پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 10 فروردین 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 فروردین 1399 افق نیوز 2 فروردین 1399 افق نیوز 3 فروردین 1399 افق نیوز 4 فروردین 1399 افق نیوز 5 فروردین 1399 افق نیوز 6 فروردین 1399 افق نیوز 7 فروردین 1399 افق نیوز 8 فروردین 1399 افق نیوز 9 فروردین 1399 افق نیوز 10 فروردین 1399 افق نیوز 11 فروردین 1399 افق نیوز 12 فروردین 1399 افق نیوز 13 فروردین 1399 افق نیوز 14 فروردین 1399 افق نیوز 15 فروردین 1399 افق نیوز 16 فروردین 1399 افق نیوز 17 فروردین 1399 افق نیوز 18 فروردین 1399 افق نیوز 19 فروردین 1399 افق نیوز 20 فروردین 1399 افق نیوز 21 فروردین 1399 افق نیوز 22 فروردین 1399 افق نیوز 23 فروردین 1399 افق نیوز 24 فروردین 1399 افق نیوز 25 فروردین 1399 افق نیوز 26 فروردین 1399 افق نیوز 27 فروردین 1399 افق نیوز 28 فروردین 1399 افق نیوز 29 فروردین 1399 افق نیوز 30 فروردین 1399 افق نیوز 31 فروردین 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۰    
هشدار داده می شود که خستگی و فرسایش جسمی و روانی کادرهای تشخیصی- درمانی می تواند کیفیت درمان از بیماران را مورد تهدید قرار دهد
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۹    
یک منبع مطلع در سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم گفت: دانشجویان ایرانی در ایتالیا در وضعیت قرنطینه قرار دارند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۴۴    
مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی ریوآوه پرتغال که در گذشته متوجه لو رفتن تصاویر خصوصی اش با سحر قریشی بازیگر مشهور سینمای ایران شد و رابطۀ شخصی اش با این بازیگر رسماً لو رفت پس از مدت ها سکوت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۲۵    
باشگاه استقلال همچنان با مشکلات مدیریتی مواجه است و در این میان سکوت عجیب وزارت ورزش و جوانان بر ابهامات افزوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۲۱    
امروز که کشور با مشکلات عدیده ای روبروست، از همه مهم تر بحث بیماری کرونا که زندگی مردم را در ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار داده است و نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است، نقش مجلس شورای اسلامی چیست؟
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۱۵    
رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که، در صورت ارائه لایحه ای برای ارتقای ⁧سطح سازمانی⁩ و افزایش ⁧حقوق و دستمزد کادر درمان، مجلس به سرعت آن را تصویب خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۰:۴۱    
رئیس اداره دخانیات وزارت بهداشت گفت: بر خلاف تصور همگان مصرف دخانیات باعث ضعف سیستم ایمنی بدن شده است و افراد را مستعد ابتلا به بیماری های مختلف از جمله کووید 19 می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۶    
یکی از نامزدهای حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور گفت مرگ شهروندان آمریکایی به دلیل نداشتن هزینه رفتن به بیمارستان ها یک رسوایی بین المللی به شمار می آید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۴    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تعلل دولت در مقابله با کرونا را عامل مرگ شهروندان دانست و گفت باید پس از اتمام بحران، عملکرد دولت در این زمینه مورد تحقیق قرار گیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۱    
سرمربی پیشین استقلال گفت: باید در خانه هایمان بمانیم و ایرانیان باید دستورالعمل های لازم را دنبال و به آن عمل کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۶    
بانک مرکزی، خبر منتشره از سوی یک خبرگزاری دولتی مبنی بر پیگیری و تماس با بانک مرکزی در خصوص پول های مسدودی ایران را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۳    
علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری که روز 22 اسفند براثر ابتلا کرونا در قرن
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۸    
نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت: برنامه ریزی در خصوص مقابله با کرونا باید از تمرکز خارج شود و هر استان بتواند در نوع درمان های پزشکی و مواجهه با عوارض اجتماعی و اقتصادی که به وجود می آید برای خود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۴    
سازمان قضائی نیروهای مسلح از بازداشت 4 نفر از مأموران زندان سقز به دلیل فرار تعدادی از زندانیان خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۹    
هم باب عفو و هم باب اعطای مرخصی به زندانیان کماکان باز است و این رفتار زندانیان است که زمینه ساز برخورداری آن ها از عفو، آزادی مشروط و تخفیف مجازات و مرخصی است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۴    
رهبر کاتولیک های جهان از ایده دبیرکل سازمان ملل برای برقراری آتش بس جهانی برای مقابله بهتر با شیوع کرونا حمایت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۰    
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۰    
کودک فلطسینی که در دوران قرنطینه به سر می برد و از پنجره خانه آویزان شده است./عکس: AP
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۶    
یک منبع امنیتی عراق از فرود چند هواپیمای حامل نظامیان و مستشاران آمریکایی در پایگاه عین الأسد در استان الأنبار خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۲    
هیات مدیره استقلال مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۰    
