پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۱۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 - newsrahemardom.ir

روزنامه راه مردم 27 اسفند 1396 روزنامه راه مردم 2 فروردین 1397 روزنامه راه مردم 31 فروردین 1398 روزنامه راه مردم 31 اردیبهشت 1398 روزنامه راه مردم 1 خرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 مرداد 1398 روزنامه راه مردم 1 شهریور 1398 روزنامه راه مردم 1 مهر 1398 روزنامه راه مردم 26 آبان 1398 روزنامه راه مردم 30 آذر 1398 روزنامه راه مردم 30 دی 1398 روزنامه راه مردم 30 بهمن 1398 روزنامه راه مردم 1 اسفند 1398 روزنامه راه مردم 1 تیر 1398 روزنامه راه مردم 2 تیر 1398 روزنامه راه مردم 3 تیر 1398 روزنامه راه مردم 4 تیر 1398 روزنامه راه مردم 5 تیر 1398 روزنامه راه مردم 6 تیر 1398 روزنامه راه مردم 7 تیر 1398 روزنامه راه مردم 8 تیر 1398 روزنامه راه مردم 9 تیر 1398 روزنامه راه مردم 10 تیر 1398 روزنامه راه مردم 11 تیر 1398 روزنامه راه مردم 12 تیر 1398 روزنامه راه مردم 13 تیر 1398 روزنامه راه مردم 14 تیر 1398 روزنامه راه مردم 15 تیر 1398 روزنامه راه مردم 16 تیر 1398 روزنامه راه مردم 17 تیر 1398 روزنامه راه مردم 18 تیر 1398 روزنامه راه مردم 19 تیر 1398 روزنامه راه مردم 20 تیر 1398 روزنامه راه مردم 21 تیر 1398 روزنامه راه مردم 22 تیر 1398 روزنامه راه مردم 23 تیر 1398 روزنامه راه مردم 24 تیر 1398 روزنامه راه مردم 25 تیر 1398 روزنامه راه مردم 26 تیر 1398 روزنامه راه مردم 27 تیر 1398 روزنامه راه مردم 28 تیر 1398 روزنامه راه مردم 29 تیر 1398 روزنامه راه مردم 30 تیر 1398 روزنامه راه مردم 31 تیر 1398 
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۶    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی از تهیه و نصب سطل های ویژه جمع آوری فیلترهای سیگار از مواد بازیافتی در بوستان سلامت منطقه 2 خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۴    
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامه ریزی برای الکترونیکی شدن فرآیند اعطای تسهیلات در قالب طرح تحول دیجیتالی این بانک خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۲    
فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن از رفع 796 مورد تعرض فوری به مساحت 282 هکتار از مجموع 809 مورد تعرض گزارش شده در ه ماهه ابتدایی سال 98 در سراسر کشور خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۰    
دکتر رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: در منطقه تهران نیز شامل استان های تهران، البرز و قم، مصرف به بیش از 10 هزار مگاوات رسید.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۴    
بانک ها و صرافی های مجاز بانک مرکزی، امروز قیمت ارز را نسبت به روزهای گذشته کاهش دادند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۹    
هشت ماه مانده تا انتخابات مجلس، فعالیت های انتخاباتی از سوی جریانات سیاسی به صورت چراغ خاموش پی گرفته می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۸    
معاون وزیر نیرو به موضوع تشکیل و ترویج بازار آب اشاره کرد و گفت: در صورت ترویج بازار آب می توان به آب جدید دست یافت و راه اندازی بازار آب به مراتب مقرون به صرفه تر از اجرای طرح های انتقال آب است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۹    
قبوض کاغذی در لیست بایدهای دولت برای حذف شدن قرار گرفته و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مشترکان برق از ابتدای مهرماه به جای دریافت قبض کاغذی برق اطلاعات مصرف خود را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۳    
به گزارش راه مردم ، دکتر سید ابوالقاسم محمدی، مدیر قطب علمی اصلاح مولکولی غلات دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: با تجزیه تنوع مولکولی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۳    
معاون قضائی دادستان کل کشور در امور حقوق عامه و بیت المال گفت: دستگاه قضا خواستار همصدایی قوای سه گانه در راستای مواجهه با پدیده هنجارشکنانه بی حجابی است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۳    
لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان های ساحلی و کلان شهرها در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۷    
یک عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی گفت که با مصوبه مجلس محیط بانان از بیمه عمر و حوادث و همچنین امکان حمل سلاح طبق قانون نیروهای مسلح برخوردار شدند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۲    
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: طراحی سایت سامانه ثبت اموال مسئولان رو به اتمام است و ان شاءالله ظرف دو ماه آینده تکمیل و راه اندازی خواهد شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۷    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، با بیان اینکه انگیزه برخی کشاورزان برای تولید پایین است، گفت: قیمت تولیداتی که به دست مصرف کننده می رسد نامتعادل است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۴    
