جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 4 مرداد 1401 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 29 اسفند 1400 ناطقان 31 فروردین 1401 ناطقان 31 اردیبهشت 1401 ناطقان 31 خرداد 1401 ناطقان 31 تیر 1401 ناطقان 31 شهریور 1401 ناطقان 30 مهر 1401 ناطقان 21 آبان 1401 ناطقان 19 آذر 1401 ناطقان 27 دی 1401 ناطقان 25 بهمن 1401 ناطقان 10 اسفند 1401 ناطقان 1 مرداد 1401 ناطقان 2 مرداد 1401 ناطقان 3 مرداد 1401 ناطقان 4 مرداد 1401 ناطقان 5 مرداد 1401 ناطقان 6 مرداد 1401 ناطقان 7 مرداد 1401 ناطقان 8 مرداد 1401 ناطقان 9 مرداد 1401 ناطقان 10 مرداد 1401 ناطقان 11 مرداد 1401 ناطقان 12 مرداد 1401 ناطقان 13 مرداد 1401 ناطقان 14 مرداد 1401 ناطقان 15 مرداد 1401 ناطقان 16 مرداد 1401 ناطقان 18 مرداد 1401 ناطقان 19 مرداد 1401 ناطقان 20 مرداد 1401 ناطقان 21 مرداد 1401 ناطقان 22 مرداد 1401 ناطقان 23 مرداد 1401 ناطقان 24 مرداد 1401 ناطقان 25 مرداد 1401 ناطقان 26 مرداد 1401 ناطقان 27 مرداد 1401 ناطقان 28 مرداد 1401 ناطقان 29 مرداد 1401 ناطقان 30 مرداد 1401 ناطقان 31 مرداد 1401 
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۴    
در این مطلب برخی از شایع ترین بیماری های تابستان و نکاتی برای جلوگیری از آن ها را به شما معرفی می کنیم.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
محققان بریتانیایی گزارش می دهند که افراد مبتلا به کووید طولانی مدت مجموعه گسترده تری از علائم از جمله ریزش مو را تجربه می کنند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۵    
ولید فیاض، وزیر انرژی دولت پیشبرد امور لبنان در دیدار با یک مسئول آمریکایی تاکید کرد که اگر پیشنهاد ارسال سوخت ایران رسمی شود ما نمی توانیم هیچ گونه بخششی در این راستا را نپذیریم ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۶:۲۰    
چرب شدن کبد با درد و علامت جدی ای همراه نیست، اما توجه به سبک زندگی و تغذیه، در کنار مراقبت های پزشکی می تواند سلامت این عضو مهم را تامین کند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۱    
نایب رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: مرغداری ها هر کیلو مرغ زنده را 37 هزار تومان به فروش می رسانند و این نرخ در خرده فروشی ها نیز نباید بالاتر از 55 هزار تومان باشد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۰:۳۴    
بخشیدن مهریه در عقد موقت، دارای هیچ منع قانونی نیست.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۳    
حتما تا به حال به این فکر کرده اید که چرا پس از بیدار شدن خواب ها از ذهنمان پاک میشوند و یا به سرعت فراموششان میکنیم اما جواب علمی و ثابت شده محققان به این سوال را برایتان در مقاله زیر جمع آوری کردیم.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۱    
در این مطلب نشانه های کمبود ویتامین C در بدن آمده است که البته می تواند با توجه به شدت آن در اشخاص مختلف بروز متفاوتی داشته باشد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی تمامی مناطق گردشگری به ویژه در محور غرب و جنوب استان در روزهای پایانی هفته و به دلیل بارش های شدید خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۷    
مقام مسئول در بانک مرکزی از اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به حدود 10 هزار نفر در سراسر کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۶    
درحالیکه ستاد تنظیم بازار مجوزی برای تغییر قیمت رب گوجه فرنگی صادر نکرده، برخی کارخانه ها قیمت هر قوطی 800 گرمی این محصول را به 45 هزار تومان افزایش داده اند!
