پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۶:۲۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 15 مهر 1395 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 تیر 1395 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1395 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1395 نوشهر آنلاین 30 آبان 1395 نوشهر آنلاین 30 آذر 1395 نوشهر آنلاین 30 دی 1395 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1395 نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 1 مهر 1395 نوشهر آنلاین 2 مهر 1395 نوشهر آنلاین 3 مهر 1395 نوشهر آنلاین 4 مهر 1395 نوشهر آنلاین 5 مهر 1395 نوشهر آنلاین 6 مهر 1395 نوشهر آنلاین 7 مهر 1395 نوشهر آنلاین 8 مهر 1395 نوشهر آنلاین 9 مهر 1395 نوشهر آنلاین 10 مهر 1395 نوشهر آنلاین 11 مهر 1395 نوشهر آنلاین 12 مهر 1395 نوشهر آنلاین 13 مهر 1395 نوشهر آنلاین 14 مهر 1395 نوشهر آنلاین 15 مهر 1395 نوشهر آنلاین 16 مهر 1395 نوشهر آنلاین 17 مهر 1395 نوشهر آنلاین 18 مهر 1395 نوشهر آنلاین 19 مهر 1395 نوشهر آنلاین 20 مهر 1395 نوشهر آنلاین 21 مهر 1395 نوشهر آنلاین 22 مهر 1395 نوشهر آنلاین 23 مهر 1395 نوشهر آنلاین 24 مهر 1395 نوشهر آنلاین 25 مهر 1395 نوشهر آنلاین 26 مهر 1395 نوشهر آنلاین 27 مهر 1395 نوشهر آنلاین 28 مهر 1395 نوشهر آنلاین 29 مهر 1395 نوشهر آنلاین 30 مهر 1395 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۵    
یادآوری حادثه کربلا به ما کمک خواهد کرد که حرکت کنیم و جلو برویم و انگشت اشاره امام حسین را تعقیب کنیم و به لطف خدا به آن هدفها برسیم و ملت ایران انشاءا...خواهد رسید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۰    
مداحی های ارسالی ناشناس در شبکه های اجتماعی را دانلود نکنید. این هشدار را یک مقام مسئول در پلیس فتا داده است؛ چرا که به عقیده او احتمال آلوده بودن این فایل ها به بدافزار های مخرب و جاسوسی وجود دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور سوریه تأکید کرد کرد چیزی به نام معارضان میانه رو وجود ندارد که بخواهیم آن را از تروریست های تندرو جدا کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۰    
مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر با اشاره به اینکه از هر 5 زوج ایرانی یک زوج دچار ناباروری است، گفت: تعرفه درمان ناباروری در ایران کمتر از اروپا است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۵    
یکی از غول پیکرترین مارهای پیتون فلوریدا با 87 تخمی که در شکمش داشت، کشف شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۵    
محققان به این نتیجه رسیدند که درخت ها حتی در جنگل، اعضای خانواده خود را تشخیص می دهند و با یکدیگر صحبت می کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۰    
محققان دانشگاه کلمبیا برای اولین بار موفق به شناسایی 41 ژن تنظیم کننده شدند که احتمال می دهند عامل اصلی بیماری های لثه باشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۰    
محققان دانشگاه الزهرا موفق به طراحی گلدان هوشمندی برای آبیاری خودکار گیاهان آپارتمانی شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۰    
خانواده پیشکسوت فقید استقلال سنگ مزار او را ترمیم کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۰    
رئیس شورای امنیت سازمان ملل از معرفی رسمی آنتونیو گوترس به عنوان جانشین بان کی مون به مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۰    
دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مصوبه مجلس بخشودگی جرایم تسهیلات پرداختی به کارآفرینان تا سقف یک هزار میلیارد ریال اعمال می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد، غرب به وضعیت انسانی در سوریه اهمیتی دهد و سعی دارند تا از شبه نظامیان جبه النصره در برابر حملات هوایی محافظت کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۰    
پس از امضای قرارداد بین فرانسوی ها با ایران خودرو، سازمان گسترش و سایپا، ظهر امروز قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین سایپا و پژو سیتروئن نیز به امضا رسید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۵    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، شاگردان کی روش با یک گل حریف را در شکست دادند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۰    