ابلاغ طرحی با عنوان مالیات بر سکه قبل از اینکه بستر قانونی آن (طرح مالیات بر عائدی سرمایه) فراهم شود ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۰:۳۶    
معاون سابق بیمه ای دفتر بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی عضو هیأت مدیره بیمه بانک ملت شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۰:۳۰    
کارکنان تأمین اجتماعی از اقوام و مذاهب مختلف بزرگترین سرمایه این سازمان هستند
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی صنعت برق با اشاره به گزارش های هواشناسی و افزایش دمای هوا تا پایان هفته گفت: احتمال افزایش مصرف به بیش از 56 هزار مگاوات در هفته جاری وجود دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۰    
تمامی مشترکان در سراسر کشور می توانند از طریق ارسال *1* شناسه قبض# به شماره 20001521 شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۷:۵۴    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد همکاری بین المللی در زمینه تولید نفت به ثبات بازارهای نفت کمک کرده و اکنون بیش از همیشه اهمیت پیدا کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۵    
وزیر انرژی قزاقستان اعلام کرد مذاکرات ماه آینده میان اوپک و متحدانش درباره تمدید کاهش تولید نفت راحت نخواهد بود و ممکن است به دلیل وضعیتی که ایران و ونزوئلا با آن مواجه هستند، پیچیده شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۷:۱۸    
طرح “لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور” با همکاری شبکه فن بازار ملی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی اجرا می شود و در این طرح شرکت های فناور مورد تأیید شبکه فن بازار ملی ایران می توانند از خدمات لیزینگ ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۷:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداخت تسهیلات را مهم ترین راهکار تقویت واحدهای صنعتی کوچک و متوسط دانست و ابراز امیدواری کرد که نسبت به پرداخت این تسهیلات تسریع شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۷:۱۲    
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برخی بنگاه های صنعتی در سیستان و بلوچستان در حال تعطیلی است، گفت: واحدهای صنعتی در سایر نقاط کشور نیز حال خوشی ندارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۵۴    
امروز 262 نماد از نماد شرکت های بورس اوراق بهادار تهران با روند افزایش قیمت روبرو شدند. این موضوع سبب شد که نماگر اصلی بازار سرمایه بار دیگر با رشدی فزاینده ای همراه شود و رکورد جدیدی را ثبت کند ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۵۴    
افزایش تورم تا مرز 40 درصد از یک سو و افت رشد اقتصادی در بخش صنعت تا منفی 9.5 درصد، مساله ای است که یک اقتصاددان آنها را در ارتباط با هم می بیند و معتقد است که افزایش تورم باعث کاهش تقاضا برای خرید و ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۴۸    
گرچه در مدت اخیر هیاهویی برای اصلاح روند تامین ارز کالای اساسی به پا بود و دولت برنامه خود برای اختصاص 14 میلیارد دلار منابع ارزی پیش بینی شده را بر ساماندهی تخصیص ارز با نرخ 4 ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۳۶    
از آنجاکه بازار مسکن به دلیل رشد فزاینده قیمت ها و توان مالی کم طبقه متوسط و متوسط رو به پایین جامعه در رکود به سر می برد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۲    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در همایش تخصصی کارکنان اداره امور شعب استان کردستان، سرمایه انسانی متعهد و پر تلاش را مهم ترین عامل موفقیت و رشد بانک عنوان کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۶    
تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندوی کشورمان با حمایت بانک صادرات ایران 30 تیرماه جهت شرکت در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا 2019، عازم اردن می شوند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۳    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با یادآوری اینکه انقلاب های بزرگ با آرمان های جهانی همواره دشمنان جهانی دارند، تصریح کرد: امروز ضمن حفظ اقتدار بایستی با هوشمندی کامل در برابر دشمنان عمل کنیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادعای آمریکا مبنی بر حمله سایبری به تأسیسات نظامی ایران را در راستای ملتهب کردن فضا و بردن به سمت جنگ دانست و گفت که آمریکا فاز جدید جنگ روانی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۱    
وزیر امورخارجه آلمان از تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای لغو حمله به ایران استقبال کرد و گفت: ما بر این باوریم که اکنون زمان دیپلماسی است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۵    