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۴    
بعد از سفر وزیر ارتباطات به روسیه و در خلال مذاکرات، صحبت ها و خبرهای غیررسمی از مذاکرات مقامات و سیاستگذاران اینترنت در ایران با مقامات روس کام نازور منتشر شد ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۸:۴۹    
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یادداشتی در روزنامه فایننشال تایمز درباره مذاکرات احیای برجام نوشت ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۸:۴۳    
مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران گفت: هماهنگ کننده ایده های خود را برای جمع بندی مذاکرات ارائه کرده، ما نیز ایده هایی برای جمع بندی مذاکرات ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۸:۴۰    
حسینی با اشاره به ضرورت توجه دولت به رسانه در کنار اقدامات و فعالیت های مدیریتی و اجرایی، افزود: برخی ها فکر می کنند حُسن شبکه های اجتماعی حق انتخاب و آزادی بیان است اما واقعیت این است که این فضا در ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۸:۳۷    
نیکزاد با بیان اینکه اینترنت امن یعنی اینترنتی که شبکه ملی اطلاعات داشته باشد گفت: ما در بحث اینترنت امن می گوییم، اطلاعات کشور لازم نیست به سرورهای خارجی برود و برگردد ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۸:۰۲    
اگرچه برخورد با مشتری عصبانی چالش بر انگیز است اما می توانید با برخوردی مناسب مشکل را به گونه ای حل کنید که نتایج مثبتی برایتان داشته باشد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۴:۱۶    
افراد خوش بین نسبت به انسان های بدبین استرس کمتری را در طول زندگی تجربه می کنند؛ چرا که این افراد اغلب به توانایی های خود اطمینان دارند و به همین خاطر مطمئن هستند که در آینده اتفاقات خوبی برای آنها ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۲:۴۸    
تهیه آبلیمو در خانه یکی از بهترین راه های استفاده از خواص لیمو است که برای تازه ماندن و جلوگیری از تلخی آن به این تکنیک ها باید توجه کنید.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۲:۰۸    
تب زرد یک بیماری حاد ویروسی است که باعث خونریزی شده و توسط پشه های آلوده منتقل می شود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۷    
انجام پیاده روی به مدت های مختلف در طول روز و هفته اثرات باورنکردی بر سلامت جسم و مغز افراد خواهد داشت.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۱    
ستاره تیم ملی والیبال ایران پیشنهادی جدی از سری A ایتالیا دارد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۲    
معاون اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه تقویت معیشت مرزنشینان و به ویژه ملوان ها در دستور کار دولت است؛ گفت: آیین نامه سامان دهی واردات "ته لنجی" هنوز تکمیل نشده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۹    
شورای اروپا امروز (سه شنبه) اعلام کرد، اتحادیه اروپا در تصمیمی، تحریم های اقتصادی علیه روسیه را بابت حمله به اوکراین برای شش ماه دیگر تمدید کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۶    
دبیر شورای معارف سیما ویژه برنامه های محرمی امسال تلویزیون را در اعلام کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۳    
وزیر نیرو گفت: ارتقاء زیرساخت تبادل برق بین ایران و ترکیه یکی از مهم ترین توافقاتی بود که اخیراً در جریان سفر رئیس جمهور ترکیه به تهران با نظر مثبت دو کشور به دست آمد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۴    
اعلام رسمی تغییر جنسیت شهره لرستانی، این گمانه زنی را قوت داد که از این پس شبکه های تلویزیونی سریال های این بازیگر را بایگانی کرده و روی آنتن نمی فرستند ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل اختلال در ارتباطات اینترنتی روز گذشته از مردم عذرخواهی کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۱    
حجت الاسلام علی نوری با بیان اینکه مردم را در برابر مردم قرار دادن کار بسیار خطرناکی است گفت: مومنین را در برابر مومنین قرار دادن کار بدی است ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۴    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شیوه نامه صدور حکم جدید معلمان آماده شده است، اظهار کرد: آیین نامه مربوطه در این زمینه هنوز به لحاظ کلی تایید نشده است و پس از رفع ایرادات، تایید خواهد شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۱    
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 3 نفر از اعضای باند آدم ربایان و سارقان مسلح در شهر شیراز خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۰    
