شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 31 فروردین 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 فروردین 1399 افق نیوز 2 فروردین 1399 افق نیوز 3 فروردین 1399 افق نیوز 4 فروردین 1399 افق نیوز 5 فروردین 1399 افق نیوز 6 فروردین 1399 افق نیوز 7 فروردین 1399 افق نیوز 8 فروردین 1399 افق نیوز 9 فروردین 1399 افق نیوز 10 فروردین 1399 افق نیوز 11 فروردین 1399 افق نیوز 12 فروردین 1399 افق نیوز 13 فروردین 1399 افق نیوز 14 فروردین 1399 افق نیوز 15 فروردین 1399 افق نیوز 16 فروردین 1399 افق نیوز 17 فروردین 1399 افق نیوز 18 فروردین 1399 افق نیوز 19 فروردین 1399 افق نیوز 20 فروردین 1399 افق نیوز 21 فروردین 1399 افق نیوز 22 فروردین 1399 افق نیوز 23 فروردین 1399 افق نیوز 24 فروردین 1399 افق نیوز 25 فروردین 1399 افق نیوز 26 فروردین 1399 افق نیوز 27 فروردین 1399 افق نیوز 28 فروردین 1399 افق نیوز 29 فروردین 1399 افق نیوز 30 فروردین 1399 افق نیوز 31 فروردین 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۴    
در شرایط نوین جهانی با تغییر اجتناب ناپذیر نگاه جنگ افروزانه آمریکا و غرب از خارج به داخل کشور جهان پس از کرونا جهان امنی خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
با حکم شهردار تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۲:۴۷    
هر زمان با این شرایط به لیورپول جام دادند به آن ها هم می دهند! آن بنده خدا ها از همه دنیا در این زمینه محق ترند ولی کسی نگفته قهرمانی شان مسجل است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۲:۴۷    
باشگاه پرسپولیس به شکلی عجیب آنتونی استوکس را جذب کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۲:۴۴    
احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال گفته بود از همین هفته مذاکره با بازیکنان را آغاز می کنند ولی ظاهرا یک مشکل در این بین وجود دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا یکشنبه در توئیتر کشورش را پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی توصیف کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۲۶    
در حق ما کم لطفی شده است، این هم از شانس ماست، یک ماه است که هر روز به ما قول می دهند و منتظریم که ببینیم چه می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۲۲    
دبیر کل سازمان ملل با اشاره به تعطیلی مدارس در اکثر نقاط جهان به دلیل شیوع کرونا، تاکید کرد که آموزش کودکان باید جزو اولویت ها باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۸    
نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفت در صورتی که رئیس جمهور شود قول می دهد همیشه حقیقت را بگوید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۸    
مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای اعلام کرد: هزینه تماس با مرکز راهنمای شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) مانند تلفن ثابت شهری است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۳    
ترامپ روز شنبه در جریان کنفرانس خبری خود مدعی شد: ما ظرفیت تست (کرونای) عظیمی داریم. برخی در تلاش هستند تا موضوع تست گرفتن را سیاسی کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۸    
به نظرم باید ابتدا وضعیت لیگ مشخص شود. نمی توانم لیست خروجی بدهم چون اگر بازی ها صورت بگیرد، نمی توانم تیم خودم را جمع کنم ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۴    
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: افرادی که تا امشب (31 فروردین) پیامک به 6369 ارسال کنند، پنج شنبه این هفته مبلغ یک میلیون تومان به حسابشان واریز می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۴    
استاندار قم به چگونگی بازگشایی اماکن مذهبی، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مساجد اشاره کرد و گفت: فعالیت این اماکن، همانند سابق که اجتماعات در آن ها تعطیل شده بود تا نیمه اردیبهشت ادامه می یابد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۱    
مدیرعامل استقلال اولین تغییر در چینش مدیریتی باشگاه استقلال را ایجاد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۴    
احمد سعادتمند در کنار تمرکز روی حل مشکلات مالی گریبانگیر باشگاه از همان روز های ابتدایی حضور پشت میز مدیریت استقلال روی پیگیری وضعیت قرارداد های بازیکنان برای لیگ بیستم تأکید داشت تا جایی که معاونت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۷    
فرمانده ستادمقابله با بیماری کرونا،اعلام کرد: گروه صنعتی ایران خودرو فراتر از پروتکل های بهداشی درراستای سلامت کارکنان و محیط امن تولیددر مقابله با ویروس کرونا عمل کرده است و این امرباید الگویی برای ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲    
طرح اخیر نمایندگان مجلس بیش از آنکه وجهه حقوقی داشته و برای نظام حقوقی مفید فایده باشد، رنگ و بوی سیاسی داشته و با هدف تحدید صلاحیت نظارت استصوابی شورای نگهبان به تصویب رسیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی ایران با بیان این که وام درخواستی ایران از صندوق بین المللی پول می تواند از طریق اینستکس پرداخت شود خطاب به رئیس این نهاد گفت: اکنون زمان عمل است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۷    
البته این را بگویم آن هایی که چنین حرف هایی می زنند، هدف شان فقط برهم زدن تمرکز پرسپولیس است که این تیم را از مسیر قهرمانی دور کنند ولی خیال شان راحت پرسپولیس با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۸    
