چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 1 اسفند 1400 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 31 فروردین 1400 ناطقان 31 اردیبهشت 1400 ناطقان 1 خرداد 1400 ناطقان 31 تیر 1400 ناطقان 31 مرداد 1400 ناطقان 1 شهریور 1400 ناطقان 30 مهر 1400 ناطقان 30 آبان 1400 ناطقان 30 آذر 1400 ناطقان 30 دی 1400 ناطقان 30 بهمن 1400 ناطقان 1 اسفند 1400 ناطقان 2 اسفند 1400 ناطقان 3 اسفند 1400 ناطقان 4 اسفند 1400 ناطقان 5 اسفند 1400 ناطقان 6 اسفند 1400 ناطقان 7 اسفند 1400 ناطقان 8 اسفند 1400 ناطقان 9 اسفند 1400 ناطقان 10 اسفند 1400 ناطقان 11 اسفند 1400 ناطقان 12 اسفند 1400 ناطقان 13 اسفند 1400 ناطقان 14 اسفند 1400 ناطقان 15 اسفند 1400 ناطقان 16 اسفند 1400 ناطقان 17 اسفند 1400 ناطقان 18 اسفند 1400 ناطقان 19 اسفند 1400 ناطقان 20 اسفند 1400 ناطقان 21 اسفند 1400 ناطقان 22 اسفند 1400 ناطقان 23 اسفند 1400 ناطقان 24 اسفند 1400 ناطقان 25 اسفند 1400 ناطقان 26 اسفند 1400 ناطقان 27 اسفند 1400 ناطقان 28 اسفند 1400 ناطقان 29 اسفند 1400 
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۳:۰۳    
کوفته هایی مانند کوفته قلقلی، کوفته تبریزی و کوفته برنجی از غذاهای سنتی ایرانی هستند؛ که خیلی از ما آن ها را دوست داریم ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۸    
در جدول زیر قیمت روز انواع تارا را در بازار مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۷    
سومین جلسه رسیدگی به پرونده جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر آغاز شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۴    
قیمت سکه امروز (چهارشنبه، چهارم اسفندماه) در بازار تهران با 40 هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به بهای 11 میلیون و 890 هزار تومان رسید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۲    
گاه پیش می آید که زوجین به دلیل برخی مشکلات در دوران کودکی شان، رفتار های اشتباهی در زندگی مشترک از خود نشان می دهند که باعث تیره و کدر شدن روابطشان با همسر می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
یک بررسی جدید نشان می دهد که ممکن است سویه اُمیکرون نامرئی کرونا نسبت به سویه اصلی اُمیکرن بیماری شدیدتری ایجاد کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۷:۰۲    
طولانی ترین "پل معلق دهانه جهان" با دهانه اصلی 2023 متر در ترکیه خودنمایی می کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۶:۰۱    
متخصص بیماری های عفونی ضرورت واکسینه شدن علیه کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: سلامت کودکان در مراکز واکسیناسیون پیش از تلقیح واکسن کرونا مورد بررسی قرار می گیرد و نگرانی وجود ندارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۱    
اگر می خواهید سیب ها را در منزل تازه و سالم برای طولانی مدت نگهداری کنید، ابتدا باید محل مناسب برای نگه داشتن آنها را بدانید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۵    
سینوزیت از بیماری های نسبتا شایعی است که تعداد افراد مبتلا به آن کم نیست و به نوعی می تواند مدت ها فرد را درگیر علائمی شبیه سرماخوردگی کرده و از تنفس مطلوب محروم کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از ممنوعیت صادرات دام زنده سبک و سنگین و خرید باقی مانده دام های صادراتی خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۹    
آیت الله علیرضا اعرافی با تاکید بر اینکه استعدادهای برتر حوزوی حمایت می شوند، اعلام کرد: خبرهای خوشی برای کاهش مشکلات و بهبود معیشت طلاب در راه است 4500 نفر از طلاب جذب آموزش پرورش شده اند که 60 درصد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۲    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استخدام حدود 2 هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت در مدارس کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۴    
طراحی یک کلونی جدید در مریخ بیانگر این است که می توان با قرار گرفتن در دهانه های مریخ، از انسان در برابر تشعشعات موجود در مریخ محافظت کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۴    
پرونده ادعای تعرض به دختر ایرانی در ارمنستان بعد از ماه ها کشمکش برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم پای میز محاکمه رفت اما اتهامش را انکار کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
براساس این طرح که تا اطلاع ثانوی به صورت پایلوت تنها در جزیره کیش اجرا می شود برمبنای کد ملی افراد ساکن در این جزیره ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۹    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با یورونیوز در شهر مونیخ آلمان با بیان اینکه حصول توافق بین ایران و طرف های غربی نزدیک است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
نخستین نشست بررسی جزئیات لایحه بودجه 1401 با بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال آینده کل کشور، در دستور کار صحن امروز قرار گرفت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۳    
تخم کدو، منبع خوبی از پروتئین گیاهی و سایر مواد مغذی است که می تواند به عنوان آنتی اکسیدان به محافظت از بدن در برابر برخی از بیماری ها کمک کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۴:۴۲    