دبیر شورای معارف سیما درباره علت کناره گیری نجم الدین شریعتی از برنامه سمت خدا و بازپخش های متعدد سریال مختارنامه و برنامه سازی تلویزیون در حوزه حجاب توضیح داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 زوگیر مامور نما که خود را مامورین امنیتی و انتظامی به اتباع سایر کشورها معرفی می کردند، خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۵    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: تسهیلاتی برای ازدواج دهه شصتی های مجرد در نظر گرفته شده که پس از ابلاغ، جزئیات آن اعلام می شود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۵    
به گفته مقامات بهداشتی استرالیا، پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های این کشور امروز (سه شنبه) برای دومین روز متوالی به بالاترین حد خود رسیده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۸    
در ادامه تحریم های مداوم کشورهای غربی علیه مسکو، دولت انگلیس اعلام کرد به علت عملیات نظامی روسیه در اوکراین، ده ها نفر از مقامات دولت روسیه را به فهرست های تحریم ها اضافه کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۲    
وزیر دفاع آمریکا برای شرکت در پانزدهمین کنفرانس وزرای دفاع قاره آمریکا (CDMA) راهی برزیل شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۲    
خانه سالمندانی در شرق تهران با برنامه فعالیت های ورزشی، ویزیت روزانه، فیزیوتراپی و گفتار درمانی در مهرماه 1400هزینه نگهداری از سالمندانش از 8میلیون تومان آغاز می شد ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۴    
یک کارشناس گفت: سوانح از مهمترین علل مرگ ومیر در کشور است؛ سالانه چیزی حدود 54 هزار نفر به دلیل سوانح و حوادث جان خود را از دست می دهند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۱    
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تراکتور تبریز پیوست.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۸    
وزرای انرژی کشورهای اتحادیه اروپا روز سه شنبه به عنوان راهکاری برای قطع وابستگی خود به واردات انرژی از روسیه، بر سر کاهش مصرف گاز به توافق رسیدند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۹    
ماشین گلزنی الدحیل قطر مورد توجه باشگاه سعودی قرار گرفت.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۹    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر 5 ساله در تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۹    
آمارهای مرکز آمار حاکی از آن است که قیمت خانه کلنگی در تهران طی دهه اخیر، 25برابر افزایش داشته است؛ پس از آن کرج با افزایش 17برابری در رتبه دوم افزایش قیمت خانه کلنگی قرار دارد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۵    
در جلسه شورای عالی قوه قضاییه کارگروه پیشگیری از سرقت دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم مکلف شد اجرای مصوبات این شورای عالی از ناحیه دستگاه های مسئول و ذیربط را پیگیری کند و بر نحوه اجرای این ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۵    
منابع خبری از حمله جدید ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند چهار نفره سارقان منزل خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۸    
وزیر ورزش و جوانان قرار بود برای پاسخگویی به سوالات چند نماینده امروز به مجلس برود اما به دلیل تغییر دستور جلسه مجلس، این حضور امروز منتفی و به زمان دیگری موکول شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ایجاد دو تصفیه خانه در شهرهای ارومیه و تبریز و پرداخت حق آبه دریاچه ارومیه طی دو هفته آینده خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته مبتلایان شناسایی شده و همچنین متاسفانه فوتی های ناشی از کرونا در کشور افزایش دوباره داشته ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰    
بر اساس اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست در بین هشت کلانشهر کشور امروز( 4 مردادماه) شهر اهواز آلودگی هوا را با وضعیت ناسالم برای همه و شهر تبریز هوای پاک را تجربه کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰    
مهاجم استقلال به گل گهر پیوست.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۰    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به نقل و انتقالات در این قاره پرداخت.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز عباسعلی کدخدایی، خیرالله پروین و سیامک ره پیک را برای یک دوره 6 ساله به عنوان حقوقدان شورای نگهبان انتخاب کردند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۷    
آیین رونمایی از فیلم مستند تماشاگر بهار همزمان با پاسداشت رضا رویگری، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون برگزار می شود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۱    
در حالی که سود بین بانکی در روزهای اخیر با ثبت یک رکورد تاریخی به 21.31 درصد رسید اما در جلسه امروز رؤسای بانک مرکزی و سازمان بورس بر کنترل نرخ سود بین بانکی در چارچوب سیاست های پولی تاکید شده است که ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۱    
