دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تهران 17 اردیبهشت 1403 - ofoghtehran.ir

افق تهران 28 فروردین 1397 افق تهران 18 فروردین 1398 افق تهران 29 اسفند 1399 افق تهران 29 اسفند 1400 افق تهران 29 اسفند 1401 افق تهران 28 اسفند 1402 افق تهران 30 فروردین 1403 افق تهران 1 اردیبهشت 1403 افق تهران 2 اردیبهشت 1403 افق تهران 3 اردیبهشت 1403 افق تهران 4 اردیبهشت 1403 افق تهران 5 اردیبهشت 1403 افق تهران 6 اردیبهشت 1403 افق تهران 7 اردیبهشت 1403 افق تهران 8 اردیبهشت 1403 افق تهران 9 اردیبهشت 1403 افق تهران 10 اردیبهشت 1403 افق تهران 11 اردیبهشت 1403 افق تهران 12 اردیبهشت 1403 افق تهران 13 اردیبهشت 1403 افق تهران 14 اردیبهشت 1403 افق تهران 15 اردیبهشت 1403 افق تهران 16 اردیبهشت 1403 افق تهران 17 اردیبهشت 1403 افق تهران 18 اردیبهشت 1403 افق تهران 19 اردیبهشت 1403 افق تهران 20 اردیبهشت 1403 افق تهران 21 اردیبهشت 1403 افق تهران 22 اردیبهشت 1403 افق تهران 23 اردیبهشت 1403 افق تهران 24 اردیبهشت 1403 افق تهران 25 اردیبهشت 1403 افق تهران 26 اردیبهشت 1403 افق تهران 27 اردیبهشت 1403 افق تهران 28 اردیبهشت 1403 افق تهران 29 اردیبهشت 1403 افق تهران 30 اردیبهشت 1403 
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۱    
همراه اول ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری 1403 با محوریت ارائه راهکارها، سرویس ها و محصولات دیجیتال خود، در برگزاری رویدادهای جانبی اینوتکس 2024 نیز مشارکت دارد.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۱    
ایرانسل لبز با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از طرح های پژوهشی استادان دانشگاه ها در حوزه های مرتبط با شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و ...، حمایت می کند.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۰    
کارشناس انرژی بیان کرد: تولید گاز نسبت به ذخایر موجود بسیار کم است و باید حجم تولید را به دو برابر افزایش دهیم و از سویی دیگر مصرف گاز را کاهش دهیم.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۲    
دستمزد راهنمایان گردشگری برای 1403 مشخص شد و طبق این نرخنامه حداقل دستمزد راهنمایان فارسی زبان برای هر روز فعالیت در تورهای داخلی که 8 ساعت محسوب می شود؛ یک میلیون و 800 هزار تومان است.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، در مدرسه عالی مقام به تبیین روش های فیلترینگ می پردازد.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
متخصصان دریافتند نقش و تاثیر سبک زندگی سالم از ژن هایی که سبب می شوند برخی افراد عمر کوتاه تری داشته باشند، بیشتر است و کمک می کند عمرشان پنج سال طولانی تر شود.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۷    
در راستای ارج نهادن به خانواده معظم شهدا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 دست به یک حرکت ارزشی زد که قابل تحسین است.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۲    
در تداوم جلسات همکاری این سازمان با نهادهای استانی، نشست هم افزایی حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در خصوص افزایش همکاری های ...
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۳    
باغی در حومۀ جنوبی شهر خوی، متعلق به احمدخان دنبلی حاکم شهر خوی در دورۀ زندیه. باغ چهارطبقه ای با هجده هکتار مساحت بود که در هر طبقۀ آن یک دیوار و دو پلکان سنگیِ نُه پله ای در دو طرف دیوار ساخته شده ...
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۷    
این مجموعه از شمال با کوه های البرز، از شرق با گلاب دره، از غرب با ولنجک و از جنوب با تجریش همسایگی دارد. رودخانه جعفرآباد، از وسط محوطه کاخ می گذرد.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۷    
کارشناس اقتصادی در واکنش به درخواست تغییر نرخ تسعیر ارز وارداتی از نیمایی به شناور گفت: در شرایط کنونی به هیچ وجه این راهکار درستی نیست و آثار شدید تورمی دارد.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۲    
پل طبیعت به مناسبت روز جهانی تالاسمی و در راستای کمک به افزایش تلاش ها جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی، امشب 17 اردیبهشت ماه به رنگ قرمز درمی آید.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۳    
پرسپولیس با چند تغییر نسبت به بازی با سپاهان در هفته بیست وششم لیگ برتر به مصاف نساجی خواهد رفت.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۳    
کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
هشتمین مرحله قرعه کشی سپرده بانکی ارزشمند (سبا) بانک پارسیان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و 5 برنده یک میلیارد ریالی آن شناسایی شدند.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت مهم شورا و مدیریت شهری در این مدت بوده و اعضای شورا همچنان پیگیر تحقق موضوع و خرید خودروهای عمومی هستند.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۲    
ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران، به عنوان بزرگ ترین گردهمایی بین المللی فعالان صنعت پخش، با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار می شود.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، لغزندگی جاده ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی بیان کرد: تخفیف 30 درصدی خوراک به پتروشیمی های تولیدکننده بنزین اختصاص می یابد.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
رئیس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت بیان کرد: سالانه نزدیک به 710 میلیون یورو صادرات تجهیزات صنعت نفت داریم.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۲    
شهرداری تهران در ادامه سیاست های خود برای توسعه و بهبود حمل و نقل عمومی، برنامه های متعددی برای مترو در سال جاری دارد.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس بیان کرد: مسئله تعطیلی روز پنجشنبه کشور باعث اختلاف چهار روزه مراودات اقتصادی کشور ما با بازارهای جهانی می شود.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۷    
کارشناس حوزه فولاد بیان کرد: حتی اگر با قیمت تمام شده محصولات نهایی طویل به فروش برود بهتر از این است که مواد خام ارزان به خریداران خارجی عرضه کنیم و رقیب ما در بازارهای هدف شوند.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
کارشناس سلامت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت سلامت دهان و دندان و لزوم اولویت بخشیدن به این موضوع در سیاست گذاری های سلامت کشورها، در عین حال ارتباط بیماری های مزمن دهان و لثه ها را با سلامت مغز ...
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
کارشناس سلامت با اشاره به نقش تغذیه در تشدید یا بهبود علائم آسم، بیان کرد: کاهش مصرف سبزیجات و میوه ها و افزایش مصرف غذاهای فرآوری شده موجب افزایش شیوع آسم می شود.
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۲    
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از حصارکشی پارک لاله بیان کرد: شهرداری اگر بخواهد ساخت و سازهایی انجام دهد می تواند با استفاده از املاکی که در اختیار دارد و از مسیر تهاتر در جوار پارک ها تجهیزات مورد ...
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۷    
با توجه به تاثیر هوش مصنوعی بر مشاغل، آیا این تاثیر بر رسانه ها چالش آور است یا شاهدآغاز طلوع عصری نوین بر صنعت رسانه و خبر هستیم؟
افق تهران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون در حاشیه اولین رویداد عیدانه بیمه ای و در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به اینکه 30 درصد پرتفوی بیمه به بیمه نامه های درمان اختصاص داشته اما این بیمه نامه ها زیان بالایی ...