رهبر معظم انقلاب در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت بار دیگر از تلاش های مجموعه بهداشت و درمانی کشور تشکر و تاکید کردند بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی کمک بزرگی به رهائی کشور از این عارضه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۴    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که در صورت متوقف شدن رقابت های لیگ برتر با وجود اختلاف 10 امتیازی تیمش در صدر جدول قهرمانی حق آنهاست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳    
پرویز شیرمحمدی مدیر کل امور اداری و پشتیبانی سازمان سینمایی درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۲    
نامه سرگشاده رئیس داغدار هیات مدیره استقلال برای بازگرداندن عضو مستعفی و سرمایه دار معادلات تغییرات مدیریتی در این باشگاه را تغییر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۸    
مهاجم پرسپولیس جزو بدترین بازیکنان یک دهه گذشته باشگاه بلکبرن انگلیس قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۴    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نگه داشت اطلاعات دانش آموزان به عنوان یک بخش حاکمیتی مطرح است، گفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۹    
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شیوع کرونا در 13 استان روند کاهشی یافته است و در بسیاری از روستاها و شهرهای کوچک که در مجموع 32 میلیون نفر هستند، موارد ابتلا کمتر از 5 نفر بوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۸    
فدراسیون جهانی دوومیدانی به دنبال مثبت شدن آزمایش کرونای احسان حدادی برای وی آرزوی بهبودی کامل کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۲    
روابط عمومی ارتش پاکستان از ایجاد 182 مرکز قرنطینه توسط ارتش این کشور خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۰    
هیچ گونه تماسی بین وزرای انرژی عربستان و روسیه در مورد افزایش تعداد اعضای گروه اوپک پلاس، یا هرگونه بحثی در مورد یک توافق مشترک برای برقراری توازن در بازار نفت انجام نگرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۴    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال کرونا با صدور بخشنامه ای به استانداران بر انجام اقدامات لازم به منظور تعطیلی بوستان ها ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۲    
اپیدمی ها علاوه بر آثاری که بر بخش بهداشت و درمان دارند، بر شاخص های اقتصاد کلان کشورها و نیز اقتصاد جهانی تأثیر گذارند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۰    
کسانی که دارای بیماری های زمینه ایی هستند، در شرایط شیوع کرونا باید مراقبت های بیشتری انجام دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۰    
هواپیمای ایرباس A310 ارتش آلمان امروز برای انتقال بیماران کرونایی فرانسوی و ایتالیایی به پرواز درآمد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با تدابیر انجام شده در ذخایر کالای ضروری به ویژه در اقلام اساسی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و با توجه به عملکرد قابل قبول بخش های متولی در این حوزه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور گفت: ما در کنار همه سختی هایی که در ماجرای کرونا کشیدیم به یک وحدت و انسجام و همدلی رسیدیم و امروز یک سرمایه اجتماعی پیدا کردیم و این سرمایه اجتماعی به نفع همه است و باید همه تلاش کنیم این ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۰    
زوج پزشک قمی شب عروسی خود را برای درمان بیماران کرونایی در بیمارستان گذراندند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حمایت از باشگاه ها وارد عمل شد و از فیفا درخواست کرد تا مصوبه ای را برای کاهش دستمزد بازیکنان و مربیان صادر کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۲    
محمود کریمی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور فضایی را ایجاد کرده است تا مردم روضه و توسل به اهل بیت (ع) را به خانه های خود ببرند گفت: زمانی که ما روضه را از خانه به هیأت بردیم ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۰    
گروه صنعتی ایران خودرو درراستای پاسخ گویی به سلیقه و نیاز شهروندان ، محصولات جدیدی را در سال جهش تولید به بازار عرضه می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۲:۳۶    
معاون اداری و مالی دانشگاه تهران گفت: به دلیل اینکه حقوق پرسنل دانشگاه نسبت به کارمندان تحت پوشش قانون خدمات کشوری، بالاتر است افزایش حقوق دانشگاهیان برمبنای مصوبه افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۲:۲۷    
یک روزنامه نگار کره ای در یادداشتی که برای ایسنا فرستاده، تجربه موفق یکی از استان های کره جنوبی برای غلبه بر ویروس کرونا را به اشتراک گذاشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۲:۲۷    
در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۲:۲۴    
رسانه های سعودی از شنیده شدن صدای دو انفجار در ریاض خبرمی دهند در مقابل عربستان اعلام کرد که دو موشک را بر فراز ریاض رهگیری و منهدم کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۱:۲۰    
مدیر سوره مهر الکترونیک با اشاره به فعالیت های این انتشارات برای تولید کتاب های صوتی در سال گذشته گفت: از میان آثار صوتی تولید شده، کتاب دختر شینا نوشته بهناز ضرابی زاده ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۱:۱۴    
یک پایگاه آمریکایی با انتقاد از تندروهای ضدایرانی دولت ترامپ نوشت با اینکه آمریکا با بحران کرونا در داخل مواجه است، جنگ طلبان ضدایرانی به دنبال دامن زدن به تنش ها و جنگ علیه ایران هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۱:۰۲    
سال هاست که بی بی سی با شعار استقلال و بی طرفی در خبررسانی تلاش دارد تا در روند انتخابات سراسری این کشور از جریان خاص حمایت کند.