سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۷:۵۳Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

اوشیدا (oshida.ir)

اوشیدا 30 اسفند 1399 اوشیدا 26 آذر 1400 اوشیدا 29 اسفند 1401 اوشیدا 25 اسفند 1402 اوشیدا 31 فروردین 1403 اوشیدا 31 اردیبهشت 1403 اوشیدا 3 خرداد 1403 اوشیدا 4 خرداد 1403 اوشیدا 5 خرداد 1403 اوشیدا 7 خرداد 1403 اوشیدا 8 خرداد 1403 اوشیدا 10 خرداد 1403 اوشیدا 11 خرداد 1403 اوشیدا 13 خرداد 1403 اوشیدا 15 خرداد 1403 اوشیدا 16 خرداد 1403 اوشیدا 17 خرداد 1403 اوشیدا 18 خرداد 1403 اوشیدا 21 خرداد 1403 اوشیدا 22 خرداد 1403 اوشیدا 23 خرداد 1403 اوشیدا 25 خرداد 1403 اوشیدا 26 خرداد 1403 اوشیدا 27 خرداد 1403 اوشیدا 28 خرداد 1403 
  ۷ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین، مجید پوران دخت را که از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صادر شده بود، اعطا کرد.
  ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
دعای پر فیض عرفه در آستان مقدس شهدای گمنام شهرستان زابل برگزار شد.
  ۷ ساعت پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
دبیر جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی گفت: برای اولین بار به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۵   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه زابل گفت: تسلیم حضرت ابراهیم و اسماعیل در برابر امتحان سخت خداوند و حضرت ابراهیم به امامت رسید و ماه ذی الحجه آغاز ماه ولایت و امامت است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۵    
نماز عید سعید قربان در مصلی المهدی(عج) زابل اقامه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۰   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه شهرستان هامون گفت: عید سعید قربان نماد ایثار و از خودگذشتگی حضرت ابراهیم و اسماعیل(ع) و عید قربانی کردن هواهای نفسانی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۰    
امام جمعه موقت زابل گفت: روز عرفه یکی از مهم ترین روزها در تعیین سرنوشت انسان و فرصتی برای شناخت توحید ناب است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۰    
رئیس دامپزشکی شهرستان زهک گفت: 3 اکیپ ثابت و سیار نظارتی روز عید قربان وظیفه بازرسی بهداشتی و نظارت بر ذبح شرعی دام های قربانی را برعهده دارند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۱:۴۵   + ۲ سایت دیگر  
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از مهم ترین بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان است که دارای قابلیت انتقال انسان به انسان است و می تواند مرگ ومیر ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۵   + ۳ سایت دیگر  
امام جمعه اهل سنت هامون گفت: شهید ابراهیم رئیسی یار امام خمینی (ره) و فرد مورد اعتماد انقلاب و از ذخایر انقلاب بودند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۱:۱۰   + ۷ سایت دیگر  
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نظارت و کنترل برای تولید نان کامل از مرحله کارخانه آرد، انتقال آرد و مراحل پخت نان مستقیماً با سلامت مردم ارتباط دارد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۵   + ۱۶۵ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم و پرشکوه حج، گستره انسانی و قوت عاملِ معنوی اسلام را دو جانبِ فریضه حج خواندند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۵   + ۱۱ سایت دیگر  
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: بسیج امروز باید میدان دار عرصه های علمی کشور باشد، ما باید تلاش کنیم تا نخبگان دانش آموز از میان بسیجیان ما باشند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۱:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زابل از آغاز ثبت نام دوره آموزشی گزبافی سیستانی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۵   + ۴ سایت دیگر  
فرماندار ویژه شهرستان زابل با اشاره به نقش دانشجویان در تحولات سیاسی گفت: دانشجویان می توانند زمینه ساز بسیاری از تحولات و جهت دهی های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه باشند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
خطیب نمازجمعه شهرستان هامون گفت: تبلیغات ریاست جمهوری در رسانهٔ ملی در استان ها و ستادها را رصد کنید مناظره ها را نگاه کنید تا در انتخاب فردی که لیاقت ریاست جمهوری را دارد دچار اشتباه نشوید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۰   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه موقت زابل گفت: شهید رئیسی با خدمات خالصانه و جهادی مکتب جدیدی را در مدیریت و خدمت بنا گذاشت و تراز خدمت در جایگاه ریاست جمهوری را بالا برد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