هوای مازندران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی بارانی است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۵    
رهبر معظم انقلاب: حادثه پرشور و عاشقانه کربلا را جز با منطق عشق و جز با چشم عاشقانه نمی توان دید و فهمید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۰    
نیروهای دریایی ارتش رژیم صیهونیستی مسافران کشتی زیتونه که به منظور شکستن محاصره غزه به سوای نوار غزه در حال حرکت بودند را در آب های بین المللی توقیف کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۵    
جوایز علمی نوبل 2016 به دانشمندانی از اروپا و آسیا اعطا شد تا قاره آمریکا امسال در این عرصه مهم بی نصیب بماند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۵    
بلومبرگ اعلام کرد: باوجود توافق پارسال مبنی بر لغو تحریم ها علیه ایران اما بانک های برزیل همچنان به دلیل ترس از جریمه های آمریکا نمی توانند مبادلات بانکی با ایران انجام دهند بنابراین امکان خرید 20 ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۰    
آمریکا برای توافق با روسیه تحت فشار بود و مجبور به امضای این توافق شد تا چنین القا کند که خواهان راه حل سیاسی در سوریه است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۵    
برنده بابلسری جایزه 110 میلیون تومانی مسابقه بخون و ببر خندوانه می گوید در اوج ناامیدی جایزه اش را از دستان امام رضا(ع) گرفته است .
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۰    
اظهارات و ادعاهای طرح شده توسط هما هودفر و جیسون رضاییان در فاصله زمانی کمتر از یک هفته نشان می دهد که طرح جدید آمریکا در شرایط پسابرجام، بلوکه کردن بخش دیگری از اموال ایران است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۵    
مقام های آمریکایی اعلام کردند که پلیس فدرال اف بی آی، مردی را که برای آژانس امنیت ملی کار می کرده و متهم به سرقت اسناد کد گذاری شده محرمانه بوده، بازداشت کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با اصلاح قانون باید جلوی غارت بیت المال و حقوق های نجومی گرفته شود، گفت: این سکوت، غارت عقل بود که از غارت بیت المال بدتر است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مسئله هسته ای اگر رهبری حمایت مستمر نمی کردند امروز دارای انرژی هسته ای نبودیم زیرا فشارها به قدری زیاد بود که مسؤولان نمی ایستادند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۵    
وقتی که فرزندی از دیار دارالارشاد و تشنه عشق به وطن و حفظ ارزش های ناب انقلابی رفتن و پیوستن به وادی عاشقان حضرت زینب(س) را به ماندن در کنار فرزندان خود ترجیح می دهد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۰    
شرکت پاناسونیک اولین سری تلویزیون نامرئی OLED با وضعیت خاموش کاملا شفاف را تولید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۵    
عامل ژنتیک بیش از هر عامل دیگری در بلندی قد یا کوتاه قدی افراد نقش دارد اما عوامل دیگری هم هستند که در کنترل ما بوده و در افزایش قد تا حدی موثر هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۰    
باوجود سروصدایی که جنبش آزادی و برابری زنان به راه انداخته است، یافته های علمی نشان می دهد که تفاوت های جنسیتی مسئله ای ذاتی است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۵    
درحالی که صنایع بزرگ به سوی دیجیتالی شدن گام برداشته اند، کمپانی های فناوری ازجمله اپل، گوگل و مایکروسافت در رتبه های یک، دو و چهارم جدول برترین برندهای 2016 جهان قرار گرفته اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۰    
برخی مواد خوراکی با کُند کردن روند متابولیسم بدن موجب اضافه وزن و چاقی می شوند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۰    
این کلمه کُلُّ یَوْمٍ عَاشُورَا و کُلُّ أَرْضٍ کَرْبَلاء کلمه بزرگی است که اشتباهی می فهمند و خیال می کنند هر روز باید گریه کرد، اما این محتوایش غیر از این است ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۵    
خدا نکند یکی از ما بخواهیم چند کیلو وزن کم کنیم. در این صورت است که کالری ها می شوند دشمن شماره یک مان. در نتیجه مدام دنبال مواد غذایی کم کالری می گردیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۰    
