پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۱۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اخبار شیروان 18 اسفند 1395 - newssh.ir

اخبار شیروان 31 تیر 1395 اخبار شیروان 31 مرداد 1395 اخبار شیروان 30 مهر 1395 اخبار شیروان 30 آبان 1395 اخبار شیروان 2 آذر 1395 اخبار شیروان 30 دی 1395 اخبار شیروان 2 بهمن 1395 اخبار شیروان 1 اسفند 1395 اخبار شیروان 2 اسفند 1395 اخبار شیروان 3 اسفند 1395 اخبار شیروان 4 اسفند 1395 اخبار شیروان 5 اسفند 1395 اخبار شیروان 6 اسفند 1395 اخبار شیروان 7 اسفند 1395 اخبار شیروان 8 اسفند 1395 اخبار شیروان 9 اسفند 1395 اخبار شیروان 10 اسفند 1395 اخبار شیروان 11 اسفند 1395 اخبار شیروان 12 اسفند 1395 اخبار شیروان 13 اسفند 1395 اخبار شیروان 14 اسفند 1395 اخبار شیروان 15 اسفند 1395 اخبار شیروان 16 اسفند 1395 اخبار شیروان 17 اسفند 1395 اخبار شیروان 18 اسفند 1395 اخبار شیروان 19 اسفند 1395 اخبار شیروان 20 اسفند 1395 اخبار شیروان 21 اسفند 1395 اخبار شیروان 22 اسفند 1395 اخبار شیروان 23 اسفند 1395 اخبار شیروان 24 اسفند 1395 اخبار شیروان 25 اسفند 1395 اخبار شیروان 26 اسفند 1395 اخبار شیروان 27 اسفند 1395 اخبار شیروان 28 اسفند 1395 اخبار شیروان 29 اسفند 1395 اخبار شیروان 30 اسفند 1395 
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۷    
کابل - ایرنا - دولت افغانستان با تهیه فهرستی از آنچه که تخطی های پاکستان در مناطق مرزی این کشور خوانده، از اسلام آباد به سازمان ملل شکایت کرده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۷    
خبرگزاری صداوسیما مصاحبه این خبرگزاری با آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی درباره انتخابات را تکذیب کرد. این خبرگزاری نوشت: ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
بلگراد - ایرنا - وزیر کشور صربستان در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور، علاقمندی کشورش را برای لغو روادید بین دو کشور ایران و صربستان اعلام کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۲    
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 17 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، محمد ناظم الشریعه ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۷    
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از تشکیل قرارگاه بیابان زدایی خوزستان در بسیج با مشارکت همه سپاه های استانی خبر داد و گفت: بسیجیان هم اکنون در 4 هزار هکتار از اراضی ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۷    
رشت- ایرنا- چشم جنگل نگرانِ سایه غارتگران طبیعت، گوش هایش رنجیده از صدای شوم اره برقی ها و امیدهایش آفت زده و برگ ریزان است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۲    
مقام های اطلاعاتی آمریکا و عراق از خارج شدن خلیفه داعش از موصل و فرار وی به سمت بیابان خبر دادند. به گزارش ایلنا ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
علی لهراسبی به نحوه انتخاب خوانندگان و تیتراژهای سریال های تلویزیونی در برنامه سه ستاره انتقاد کرد و حذف نام خود را یک تصمیم مدیریت شده دانست.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۲    
مشهد - ایرنا - پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر که قرار بود ساعت 16 امروز مشهد را به مقصد نجف اشرف ترک کند به دلیل عدم صدور مجوز از سوی فرودگاه نجف، حدود هفت ساعت با تاخیر صورت گرفت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
رئیس مجلس خبرگان طرح آشتی ملی را وسیله ای برای فراموش کردن فتنه دانست. به گزارش خبرآنلاین در پایان دومین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم دو طرح پیشنهادی از سوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان اعلام ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۷    
مشاور وزیر صنعت در امور نساجی با اشاره به روش شرکت های ترکیه ای برای واردات ارزان قیمت پوشاک به ایران گفت: برخی واردکنندگان، پوشاک 15 هزار تومانی را به قیمت 67 هزار تومان عرضه می کنند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
بر اساس آمار گمرک، در 11ماهه امسال و پس از اجرای برجام، بالغ بر 2593تن غذای سگ و گربه به ارزش 141،703،060،080 ریال به کشور وارد شده است تا دست کم سفره حیوانات در ایران پس از برجام رنگین تر شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
آخرین روز از اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با حضور اعضای خبرگان در محل ساختمان مجلس قدیم آغاز شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
مساله بسیار مهمی که دولت باید در سال آینده به آن توجه داشته باشد، این است که ایران را سیبل ترامپ نکند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
عکاس حیات وحش، تصاویر زیبایی از غذا خوردن بلندترین حیوان جهان و اعتمادش به انسان تهیه کرده که دیدنی است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