بانک ملی ایران این فرصت را فراهم کرده است تا با برخورداری همزمان از سود سپرده و تسهیلات خرید و ساخت مسکن، کلید خانه آروزهایتان را در دست بگیرید.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۲    
مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا با انتقاد شدید از روند تصمیم گیری رئیس جمهور کشورش در واکنش به سرنگونی پهپاد آمریکایی تاکید کرد که دونالد ترامپ باید از این وضعیت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۹    
وزیر مشاور عربستان در امورخارجه در ادامه فرافکنی های خود به تکرار ادعاهای خصمانه علیه کشورمان پرداخت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۹    
شبکه الجزیره با اشاره به اینکه دولت آمریکا دچار سردرگمی شده است در تحلیلی نوشت که عربستان و امارات از تصمیم ترامپ در لغو حمله به ایران خشمگین هستند و سفر پمپئو به این کشورها در راستای دلجویی از آنها ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ریاست نشست سه جانبه آمریکا، رژیم صهیونیستی و روسیه را برعهده خواهد داشت گفت که طبیعتا در رابطه با مساله ایران گفت وگو می کنیم.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۳    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه بود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۳    
رئیس گروه مجمع مجالس آسیایی با اشاره به برگزاری نشست کمیته سیاسی این مجمع در هفته جاری در اصفهان گفت: ایران در این نشست قطعنامه چند جانبه گرایی در برابر سیاست های اخیر آمریکا را دنبال خواهد کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۷    
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان از توضیحات وزیر کشور درباره عدم استقرار مسئولان این شهرستان در محل خدمت خود قانع شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۷    
مأموران یگان حفاظت دستگاه های اجرایی از جمله محیط زیست و منابع طبیعی از پوشش بیمه ای برخوردار شده و مشخصاً سازمان محیط زیست و منابع طبیعی موظف به پرداخت هزینه درمان و جبران صدمات و خسارات به همیاران ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۴    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آنچه عدم اهتمام دولت به موضوع افزایش حقوق کارکنان خواند، گفت: این موضوع اگر هم غلط یا اشتباه هم باشد قانون است و باید اجرا شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۴    
نماینده ساری در مجلس از رییس جمهور خواست با مردم صحبت کند و از آنان برای حل مشکلات کشور کمک بخواهد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان درباره ی نحوه انتخاب رئیس کمیسیون اصل 90 گفت که در این زمینه مشکل آئین نامه ای وجود دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۸    
محسن اسماعیلی با اشاره به انتقاد امام علی(ع) از دخالت دادن حب و بغض های شخصی در آرای انتخاباتی، گفت: بر اساس بینش علوی و دینی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نظم موجود در سپاه موجب شد تا پهپاد جاسوسی سرنگون شود گفت: چرا این نظم در امور سه قوه وجود ندارد؟
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۲    
مشاور رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ادعای آمادگی آمریکا برای مذاکره بی قید و شرط با تداوم شرایط تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۳    
رییس قوه قضاییه گفت: رعایت حقوق انسانی مبنای هر تصمیم و اقدام در جمهوری اسلامی ایران است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۰    
نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را به مجلس ارائه کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۷    
سوال از وزرای کشور و صنعت در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۷    
نماینده مردم تهران در مجلس خواستار شفاف سازی هیات رییسه مجلس درباره مطرح شدن ادعایی مبنی بر ابلاغ برخی مصوبات به دستگاه های اجرایی از در پشتی مجلس شد و نایب رییس مجلس نیز قول پیگیری این مسئله را داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۵    
روز سه شنبه چهارم تیرماه سال 1398، پروژه ساماندهی میدانگاه شهدای هفتم تیر طی مراسمی با حضور دکتر پیروز حناچی شهردار تهران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مواجهه با پدیده تولید مواد مخدر و قاچاق آن، اگر یکپارچه در سطح جهان انجام شود به برد همگان می انجامد اما اگر گروهی فکر کنند مشکل متعلق به منطقه خاصی است آن گروه از تبعات ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۶    
