چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۳:۴۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 تیر 1395 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 30 آبان 1395 نوشهر آنلاین 30 آذر 1395 نوشهر آنلاین 30 دی 1395 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1395 نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 مهر 1395 نوشهر آنلاین 2 مهر 1395 نوشهر آنلاین 3 مهر 1395 نوشهر آنلاین 4 مهر 1395 نوشهر آنلاین 5 مهر 1395 نوشهر آنلاین 6 مهر 1395 نوشهر آنلاین 7 مهر 1395 نوشهر آنلاین 8 مهر 1395 نوشهر آنلاین 9 مهر 1395 نوشهر آنلاین 10 مهر 1395 نوشهر آنلاین 11 مهر 1395 نوشهر آنلاین 12 مهر 1395 نوشهر آنلاین 13 مهر 1395 نوشهر آنلاین 14 مهر 1395 نوشهر آنلاین 15 مهر 1395 نوشهر آنلاین 16 مهر 1395 نوشهر آنلاین 17 مهر 1395 نوشهر آنلاین 18 مهر 1395 نوشهر آنلاین 19 مهر 1395 نوشهر آنلاین 20 مهر 1395 نوشهر آنلاین 21 مهر 1395 نوشهر آنلاین 22 مهر 1395 نوشهر آنلاین 23 مهر 1395 نوشهر آنلاین 24 مهر 1395 نوشهر آنلاین 25 مهر 1395 نوشهر آنلاین 26 مهر 1395 نوشهر آنلاین 27 مهر 1395 نوشهر آنلاین 28 مهر 1395 نوشهر آنلاین 29 مهر 1395 نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۹    
تظاهرکنندگان فیلیپینی در ادامه اعتراضات ضد آمریکایی خود در پایتخت این کشور، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۹    
در جریان حضور اولین ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر باکو فرمانده نیروی دریایی کشور آذربایجان از قسمت های مختلف این ناوشکن بازدید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما در حال حاضر با طیفی از تهدیدات روبه رو هستیم و سعی داریم راه حل هایی پیدا کنیم که آن را به فرصت تبدیل کرده یا با آن مقابله کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۹    
کبد چرب، بیماری پیش رونده ای است که در صورت عدم تشخیص به موقع و کنترل آن، می تواند منجر به نارسایی کبد شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۴    
با کاهش فعالیت شرکت جنرال الکتریک در بخش نفت و گاز، سود این شرکت بیش از 20 درصد کاهش یافت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۹    
واحد 8200 در واقع مدرسه ای است که صنعت تجهیزات مراقبتی در سرزمین های اشغالی را تغذیه می کند و محصولاتی که این دست پرورده ها تولید می کنند، به دولت های گوشه و کنار جهان برای جاسوسی فروخته می شوند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۴    
برنج طارم رمضانی کیلویی 6 هزار و 800 تومان در بازار میادین میوه و تره بارتهران به فروش می رسد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۹    
آلکس سمیع زاده با درخشش در تیم زیر 18 ساله های بولتون باشگاه را مجاب ساخت تا او را به تیم بزرگسالان منتقل کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وضعیت ایران امروز به گونه ای است که حتی کشورهای دیگر برای تعیین سرنوشت سوریه اعتراف می کنند که باید با ایران مذاکره کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۹    
برخی نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی ضمن انتقاد از رویکرد دولت در ممانعت از عمومی شدن فساد چند هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان خواستار توضیح رئیس جمهور در این زمینه شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۴    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آنها که فکرمی کنند بدون آمریکا نمی شود زندگی کرد"حیات انقلابی"ندارند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
امام جمعه نوشهر گفت: در کشوری به پهناوری آمریکا تنها دو نفر از دو حزب حاکم می توانند برای ریاست جمهوری کاندید شوند که این مسئله خود دروغ بودن وجود دموکراسی در این کشور را اثبات می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۰    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آنها که فکرمی کنند بدون آمریکا نمی شود زندگی کرد"حیات انقلابی"ندارند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۵    
مراسم تحلیف سربازان آموزشی پادگان 01 نیروی زمینی ارتش، صبح روز پنجشنبه 29 مهرماه با حضور معاونت فرماندهی نیروی زمینی ارتش و با رژه یگان های آموزشی، اعطای سردوشی و اجرای فنون رزمی برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۵    
نوزاد نارس با لبخندی شیرین خوشحالی خود را بابت زنده ماندنش نشان می دهد. لورن وینج مادر این نوزاد پنج روزه که توانسته یکی از بیادماندنی ترین لبخند های فرزندش را ثبت کند در توضیح این عکس نوشته است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۵    
نمایی زیبا از پیچ جاده های پاییزی جنگل (Smugglers) امریکا