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار کرد: طی مکاتبات و پیگیرهای مستمر اتاق اصناف تهران از این ستاد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۴    
دولت دونالد ترامپ که با به رسمیت شناختن غیرقانونی خوان گوایدو به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا در تلاش برای کنار زدن دولت قانونی نیکلاس مادورو بوده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۴    
عدم ابلاغ افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی موجب شد که مستمری ها به روال سال قبل پرداخت شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
نماینده نجف آباد در مجلس گفت: دیوان محاسبات در گزارش تفریغ بودجه 97 به صراحت اسامی فرد یا شرکت های دریافت کننده ارز را اعلام کرده است لذا مردم از قوه قضائیه می خواهند که سریعا به تخلفات دولت رسیدگی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
سرپرست باشگاه تراکتور در واکنش به مذاکره با مدافع پرسپولیس برای فصل آتی گفت: الهامی هنوز هیچ لیستی به باشگاه نداده و فعلا تمرکز ما روی این موضوع است که لیگ را تمام کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
شبکه اسکای اسپورت ایتالیا از تاریخ از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
فرماندار ایالت ایلینوی آمریکا از ترس تصاحب ماسک ها و دستکش ها توسط دولت فدرال آمریکا، سلسله پروازهای محرمانه را به مقصد چین انجام داده و این تجهیزات را بدون اطلاع دولت مرکزی وارد کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۷    
مقام مسئول شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان این که ساخت مترو پردیس امسال آغاز می شود، گفت:خط مترو از شهر آفتاب تا فرودگاه امام کارایی لازم را ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور از آنها خواست پرونده بیماران بستری و فوت شده مشکوک به بیماری کووید 19 در سراسر کشور در اسرع وقت تکمیل شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۱    
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: احساس من در حال حاضر این است که یک نفر، چیزی را که متعلق به من بوده از من گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۶    
نمایندگان مجلس طی درخواستی خواستار اجرای ماده 234 قانون در پی عدم افزایش عادلانه دستمزد کارگران از سوی دولت شدند که همین امر پای دولت را به دادگاه باز می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۷    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت که اکثر محکومیت های پرسپولیس و استقلال به دلیل تحریم های ظالمانه ابرقدرت هاست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
باثبات ترین بازیکنان لیگ قهرمانان در شش فصل گذشته معرفی شدند که نام هیچ بازیکن ایرانی در بین آنها دیده نمی شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶    
بازار سهام این روزها درحالی همچنان با ثبت رکوردهای جدید به کار خود ادامه میدهد که قریب به اتفاق و اجماع فعالان بازار نسبت به آینده سهام خوش بین اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۵    
رئیس بنیاد مستضعفان از آغاز پرداخت وام 5 و 10 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به اقشار نیازمند از هفته جاری خبر داد و گفت: در خصوص توزیع کارت هدیه به شهرداری تذکر دادیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۰    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در واکنش به اظهارات اخیر پامپئو عنوان کرد که آمریکا به دنبال تداوم تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۲:۱۲    
نماینده جریان حکمت ملی عراق با اعلام اینکه این جریان به الکاظمی برای تشکیل دولت آزادی عمل داده است خواستار اجرای مصوبه پارلمان در اخراج نیروهای خارجی از عراق شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۱:۴۹    
بازگشایی سینماها از عید سعید فطر موضوع پنجمین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۱:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کنکور در دهه سوم تیر برگزار خواهد شد، گفت: سهم ارزیابی معلمان را در آزمون ها افزایش دادیم ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۵    
فرهادی گفت: تهران مراکز مواصلات مختلف تجاری، اداری و سیاسی کشور است و اگر آن را رها کنیم اوضاع بد می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
محققان در یک مطالعه، تاثیر شیوه درمان متمرکز بر هیجان را بر درد و ابعاد سلامت روان بیماران مبتلا به کهیر بررسی کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۲۶    
زمین لرزه ای به قدرت 2٫6 ریشتری ساعت 21:12 دقیقه شنبه شب روستای مسجد ابوالفضل(ع) بخش بزمان را لرزاند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۲۶    
ترانسفرمارکت فهرستی از 10 بازیکن ارزشمند زیر 20 سال فوتبال جهان را منتش کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۲۱    
اگر از مقابل اقدامات بیهوده و نابخردانه بن سلمان بگذریم، وادار خواهیم شد تا به سبب خبرهایی که این روزها از پادشاهی سعودی به گوش می رسد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۷    
حشمت الله کامرانی، مترجم در سن 79 سالگی درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۵    
تعدادی از وراث واقف در لواسان از رییس دستگاه قضا تقاضا دارند به پرونده چند هزار میلیاردی موقوفه خواری بهرام بیگ در لواسان ورود کند.