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به برخورد با بی حجابی چه در خودرو و چه در معابر عمومی، تاکید کرد: طرح ناظر محدود به خودرو نیست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش مرگبار یک ساختمان در محله وردآور خیابان طالقانی تهران خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۷    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شرور مسلح منطقه تهرانپارس خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه کار شرکت در آزمون سراسری از 9 تیر ماه توزیع می شود، گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت: آموزش وپرورش باید بتواند به کمک متخصصان فنی و حرفه ای، دانش آموزان را در فضایی قرار دهد که بتوانند یک مهارت را بیاموزند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۳    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری زوجی قاچاقی با 25 کیلوگرم حشیش خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۳    
وزیر ورزش و جوانان رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور را نگران کننده دانست.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اینستاگرام خود نوشت: سالهای سال است که مردم خواهان انتشار عمومی حقوق و مزایا و سایر دریافتی های مدیران هستند اما این امر مهم ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۷    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آخرین وضعیت تولید مواد مخدر در جهان در سال 2018 گفت: کشت و تولید مواد مخدر تا این سال به رکوردی بی سابقه رسیده و تولید غیر قانونی موجب ابتلای 275 میلیون ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۴    
یک جامعه شناس سه عامل را از مهم ترین علل افزایش خشونت در جامعه دانست و گفت: وجود تضادها ، تعصب ها و دشواریهای معیشتی با افزایش خشونت در جامعه رابطه ای مستقیم دارند و به میزان افزایش آن ها خشونت نیز ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل بهزیستی استان تهران ضمن تشریح جزئیات تماس با خط اورژانس اجتماعی در استان تهران گفت: در سال گذشته بیش از 6 هزار تماس مرتبط با کودک آزاری در استان تهران با خط اورژانس اجتماعی برقرار شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۲    
نتایج یک پژوهش دانشگاهی نشان می دهد بین تصور فرد از نگرش مردان، تمایل به مطلوب بودن نزد دیگران، تصاویر ارائه شده در رسانه ها؛ و گرایش به تناسب اندام رابطه مثبت و معنادار وجود دارد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۹    
نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت انتقاد کرد: مردم گنبد از حداقل امکانات بهداشتی و درمانی محروم هستند و به دلیل نبود دستگاه سی تی اسکن بسیاری از بیماران تصادفی ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۶    
معاونت درمان وزارت بهداشت در ابلاغی به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بر ممنوعیت حضور کادر درمان در ساعات موظف در بخش خصوصی تاکید کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۳    
قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت اهداف بسیج ملی کنترل فشارخون و نتایجی که تا کنون از اجرای این کمپین به دست آمده را تشریح کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۵    
جهاد خودکفایی در تولید قطعات پیشرفته خودرو که از سال گذشته و همزمان با آغاز سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، استارت خودرو این روزها با ارایه فراخوان از سوی خودروسازان وارد فاز عملیاتی شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۶    
رئیس بسیج جامعه پزشکی با اشاره به شرایط تحریم های کشور، موضوع تامین داروهای اساسی را از دغدغه های جدی وزارت بهداشت دانست و گفت: در این زمینه بسیج جامعه پزشکی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت با اشاره به آغاز غربالگری سلامت دانش آموزان، گفت: اگر طی این غربالگری ها دانش آموزی دچار مشکلاتی در حوزه بینایی، شنوایی و.. ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۳    
متخصصان تغذیه می گویند که سریع غذا خوردن می تواند تاثیر چاق کنندگی داشته باشد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۷    
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران، بااعلام آغاز توزیع کارت بلیط متروی خبرنگاران از هفته جاری همچنین گفت ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۴    
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم وداع با پیکرهای پاک 110 شهید گرانقدر دفاع مقدس و به منظور رفاه حال شهروندان برای حضور در این مراسم ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۱    
ثبت نام انتخابات شورایاری ها از بعدازظهر امروز همزمان با برگزاری نشست فصلی مدیران شهرداری آغاز می شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۱    
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از احتمال ناسالم شدن هوای تهران بر اثر افزایش غلظت ازن در بعدازظهر امروز (3 تیر) و طی روز آینده خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۸    
معاون فنی – عمرانی شهرداری تهران از افتتاح پلازای میدان هفت تیر تا پایان هفته خبر داد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۵    