خطیب نمازجمعه زهک گفت: یک رئیس جمهور به معنای واقعی انقلابی باشد پایبند به نظام و ارزش ها انقلاب باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
خطیب نمازجمعه شهر علی اکبر گفت: بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی کند، به آبروی ملی هم لطمه می زند. صحنهٔ انتخابات صحنهٔ عزت و حماسه است صحنهٔ رقابت برای خدمت است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۷:۱۶   + ۴ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان ویژه زابل از درخشش و کسب 44 رتبه توسط دانش آموزان این شهرستان در رقابت های فرهنگی و هنری " امید فردا " در سال تحصیلی 1403 -1402 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۸:۱۱   + ۷ سایت دیگر  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کمک هزینه 27 میلیاردریالی تجهیزات توان بخشی بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر که توان تأمین هزینه های درمان، دارویی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۷:۵۶   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: دوره توانمندسازی روحانیون مستقر در حوزه سیستان با حضور معاون ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در محل نمازخانه اداره تبلیغات زابل برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان از افتتاح 6 پروژه محیط زیستی هم زمان با آغاز هفته محیط زیست خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۰۱:۱۵   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه زابل گفت: با شهادت شهید جمهور که تراز جدیدی در خدمت و کار ایجاد کردند باید انتخاب شایسته ای که مسیر شهید جمهور را ادامه دهد صورت گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۲۲:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
خطیب نمازجمعه شهر علی اکبر گفت: انتخابات میدان مسابقهٔ خدمت است شهید آیت الله رئیسی برای سیاستمداران ما، برای رؤسای جمهور آیندهٔ ما، برای کسانی که در یک بخشی مورداعتماد ملت قرار می گیرند، یک سرمشق شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۲۲:۳۵    
خطیب نمازجمعه شهرستان هامون گفت: مقام معظم رهبری در مورد شهید آیت الله رئیسی فرمود اخلاق مداری که شهید رئیسی داشت او را محبوب دل ها کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
خطیب نمازجمعه زهک گفت: آیت الله رئیسی خودشان را سرباز ولی می دانست و هیچ گاه رئیس جمهور خطاب نمی کردند رئیس جمهور بعدی باید مثل شهید جمهور خادم مردم باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۰۲:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به این استان باعث شد تا با اجرای طرح های آبرسانی حدود 15 سال موضوع تأمین آب این منطقه تضمین شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۰۲:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
وزرای نیرو و نفت به منظور افتتاح چند طرح در بخش صنعت آب، برق و گاز در سیستان و بلوچستان، وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۰۲:۰۲   + ۱۷ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به سیستان و بلوچستان و اختصاص اعتبارات خاص برای تمامی طرح های آبی از شمال تا جنوب این استان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۰۲:۰۲   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم با حضور وزیر نفت، پنج شهر منطقه سیستان از گاز طبیعی بهره مند شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۴   + ۵ سایت دیگر  
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: بخش دندانپزشکی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی علی بن موسی الرضا (ع) با بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات درمانی در خدمت عموم مردم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۹   + ۵ سایت دیگر  
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیمروزگفت: با توجه به اسقبال شهروندان نخستین دوره توانمندسازی فرهنگی و هنری نوجوانان و جوانان شهرستان نیمروز آغاز بکار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۴    
چرخش تاریخی که رهبر معظم انقلاب حفظه اللّه در توصیف حرکت حضرت امام خمینی رضوان اللّه تعالی علیه مطرح کردند باید از جنس حضرت مهدی (عج) باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۲۳:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
تا راه امام خمینی (ره) ادامه دارد و خدمت به محرومین و میل به شهادت نصب العین مسئولان نظام است، این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نخواهد افتاد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