ریزش مو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد در طول زندگی آن را به نوعی تجربه می کنند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۳:۳۴    
یک متخصص تغذیه به تشریح چگونگی تغذیه صحیح و اصولی در کودکان مبتلا به کرونا پرداخت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۲:۱۶    
متخصصان می گویند که لکتین می تواند برای بیماری های دستگاه گوارش خطرناک باشد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۱    
احساس سرگیجه در هنگام ایستادن یک علامت رایج است که معمولاً با فشار خون پایین همراه است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۲    
حقایق متناقضی در مورد اثربخشی گلرنگ در درمان بیماری ها وجود دارند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: با توجه به هزینه بالای درمان در کشور عراق، تمهیداتی برای بیمه کردن زائران و مسافران ایرانی فراهم می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۱    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه به اوکراین هشدار داد که هر گونه اعمال تحریک امیز در منطقه مناقشه دونباس ممکن است پیامدهای برگشت ناپذیر و بسیار خطرناک به همراه داشته باشد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۸    
بعد از آنکه در دی ماه امسال دو شاخص تورم نقطه به نقطه و ماهانه از روند کاهشی جامانده و افزایشی شد، بار دیگر در بهمن ماه خود را به تورم سالانه رسانده و هر سه شاخص کاهشی پیش رفته است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۸    
طرح بازتوزیع یارانه بنزین از امروز (اول اسفندماه) در جزیره کیش آغاز شد و همه شهروندان دارای کارت کیشوندی اعم از مالکان خودرو و افراد بدون خودرو، واجد دریافت سهمیه بنزین 20 لیتری شدند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۵    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت پنج شنبه 5 اسفند با ورود سامانه بارشی دیگری در شمال غرب و غرب کشور، بارش برف و باران در این مناطق آغاز می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۳    
در روز اول چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان، یادداشت تفاهم کمیسیون مشترک دو کشور (پروتکل اجلاس چهاردهم) در حوزه های اقتصادی، مناطق آزاد، سرمایه گذاری مشترک، گمرکی، حمل و نقل، انرژی ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۹    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: بر اساس گزارش نماینده سازمان غذا و دارو در کمیته علمی کشوری کرونا، میزان مصرف آزیترومایسین به طور قابل توجهی افزایش یافته و مصرف آن در بهمن ماه ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره مفاد توافقنامه های ایران و قطر در حوزه دریایی و بندری که در سفر رئیس جمهور به دوحه به امضا می رسد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۲    
آیت الله رئیسی با بیان اینکه اولویت دولت مردمی در عرصه فرهنگ، حمایت از تولیدات فاخری است که عناصر هویتی و ارزشی ملت را تقویت کند، گفت: معتقدیم خطای آشکار فردی نباید به جامعه هنری تعمیم داده شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۹    
منابع خبری گزارش دادند که ولیعهد عربستان از یک اختلال جدی روانی به نام درماتوفاژی(Dermatophagia) رنج می برد که خود را در پوست نشان می دهد. این بیماری تحت تأثیر سطح اضطراب و استرس شکل می گیرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهور روسیه از اقدام ائتلاف ناتو در ارسال سلاح های پیشرفته به اوکراین و ترغیب این کشور به نظامی گری انتقاد کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مصوبه مجلس میزان صادرات نفت در سال آینده، یک میلیون و 400 هزار بشکه در روز و به قیمت 70 دلار پیش بینی شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
خانه فیلم، پخش کننده دوزیست ، برای اکران نوروزی این فیلم، به شورای صنفی نمایش، درخواست داده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۹    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس بانک مرکزی در نشست غیرعلنی صبح امروز اعلام کرد که با تغییرات اعمال شده در بودجه و افزایش ارقام، پایه پولی تغییر کرده و نتیجه آن کاهش ارزش پول ملی کشور است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۳    
به گفته مقامات پلیس محلی آمریکا، در پی سقوط یک فروند بالگرد پلیس در جنوب کالیفرنیا، یک افسر پلیس کشته و یک افسر پلیس دیگر نیز زخمی شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
جلسه دوجانبه علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوهای وین برگزار شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۳    
دومین جلسه بررسی جزئیات لایحه بودجه 1401 کل کشور لحظاتی قبل پایان یافت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۰    
در راستای امضاء تفاهم نامه همکاری بین بانک ملی ایران با دو صندوق توسعه صادرات و فناوری شریف و صندوق توسعه فناوری نانو ضمن افزایش تعاملات فی مابین ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۴    
نمودارهای وزارت بهداشت از روند ابتلا به بیماری کووید 19 در کشور نشان می دهد که هر وقت دچار عادی انگاری شده ایم، آمار کرونا صعودی شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف منابع حاصل از ارزش صادرات نفت را حدود 484 هزار میلیارد تومان تعیین کردند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۹    
