یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۶:۵۵Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای نیک نیوز 31 خرداد 1394 - niknews.ir

نیک نیوز 29 اسفند 1393 نیک نیوز 31 فروردین 1394 نیک نیوز 30 اردیبهشت 1394 نیک نیوز 31 تیر 1394 نیک نیوز 31 مرداد 1394 نیک نیوز 31 شهریور 1394 نیک نیوز 30 مهر 1394 نیک نیوز 30 آبان 1394 نیک نیوز 29 آذر 1394 نیک نیوز 30 دی 1394 نیک نیوز 30 بهمن 1394 نیک نیوز 28 اسفند 1394 نیک نیوز 2 خرداد 1394 نیک نیوز 9 خرداد 1394 نیک نیوز 12 خرداد 1394 نیک نیوز 18 خرداد 1394 نیک نیوز 19 خرداد 1394 نیک نیوز 20 خرداد 1394 نیک نیوز 21 خرداد 1394 نیک نیوز 22 خرداد 1394 نیک نیوز 23 خرداد 1394 نیک نیوز 24 خرداد 1394 نیک نیوز 25 خرداد 1394 نیک نیوز 26 خرداد 1394 نیک نیوز 27 خرداد 1394 نیک نیوز 28 خرداد 1394 نیک نیوز 29 خرداد 1394 نیک نیوز 30 خرداد 1394 نیک نیوز 31 خرداد 1394 
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۹    
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود مقابل آمریکا باز هم مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی را شکست داد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۹    
کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: تیم ایران امشب عالی بازی کرد به خصوص سعید معروف که پاس های خوبی مهیا می کرد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۹    
شهرام محمودی امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم ایران و آمریکا در لیگ جهانی والیبال شد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۴    
در جدیدترین مرحله از توزیع سبد امنیت غذایی برای اعضای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی محدودیت کالا حذف و طبق تحقیقات، میزان اعتبار خرید از 30 تا 120 هزار تومان درنظر گرفته شده است.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۴    
مجلس شورای اسلامی در ماه مبارک رمضان سال جاری در راستای صرفه جویی در هزینه ها برنامه های مراسم افطاری هر ساله را برگزار نمی کند.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۴    
هافینگتن پست نوشت: ایران تلاش دارد از تعهدات پر جزئیات خودداری کند. فرانسوی ها موضع سخت خود را حفظ کرده اند و باراک اوباما درگیر قبولاندن توافق هسته ای به کنگره بدبین آمریکاست.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۵    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: در ماه رمضان سال گذشته، هیچ گونه گزارش درگیری از گروه های تذکر لسانی دریافت نشد و امسال نیز با استفاده از تجارب سال قبل با انگیزه تر و آماده تر ...
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۵    
چهارمین فصل سریال “پایتخت” از اولین شب ماه رمضان روی آنتن رفته است و طی همین دو قسمتی که پخش شده است شباهتهای آن به کمدیهایی نظیر “ایران برگر” و “اخراجیها3′′ مورد توجه قرار گرفته است.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۵    
چهره فردی که در کنار افشارزاده و مظلومی قرار دارد تا حد بسیاری مشکوک به نظر می آید و شاید این فرد واسطه توافق بین طرفین شده است.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر مدعی شد هر زمانی منتظر سقوط دولت بشار اسد در سوریه است.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهور افغانستان از رهبر معظم انقلاب برای دستور ایشان جهت ثبت نام کودکان مهاجر افغانستانی در مدارس جمهری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۵    
پرداخت های خرد از جمله چالش ها و معضلات پیش روی ناوگان حمل و نقل شهری است.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۵    
پل عابر پیاده واقع در جاده ساحلی اهواز در منطقه کیانپارس بر اثر برخورد کامیون فرو ریخت.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۳    
رئیس سازمان غذا و دارو از شکسته شدن انحصار واردات دارو خبر می دهد. این اقدام سازمان غذا و دارو برای کاهش قیمت داروهای خارجی اعلام شد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۳    
در این کاریکاتور که بلافاصله بعد از چاپ روزنامه در شبکه های اجتماعی پخش شد و مورد اعتراض قرار گرفت، شهدای غواص به تصویر کشیده شده به صورت برهنه رو به آسمان در حال پرواز هستند ...
