پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۲:۴۲Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت نیرو 13 مهر 1394 - news.moe.gov.ir

وزارت نیرو   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۰    
براساس تصمیم شورای اقتصاد، برای 52 درصد از مشترکین کل کشور که 15 مترمکعب مصرف دارند تنها 10 درصد تعدیل قیمت آب صورت گرفته است.
وزارت نیرو   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۵    
از ابتدای امسال تاکنون، مبلغ 10 میلیارد و 959 میلیون ریال در تأسیسات توزیع برق شهرستان دامغان سرمایه گذاری شده است.
وزارت نیرو   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۵    
564 مدرسه متوسطه اول در سراسر استان کردستان تحت پوشش آموزش های طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) در سال تحصیلی 94-93 قرار گرفته اند که جامعه هدف 40 هزار و 82 دانش آموز دختر و پسر بودند.
وزارت نیرو   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۰    
رشد جمعیت، توسعه کشاورزی، تغییر اقلیم و خشکسالی، گسترش صنایع، ارتقای شاخص های بهداشت، شاخص های بهداشت، روند روبه رشد آلاینده های آبی و نگرش سنتی به آب از جمله این عوامل است.
وزارت نیرو   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۵    
در حال حاضر آلمان 25 درصد انرژی خود را از انرژی های تجدیدپذیر تامین می کند.
وزارت نیرو   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۰    
بر اساس آمارهای مصرف، حدود 70 درصد مشترکان آب و فاضلاب کمتر از 20 مترمکعب در ماه مصرف آب دارند، بنابراین در قبض آب بسیاری از مصرف کنندگان افزایش نرخ آب بین 12 تا 15 درصد خواهد بود.
وزارت نیرو   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۵    
در این نشست مشکلات زیرساخت های مسکن مهر استان اردبیل مربوط به خدمات آب و فاضلاب و برق با حضور مسئولان استانی مرتبط با اجرای این طرح ها در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
وزارت نیرو   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
هر چند در اوایل و اواخر سال آبی نزولات جوی نسبتا خوبی را در بعضی از مناطق کشور داشته ایم، ولی باید توجه داشته باشیم میزان بارش ها نسبت به میانگین سال گذشته که آن هم وضعیت خوبی نداشتیم ...