کارکنان گمرک در روز های اخیر موفق به کشف شیشه و هروئین از کپسول گاز، تریاک از ادوات موسیقی پستی به مقصد انگلیس، 105 کیلو هروئین در بدنه کامیون خارجی و 4 کیلو تریاک از باک خودروی سمند شدند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
وزیر خارجه اوکراین در کنفرانس امنیتی مونیخ از غرب خواست، همین حالا روسیه را تحریم کنند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۴    
صبح امروز 100 تُن روغن خوراکی توسط نیروی دریایی سپاه کشف و توقیف شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۱    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 7785واحدی روبرو شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
سریال آزادی مشروط با محوریت طنز به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعوده ده نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
جزئیات عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نحوه ارزش گذاری این دو باشگاه، در یک نشست تخصصی با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که درصورت لزوم با قدرت به حزب الله لبنان حمله خواهد کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۶    
عضو کانون صرافان از تداوم کاهش نرخ ها در بازار ارز خبر داد و گفت: اکنون شاهد روند شدید کاهش نرخ ارز و سکه در بازار هستیم و با توجه به باور عموم مردم به کاهشی بودن روند بازار ارز ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۰    
لاله افتخاری با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به مقوله فرزندآوری و پرورش عنصر جوان برای پیشرفت آینده کشور ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۷    
میرسلیم با بیان اینکه تقویت ارتباط بین ایران و روسیه بسیار مهم است، تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر گفتگوهای جدی با همسایگان و کشورهای مهم شرق یعنی روسیه و چین دارد که برخی از این گفتگوها ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۸    
زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر شهرستان مهران را لرزاند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز (یکشنبه) و فردا آسمانی ابری همراه با بارش باران در مناطق جنوبی و مرکزی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۹    
خبرها حاکی از سفر احتمالی نخست وزیر پاکستان به مسکو آن هم در شرایطی است که غربی ها مدعی قریب الوقوع بودن حمله روسیه به اوکراین هستند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۳    
مهلت ثبت نام در نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور تا ششم اسفند ماه جاری تمدید شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
بررسی رفتار ویروس منحوس در 24 ماه گذشته نشان می دهد هربار پیک تازه ای در کشور ایجاد شده در واقع سه فاز مختلف از روند بیماری در سراسر ایران تجربه شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
هادی طحان نظیف با اشاره به وظیفه شورای نگهبان در بررسی شرعی بودن یا نبودن مصوبات گفت: گاهی اوقات برای بررسی شکایت یک شهروند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
عضو دفتر سیاسی حماس اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر حصول پیشرفت در پرونده تبادل اسرا را تکذیب کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
جدیدترین آمار منتشره از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از افزایش حدود 10 درصدی تولید سیگار، کاهش 49 درصدی برآورد قاچاق و حدود 7 برابر شدن صادرات سیگار در 9 ماهه امسال است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری احتمال به تعویق افتادن آزمون دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1401 را رد کرد و گفت: این آزمون در موعد مقرر روز جمعه ششم اسفندماه جاری برگزار می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
معاون وزیر اقتصاد از ابتلای خاندوزی وزیر اقتصاد به کرونا خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
سود سهام عدالت تا پایان اسفند به حساب دارندگان این سهام واریز می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
فرمانده پلیس راه ولی آباد (سیاه بیشه) کندوان با اعلام اینکه از صبح امروز تاکنون شاهد چندین مرحله سقوط بهمن در محور کندوان بودیم ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۹    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه ی غیرعلنی مجلس با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس بانک مرکزی و مسئولانی از دستگاه های امنیتی و نظارتی همچون رئیس سازمان اطلاعات سپاه تشکیل ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
ترامپ از فردا دوشنبه و هم زمان با تعطیلات روز رئیس جمهور در آمریکا به شبکه های اجتماعی باز می گردد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۵    
حدود ساعت 4 بامداد امروز یکشنبه حادثه ای در مسجد جمکران رخ داد، تلاش برای سوءقصد ناکام ماند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۷    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه یکی از جعلیات رایج در فضای مجازی فیک نیوزها هستند، گفت: نموداری که به عنوان وضعیت پهنای باند بین الملل کشور در فضای مجازی منتشر شده، فیک و جعلی است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: توافقی که مذاکره کنندگان در وین در حال رایزنی بر سر آن هستند نمی تواند مانع ایران شود و ضعیف تر از توافق هسته ای 2015 خواهد بود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۸    