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۵    
حشره ای بنام حشره برگ بدنش همچون رگبرگهای درخت است و پاهایی شبیه برگهای کوچک دارد، قدمت این حشره عجیب را 47میلیون سال تخمین زده اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۰    
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پر سر و صداترین و پرهزینه ترین انتخابات جهان است که البته اغلب شهروندان این کشور از مکانیزم پیچیده این انتخابات اطلاعات دقیقی ندارند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
روحانی در پیام های جداگانه از خدمات وزرای سابق آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان تقدیر کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
به مناسبت سالروز درگذشت عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ یار صادق را تهیه و منتشر کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
مجری طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی از نوسازی 24 هزار و 200 تاکسی در کشور خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
پژوهشگران کشور موفق به ساخت نانوترکیبی شده اند که از خاصیت ضدمیکروبی بالایی برخوردار است. این ترکیب حاوی نانوذرات نقره است و جهت مقابله با عوامل بیماری زای عفونی طراحی شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۵    
معاون وزیر نیرو با اشاره به آماده سازی مقدمات اجرای طرح بارورسازی ابرها، اعلام کرد: در صورت اجرای این پروژه، پیش بینی می شود حجم بارش های کشور 10 درصد افزایش یابد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به چشم انداز بومی سازی 14 هزار کالا و تجهیزات نفتی، گفت:واردات کالاهای نفتی که امکان ساخت آنها در داخل وجود دارد، ممنوع است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای با اعلام شناسایی جدیدترین بدافزارهای باج گیر، نسبت به سوءاستفاده از این نرم افزارهای مخرب از طریق ایمیل و صفحات وب به کاربران هشدار داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۵    
شرکت هالدو تاپسو دانمارک به منظور همکاری و مشارکت در صنایع پتروشیمی ایران با محور تامین کاتالیست، دانش فنی و سرمایه گذاری در دوران پسا برجام اعلام آمادگی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۰    
سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن عربستان در حالی از دیروز، 27 مهرماه، در مکه مکرمه آغاز شد که برخی مناطق جهان اسلام این روزها در آتش کینه توزی و تحجر آل سعود می سوزد و این رژیم در تلاش است با ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران به طور قطع مسیر حمایت از مردم و ملتهای مظلوم منطقه را ادامه داده و در صورت حمایت مستقیم از دولتها و ملتهای تحت ستم واهمه ای از بیان آن ندارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
آمار جدیدی از قدرت نظامی ایران منتشر شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۱    
در پی حمله عناصر گروه تروریستی داعش به ساختمان های امنیتی و نیروگاه برقی در شهر کرکوک عراق، دست کم 16 نفر از جمله 4 تکنسین ایرانی به شهادت رسیدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۶    
متخصص بیماری های غدد و داخلی گفت: قند موجود در تخم مرغ 7.7 هست و کسانی که دچار کبد چرب هستند و دیابت دارند اصلا نباید زرده تخم مرغ را بخورند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۶    
20 اکتبر مصادف با روز جهانی تنبل است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۱    
ستاد کل فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه با اشاره به حملات هوایی ترکیه در ریف شمالی حلب و کشتن نزدیک به 200 غیر نظامی تأکید کرد این تجاوز آشکار تحول خطرناکی است که می تواند وضعیت را پیچیده کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۶    
اسنادی که آمریکایی ها می گفتند توسط هکرهای روس از ستاد انتخاباتی دموکرات ها ربوده شده و ایمیل های شخصی اوباما هم در میان آنهاست، حالا از سایت افشاگر ویکی لیکس سردرآورده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۶    
به گزارش نوشهر آنلاین، هشت لیوان آب در طول روز بنوشید. جمله ای آشنا که همه در طول زندگی آن را بارها و بارها از زبان افراد مختلف شنیده ایم ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶    
امروزه باستان شناسان لوازم و یادداشت های مربوط به آرایش و زیبایی شخصی را در مقبره های باستان و سنگ نوشته های به جا مانده تاریخی یافته اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۱    
رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس گفت: اگر بتوانیم 60 تا 70 میلیارد دلار از منابع ایرانیان خارج از کشور را در داخل سرمایه گذاری کنیم، شاهد جهش اقتصادی خواهیم بود.