پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۵۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 12 اسفند 1399 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1399 ناطقان 31 خرداد 1399 ناطقان 31 تیر 1399 ناطقان 1 مرداد 1399 ناطقان 1 شهریور 1399 ناطقان 1 مهر 1399 ناطقان 30 آبان 1399 ناطقان 30 آذر 1399 ناطقان 1 دی 1399 ناطقان 1 بهمن 1399 ناطقان 1 اسفند 1399 ناطقان 2 اسفند 1399 ناطقان 3 اسفند 1399 ناطقان 4 اسفند 1399 ناطقان 5 اسفند 1399 ناطقان 6 اسفند 1399 ناطقان 7 اسفند 1399 ناطقان 8 اسفند 1399 ناطقان 9 اسفند 1399 ناطقان 10 اسفند 1399 ناطقان 11 اسفند 1399 ناطقان 12 اسفند 1399 ناطقان 13 اسفند 1399 ناطقان 14 اسفند 1399 ناطقان 15 اسفند 1399 ناطقان 16 اسفند 1399 ناطقان 17 اسفند 1399 ناطقان 18 اسفند 1399 ناطقان 19 اسفند 1399 ناطقان 20 اسفند 1399 ناطقان 21 اسفند 1399 ناطقان 22 اسفند 1399 ناطقان 23 اسفند 1399 ناطقان 24 اسفند 1399 ناطقان 25 اسفند 1399 ناطقان 26 اسفند 1399 ناطقان 27 اسفند 1399 ناطقان 28 اسفند 1399 ناطقان 29 اسفند 1399 ناطقان 30 اسفند 1399 
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۳    
زمان حمام کردن تاثیرات متفاوتی بر سلامت بدن انسان می گذارد به گفته برخی افراد حمام کردن در غروب و عصر ضرر و عوارض بسیار زیادی برای سلامتی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به 61 هزار و 427 نفر رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۲    
شاخص بورس 24 هزار واحد رشد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۳    
آخرین وضعیت محورهای شمالی به این شرح است:
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 61 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و گفت: با این احتساب مجموع جانباختگان بیماری به 60 هزار و 928 نفر رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا امروز مواضع واهی این کشور در خصوص برجام را تکرار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۶    
یکی از شایع ترین مشکلاتی که اغلب مردم آن را تجربه نموده اند ، سوت کشیدن یا وزوز گوش است . اگر سوت کشیدن و وز وز گوش برای مدت کوتاهی باشد جای نگرانی نیست اما اگر این حالت مداوم تکرار شود نیاز به بررسی ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۱    
در این مطلب با هم به 12 حقیقت در مورد طلا نگاهی می اندازیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۳    
احساس درد در کلیه یکی از بدترین دردهاست که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنج شنبه 14 اسفند 1399 در صرافی های بانکی به 24 هزار و 776 تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۸    
فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باند قاچاق موادمخدر و کشف یک تن موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۴:۰۲    
الچین سانگو بازیگر و مدل موفق ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشم های جذابش جزو یکی از زیباترین زنان دنیا در لیست جهانی BWC است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۷    
حریرچی گفت: با توجه به وضعیت حاد کرونای انگلیسی سفر به شهرهای مسافرپذیر ممنوع است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۹    
گونه جهش یافته ای از ویروس کرونا در نیویورک به سرعت در حال گسترش است و متخصصان حوزه سلامت در آمریکا از شیوع این ویروس ابراز نگرانی کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۶    
عکسی که روشنک عجمیان با دوستش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۵    
عکسی که خاطره اسدی به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۲    
مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن اعلام خبر بازپخش خلاصه 7 قسمتی پایتخت 6 از عید مبعث و پخش دو قسمت جدید در روز های 29 و 30 اسفند از شبکه یک گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو نمی گذارد این ستاره پرتغالی در خانه کار کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
روزنامه کیهان در مطلبی از سعید آقاخانی عذرخواهی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۶    
علی مطهری می گوید: اگر رابطه با آمریکا برای کشور و مردم منفعت دارد خب این کار را انجام دهیم. باید عاقلانه فکر کنیم.من از ورودم به مجلس هشتم نگاهم همین بود و تغییری نکرده است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۱    
نوزدهمین جلسه علنی رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده کشور به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۴    
حریرچی پیرامون میزان کشندگی ویروس کرونای انگلیسی گفت: در کرونای معمولی دو هفته زمان نیاز بود تا بیشتر جامعه درگیر ویروس شود اما در کرونای جهش یافته این زمان خیلی کمتر است و مثل قبل دو هفته طول نمی ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۵    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با محمد محمود الخاجه در دفتر نخست وزیر واقع در شهر قدس اشغالی درباره طرح ها مشترک تل آویو و ابوظبی و طرح های منطقه ای در همه زمینه ها رایزنی کرد و ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۱    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، سه شنبه 12 اسفندماه 1399 به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضوراکثریت نمایندگان در نوبت صبح برگزار شد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۱    