دیدار دوستانه باشگاهی بین تیم های بارسلونا یوونتوس روز چهارشنبه (پنجم مرداد ماه) به صورت زنده از شبکه سه و رادیو ورزش پخش می شود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۵    
طبق آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و بار شهرداری تهران قیمت بسیاری از محصولات همانند گذشته با کاهش قیمت در مراکز عرضه می شوند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۵    
خاندوزی خبر استعفای رئیس بانک مرکزی را تکذیب کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۴    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا، اظهار کرد: به نظر می رسد بعد از برگزاری ششمین دور مذاکرات ایران و عربستان، زمینه برای دیدار وزیران امور خارجه دو کشور در بغداد فراهم شود و در آن مقطع ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۱    
محمدحسن آصفری، با اشاره به روند مذاکرات هسته ای، بیان کرد: به جرأت می توان گفت مجلس شورای اسلامی کمترین اطلاعات را از روند مذاکرات دارد و در جریان نیست که چه اقداماتی در روند مذاکرات صورت گرفته است؟ ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۱    
بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین افزایش تدریجی دما طی امروز و فردا (4 و 5 مرداد) و از پنج شنبه شب ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۳    
به دنبال ابطال مصوبه دولت درباره حقوق بازنشستگان، امروز اولین موضع رسمی دولتی ها، آن هم به صورت تلویحی شنیده شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۳    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: مالک مکلف شده است 13 اصله درخت را در همان موقعیت و با همان محیط بن بالا بکارد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۵    
در این خبر به بررسی قیمت انواع ماهی در بازار پرداختیم.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۵    
کارشناسان در یک مطالعه جدید که نتایج آن در مجله Nature Medicine منتشر شد به برخی دیگر از پیامدهای کووید طولانی پی بردند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۹    
امانوئل ماکرون به عنوان بخشی از سفر سه روزه خود به آفریقای غربی، وارد کامرون شد. او به دنبال راه اندازی مجدد روابط پسااستعماری فرانسه با این قاره است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۱    
اگر سری هم به روزنامه های دهه سی و چهل انداخته باشید، می بینید که همیشه از حسین ملک به عنوان شاعر و دانشمند میلیاردر، طلایه دار وقف و مهربانی و ثروتمندترین مرد ایران یاد می کنند ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۹    
ایران نوشت:روز یکشنبه مأموران کلانتری 128 تهران نو در تماس یک زن از سرقت خودروی او به همراه دخترش باخبر شدند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۳    
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از ارائه پیشنهاد افزایش وام نهضت ملی مسکن به 700 میلیون تومان به شورای پول و اعتبار خبر داد. وام این طرح در زمان حاضر 450 میلیون تومان است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۳    
رسانه های پرتغالی از پیشنهاد 20 میلیون یورویی میلان برای خرید طارمی پرده برداشتند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۵    
یک ماه پس از کشف جسد زنی در یکی از پارک های جنوب تهران مأموران پلیس آگاهی زنی را به عنوان مظنون بازداشت کردند که گمان می رود در این جنایت دست داشته باشد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۱    
باشگاه واسکادوگاما تمام مطالبات سرمربی کنونی استقلال را پرداخت کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۲    
ژاپن اولین مورد ابتلا به آبله میمونی را در توکیو تأیید کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۳    
جارد کوشنر در کتاب خاطراتش که قرار است ماه آتی میلادی منتشر شود، آورده است که در 2019 دچار سرطان تیروئید شده بود و حال درمان شده است؛ این اطلاعات پیشتر فاش نشده بودند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۳    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه هشدار را پیش از وقوع پدیده های جوی صادر و به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ می کنیم ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۷    
رئیس کل دادگستری استان البرز از تخریب یک شهرک غیرقانونی با 24 ویلای لوکس غیرمجاز در چهارباغ خبر داد که مالک آن به جای ایجاد مجتمع اقامتی، اقدام به تفکیک قطعات و احداث ویلا کرده بود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۷    
مهدی طارمی راز خوشحالی پس از گل خود را افشا کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۸    
