سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۱Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 2 اردیبهشت 1396 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 31 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 تیر 1396 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1396 نوشهر آنلاین 30 مهر 1396 نوشهر آنلاین 30 آبان 1396 نوشهر آنلاین 30 آذر 1396 نوشهر آنلاین 30 دی 1396 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1396 نوشهر آنلاین 29 اسفند 1396 نوشهر آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 2 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 3 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 4 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 5 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 6 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 7 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 8 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 10 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 11 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 12 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 13 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 14 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 15 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 16 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 17 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 18 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 19 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 20 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 21 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 22 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 23 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 24 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 25 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 26 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 27 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 28 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 29 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 30 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۰    
به گزارش نوشهرآنلاین، سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور مشهد به تربت حیدریه، یک نفر جان خود را از دست داد و 13 نفر مصدوم شدند. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۷    
علی اکبرشیرودی بالاترین ساعت پرواز با هلی کوپتر در جنگ را در جهان داشت و با بیش از 40 بار سانحه و بیش از 300 مورد اصابت گلوله به هلی کوپترش، باز سرسختانه می جنگید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۶    
مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خطر ابتلا به زوال عقل و سکته مغزی با مصرف نوشابه های گازدار رژیمی تا 3 برابر افزایش می یابد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس 10 تمدن کهن جهان و دیدار با مقامات یونان صبح امروز (یکشنبه) وارد آتن شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۸    
به دنبال دستورالعمل ابلاغی جدید ترامپ به سازمان گمرگ و مهاجرت آمریکا درخصوص وضعیت پناهجویان، یک زن مکزیکی با چهار فرزند تبعه آمریکا و سابقه 15 سال زندگی در این کشور ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۴    
به گزارش نوشهرآنلاین، جشن قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر در مدرسه فرزند کاپیتان فقید تیم پرسپولیس انجام شد. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
به گزارش نوشهرآنلاین ،علی لاریجانی گفت: ایران و پاکستان معتقدند در شرایط کنونی باید روابط به هم تنیده ای با هم داشته باشند تا انرژی مشترکی برای حل و فصل مسائل منطقه به وجود آید. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
به گزارش نوشهرآنلاین، کاندیداتوری جهانگیری با عنوان سخیف ضربه گیر یا پوششی، روحانی را نامزد دوپینگی کرده | مناظره ضبطی با پیشنهاد وزیر کشور روحانی بوده ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
به گزارش نوشهرآنلاین ،وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون حضور یا عدم حضورش در کابینه دولت بعد در صورت انتخاب مجدد حسن روحانی، پاسخ داد. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
به گزارش نوشهرآنلاین، زاهدی حمایت خود از کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی را اعلام کرد. محمد مهدی زاهدی عضو کابینه دولت نهم و رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای حمایت خود از ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
تیم مشاوره ای آقای کروبی در سال 88 پیشنهاد داد که در طول مناظره امکان ارتباط مستمر با نامزد مربوطه به منظور انتقال آمار و اطلاعات لازم فراهم شود که این پیشنهاد به دلیل فوق مورد قبول قرار نگرفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
به گزارش نوشهرآنلاین ،حمیدرضا صدر روایتی درباره ی حسنعلی منصور نوشت. تازه ترین ناداستانِ حمیدرضا صدر با نامِ سی صد و بیست و پنج در روزهای نمایشگاهِ کتاب به بازار می آید ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