ژله ها به دلیل ظاهر زیبا و طعم خوبی که دارند، بهترین انتخاب برای مهمانی ها و جشن ها هستند. در واقع ژله با رنگ های مختلف، می تواند ظاهر بسیار زیبایی به تم مهمانی شما هدیه کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۷    
در گزارش زیر طرز تهیه کیوسکی مرغ سوخاری را به شما آموزش می دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۴    
نمایندگان مجلس در بیانیه ای تاکید کردند که با شروع بررسی لوایح ‪FATF‬ در مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخی نشانی های غلط داده شده و مشکلاتی همچون عدم راه اندازی اینستکس ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۵    
لکه های سفید ناخن که از نظر پزشکی "لیوکونیچیا" (Leukonychia) نامیده می شود یک مشکل رایج است که در بیشتر موارد ضرری ندارد، اما در برخی موارد این نقاط نشان از وجود یک بیماری جدی در بدن فرد خبر می دهند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۶    
بر اساس معاملات انجام شده امروز (12 اسفند 99) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش اندک همراه است.سایپا 131 با افزایش یک میلیون تومانی به نرخ 112 میلیون تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
سازمان هواپیمایی کشوری پیش نویس گزارش نهایی را برای کشورهای ذی نفع در سانحه ارسال کرده ولی قانونا الزامی برای اعمال نظرات این کشورها در گزارش نهایی نیست.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که نیروهای آمریکا به منظور مسلح سازی و استفاده از تروریست های داعشی در سوریه، 25 عنصر از این تروریست ها را از خاک عراق به سوریه منتقل کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از اول سال 1400 اجرا می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
یکصد و بیست دومین جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و رئیس کارگروه و با حضور بابایی دبیر کارگروه و دیگر اعضا برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۱    
در حالی که طی چند روز گذشته قیمت هرتوکن بیت کوین به 43 هزار دلار هم سقوط کرده بود، اما رویکرد بانک سیتی آمریکا این ارز مجازی را دوباره مثبت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تفاهمنامه ای با شبکه بانکی برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت با اعطای وام قرض الحسنه 150 میلیون تومانی در قالب طرح اقدام ملی مسکن، امضا شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
رئیس دیده بان هسته ای سازمان ملل از فعالیت کره شمالی در یک تاسیسات حرارتی خبر داد که برای تأمین گرمای تأسیسات پردازش مجدد میله سوخت هسته ای استفاده می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۵    
یک قانون گذار پارلمان اروپا با بیان اینکه آمریکا از ابزار تحریم به عنوان سلاحی علیه کشورهایی استفاده می کند که در برابر آن تسلیم نمی شوند، گفت این تحریم ها بدون تایید سازمان ملل، تروریسم اقتصادی است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۹    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر جدایی محمود فکری و همکاران وی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۰    
پس از ادعای واشنگتن مبنی بر تلاش برای پایان دادن به جنگ یمن، یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور ضمن ادامه کمک به ریاض، گزینه بازخواست جنبش انصارالله یمن را مورد بررسی قرار می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۷    
وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرد یک زن مسن در این کشور که هیچ بیماری زمینه ای نداشته، چند روز بعد از دریافت واکسن آمریکایی فایزر جان خود را از دست داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۱    
سازمان هواشناسی نسبت به تقویت فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۴    
یک منبع امنیتی عراقی وابسته به حشد الانبار از بازداشت یک سرکرده بارز داعشی در جریان عملیات پیشدستانه درشرق شهر فلوجه، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
تصویربرداری فصل سوم سریال نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی امروز سه شنبه 12 اسفند پایان یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
ژاپن سریع تر و دقیق تر از هر کشور دیگری در دنیا آمار خودکشی را گزارش می کند و اعداد و ارقام مربوط به خودکشی در این کشور برخلاف بیشتر نقاط جهان در پایان هر ماه گردآوری می شوند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۵    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس برای سال آینده موافقت کردند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
این غذا شاید یکی از ساده ترین دستورهای آشپزی به نظر برسد ولی بیشتر هدفم این بود که کاربرد گریل شیاردار را ببینید.در ضمن زمان پخت آن بسیار کم است و ساده و بی دردسر تهیه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۱    
برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهار شنبه فال روزانه سایت را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۸    
