یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 13 مرداد 1401 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 29 اسفند 1400 ناطقان 31 فروردین 1401 ناطقان 31 اردیبهشت 1401 ناطقان 31 خرداد 1401 ناطقان 31 تیر 1401 ناطقان 31 شهریور 1401 ناطقان 30 مهر 1401 ناطقان 21 آبان 1401 ناطقان 19 آذر 1401 ناطقان 27 دی 1401 ناطقان 25 بهمن 1401 ناطقان 10 اسفند 1401 ناطقان 1 مرداد 1401 ناطقان 2 مرداد 1401 ناطقان 3 مرداد 1401 ناطقان 4 مرداد 1401 ناطقان 5 مرداد 1401 ناطقان 6 مرداد 1401 ناطقان 7 مرداد 1401 ناطقان 8 مرداد 1401 ناطقان 9 مرداد 1401 ناطقان 10 مرداد 1401 ناطقان 11 مرداد 1401 ناطقان 12 مرداد 1401 ناطقان 13 مرداد 1401 ناطقان 14 مرداد 1401 ناطقان 15 مرداد 1401 ناطقان 16 مرداد 1401 ناطقان 18 مرداد 1401 ناطقان 19 مرداد 1401 ناطقان 20 مرداد 1401 ناطقان 21 مرداد 1401 ناطقان 22 مرداد 1401 ناطقان 23 مرداد 1401 ناطقان 24 مرداد 1401 ناطقان 25 مرداد 1401 ناطقان 26 مرداد 1401 ناطقان 27 مرداد 1401 ناطقان 28 مرداد 1401 ناطقان 29 مرداد 1401 ناطقان 30 مرداد 1401 ناطقان 31 مرداد 1401 
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۱    
تغذیه مناسب و سبک زندگی سالم نقش مهمی در حفظ سلامت قلب دارد از این رو با انتخاب هوشمندانه مواد غذایی می توان خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۳    
اگرچه ساختار و شکل ظاهری سونا به مرور زمان تکامل پیدا کرده، اما سونا همچنان یکی از اجزای رژیم های زیبایی مدرن برای افراد بی شماری است که می خواهند از فواید شگفت انگیز سونا برای پوست خودشان بهره مند ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
با حضور نیروهای گشت بسیج حوزه امام رضا (ع) ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، فردی که شبانه قصد خودکشی داشت، نجات یافت.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خبر داده است: تسهیلات ویژه برای ازدواج دهه شصتی ها در نظر گرفته شده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
استاندار ایلام از مهیا شدن امکان تردد زائران اربعین با وسیله نقلیه شخصی خبر داد و گفت: زائران می توانند با وسیله نقلیه شخصی به مهران بیایند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران، از پیش بینی روند تدریجی افزایش دما از فردا تا دوشنبه (17 مردادماه) خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان با عضو تیم مذاکره کننده کننده روسیه دیدار کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در سیل های اخیر هیچ مدرسه ای تخریب و یا آوار نشده و 569 مدرسه با آسیب های جزئی، نیازمند بازسازی هستند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
یک روانشناس از باید و نبایدهای معاشرت با کودکان مبتلا به سرطان گفت.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
اینفوگرافیک/ خواص مجلس عزای امام حسین(ع)
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
سندرم عقاب یک سندرم نادر است که باعث ایجاد درد در ناحیه صورت یا گردن می شود که ناشی از مشکلات استخوان استیلوئید یا رباط استیلوئید است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
نفوذ گردوخاک از کشورهای همسایه غربی به بخش هایی از غرب و جنوب غرب، موجب کاهش کیفیت هوا در نوار غربی کشور می شود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۲    
نحوه صحبت شما با همسرتان بر روابط شما تاثیر مستقیم دارد چرا که بعضی مواقع با به کاربردن جملات و یا واژه های غلط روابط خود را سرد یا از بین می برید.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۹    
مهریه در طلاق غیر مدخوله، از سوی زوجه، قابل دریافت بوده که میزان آن، نیمی از مهریه تعیین شده در سند ازدواج می باشد ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۶    
بخشدار سرولایت نیشابور گفت: سگ نگهبان در نیشابور صاحبش را کشت و همسر او را مجروح کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
خدمات رسانی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز جمعه ( 14 مرداد ماه) به شرکت کنندگان مراسم شیرخوارگان حسینی، رایگان است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ری تهران، از کشف یک هزار و 477 دستگاه استخراج رمز ارز در این شهرستان، خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی پلیس پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۹    
بازیکن سودانی-استرالیایی آلومینیوم اراک امروز به ایران رسید.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۷    