رژیم صهیونیستی اعلام کرده است لغو قرارداد بیروت –تلاویو را نمی پذیریم و موشه لوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل گفته است که نیروهای این رژیم از لبنان خارج نخواهند شد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
شورای امنیت سازمان ملل که قرار است عصر امروز نشستی پشت درهای بسته درباره کره شمالی ترتیب دهد، در بیانیه ای آزمایش اخیر موشکی این کشور را محکوم کرده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل حریفانشان راهی دور بعد لیگ قهرمانان شدند. به گزارش ایسنا ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
دوبنده قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک 2016 ریو در موزه کمیته بین المللی المپیک قرار گرفت.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
آرسنال در شبی که بازیکنان در میدان راه می رفتند با 5 گل مغلوب بایرن شدند تا سناریو اخراج ونگر کامل شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
نشریه فرانسوی لو کاناهو شینی مدعی شده که فرانسوا فیون نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2017فرانسه وامی کلان و بدون بهره گرفته که آن را به نهاد های دولتی گزارش نکرده است. ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد، این رژیم به هر طرفی که بخواهد به آن حمله کند، واکنش نشان خواهد داد. ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
ایران در سال 2016 ، موفق به کسب 200 درصد افزایش جذب مخاطب خارجی در تهران شده است این در حالی است که رزرو هتل های درجه یک تهران تا پایان سال 2018 تکمیل شده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۳    
افشای ماجرای دوستی تلگرامی همزمان دختر جوان با دو پسر، منجر به دوئل عشقی و قتل یکی از آنها شد. روزنامه ایران نوشت: کل کل ها تمامی نداشت ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
نتایج یک نظرسنجی جدید در فرانسه حکایت از دیدگاه منفی مردم این کشور به حزب جبهه ملی به ریاست مارین لوپن دارد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن توانستند کنترل شهرک استراتژیک الخفسه واقع در کرانه غربی رود فرات در حومه شرقی حلب و فرودگاه الجراح را به دست بگیرند. ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۸    
کتاب آب هرگز نمی میرد روایتی از سرداری است که زیر ظلم و فشار استکبار جهانی نرفت و همواره به حضرت اباالفضل(ع) اقتدا کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۳    
نتایج نظر سنجی های مشترک نشریه یو اس ای تودی و دانشگاه سافوک نشان می دهد استفاده مستمر ترامپ از پیام های توییتری و تند خویی های او در برخورد با مسائل مختلف از عوامل عمده افزایش پیدا نکردن محبوبیتش در ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۸    
بوشهر -خواسته ها و مطالبات متنوع و متضاد جامعه از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در مبحث حفاظت و امور زمین باعث شده برنامه ریزی و مدیریت پایدار سرزمینی موضوعی سخت و پیچیده شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری با انتشار قاب عکس مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بر روی صندلی خالی وی در مجلس خبرگان در صفحه اینستاگرامش ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۸    
خطاب و جایگاه آیات القرآن، آیات (16 - 19) در سورۀ قیامت، از موضوعات بحث برانگیز میان مفسران است. تعیین خطاب و جایگاه این آیات تأثیر مهم علمی و عملی در تفسیر قرآن دارد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۳    
مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد و آخرین دور از تمرینات سالجاری با دعوت از 40 کشتی گیر از روز 20 اسفندماه در تهران آغاز می شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۳    
طبیعی است که العبادی به اربیل و سلیمانیه برود و به سخنان کُردها گوش فرا دهد؛ العبادی تلاش می کند تا از معرکه موصل با پیروزی بیرون آید و همزمان تمامی نیروهای داخلی ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۱۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پیامی به جشنواره نفس های شهر گفت: کنترل و مهار آلاینده ها از اولویت های اساسی برای تحقق اقتصاد سبز محسوب می شود.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۸    
170 گروه فعال در حوزه فناوری و آزادی های مدنی در آمریکا با ارسال نامه سرگشاده ای خواستار حفظ بی طرفی اینترنت در این کشور شدند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۸    
در حالیکه بازار ایران برای خیلی از خودروسازان خارجی جذاب شده است، رئیس یکی از شعبات شرکت فولکس واگن در اسپانیا هم رویای فروش خودرو به ایران را در سر می پروراند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