آلبرت بورلا ،مدیرعامل فایزر در مصاحبه ای با بیان اینکه تزریق واکسن احتمالا به یک امر عادی تبدیل می شود و باید بطور سالانه واکسیناسیون کرونا انجام شود بیان کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۵    
تداوم افت شدید قیمت محصول گوجه فرنگی در منطقه هشت بندی هرمزگان موجب شد کشاورزان خواستار اقدام فوری مسئولان ملی و استانی برای ساماندهی بازار و جلوگیری از نابودی دسترنج و سرمایه شان شوند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
هم زمان با رشد 0.39 درصدی شاخص کل بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی که دیروز روند افزایشی داشت امروز نیز با رشد همراه بود و 0.7 درصد افزایش داشت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۸    
در جنگ خروس ها در هند، حمله یک خروس مرگ صاحب خود را رقم زد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
علی کریمی هافبک پیشین تیم بایرن مونیخ گفت که پیشنهادی از جایی دریافت نکرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۴    
یک متخصص تغذیه، کنترل وزن را نیازمند یک برنامه غذایی اصولی همراه با فعالیت بدنی دانست و یادآور شد: تقویت سیستم ایمنی با باور غلط زیاد خوردن متفاوت است، بلکه باید درست بخوریم؛ نه زیاد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۱    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی اعلام کرد: بانک ها موظفند از ابتدای سال1400 دسته چک های با قالب جدید را در اختیار متقاضیان دسته چک قرار می دهند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۱    
یکی از حامیان مالی تیم فوتبال پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده تا مسئولان باشگاه و کارگزار تصمیم به شکایت بگیرند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۷    
در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران بهای خدمات شهری در بودجه 1400 شهرداری تهران به تصویب رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۷    
بررسی ها نشان می دهد عرضه نفت اوپک در پی کاهش تولید داوطلبانه عربستان کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۶    
عکسی که فرزاد حسنی با تیپ برنامه شب های مافیا در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۹    
هافبک استقلال درباره علت حضورش در ساختمان باشگاه استقلال همزمان با روز استعفای محمود فکری توضیح داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۶    
طرح اقدام ملی مسکن در حالی با معضل کمبود نقدینگی ناشی از آورده پایین متقاضیان مواجه شده که بنا به ادعای برخی متقاضیان مبالغ اولیه اعلام شده برای ساخت واحدها به تدریج در حال افزایش است و پیمانکاران هر ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۷    
فرزانه گفت:به دلیل اینکه پژو و سیتروئن در قالب یک شرکت با فیات کرایسلر ادغام شدند و آمریکایی ها در این شرکت سهامدار هستند، به کل ارتباط ما با پژو قطع شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای از مهمترین اخبار جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) دوازدهم اسفند 1399 مجلس است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۲    
اعلام حمایت از علی کریمی و رای ندادن به او در انتخابات پرحاشیه ریاست فدراسیون فوتبال، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۳    
تصاویری از وضعیت اسفناک کانال های کم آب ونیز را می بینید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۸    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی سوالی از وزیر ورزش و جوانان تاکید کردند که علت عدم شفاف سازی مبالغ پرداختی به سمن ها چیست.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمانی که در آزمون استخدام امسال پذیرفته نشده اند و یا به هر دلیلی موفق به شرکت در آن نشده اند می توانند در این آزمون که شاید بهار سال آینده برگزار شود شرکت کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه شنبه (12 اسفند) به مرز 115 میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از دو میلیون و 550 هزار نفر فراتر رفت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۵    
دکتر سعید نمکی با اشاره به رشد آمار فوتی های کرونا گفت: با موج جدیدی که ایجاد شد، متاسفانه علی رغم توصیه های مکرری که کردیم، باز هم برخی بی توجهی ها و نارفیقی ها ما را به سمت مرگ های سه رقمی برد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۹    
سرمربی استقلال می گوید از سرمربی گری این تیم استعفاء داده و این تصمیم برای همه سبب خیر است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۶    
محققان "دانشگاه کوئینزلند"(University of Queensland) استرالیا در مطالعه اخیرشان از ارتباط میان افسردگی و زخم معده خبر داده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳    
گزارش های رسمی نشان می دهد که بدهی خارجی ایران با رشد 7.2 درصدی به 9.2 میلیارد دلار رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۱    
وریا غفوری، کاپیتان استقلال و پرویز مظلومی، سرپرست این تیم تمرین امروز را مدیریت خواهند کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
محمود فکری سرمربی استقلال پس از تساوی مقابل مس رفسنجان، از هدایت آبی پوشان برکنار شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به افزایش آمار جراحی های زیبایی بینی همزمان با شیوع کرونا گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۲    