به گزارش نوشهرآنلاین، اسطوره فوتبال آرژانتین با تماس تلفنی به سرمربی آرژانتینی الهلال قهرمانی اش در لیگ عربستان را تبریک گفت. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۶    
روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سایت فروش اینترنتی بلیت هواپیما با عنوان ایرا ن ایر چارتر هیچگونه مجوز رسمی برای فروش بلیت از طرف این شرکت ندارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
سید جلال حسینی و سروش رفیعی برای این مهم ترین دیدار فصل پرسپولیس محروم هستند و محمد انصاری هم مصدوم است و ممکن است اصلا به این دیدار نرسد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
به گزارش نوشهرآنلاین ،مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی از ارجاع دو جسد در شهرهای آذرشهر و چنار عجب شیر خبر داد و گفت: شمار جانباختگان سیل در آذرشهر به 20 و در عجب شیر نیز به 20 نفر رسید ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
معاون وزارت خارجه گفت: لغو روادید سیاسی و خدمت را بین دو کشور با توجه به این که پرتغال عضو حوزه شنگن می باشد، به عنوان گامی بسیار موثر برای نزدیکتر شدن دو کشور و افزایش مناسبات فیمابین است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
به گزارش نوشهرآنلاین ،تحقیقات مقدماتی پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از طارمی خاتمه یافت. فیفا پس از سه مرحله تبادل لوایح بین باشگاه های ریزه اسپورت، پرسپولیس و وکیل مهدی طارمی ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۴    
روزنامه اشپیگل در گزارشی فاش کرد که سازمان اطلاعات برون مرزی آلمان طی سال های گذشته در داخل و خارج از این کشور اقدامات گسترده ای برای جاسوسی انجام داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۴    
به گزارش نوشهرآنلاین ،فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی از تاسیس خانه – موزه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
به گزارش نوشهرآنلاین ،بازیکن ازبکستانی سپاهان گفت: مشکل خانوادگی خاصی در ازبکستان ندارم و نمی دانم این صحبت ها از کجا مطرح شده است. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
دروازه بان تیم لیگ برتری استرومس گودست نروژ از بازگشت به ایران به خاطر بیماری پدرش خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
بنا بر مطالعات انجام شده توسط موسسه تحقیقات خلع سلاح سازمان ملل (UNIDIR) تهدید بروز یک انفجار هسته ای (سهوا یا عمدا) از زمان پایان جنگ سرد در 26 سال پیش به بالاترین حد خود رسیده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای اولویت های جدید حج تمتع را اعلام کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای مهمترین رسانه های دارای منع قانونی تبلیغات نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
رد صلاحیت های شورای شهر تهران تبدیل به نوعی انتقام گیری سیاسی توسط اصلاح طلبان برای حذف رقیبان قدرتمند شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
بسیاری از کارگردانان نامی سینمای ایران نام خود را در سینمای انتخابات ریاست جمهوری ماندگار کردند و برای این کاندیدا فیلم ساختند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
سرعت پیشرفت فیزیکی ستاره خلیج فارس نسبت به دولت قبل کاهش یافت و افتتاح فاز یک آن به روزهای پایانی دولت یازدهم موکول شد تا دست دلالان بنزین تا پایان دولت از سفره واردات محروم نشود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت یکشنبه وارد کشور خواهد شد، گفت: این سامانه بارشی تا اواخر هفته بخشهایی از غرب، شمال غرب، دامنه های البرز ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
بازیگر تلویزیون گفت: به فیلمسازی گفتم من حاضرم به عنوان هنرور از جلوی دوربین رد شوم ولی در واقع بهای گزافی ندهم بابت نقش اول اثری را بازی کنم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
در تصادف میان یک خودروی هیوندا و موتور سیکلت راننده موتور سیکلت جان باخت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه ای مهمترین رسانه های دارای منع قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۴    
شورای ولایتی بلخ می گوید که در حمله طالبان به تیپ 209 شاهین ارتش در بلخ، 150 نفر جان باخته و 60 تن دیگر زخمی شده اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
معاون وزیر امور خارجه گفت: دولت آمریکا در دام آدرس های غلط و پرونده سازی های گمراه کننده ای که از سوی تروریست ها و حامیان منطقه ای آنها برای ترویج ایران هراسی انجام می شود، نیفتد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۳    
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: صلاحیت تعداد 232 هزار و 392 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات های نظارت و اجرایی شهرستان ها تایید شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۳    
مدیر عامل آتش نشانی دزفول گفت: جسد کودک 6 ساله بعد از سپری شدن 9 روز از زمان غرق شدنش در کانال آب کشاورزی شهرک بهرام کشف شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت بازی با الهلال را از دست داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پاسداران سپاه با حمایت و همراهی با مقاومت اسلامی سوریه و عراق خود را سپر امنیت ملت ایران و بلکه امت اسلامی قرار داده اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