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تعطیلی میادین میوه و تره بار در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۷    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه از روز شنبه آینده موج بارشی جدید وارد کشور خواهد شد، گفت: در منطقه زابل وزش بادهای شدید را خواهیم داشت که منجر به خیزش گردوخاک در این مناطق خواهد شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره تمهیدات وزارت ارتباطات برای اینترنت زائران اربعین گفت: کیفیت اینترنت ویژه زائران اربعین ارتقا می یابد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به انجام پیگیری ها برای اتصال 5 بیمارستان به مترو گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل آماده رونمایی است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۲    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در ارتباط با آمادگی برای سیل در سازمان مدیریت بحران اقدامات خوبی انجام شده و آمادگی های قبل از حادثه و کنترل مسیل های عبور سیل پیش بینی شده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۰    
دروازه بان پیشین پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با تراکتور قرار دارد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۷    
با وجود آنکه سهم غالب در بازار مسکن شهر تهران از خانه های بالای یک میلیارد تومان به واحدهای بیش از 2 میلیارد تومان رسیده ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۴    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می باشد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۴    
قیمت فروش دلار امروز (پنجشنبه) در صرافی های بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته(چهارشنبه)، 27 هزار و 919 تومان مبادله می شود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۵    
نشریه معتبر اتلتیک از آینده رونالدو و وضعیت او در باشگاه منچستریونایتد خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۲    
بررسی شائبه های مطرح شده در خصوص سریال جیران در مرحله اظهار نظر کارشناسان رسمی دادگستری است و امیدواریم به زودی دستور رفع توقف این سریال از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام شود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۳    
بر اساس تصمیم جدید ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تعطیلی ناشی از کرونا برای مسابقات، تمرینات و فعالیت های ورزشی وجود ندارد مگر اینکه شرایط بسیار نامناسب و تصمیم جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۳    
مذاکرات ایران و 1+4 در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزیران خارجه از امروز پنجشنبه در وین پس از یک دوره طولانی وقفه در گفت وگوهای مستقیم از سر گرفته شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۰    
نماینده روسیه در مذاکرات وین از دیدار و تبادل نظر برجامی با هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در این مذاکرات خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۸    
پس از مخالفت بورسی ها با روند افزایشی سود بین بانکی و رسیدن آن به نرخ 21 درصد، سیاستگذار بر کاهش این نرخ تصمیم گرفت که در حال حاضر نرخ سود در بازار بین بانکی با تداوم روند کاهشی به 20 ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
بر اساس مکاتبه صورت گرفته بین سازمان اموال تملیکی و سازمان بنادر، انهدام 10 کانتینر 20 فوت، شامل آب انبه، خرما و روغن در دستور کار قرار گرفته است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
به گفته وزارت اطلاعات، این افراد قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند روز سه شنبه بازداشت شدند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد به سفیر نروژ در این کشور اطلاع داده شده دیپلماتی که به روس ها اهانت کرده باید خاک روسیه را ترک کند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۷    
مذاکره کنندگان ارشد ایران و روسیه به ریاست علی باقری و اولیانوف در آستانه برگزاری مذاکرات رفع تحریم ها در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۸    
دیروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ، در توییتی به انتقادهای همتی از دولت رئیسی پاسخ داد. همتی رئیس پیشین بانک مرکزی هم امروز پاسخ او را داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۳    
شورای پناهندگان نروژ (NRC) اعلام کرد که در جریان وقوع سیلاب اخیر در سراسر افغانستان دست کم 42 تن کشته و حدود 56 نفر زخمی شدند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۰    
طی چند روز گذشته با ورود سامانه بارشی مانسون به کشور شرایط جوی خاص و همراه با بارندگی های شدید و سیل آسا بر کشور حاکم و موجب بروز تلفات جانی و مالی شد و همزمان این پرسش به وجود آمد که آیا این بارندگی ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۷    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان آخرین وضعیت امدادرسانی در حوادث مربوط با سیل و آبگرفتگی در کشور را تشریح کرد و از ارائه خدمات امدادی به بیش از 78 هزار نفر از ابتدای مردادماه تا صبح ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۸    
در پی جاری شدن سیل در یک معدن ذغال سنگ در مکزیک تعدادی کارگر گرفتار شدند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۳    