مدیر کل دفتر حسابرسی مالیاتی گفت: صاحبان مشاغل برای عملکرد درآمدی مربوط به سال گذشته معادل 11.5 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده اند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهور ترکیه می گوید در سفر اخیرش به ایران هشت توافق نامه مهم بین دو کشور امضاء شده و آنکارا تصمیم دارد واردات انرژی از تهران را افزایش دهد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۵    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که به دلیل ابتلای وزیر ورزش به کرونا، طرح سوال از وزیر به جلسه دیگری موکول شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۲    
دیدار دوستانه دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس لغو شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۰    
بعد از چند هفته بلاتکلیفی در نهایت تاریخ برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس برای معرفی دو عضو جدید هیات مدیره مشخص شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۰    
در سه ماهه نخست امسال 156هزار و 593 مصدوم نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند، که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، چهار درصد کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۲    
قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر انتظارات برای افزایش مصرف نفت در صورت کاهش عرضه گاز طبیعی روسیه به اروپا، افزایش یافت اما نگرانی ها نسبت به متاثر شدن تقاضا برای سوخت از افزایش نرخهای بهره آمریکا ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه با توجه به فراوانی و تنوع میوه و صیفی جات انتظار قیمت های بالا را در این فصل نداشتیم، گفت:گرانی سایر کالاها، روی قیمت میوه تاثیر گذاشته است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۰    
پاپ فرانسیس در سفر به کانادا از مردمان بومی این کشور بابت نقش کلیسای کاتولیک در مدارسی که کودکان بومی در آنها مورد سوءرفتار قرار می گرفتند ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد ایران تمایلی برای احیای توافق هسته ای از خود نشان نداده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۱    
معترضان در شهر "گوما" در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو با بی فایده خواندن ماموریت صلح بانی سازمان ملل در مبارزه با گروه های مسلح فعال در شرق این کشور، به پایگاه سازمان ملل یورش برده و آن را غارت کردند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۱    
بیت کوین (BTC) طی این هفته به بالاترین سطح هفت روزه بالای 24هزار دلار همچنین بالاترین سطح قیمت خود از اواسط ژوئن رسید.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۰    
یک عضو مجلس اعیان انگلیس می گوید که نخست وزیر مستعفی این کشور به او گفته که می خواهد در ریاست حزب محافظه کار بماند و هرچیزی را که مانع از باقی ماندنش در نخست وزیری شود، از بین می برد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۴    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در درگیری دیشب پلیس با اشرار 6 شرور به هلاکت رسیدند و در این عملیات 5 مامور مجروح شدند و یک نفر به شهادت رسید.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۸    
احمد وحیدی با اشاره به تلاش غرب در پنهان داشتن ضعف های بزرگ خود در پشت ماسک صنعت، گفت: در برابر داشته های معنوی ایران اسلامی ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۲    
مهاجم رئال مادرید در تمرین اخیر این تیم قبل از رویارویی دوستانه با نماینده مکزیک مصدوم شد. هنوز باشگاه رئال مادرید درباره آسیب دیدگی این بازیکنی توضیح نداده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۹    
طی پنج روز آینده بارش در نیمه جنوبی کشور سبب سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها خواهد شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۶    
بورس مسکو معاملات ین ژاپن را از هشت آگوست به حالت تعلیق در می آورد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۶    
محور هراز که به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده ای از شنبه هفته جاری به مدت چهار روز بسته شد، امروز باز می شود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۷    
بانک مرکزی اعلام کرد تورم ماهانه اقلام خوراکی از 25.4 درصد در خردادماه به 5.7 درصد در تیرماه کاهش یافت ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۴    
کیهان نوشت:جهان در آستانه نظم جدید است. همان ها که میراث داران نظم کهنه می باشند از پایان عمر این نظم سخن گفته اند؛ آمریکایی ها ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۸:۳۶    
هشدارها و حواشی وقوع سیل در کشور، وقوع بحران انرژی در اروپا و ایجاد تنش بی سابقه بین روسیه و رژیم صهیونیستی از مهمترین اخبار و تیتر صفحه نخست برخی از روزنامه های امروز کشور بودند.
  • ۱