قاسمی حمله انتحاری به یک پایگاه نظامی در افغانستان که دهها کشته و مجروح برجای گذاشت را محکوم کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
فصل گرما نزدیک است و بسیاری افراد از هم اکنون به فکر دودی کردن شیشه های خودرو برای در امان ماندن از گزند نور خورشید هستند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
تمایل رییس جمهور برای سفر به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع تقلید مورد استقبال قرار نگرفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
دبیر کل اتحادیه عرب گفت، بازسازی ویرانیهای سوریه به 900 میلیارد دلار نیاز دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هندسه قدرت جهان را تغییر داد، افزود: در هر زمانی که مسلمان مظلومی ببینیم از آن دفاع می کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز منطقه دچار معضل بزرگی به نام تروریسم شده گفت: باید در راستای ریشه کن کردن تروریسم همکاری های خود را افزایش دهیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
جشن قهرمانی لیگ های مختلف سال 95 والیبال ایران و رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی والیبال امروز (شنبه) برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
مسئولان امنیتی فلسطین اعلام کردند ادامه اعتصاب غذای 1500 اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی، ممکن است منجر به انفجار اوضاع شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: وزیر کشور گفته من در این تصمیم با رئیس جمهور مشورت نکرده ام، حالا که می دانند نظر رئیس جمهور بر پخش زنده است چرا تصمیم خود را تغییر نمی دهند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
یک شبکه آمریکایی مدعی شد که گروه تروریستی داعش پایتخت خودخوانده خود را از رقه به دیرالزور در نزدیکی مرزهای عراق منتقل کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
واژگونی خودرو بر اثر فرسودگی لاستیک ها در محور کامیاران-کرمانشاه چهار کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
همزمان با ایام شهادت امام کاظم(ع) بارگاه منور رضوی رخت عزا بر تن کرد و صحن و سرای این حرم قدسی مملو از زائران عزادار شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جلسه عصر امروز خود با اکثریت آرا با پخش زنده مناظره نامزدها موافقت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
مأموری فرستاده شد تا موسی بن جعفر را از عیسی بن جعفر تحویل گرفته به بغداد ببرد تا در زندان فضل بن ربیع تحت نظر باشد. امام مدتی طولانی در آنجا بود ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۴    
معاون فراری رئیس جمهور سابق عراق، در اظهاراتی گستاخانه خواستار ائتلاف عرب ها و آمریکا در منطقه علیه ایران و انتقال درگیری به داخل خاک کشورمان شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
مرجع تقلید شیعیان گفت: گاهی گفته می شود تورم کاهش، تولید افزایش و رشد اقتصادی تقویت شده که مردم این مسائل را لمس نمی کنند
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
رییس مجلس درخصوص نحوه گسترش سطح روابط اقتصادی با گرجستان گفت: ما در پارلمان ایران تلاش می کنیم که با تصویب قوانینی بتوانیم در زمینه تسهیل روابط تجاری میان دو کشور گام مثبتی برداریم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان قم از آغاز فعالیت این ستاد خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۶    
تیم فوتبال چلسی با پیروزی قاطعانه برابر تاتنهام به دیدار نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاههای انگلیس صعود کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما اصلا رد صلاحیت نداریم. بلکه شورای نگهبان کسانی را که واجد شرایط ریاست جمهوری هستند معرفی می کند و نسبت به افراد دیگر اصلا نظری نمی دهد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۳    
یک منبع نظامی عراق اعلام کرد گروه تروریستی داعش برای هفتمین بار در شهر موصل علیه نیروهای عراقی از سلاح شیمیایی استفاده کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۰    
رویترز با اشاره به توقف خدمات کشتیرانی یک شرکت تایوانی به ایران یک سال پس از لغو تحریم ها، گزارش داد درحالی که شرکت های کشتیرانی خارجی تجارت با ایران را ازسرگرفته اند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۸    
مراسم قرعه کشی پخش برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به صورت هم زمان از 3 شبکه پخش می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۸    
گلچین صوتی مداحی " شهادت امام موسی کاظم (ع) " با نوای حاج میثم مطیعی و محموود کریمی بشنوید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۴    
به گزارش نوشهرآنلاین، یکی از اعضای گروهک منافقین در کنفرانسی خبری در واشنگتن ادعای جدیدی را علیه ایران مطرح کرد. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۸    
دبیر دفتر تحکیم وحدت با اشاره به مطالبات بدنه دانشجویی از رئیس هیئت امنا، گفت: باید اعضای هیئت امنا تغییرات جدی تر و اساسی تری در دانشگاه آزاد صورت دهند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۲    
به گزارش نوشهرآنلاین ،رئیس اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: با توسعه شبکه های اجتماعی و راه اندازی گروه های حمایتی در زمان انتخابات شاهد ایجاد صفحاتی به نام برخی از کاندیدها و افراد معروف ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
