پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۵۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 8 خرداد 1395 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نوشهر آنلاین 31 تیر 1395 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 نوشهر آنلاین 30 آبان 1395 نوشهر آنلاین 30 آذر 1395 نوشهر آنلاین 30 دی 1395 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1395 نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 2 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 3 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 4 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 5 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 6 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 7 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 8 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 9 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 10 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 11 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 12 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 13 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 14 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 15 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 16 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 17 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 18 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 19 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 20 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 21 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 22 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 23 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 24 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 25 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 26 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 27 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 28 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 29 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 30 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1395 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۴    
سرطان روده بزرگ که تحت عنوان سرطان کولون، سرطان رکتوم و یا چنگار روده بزرگ نیز شناخته می شود، چهارمین سرطان شایع در ایالات متحده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۹    
برخی قانونگذاران و تحلیلگران ارشد آمریکایی مدعی شدند که ایران از غرامت 50 میلیارد دلاری ادعایی، مبلغی دریافت نخواهد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تولید 70 هزار اپلیکیشن فارسی طی یک سال و نیم اخیر خبر داد و خواستار تدریس زبانهای برنامه نویسی موبایل در دانشگاهها شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
تروریست های سوری بشدت برخی مناطق حلب و ریف حلب از جمله محله کردنشین شیخ مقصود و نبل و الزهراء را گلوله باران کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۹    
این نامعلوم بودن محل زندگی آن حضرت در دوران غیبت کبرا سبب شده تا عده ای به گمانه زنی هایی سست و واهی بپردازند و به طرح محل هایی که اثبات آنها کاری بس مشکل است، روی آوردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۴    
مدیرکل مستعفی بورس سازمان امور دانشجویان و عامل اصلی جنجال پرونده بورسیه ها در دولت یازدهم با حکم فرهادی از کشور خارج شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۹    
گزارش ها حاکی است که امارات عربی متحده در طرح یهودی سازی قدس شریف با رژیم صهیونیستی همکاری می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی آموزش و پرورش از پایان چاپ تمامی کتب درسی به جزء پایه دهم خبر داد و گفت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۹    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار نظارت جدی تر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی فضای مجازی بر عملکرد رسانه ها شد و گفت: رسانه ها باید نظامند و دارای شناسنامه شوند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۴    
جانشین پلیس آگاهی ناجا تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان را محور مأموریت های پلیس آگاهی در سال جاری عنوان کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۹    
عصر امروز آتش نشانان شهر تهران طی عملیاتی موفق شدند مادر و نوزاد 3 ماهه اش را از میان شعله های آتش نجات دهند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرح نگارخانه ای به وسعت شهر گفت: این موضوع که به جای کالاهای تجاری فضای تبلیغاتی شهر به هنر اختصاص یافته، بسیار خوب است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه با محکوم کردن حمایت آمریکا از نیروهای دموکرات سوریه، این کشور را به بی صداقتی متهم کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۹    
ملامحمد غوث مرگ رهبر طالبان را نشانی برای بازگشت وحدت به این گروه دانست و گفت مرگ رهبر طالبان راه بازگشت مخالفینی که پس از رهبری ملا اختر این گروه را ترک کرده بودند را هموار خواهد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۴    
کشته شدن یک پناهجوی افغانستانی در مسیر انگلیس، خارج شدن 100 نفر نظامی افغانستان از محاصره طالبان، کشته شدن 71 تروریست در 14 ولایت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۴    
منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: همگرایی کامل در بین اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل شکل گرفته و ما از امروز به عنوان اولین روز کاری مجلس دهم با این رویکرد فعالیت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۹    
استاندار اصفهان به فعال شدن سایت بهین یاب در راستای استفاده از بسته حمایتی دولت اشاره کرد و گفت: تاکنون 255 واحد تولیدی خرد و متوسط جهت استفاده از تسهیلات 10 هزار میلیارد ریالی سرمایه در گردش استان ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از صدور محکومیت یک میلیارد و 568 میلیون ریالی برای قاچاقچیان میاندوآب خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۵    
فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق و رد رشوه 19 میلیون و 500 هزار ریالی مأموران وظیفه شناس پلیس خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۵    
هم اکنون در سطح استان تهران بیش از 10 هزار مشترک غیر مجاز وجود دارد که حدود 4 درصد افزایش تلفات برق شبکه مربوط به این دسته از مشترکان است. طرح: رضا باقری شرف
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۵    
شعار دیدار فینال جام حذفی که بین تیم های استقلال و ذوب آهن برگزار می شود، از سوی سازمان لیگ مشخص شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۰    
مسئول برگزاری و هماهنگی فینال جام حذفی گفت: فینال جام شهدا برای همیشه در خرمشهر برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: قیام 15 خرداد سال 42 زیربنای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۰    
اسدالله عباسی به عنوان رئیس و نصرالله پژمان فر و شادمهر کاظم زاده به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 3 برگزیده شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۰    
رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: وظیفه انقلابی و قانونی شما آن است که مجلس را سنگری استوار در برابر ترفند و افزون خواهی گستاخانه استکبار و نقطه اتکای درخشان مردم مؤمن و انقلابی بسازید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۵    
آی بی تایمز نوشت سیاره مریخ دهم خرداد، به فاصله 46.8 میلیون مایلی زمین خواهد رسید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۵    
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به خصوص در مناطق محروم تاکید و از اهداف مهم آموزش و پرورش دانست.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۱    
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و لیتوانی در پایان مذاکرات امروز در تهران، یادداشت تفاهم رایزنی های سیاسی بین 2 کشور را امضاء کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۶    
چند ساعت مانده به آغاز بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا هواداران مادریدی برای این دیدار لحظه شماری می کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۶    
گر همه مسئولین در جامعه به رسالت خود به درستی عمل کنند، نباید درجامعه اسلامی فقیر باشد باید تلاش کرد تا مردم در رفاه و آسایش و راحتی قراربگیرند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۱    
رئیس سازمان زندان ها گفت: در تلاش هستیم تا طی یک برنامه ریزی دو ساله تمامی خانواده های زندانیان را تحت پوشش کمک های صد در صدی در بیاوریم و برای رسیدن به این هدف به کمک دولت نیاز داریم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۶    
ایوب قرا با بیان اینکه "لیبرمن" چیزی از سلاح نمی داند، به جمع کسانی پیوست که علیه انتصاب او به وزارت جنگ رای خواهند داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۶    
تماس های تلفنی تهدید آمیز، مدارس انگلیس را در ایام امتحانات پایان ترم به تعطیلی کشاند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۱    
وزارت حج عربستان مدعی شد هیئت اعزامی ایران با خودداری از امضای توافقنامۀ برگزاری مراسم حج، در برابر خداوند و ملت خود مسئول است!
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران از سفر ظریف به 4 کشور اروپایی لهستان، فنلاند، سوئد و لتونی از فردا یکشنبه خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۱    
طی حکم سردار دهقان، سردار علیرضا تمیزی به عنوان معاون هماهنگ کننده و امیر شعبانیان به عنوان رئیس بازرسی وزارت دفاع منصوب شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۷    
تولیت آستان حرم امام خمینی(ره) خطاب به منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: فقر و مشکلات و مسائل اجتماعی که این روزها بیشتر به آن توجه می شود باید حل شود
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۲    
بازیگر پیشکسوت ایرانی بر لزوم همکاری دوسویه رسانه های تصویری با وزارتخانه هایی مانند بهداشت و آموزش و پرورش برای کاهش ابتلا به ایدز تاکید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۳    
رئیس مجلس نهم خاطرنشان کرد: آقای سلیمانی در طول دفاع مقدس سردار مجاهد و رشیدی بودند و اکنون در بحث نیروی قدس نقش آفرینی بی بدیلی برای دستیابی به ایران عزتمند ایفا کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۸    
گزارش های میدانی خبرگزاری فارس از سطح بازار نشان می دهد، کالاهایی همچون خرما، حبوبات و مرغ که در شمار کالای پرمصرف اساسی در ماه مبارک رمضان محسوب می شود، افزایش 20 تا 40 درصدی داشته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه اقتصاد کشور در حال خروج از رکود است رشد وصول مالیات در دو ماهه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل را افتخار آفرین دانست.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۳    
وزیر ارتباطات با انتقاد از فعالیت سایت های و کانال های متعدد تلگرامی در تولید و بازنشر اخبار بدون منبع گفت: دو نهاد، محتواهای فضای مجازی را ساماندهی خواهند کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۸    
پای درددل برخی قطعه سازان صنعت خودرو که نشستیم، هنوز طعم برجام را نچشیدند و از سخت تر شدن اوضاع تولید علی رغم لغو تحریم ها گفته اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۸    
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا تأکید کرد که آزمایش موشکی هیچ ارتباطی با چارچوبهای مطرح شده در برجام ندارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: وظیفه انقلابی و قانونی شما آن است که مجلس را سنگری استوار در مقابل ترفند و فسون و افزون خواهی گستاخانه استکبار و نقطه اتکای درخشانِ مردم مؤمن و انقلابی بسازید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۹    
بیست و چهارمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان مازندران که با شرکت 89 بوکسور از 20 شهر مازندران در سالن ورزشی جهان پهلوان حسن رنگرز شهرستان نوشهر برگزار شده بود، بعد از 4 روز پایان یافت.