پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۶:۴۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 29 اسفند 1396 - ofoghetaze.com

افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 فروردین 1395 افق تازه 1 فروردین 1396 افق تازه 1 اردیبهشت 1396 افق تازه 2 خرداد 1396 افق تازه 31 تیر 1396 افق تازه 31 مرداد 1396 افق تازه 1 شهریور 1396 افق تازه 30 مهر 1396 افق تازه 30 آبان 1396 افق تازه 30 آذر 1396 افق تازه 30 دی 1396 افق تازه 30 بهمن 1396 افق تازه 1 اسفند 1396 افق تازه 2 اسفند 1396 افق تازه 3 اسفند 1396 افق تازه 4 اسفند 1396 افق تازه 5 اسفند 1396 افق تازه 6 اسفند 1396 افق تازه 7 اسفند 1396 افق تازه 8 اسفند 1396 افق تازه 9 اسفند 1396 افق تازه 10 اسفند 1396 افق تازه 11 اسفند 1396 افق تازه 12 اسفند 1396 افق تازه 13 اسفند 1396 افق تازه 14 اسفند 1396 افق تازه 15 اسفند 1396 افق تازه 16 اسفند 1396 افق تازه 17 اسفند 1396 افق تازه 18 اسفند 1396 افق تازه 19 اسفند 1396 افق تازه 20 اسفند 1396 افق تازه 21 اسفند 1396 افق تازه 22 اسفند 1396 افق تازه 23 اسفند 1396 افق تازه 24 اسفند 1396 افق تازه 25 اسفند 1396 افق تازه 26 اسفند 1396 افق تازه 27 اسفند 1396 افق تازه 28 اسفند 1396 افق تازه 29 اسفند 1396 
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۲    
اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرامش از سفر نوروزی با خانواده گفت.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۰    
انتخابات وسیله است و هدف نیست، انتخابات برای این برگزار می شود تا افراد مسئول انتخاب شوند، طبعاً رقابت هایی وجود دارد که گاهی نیز رقابت ها بلاوجه است و رسانه ها در آن نقش دارند ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۱    
در هفته جاری اتهام نقض حریم خصوصی 50 میلیون کاربر فیسبوک در راستای تبلیغ برای کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات سال 2016، از سوی شرکت کمبریج آنالیتیکا به جنجال آفرین شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۹    
دفتر کنترل دارایی های خارجی امریکا(اوفک) در حالی که تحریم های گسترده ای علیه مردم ایران وضع کرده است، در اقدامی مداخله جویانه به شرکت ها مجوز داد تا در ایران اینترنت رایگان دایر کنند .
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه هنگام دیدار با ولیعهد عربستان بار دیگر به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۷    
یادگار امام گفت: انتقادناپذیری معلول حقارت نفس ما است و وقتی که ما خودمان را آنقدر کوچک می دانیم که فکر می کنیم اگر کسی به ما انتقاد کند هویت ما را زیر سوال برده، انتقادناپذیر می شویم.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۵    
دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین دقایقی پیش اعلام کرد: ترامپ در تماس تلفنی پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه سال 1397 سالی خوب و پر از موفقیت برای ایران و ایرانیان باشد گفت: امیدوارم بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت و کشور ایران فائق آییم.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جمع مردم زلزله زده کرمانشاه و خطاب به ملت بزرگ ایران اظهارداشت:همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال نو ...
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودرو رانندگانی که در طول ایام نوروز 2 تخلف حادثه ساز را مرتکب شوند، به مدت 72 ساعت توقیف می شود.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی از پرداخت مطالبات معلمان حق التدریسی و خرید خدمت تا ساعات آینده خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۴    
سرویس پیام رسان تلگرام، روز سه شنبه رأی دادگاه عالی روسیه را باخت تا نتواند از دسترسی نهادهای امنیتی این کشور به اطلاعات کاربران جلوگیری کند.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1397 را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۴    
متخصص پوست و مو گفت: این روزها بازار تاتو داغ است و علاقمندان بسیاری دارد غافل از اینکه این کار باعث می شود سلامتی فرد و خانواده اش به خطر بیفتند.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
ساعت رسمی کشور در ساعت 24 یکم فروردین ماه سال 1397 یک ساعت به جلو کشیده می شود.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۹    
معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه مسئولان قضایی قول دادند که مسایل دانشجویان بازداشتی را با تلاش بیشتری دنبال کنند، گفت: خبر جدیدی از وضعیت این دانشجویان ندارم.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۹    
رییس سازمان هواشناسی کشور گفت: مدل های عددی پیش بینی وضع هوا شرایط نسبتا پایداری را طی 10 روز آینده در کشور نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
وقوع زلزله 4.9 ریشتری در شهرستان های کهگیلویه، چرام و بهمئی ترک خوردگی دیوار و سقف تعدادی از منازل مسکونی را در پی داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
رییس پلیس تهران بزرگ از آماده باش کامل ماموران پلیس در ایام نوروز خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به کاربردی شدن کارت شناسایی ملی تا پایان سال 97 به معنای تمدید کارت های قدیمی نیست ...
