و تره بار به مناسبت جشن یلدا خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام والسلمین حسن روحانی با تاکید بر اینکه آمریکا در تحریم علیه ایران بدلیل مقاومت مردم ناموفق بوده است، گفت: در 5 ماه گذشته برغم فشارهای حداکثری آمریکا ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۲    
وزیر خارجه روسیه دوشنبه آینده با همتای سوری خود دیدار خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۲    
قیمت ارز در صرافی های مجاز بانکی بار دیگر در آستانه ورود به کانال 13 هزار تومان قرار گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باز قلم قرمز روی نام هافبک این تیم کشید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۴    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و انتقال فردی به اتهام کلاهبرداری به کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۴    
بانک مرکزی که پیش از این به دفعات از غیرفعال شدن رمز ایستا در تراکنش های بدون کارت از اول دی صحبت به میان آورده بود، امروز با صدور اطلاعیه ای، از اجرای مرحله ای این طرح در بانک ها خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۴    
معاون ، بلندترین شب سال، شعله در باد تعدادی از فیلم های سینمایی و تلویزیونی پایان سال هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۶    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی وپرجمعیت از فردا (28 آذرماه) تا (4 دی ماه) هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری با توجه به خروج آمریکا از برجام از وزارت امور خارجه این کشور انتقاد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۲    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور سرپرست جدید این تیم برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۲    
جدیدترین قیمت ها در بازار طلا، سکه و ارز را در این خبر بخوانید. امروز در حالیکه قیمت طلا و سکه کاهشی بود، نرخ ارز مقداری افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۲    
محمودزاده گفت: ثبت نام 70 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن از 10 صبح شنبه در استان تهران آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۶    
در این دیدار فیصل بن فرحان بن عبدالله، وزیر خارجه عربستان، مساعد العیبان، وزیر مشاور و عضو کابینه، محمد التویجری، وزیر اقتصاد و برنامه ریزی این کشور و نیز جو بیونگ ووک ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۴    
نوزادان قبل از اینکه قادر به درک کلمات باشند، ملودی یک آواز را کاملا درک می کنند. آنها سعی می کنند که آواها را تقلید کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۸    
شناخت از قوانین و مقررات جاری کشور و همچنین ساز و کار قانونی حاکم بر محاکم قضایی یکی از ضرورت هایی می باشد که برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بسیار حائز اهمیت است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۹    
بموجب ماده 997 قانون مدنی هر شخص باید دارای نام خانوادگی باشد. بموجب ماده 40 قانون ثبت احوال تغییر نام خانوادگی اشخاص منحصرا با تصویب سازمان ثبت احوال کشور خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۰    
نیروهای آمریکایی امروز (چهارشنبه) بیش از 200 تن از اعضای خانواده های داعشی را از اردوگاه الهول در حومه استان حسکه سوریه به عراق منتقل کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۷    
همواره با افزایش آلودگی هوا تعطیلی مدارس و اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل به عنوان اولین راهکار از سوی مسئولان شهر تهران اتخاذ می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۱    
وزارت امور خارجه آمریکا ماه جاری میلادی به کنگره این کشور اسناد مربوط به برنامه های دقیق خود به منظور کاهش چشمگیر و دائمی تعداد دیپلمات های آمریکایی در عراق را فرستاده است
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۲    
ترکیب 45 نفره کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۳    
لپ تاپ یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در دنیای امروز است. در هنگام خرید هر کالایی باید ویژگی های خاص آن را در نظر گرفت و پروسه خریدن لپ تاپ هم از این قاعده جدا نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۴    
یک جامعه شناس در نشست بررسی منطق اجتماعی اعتراضات آبان ماه 98 با اشاره به نوع رفتار مردم در قبال تحولات کشور گفت: لحظات اعتراضات دارد به هم نزدیک تر می شود. مسئولین باید خیلی مواظب باشند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۲    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اعلام پایان زمان فعالیت قانونی هیات های اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 26 آذرماه گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۰    
هواداران تیم فوتبال استقلال در پی حل نشدن مشکل استراماچونی برای بازگشت به ایران امروز (چهارشنبه) برای چندمین بار در این چند روز مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۴    
راهکارهای متعددی برای کنترل درد ناشی از این بیماری موجود است از جمله؛ استفاده از دارو، کمپرس آب سرد و قرار گرفتن در اتاق تاریک. ولی راه حل بهتری هم برای کنترل این درد آزاردهنده وجود دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۱    
وزارت خارجه ژاپن درباره سفر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به توکیو بیانیه ای را منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۰    
هفده عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه به وزیر خزانه داری این کشور ضمن اذعان به تروریسم اقتصادی واشنگتن علیه تهران اعلام کردند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۰    
جمهوری اسلامی ایران، آماده همکاری با سایر کشورهای اسلامی برای توسعه فناوری هوش مصنوعی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۵    
ماجرا از دی ماه سال 1384 شروع شد. زمانی که بالاخره مسئولین و دست اندرکاران تصمیم گرفتند برای پایان دادن به نگرانی ها و دغدغه های جوانان و با اولویت دادن به تسهیل اقتصادی ازدواج جوانان ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۳    
هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه ای نحوه شکایت داوطلبان احراز صلاحیت نشده مجلس را اعلام کرد
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۴    
معاون دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: در حال حاضر پنج گروه بیماری شامل بیماران تحت دیالیز، پیوند کلیه، هموفیلی ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۳    
ازدواج موقت که به صیغه هم مشهور است، نوعی از ازدواج در مذهب شیعه است که در آن عقد ازدواج برای مدت معین و محدودی با مهریه ای مشخص ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۷    
در این نوشته قصد داریم که به توضیح و بیان معنا و مفهوم مالیات بپردازیم و قوانین موجود در این رابطه را بیان کنیم.
  • ۱