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۳    
شرکت پژو سیتروئن روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد برای کاهش هزینه های خود یک کارخانه در مراکش تاسیس کند.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۳    
قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین وضعیت توزیع بسته های حمایت غذایی در میان اقشار نیازمند را تشریح کرد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۳    
قیمت سکه و ارز در بازار آزاد
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۳    
سید حسین نقوی حسینی در خصوص فشار آموزش و پرورش به نمایندگان برای عدم استیضاح فانی اظهار داشت: مراحل استیضاح فانی روزهای پایانی خود را طی می کند و اعلام وصول هم شده است.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۳    
برانکو ایوانکوویچ هیچ لیستی به صورت مکتوب در اختیار محمدحسین نژادفلاح نگذاشته و همه چیز را به پس از بازگشت به ایران موکول کرده است.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۳    
منابع رسانه ای در عراق خبر داده اند که در شهر موصل مردم با کمبود شدید مواد غذایی مواجه هستند و دستکم 17 نفر بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داده اند.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۳    
سرمربی سابق استقلال بار دیگر به نیمکت این تیم نزدیک شد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۳    
رئیس کل بیمه مرکزی از منتفی شدن خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث با تصویب لایحه اصلاح این قانون در مجلس خبر داد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۳    
داستان زندگی مهمانان ماه عسل چندلایه است. برخی لایه ظاهری را می بینند و برخی لایه های درونی و زیرین را... برخی جُوک می سازند و در حال خودشان خوش اند و برخی در تأمل بیشترند.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۳    
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت: شرکت های خودروساز باید به سمت تأمین منابع مالی از طریق سهامداران خود با تمرکز بر افزایش سهم بازار سرمایه در تأمین نقدینگی باشند.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۰۳    
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی، اکبر عبدی به عنوان " مشاور و رئیس کمیته فرهنگی" این فدراسیون منصوب شد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۷:۴۳    
وزیر کابینه رژیم اسرائیل در واکنش به گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره ایران خواستار توقف مذاکرات هسته ای آمریکا با ایران شد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۷:۴۳    
محمدرضا نعمت زاده اعلام کرد هنوز صنعت خودروسازی به واردات وابسته است و با وجود رشد 6.7 صنعت کشور، هنوز وضعیت رفع تحریمها مشخص نیست و دولت سناریوهای مختلفی برای ادامه شرایط پس از اتمام مذاکرات دارد.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۷:۴۳    
سازمان همکاری اقتصاد و توسعه نموداری را از میزان حداقل درآمد کارگران کشورهای عضو آن در سال 2013 منتشر کرده است که در این گزارش به مقایسه این اطلاعات با حداقل درآمد کارگران ایرانی خواهیم پرداخت.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۷:۲۴    
خدایا نیرومندم نما در آن روز به پا داشتن دستور فرمانت و بچشان در آن شیرینی یادت را و مهیا کن مرا در آنروز رای انجام سپاس گذاریت به کرم خودت نگهدار مرا در این روز به نگاه داریت و پرده پوشی خودت ای ...
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۷:۲۴    
امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰    
وی گفت: بر همین اساس آقای مهدی هاشمی سه جرم داشت که البته در کیفرخواست 12 اتهام آمده بود اما قاضی دادگاه بدوی با داخل کردن برخی اتهامات در هم و تبرئه برخی موارد ...
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰    
مجلس نهم برای چهارمین بار طرح استیضاح آخوندی را به جریان انداخته است اما برخی از اعضای کمیسیون عمران به حل وفصل مشکلات در جلسه کمیسیون امیدوارند و برای کمک به وزیر در این مسیر اعلام آمادگی کرده اند.
نیک نیوز   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰    
شش مدیرعامل، سرپرست یا قائم مقام در طول تنها 365 روز. رکورد را باید در کتاب گینس ثبت کنند. هر 61 روز یک مدیرعامل که نشان دهنده اوج بی ثباتی در مدیریت باشگاه پرسپولیس است.