مراسم سوگواره اندوه خرداد با حضور مردم ولایت مدار و مسئولین در شهرستان نیمروز برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۱۲:۵۹   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه موقت زابل گفت: اندیشه و مکتب امام و همه رفتارها و مواضع امام بر حول محور خدا و ولایت مداری بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۱۳:۱۹   + ۳ سایت دیگر  
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان زابل گفت: امام مأمور تحقق اراده حق تعالی بود و مهمترین ویژگی نهضت امام حریت و آزادگی بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۴    
بنا بر فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی نام امام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست الحق شخصیت آن عزیز یگانه شخصیتی دست نیافتنی و جایگاه والای انسانی او جایگاهی دور از تصور و اساطیر گونه بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۴   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه زابل گفت: مکتب امام تربیت شدگانی را در تراز جهانی و ظهور به عالم ارائه داد و شهید رئیسی تربیت شده این مکتب و گفتمان است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۴    
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) بدون هیچ اغراقی از مردمی ترین انقلاب های جهان معاصر است چرا که نقش اول را حضور مردم در همه عرصه ها ایفا می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران توقف ندارد و وحدت مسلمانان و ظلم ستیزی عامل فراگیرشدن مکتب امام خمینی (ره) در سراسر جهان شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۴   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار ویژه زابل گفت: بسیج ادارات محور و مرکز انسجام بخشی به ادارات و سازمان ها،در راستای تعالی سازمانی و هم افزایی همه جانبه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۹   + ۱ سایت دیگر  
بزرگترین جنایت در حالی در رفح اتفاق می افتد که سکوت مجامع بین المللی و سران کشورها باعث سوختن کودکان و زنان مظلوم رفح شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
خطیب نمازجمعه شهر علی اکبر گفت: شهید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری که اخلاق، اخلاص و صداقت را در دنیای سیاست با هم جمع کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۴    
امام جمعه شهرستان هامون گفت: امام خمینی (ره) در رأس انقلاب با توکل و ایمان و امید به خدا علی رغم همه خباثت ها و کارشکنی دشمنان توانست به خوبی انقلاب را از فتنه ها حفظ کند و این انقلاب با مجاهدت امام ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۹   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اختصاص خط اعتباری 6 هزار میلیارد تومانی ویژه تعاونی ها در استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
مراسم یادبود و سوگواری شهادت سیدالشهدا خدمت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی کشور و هیئت همراهشان در روستای آخوند غلامی شهرستان هامون برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
خطیب نمازجمعه زهک گفت: عبور از دوقطبی دیپلماسی سیاست و صداقت یکی از مهم ترین شاخصه های شهید آیت الله رئیسی بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۹   + ۲۴ سایت دیگر  
182 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همت دولت سیزدهم امروز جمعه توسط وزیر راه و شهرسازی در محدوده شهرهای تحت پوشش شمال استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۴   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در سیستان و بلوچستان به غیراز عملیات بهسازی و روکش آسفالت و در واقع به طور متوسط روزی یک کیلومتر راه روستایی در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه زابل گفت: جبهه فکری و گفتمان مقاومت زاییده وجدان های بیدار بود که امروز به یک گفتمان جهانی تبدیل شده و این معجزه انقلاب اسلامی ایران است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: اعضای وابسته فراجا گنجینه های تمام نشدنی و آیینه تمام نمای آینده جامعه هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۸:۰۷    
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور مردم ولایت مدار در شهرستان زهک برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۷    
رزمایش جهادی خدمات جامع دامپزشکی در شهرستان هامون برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۷    
دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت گفت: گروه های مردمی و جهادی به عنوان مهم ترین حلقه میانی انقلاب اسلامی که شعار مقام معظم رهبری است و سپاه ستون انقلاب و علمداری انقلاب است