مدیرگروه تحقیقات واکسن بنیاد برکت از در دست تولید بودن 6 واکسن کرونا در این بنیاد خبر داد و گفت: تولید ماهیانه بیش از 10 میلیون دوز واکسن را در بهار سال آینده پیش بینی کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۹    
باشگاه پرسپولیس امروز 10 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و مربیان تیم را به حساب آنها واریز کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۹    
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قیمت هر کیلوگرم انواع سیب و پرتقال را در این میادین اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۶    
علی ربیعی با اشاره به شرایط برجام در دولت جدید آمریکا گفت: آمریکا چاره ای جز لغو تحریم ها که لازمه اجرای قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل متحد است، ندارد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به شیب افزایشی بیماری در کشور و سه رقمی شدن دوباره مرگ های ناشی از کرونا، نسبت به هر گونه تجمع ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد نوساناتی در بازار اقلام اساسی هستیم که البته تدابیری هم برای افزایش عرضه با قیمت مناسب اندیشیده شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه ما منتظر اقدام دولت جدید آمریکا هستیم ، یادآور شد: ایران اقدامات جبرانی خود را بلافاصله پس از اجرای تعهدات آمریکا انجام می دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
مطالعات جدید نشان می دهد که شیوع گونه انگلیسی کروناویروس در ژاپن طی هفته های اخیر بیشتر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۴    
صادرات نفت ونزوئلا با فروش بیشتر به مشتریان جدید در بازارهای آسیایی، در فوریه به بیش از 700 هزار بشکه در روز افزایش یافت که بالاترین میزان در 10 ماه گذشته بود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
شهردار منطقه 17 از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در محلات منطقه 17 با همکاری کادر درمان وزارت بهداشت، نیروهای بسیج، سپاه ،اعضای شورایاری محلات و شهرداری خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۲    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای تزریق واکسن کرونا به سالمندان، گفت: بسته به ورود واکسن های تولید داخل ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۹    
صباغیان با انتقاد از شیوه مدیریت قالیباف در مجلس گفت: از طرف دیگر یک رویه ای ایجاد کرده اید که پیشنهاد نمایندگان را از سیستم حذف می کنید این مجلس دفعه اولی نیست که در آن بودجه بررسی می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۰    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران علت گرانی گوشت قرمز را فاصله زیاد تولید تا مصرف و حضور واسطه ها دانست و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۶    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور بحث تبلیغات انتخابات را فصل شور و نشاط انتخابات دانست و افزود: به دلیل اهمیت سلامت مردم هرگونه تجمع تبلیغاتی ممنوع است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
سرمربی استقلال به ساختمان این باشگاه رفت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 80 درصد کودکان کار خیابانی کشور غیر ایرانی هستند که 60 درصد آن ها مدارک هویتی لازم را ندارند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: موارد ابتلا به کروناویروس در جهان برای اولین بار پس از هفت هفته دوباره افزایش پیدا کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت گفت: ایران آمادگی دارد با امکانات وسیع انسانی، مهندسی و دانش فنی، در رویداد بین المللی بازسازی منطقه قره باغ مشارکت کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش های پراکنده در استان های مختلف کشور، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه (14 اسفند) خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۲    
در شرایطی که قرار بود آزمایشگاه های مرجع مورد تایید وزارت بهداشت برای جلوگیری از ارائه تست جعلی PCR اعلام شده و مسافران با شرایط خاصی بتوانند از کشورهای مختلف به ایران وارد شوند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
بازار واحدهای مسکونی نوساز در شرایط رکودی مورد بررسی قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ضمن برشماری عوامل تغذیه موثر در بروز سرطان پروستات، گفت: مردان چاق امروز می توانند ژن چاقی را تا 40 درصد به نسل بعدی منتقل کنند بنابراین هر مرد چاق تنها مسئول سلامت خود ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
با توجه به شرایط مبهم محمود فکری در استقلال، گزینه های جدیدی به عنوان جانشینی سرمربی فعلی آبی پوشان مطرح شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
کارت ورود به جلسه کنکور دکتری تخصصی ناپیوسته سال 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: عامل اصلی رخداد مرگ و میر بالای پرندگان تالاب میانکاله سم بیوتوکسین حساس به حرارت (بوتولیسم) بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۸    
عضو کمیته علمی ستاد کرونا گفت: مجاورت و برخورد با افراد مشکوک و بیمار یکی از راه های انتقال کروناست، به همین دلیل زدن ماسک از خانه تا خانه توصیه می شود.
  • ۱