طی خرداد ماه هفت روز به علت افزایش غلظت آلاینده ازن هوای تهران برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۲    
به نظر می رسد که نتفلیکس نیز قصد دارد همچون تلویزیون های هوشمند اپل تی وی، قابلیت جدید تصویر در تصویر را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۹    
به نظر می رسد که دولت آمریکا تصمیم گرفته تمام زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی این کشور را از تجهیزات چینی شرکت هواوی بی نیاز کند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۶    
کارشناسان امنیتی به تازگی اعلام کرده اند که گروهی از هکرها اخیراً موفق شده اند با استفاده از آسیب پذیری موجود در مرورگر فایرفاکس به حساب کارمندان صرافی Coinbase نفوذ کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۳    
نشست مشترک کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با سرپرست وزارت آموزش وپرورش و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع بررسی اجرای ماده 69 قانون برنامه ششم توسعه برگزار شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۰    
رگولاتوری معتقد است با هدف بهبود وضعیت کسب وکار دارندگان پروانه ارتباطات ثابت و کاهش هزینه های اپراتورها ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حملات سایبری به ایران گفت: در سال گذشته 33 میلیون حمله را با سپر دژفا خنثی کردیم و حمله موفقی از آنها صورت نگرفته است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۷    
به نظر می رسد که مایکروسافت اجازه استفاده از برخی از سرویس ها و اپلیکیشن های توسعه داده شده توسط سایر شرکت ها را به کارمندانش نمی دهد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۴    
به تازگی شرکت اچ ام دی گلوبال اعلام کرده است که سرورهای اطلاعاتی گوشی های نوکیا را تحت تاثیر مسائل امنیتی به فنلاند منتقل و جابجا کرده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۱    
ارزیابی نوبت پنجم خدمات الکترونیکی در حالی انجام شد که برخی از دستگاه ها از همکاری در این ارزیابی خودداری کردند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۸    
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با دانشگاه آزاد اسلامی با هدف توسعه فناوری های راهبردی اولویت دار حوزه حمل ونقل و هوشمندسازی این صنعت پرکاربرد در کشور، تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح دلایل اصلی موجودی (رسوب) کالا در بنادر اعم از کالاهای اساسی و کانتینری، اعلام کرد که بالغ بر 1.6 میلیون تن کالای اساسی آماده حمل از بنادر است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۵    
نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: خط آهن استان خراسان شمالی هر چه سریع تر تکمیل شود.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۲    
راه سوم عنوان برنامه جدیدی در تلویزیون است که به تازگی قرار است به موضوع پرچالش ساختمان سازی در کشور و مسائل و معضلات مربوط به آن بپردازد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۹    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که بسیاری از کشورها به سمت سنجش بازار کار رفته و از حالا برای سالهای آینده نیروی متخصص تربیت کرده اند، ترسیم نقشه راه 10 سال آینده بازار کار ایران را خواستار شد.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۹    
تقریبا نیمی از مردم هلند دارای مشاغل پاره وقت هستند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید هیچ گاه مورد اعتراض ما نبوده است. انتقاد ما به مسکن مهر در مناطقی است که در برهوت ساخته شده است.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۰    
شرکت ملی نفت لیبی نسبت به درخواست های اخیر برای تعطیلی تولید نفت این کشور هشدار داد و اعلام کرد نفت منابع اصلی درآمد لیبی است که به تمامی شهروندان نفع می رساند.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۷    
بهای نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در پی حمله به یک فرودگاه سعودی که تنش ها در خاورمیانه را تشدید کرد، افزایش یافت.
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۴    
وزیر نیرو با بیان این که برای تابستان سال 98 حدود 8000 مگاوات کمبود تولید پیش بینی شده بود، اظهار کرد ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۸    
وزیر نیرو ضمن بررسی عوامل کم آبی در ایران اظهار کرد: یکی از این عوامل نابسامانی اقتصاد آب و توهم ارزانی آن است ...
روزنامه راه مردم   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۵    
یک دانشیار اقتصاد انرژی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: با سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر به راحتی می توان این انرژی ها را جایگزین نفت کرد و از طرفی به دلیل سطح بالای فناوری این انرژی ها می توان ...
  • ۱