سوگواری برای امام حسین (ع) در اصل شناسایی ظالمان و مستبدان عالم است. اشک ریختن برای امام، موجب می شود انسان یک مبارز تربیت شود؛ مبارزی مجاهد و سرسخت که تاپای جان به مقابله با ظلم و استکبار می پردازد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهوری گفت: فرصت بسیار خوبی برای صادرات نفت، گاز، انرژی و پتروشیمی از ایران به ویتنام وجود دارد و تهران برای فراهم کردن بستر حضور شرکت های ویتنامی و سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز ایران آمادگی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۰    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این که جمع آوری کالای قاچاق در بازار به اصناف واگذار شد گفت: این طرح در بازار با مسئولیت بازرسان اتاق های اصناف و اتحادیه ها آغاز شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با وجود همه توانمندی ها و برنامه ریزی ها نمی توانند هیچ غلطی کنند، گفت: دشمن متجاوز را سر جایش می نشانیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۵    
روسیه همکاری های خود با آمریکا در زمینه انرژی هسته ای را محدودتر کرد و توافقنامه مربوط به تحقیقات هسته ای با واشنگتن را به حالت تعلیق درآورده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۰    
نمایندگان دموکرات سنای آمریکا از میچ مک کانل رهبر اکثریت خواستند تا پس از بازگشت نمایندگان به واشنگتن طی ماه آینده، طرح تمدید 10 ساله تحریم ها علیه ایران را پیگیری کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۵    
معاون اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت ضمن هشدار به مشتاقان حضور در راهپیمایی اربعین به دلیل فعالیت های غیرقانونی برخی افراد برای صدور روادیدگفت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
نوای سید مهدی میرداماد در شب چهارم محرم را می شنویم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۰    
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران گفت: امروز مرزداران سیستان و بلوچستان با حداقل امکانات و در سخت ترین شرایط برای تامین امنیت جمهوری اسلامی در تلاش هستند و لذا باید قدر تلاش های برادرانمان ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
یزید ملعون، پسر معاویه لشکری انبوه را برای جنگ با "امام حسین (ع)" راهی دشت نینوا کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه(14 مهر) در مجمع عمومی این سازمان در خصوص گزارش سالانه دبیرکل ملل متحد در مورد کار سازمان سخنرانی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۰    
مدیر کل امور مالیاتی استان مازندران، ضمن تاسف از خودکشی منجر به فوت یک نفر در محدوده اداره امور مالیات شهرستان نور ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۵    
پژو خواهان ساخت مدل هایی است که 6 سال از آغاز تولید آن می گذرد و دارای فیس لیفتی قدیمی هستند و مسلما به سرنوشت کیا سراتو سایپا دچار خواهند شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۰    
جردن باروز، قهرمان نامدار کشتی آمریکا در اندیشه خداحافظی از کشتی است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۵    
صدای تک خوان گروه در گوش می پیچد: باز این چه شورش است که در خلق عالم است ... باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است ... صدای سینه زنی می آید ... گروه جواب می دهد: سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است .. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۰    
با گذشت 9 ماه از اجرای برجام، اتفاقی که درباره تحریم ها افتاده این است که تحریم های حوزه بانکی و مالی، روی کاغذ برطرف شده، اما در مقام اجرا به دو دلیل عمده، بدون تغییر مانده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۵    
بین درد دندان ها و سلامتی اعضای بدن ارتباطی معنادار وجود دارد و از طرفی ظاهر دندان ملاکی برای پی بردن به شخصیت افراد است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۰    
کارشناس سابق ایران در ترکیه گفت: واشنگتن موازنه قوایی بین داعش و PYD یا داعش و ضد داعش از لحاظ تسلیحاتی و اطلاعاتی برقرار کرده است و از PYD به عنوان نیروهای زمینی خود تحت امر دلتا فورس استفاده می کند.