عاصمه جهانگیر در اولین گزارش خود در مورد ایران، اتهامات گسترده ای را علیه ایران طرح کرده است. به گزارش فارس، عاصمه جهانگیر گزارشگر جدید سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران در اولین گزارش خود ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: تقاضا برای ورشکستگی و صدور رای در این زمینه در کمتر از دو سال گذشته حدود 700 درصد افزایش یافته است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
26 دی ماه سال گذشته بود که استعفای غیرمنتظره و ناگهانی سخنگوی شورای نگهبان، همه را غافلگیر کرد؛ آن هم در گیر و دار اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی. ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۸    
مقامات کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از نزدیک شدن به توافق برای اعمال تحریم های غیر هسته ای علیه ایران خبر دادند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۳    
نسخه 52 مرورگر فایرفاکس سرانجام عرضه شد و بنا بر اطلاعیه رسمی شرکت موزیلا این آخرین به روزرسانی مرورگر یاد شده برای ویندوزهای قدیمی ایکس پی و ویستاست.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
دیروز، ساکنان خیابان برادران مظفر، جنب چهارراه ولی عصر با سروصدای درگیری به خیابان آمدند و شاهد اتفاقی بودند که شاید برای آنها تازه بود اما برای کسانی که در مناطق شلوغ تهران رفت وآمد می کنند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۳    
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در ضیافت شام آیت الله جنتی مسائل مهمی را در خصوص مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور مطرح کردند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه قصد ندارد پاسخ علیرضا منصوریان را بدهد، گفت: دو نفر عامل تحریم تمرین ها هستند که با آنها برخورد می کنیم.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به افشاگری ویکی لیکس که گفته بود سیا با تلویزیون ها و گوشی های هوشمند جاسوسی کرده است واکنش نشان داد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۸    
در حاشیه درختکاری عجیب بقایی و مشایی و احمدی نژاد، روزنامه قانون این کارتون را منتشر کرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
شب گذشته در دیدار دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال با شکست 5 بر یک مقابل بایرن مونیخ فاجعه ای در لندن رقم زد تا اخراج ونگر بزرگ ترین خواسته هواداران و مطبوعات لقب گیرد.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
کریم باقری به زودی باید با پرسپولیس عازم قطر شود. به گزارش خبرآنلاین، در این روزهای پایانی سال 95 تعدادی از چهره های مطرح فوتبال ایران متوجه شدند که ممنوع الخروج هستند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۴    
در بخشی از یادداشت نماینده تهران آمده است: حضور در مجلس و هر منصب دیگر بیش از 8 سال صحیح نیست، ریاست مجلسی هم کارسختی است. تعامل و همراهی با280 نماینده بافرهنگهاو انتظارات مختلف، ساده نیست.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۹    
فارسی آموزان دانشگاه بلگراد با خواندن اشعاری از حافظ، سعدی، مولانا، شفیعی کدکنی، قیصر امین پور و فریدون مشیری درباره بهار و نوروز به استقبال این دو پدیده رفتند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۴    
کشور آمریکا با داشتن بیش از 310 میلیون نفر جمعیت، مراکز آموزش عالی بسیاری را در خود جای داده است و سازوکار خاصی برای پذیرش دانشجویان در دانشگاه ها دارد. ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
وزیر دادگستری گفت: امروز شعار تولید و مصرف داخلی را با صدای بلند سر می دهیم. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در نشست شورای اداری استان بوشهر ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۹    
یک نظام رتبه بندی دانشگاهی در تازه ترین رتبه بندی خود برترین دانشگاه هایی را که فارغ التحصیلان آنها توانسته اند در بهترین شرکت های دنیا استخدام شوند منتشر کرده است.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۴    
نگاه احمد یک لحظه از مقتدایش برداشته نمی شود. آقا هم دستی به صورت وی می کشند: احمد آقای عزیزی گل! فرصت خوبی است با خدا خلوت کنی. این فرصت از فرصت هایی ست که کم پیش میاد. با خدای متعال خلوت کن
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۹    
روز گذشته بهای اونس طلا و دلار داخلی در مسیر کاهشی قرار گرفت، ولی سکه تمام بی توجه به عوامل فشار در کانال یک میلیون و 200 هزار تومان باقی ماند ...
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
سفیر اولین گلوله در حمله نظامی همه را متوجه خطر می کند ولی در تهاجم فرهنگی گاهی تا شلیک گلوله آخر برای آلوده کردن فکرها و ذهن ها، هنوز عده ای در خواب هستند و شبیخون دشمن را باور نمی کنند.
اخبار شیروان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۲۴    
مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت : 89 نفر از دانش آموزان برتر المپیاد های علمی و جشنواره نوجوان خوارزمی تجلیل شدند