قیمت طلا امروز - پنج شنبه - با کاهش ارزش دلار و بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش یافت، در حالی که سرمایه گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در اواخر این هفته بودند که می ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۷    
سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا فرمود:آگاه باشید این حرام زاده، ما را میان شمشیر کشیده و خواری (بیعت) قرار داده ولی خواری و ذلّت از ما بدور است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۷    
نوشیدن آب سرد در گرمای تابستان نه تنها می تواند باعث درد گلو شود، بلکه مضرات بسیار زیاد دیگری را نیز متوجه سلامتی می کند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۱    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 92 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول اما در مرز آلودگی است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی فراجا از سرقت 20 هزار دستگاه خودرو در 4 ماهه ابتدایی سال 1401 خبر داد و گفت: متاسفانه بالغ بر 90 درصد این محصولات ساخت داخل بوده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۲    
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف ایران از افزایش دو برابری تقاضای ظروف پلاستیکی نسبت به محرم سال قبل خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۹    
متن طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منتشر شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۴    
سرمربی پرسپولیس که بازیکنان اسم و رسم داری را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در تیمش می بیند با جذابیت ترسناکی مواجه است که اگر نتواند آنها را به خوبی مدیریت کند برایش دردسر خواهد شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۴    
میخائیلو پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین سخنان اخیر شرودر صدراعظم سابق آلمان را صدای دربار سلطنتی روسیه توصیف کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۱    
بنابر اعلام مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، از ابتدای سال جاری تا دهم مردادماه، 60 مورد ابتلا به وبا در کشور گزارش شده است و تشدید نظام مراقبت وبا همچنان در دستور کار تیم های سلامت در کلیه ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۶    
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یکی از مقامات کره جنوبی گزارش داد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد اواخر امروز (پنجشنبه) از منطقه مرزی دو کره که به صورت مشترک توسط فرماندهی سازمان ملل به رهبری ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۳    
نوشابه های گازدار با افزایش بیش از 20 درصدی قیمت نسبت به تیرماه سال گذشته همراه بوده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۰    
رسانه داخلی یا شبکه نیابتی دشمن؟! ، سلام بر آن مظلوم بی یاور، گام راهبردی دولت برای زیارت، خیام سوار بر موشک سایوز، از جمله تیترهای نخست صفحه اول روزنامه های امروز است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۷    
خبرگزاری فرانسه از آغاز رزمایش نظامی چین در اطراف تایوان خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۱    
مصطفی هاشمی طبا با بیان اینکه مدت ها بود که درمورد توسعه ایران و چگونگی آن بحث بود گفت: اینک تقریبا از توسعه گذر کرده ایم و به حفظ ایران بسنده کرده ایم که آن هم سرنوشت مبهمی دارد ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۶    
کاروان نمادین ورود امام حسین (ع) ویارانش به صحرای کربلا روز 5 محرم 1401 در شهر ابریشم اصفهان برگزار شد
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۷:۱۲    
هزینه تحصیل زن و مخارج و شهریه دانشگاه همسر، جزء نفقه وی محسوب نشده و لذا، پرداخت آن بر عهده شوهر او نمی باشد ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۵:۴۵    
میزان نفقه زن حامله در ازدواج دائم و موقت یا در عده طلاق و وفات، در صورت عدم توافق بر مبلغ مشخص، با نظر دادگاه است. نفقه زن باردار، در ازدواج دائم، بر عهده همسر او است ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۴:۱۵    
وطی به معنای آمیزش و رابطه جنسی است که در آن، دخول، تا اندازه ختنه گاه آلت تناسلی مرد، صورت می گیرد. وطی، دارای سه نوع وطی مشروع، وطی به شبهه و وطی نامشروع بوده که احکام و آثار آن ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۲:۰۳    
در این مقاله استرداد هدایای نامزدی ، استرداد هدایای مصرف شدنی و استرداد هدایای غیر مصرفی را مورد بررسی قرار می دهیم .
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۰:۳۷    
قدرالسهم آپارتمان، سهم و درصدی است که هر واحد از آپارتمان، از زمین یا عرصه مشترک دارد. قدرالسهم ساختمان، با عبارت (قدرالسهم از مشاعات) در سند ...