غلامرضا نوری قزلجه عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت با بیان اینکه این طرح صیانت قابل دفاع نیست و احتمالا رد می شود گفت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
اعضای شورای شهر تهران با افزایش 25 تا 35 درصدی نرخ بلیت اتوبوس در سال 1401 موافقت کردند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۳    
سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار نارنجی و یک هشدار زرد از تشدید فعالیت سامانه بارشی در 15 استان، وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در برخی نواحی کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی جدید گفت ممکن است مذاکرات وین به زودی با توافقی به پایان برسد که به اندازه کافی سخت گیرانه نیست.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
فرمانده انتظاری ساوجبلاغ از کشف و ضبط 10 دستگاه ماینر قاچاق در این شهرستان خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز و فردا ( 1 و 2 اسفندماه) آسمان استان ابری و در برخی ساعات در مناطق جنوبی و مرکزی همراه با بارش باران و در مناطق شمالی همراه با بارش برف پیش بینی می ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
تغییر مدیریت در فدراسیون فوتبال با شروع تغییرات در تیم ملی فوتبال ایران همراه خواهد بود و این اتفاق به زودی با معرفی نفرات جدید آغاز می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
پس از فروکش موج پنجم با کرونای دلتا و کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر روزانه این بیماری در کشور و همچنین به دنبال شیوع کرونای امیکرون ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹    
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت تا پایان اسفندماه خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۳    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه اول اسفند 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 456 هزار تومان رسید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
وزیر نفت به منظور همراهی رئیس جمهوری برای شرکت در ششمین نشست مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف) شامگاه شنبه (30 بهمن ماه) عازم دوحه شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۳    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی ها ظرف هفته های اخیر به طور متناوب و از طریق واسطه های مختلف از ما خواسته اند که با ما مذاکرات مستقیم داشته باشند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۰    
منابع رسانه ای از شنیده شدن صدای وقوع یک انفجار در شهر موصل واقع در استان نینوا عراق خبر می دهند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی دیزین سنگین است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه بیش از 250 نفر از نمایندگان درخصوص توجه و رعایت نکاتی بسیار مهم در مذاکرات ایران در موضوع برجام را خطاب به رئیس جمهور بدین شرح قرائت کرد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
عربستان برای چندمین بار متوالی به درخواست آمریکایی ها برای عرضه نفت بیشتر در بازارهای جهانی پاسخ رد داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در بیشتر نقاط کشور و کاهش دما تا 10 درجه سانتیگراد در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۴    
ماجدی جوان در دوره ای حساس عهده دار سرپرستی فدراسیون فوتبال شده و باید دید چطور چالش های پیش روی فوتبال را مدیریت خواهد کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۴    
مطهری در مطلبی واکنش های تند به حواشی جشنواره فیلم فجر و سخنان نویسنده فیلم نامه نمور را نقد کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۱    
نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در جریان اجلاس سال جاری کنفرانس امنیتی مونیخ به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هشدار داد که چه به اوکراین حمله کند یا نکند، با عواقبی مواجه خواهد شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش برف و باران در جاده ها 21 استان کشور خبر داد و اعلام کرد که این ایام زمان مناسبی برای سفر نیست.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۲    
با وجود گسترش سویه امیکرون در کشور، آمارها نشان می دهد که نه تنها رعایت پروتکل های بهداشتی روند کاهشی پیدا کرده بلکه تاکنون هیچ محدودیتی برای سفرهای مردم با وسایل نقلیه شخصی تصویب نشده که البته به ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۷    
رئیس مرکز طبی کودکان تهران با اعلام افزایش آمار مراجعه کودکان به دلیل کرونا و هشدار نسبت به این موضوع ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۱    
توجه کنید که قیمت ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۱    
کاروان پارالمپیک ایران با ترکیب چهار ورزشکار در بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 شرکت خواهد کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
سهمیه بنزین اسفند خودرو ها و موتورسیکلت ها، در کارت های هوشمند سوخت شارژ شد.
  • ۱