عکاس مشهور ایرانی که از افغانستان دوران احمدشاه مسعود تصاویری را ثبت و ضبط کرده، یکی از خاطرات خود هنگام ملاقات تصادفی با این قهرمان ملی را شرح داده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
مقامات آمریکا و عربستان بار دیگر در اقدامی هماهنگ ایران را متهم به اقدامات بی ثبات کننده در منطقه متهم کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با بیان اینکه تایید مراجع چهارگانه و همچنین هیئت اجرایی انتخابات در مورد اینجانب صورت گرفته گفت: رد صلاحیتم را از مراجع قانونی پیگیری می کنم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۴    
وکیل مدافع حسین هدایتی یکی از بدهکاران بانکی فعال در عرصه ورزش، خبر آزادی موکلش از زندان را که روز گذشته(جمعه) در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد، تکذیب کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۱    
الون ماسک مدیرعامل شرکت های تلسا و اسپیس ایکس از برنامه های خود برای تاسیس شرکت جدیدی به نام Neuralink خبر داده که قصد دارد مغز انسان و رایانه ها را در هم ادغام کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
امنیت اولین و مهمترین مولفه پیشرفت و انباشت سرمایه در هر مملکتی می باشند. از همین روست که در برهه های حمله دشمن خارجی، مسئله پیشرفت نیز به حاشیه می رود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
تصویربرداری سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی این روزها در خانه شهروز ادامه دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۶    
کارشناسان استرالیایی معتقدند که هواپیمای ناپدید شده پرواز MH370 مالزی در شمال منطقه اصلی جست و جو واقع شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۶    
وزارت خارجه کانادا با تکرار اتهامات بی اساس خود علیه دولت سوریه در خصوص استفاده احتمالی از سلاح شیمیایی در خان شیخون، 17 مقام سوری دیگر را تحریم کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید ترامپ این موضوع را درک می کند که برجام ایران را به بمب هسته ای نزدیکتر خواهد کرد و آمریکا باید توافق هسته ای را لغو یا آن را با توافق بهتری جایگزین کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۴    
کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری گفت که به نفع حسن روحانی یا اسحاق جهانگیری از انتخابات کناره گیری نخواهد کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۱    
ملی پوش سابق فوتبال بعد از خداحافظی از سپاهان گفت: مطمئن باشید باشگاه بازی خداحافظی تدارک نخواهد دید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۸    
بیش از یکصد سازمان حقوق بشری و مذهبی به نمایندگی از میلیون ها نفر در 28 کشور جهان در نامه ای به اعضای انجمن فیفا خواستار لغو فعالیت هفت تیم از منطقه رژیم صهیونیستی و تعلیق فوتبال در این شدند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۵    
شبکه دانشگاهیان انقلاب اسلامی در نامه به علی عسگری اعلام کرد: از صدا و سیما درخواست داریم با اصلاح رویه های جانبدارانه، یک برنامه منصفانه و اجماع آفرین را در برنامه های انتخاباتی در پیش گیرند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی از سوی این حزب بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم انتخاب شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
وزیر کشور، شایعات مطرح شده درباره ممنوع التصویر شدن رئیس جمهوری سابق را کذب خواند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۷    
تحقیقات دیده بان شفافیت و عدالت نشان می دهد که پیشنهاد ضبط کردن مناظرات نامزدها را وزارت کشور به کمیسیون ارائه داد و از قوای مقننه و قضائیه نیز دو نفر موافق این پیشنهاد بودند ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۶    
به گزارش نوشهرآنلاین ،سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان با حضور در حرم کریمه اهل بیت(س) ضریح مضجع حضرت معصومه(س) را زیارت کرد. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۳    
به گزارش نوشهرآنلاین ،هیرنفین در حضور بازیکن ایرانی اش توانست ویلم را شکست دهد. در آغاز هفته سی و دوم لیگ یک هلند هیرنفین برابر ویلم قرار گرفت و با یک گل مهمانش را شکست داد. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۳    
به گزارش نوشهرآنلاین ،مشاور رئیس جمهور آمریکا می گوید ترامپ درباره خروج از برجام، در حال ارزیابی تمامی گزینه ها است. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
به گزارش نوشهرآنلاین ،مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان پس از خداحافظی از فوتبال در مورد اتفاقاتی که برای او رقم خورده صحبت کرد و گفت که تصمیمی که در تیم ملی گرفت، درست نبود. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۷    
به گزارش نوشهرآنلاین ،رئیس ستاد جوانان روحانی در انتخابات 92 گفت: اگر روحانی تقدیر نباشد که تا پایان انتخابات بماند، جهانگیری پرچم اعتدال را دست می گیرد. ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۷    
نتیجه اولیه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر امروز پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان ها از سوی فرمانداری ها اعلام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۵    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال بعد از اتمام محرومیت و بازگشت دوباره به چارچوب در همه بازی ها گل دریافت کرده است.