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی از فعالیت نیم میلیون مامور پلیس در طرح نوروزی امسال ناجا خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار چاره اندیشی برای رفع برخی شبهه ها در استیضاح های اخیر شد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۴    
رئیس مجلس، در پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان، ازبکستان، آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان و عراق تبریک و تهنیت گفت.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در این روزها هیچ تهدید خاصی نداشتیم ولی ما فرض را بر آن می گیریم که همواره دشمنان درصدد ضربه زدن به کشور هستند و ازاین رو آمادگی کامل خود را همواره حفظ ...
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای مطرح شده توسط محمد بن سلمان در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت: ادعای بن سلمان درباره حضور رهبران القاعده در ایران دروغی بزرگ است.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور رسیدگی به امور مردم زلزله زده را اولویت اصلی سفر خود به استان کرمانشاه اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
حسن روحانی در جریان سفر به کرمانشاه به کانکس زلزله زدگان رفت و پای صحبت آنها نشست.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انتشار دو هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تکمیل خط شش و هفت مترو از شب گذشته خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمین لرزه 4.9 ریشتر تلفات انسانی نداشته است.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
سایت کلاب ورلدرنکینگ، جدید ترین رنکینگ باشگاه های فوتبال جهان را در هفته دوازدهم سال 2018 میلادی منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
یکی از راههای تشخیص بیماری دست ها و ناخن های شماست که گاهی با تغییر در شکل و رنگ و حالت آنها باید نگران شده و به سلامت خود مشکوک شوید.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
ایران باجاذبه های توریستی، هرساله گردشگران بسیاری رابه خود جذب می کند، یکی ازاین بناها، نازک ترین سدجهان است که در زیر بیشتر از آن می خوانیم.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهوری پیشین فرانسه از سوی پلیس به اتهام تامین مالی غیرقانونی کمپین ریاست جمهوری اش بازداشت شد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
سیامک انصاری شایعه دعوایش با مهران مدیری را تکذیب کرد و درباره همکاری نکردنش با او در دورهمی توضیح داد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
پروانه سلحشوری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید پیام رسان های داخلی مشکل فنی و زیرساختی ندارند، مشکل عدم اعتماد مردم است.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
ترامپ مدعی شد؛ 25 قرن پیش، داریوش بزرگ از خدا خواست که ایران را از سه خطر ارتش های مهاجم، خشکسالی و دروغ، حفظ کند. امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نماینده هر سه آنهاست!
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۶    
رئیس جمهور گفت: بررسی وضعیت زلزله زدگان هدف من از سفر به استان کرمانشاه است و باید این عزیزان زودتر به سامان برسند.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
پایگاه خبری میدل ایست آی در خبری اختصاصی مدعی شده یک تاجر لبنانی-آمریکایی به نام جورج نادر در اواخر سال 2015، سران کشورهای عرب را در قایقی در دریای سرخ گردهم آورد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: با شهرداری و شورای شهری که نصف گرفتاریش برای تغییر نام یک خیابان است که نمی شود شهر را اداره کرد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
کاخ سفید اعلام کرده که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، برای تماس و تبریک گفتن به ولادیمیر پوتین برنامه ای ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
ملی پوش ساندا کشورمان گفت: در سال 96 با توجه به حضور در برنامه ماه عسل و اکران فیلم صفر تا سکو نگاه مردم نسبت به خواهران منصوریان تغییر کرد.