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار ویژه زابل گفت: باتوجه به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از توقیف 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و دارای آلودگی صوتی و تولید صدای ناهنجار از اگزوز آنها در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۸   + ۶ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد و همگی با تمام توان و ظرفیت خود باید برای ارتقای وضعیت زندگی مردم بکوشیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۸   + ۲ سایت دیگر  
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مصلی المهدی(عج) زابل با حضور مردم ولایت مدار سیستان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۲:۰۴    
مردم سیستان از حال و هوای حضور در تشییع شهید جمهور روایت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۱:۴۹    
خطیب نماز جمعه زهک گفت: آیت الله رئیسی وحدت واقعی مردم را با مدیریت علوی در جامعه اجرا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۱:۳۴    
خطیب نمازجمعه شهرستان هامون گفت: شهید ابراهیم رئیسی باتقوا، مخلص بودن، انقلابی و جهادی عمل کردن، خستگی ناپذیر بودند در میان مردم حضور داشتند و خود را خادم مردم دانستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۱:۳۴    
امام جمعه شهر علی اکبر گفت :حضور شهید آیت الله رییسی پس از انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در خدمت رسانی به مردم بود و اقدامات بی نظیری که در دولت ایشان بویژه در این استان انجام دادند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه زابل گفت: شهید جمهور سید عزیز ما قهرمان عمل به قاعده نفی سبیل و سیدمحرومان و مستضعفین بود که در دیپلماسی بالاترین نمره را گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۵    
یک مادر سیستانی از ناراحتی و حس و حال شهادت رئیس جمهور گفت
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰   + ۲۹ سایت دیگر  
فرمانده ناحیه سپاه زابل پیام تسلیتی صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه زابل گفت: اگر شهید آیت الله رئیسی را در این قاعده بسنجیم، می بینیم که حکومت اسلامی را به سمت عزت و اقتدار رهنمون کرد و اجازه تسلط دشمن را نداد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
مردم ولایت مدار زابل در رثای شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانشان به عزاداری پرداختند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۵    
همزمان با دهه کرامت، خدام بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) با در دست داشتن پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان زابل حضور پیدا کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۰    
امام جمعه زابل گفت: امام رضا(ع) در شکل گیری و ایجاد تمدن سازی اسلامی نقش چشمگیر و بسزایی داشتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: بعد از شهادت آیت الله رئیسی خللی در خدمت جهادی و خستگی ناپذیر مسوولان به مردم و جامعه ایجاد نمی کند و این مسیر پر افتخار خدمت با تمام توان ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۶   + ۷۴ سایت دیگر  
خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسید
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۷   + ۵ سایت دیگر  
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: حادثه برخورد دو دستگاه قایق موتوری در شهرستان هامون تالاب کوه خواجه 10 نفر مصدوم که در اب سقوط کردند برجای گذاشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان زهک گفت: خدمات دولت سیزدهم در شهرستان زهک سبب افزایش سطح اعتماد عمومی به دولت و نظام شده است و این باعث رشد و توسعه شهرستان می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۷   + ۴ سایت دیگر  
امام جمعه شهر علی اکبر گفت: بزرگ ترین پشتیبان در حوزه امنیت این منطقه مردم، ریش سفیدان، علما و بزرگان طوایف هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
خطیب نمازجمعه شهرستان هامون گفت: فرهنگ سازی مهم ترین و مؤثرترین راه افزایش جمعیت در کشور است تشویق به فرزندآوری در بین نسل جدید کار جهادی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه زابل گفت: لازم است طرح هایی که در منطقه سیستان اجرا می شود آسیب شناسی شود و در اقتصاد پایدار و دامنه دار خانواده ها و مردم تأثیرگذار باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: پرونده قضایی ترور بخشدار گوهرکوه تفتان تشکیل شد و دستورات قضایی در ساعات اولیه توسط بازپرس قضایی صادر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۵   + ۲ سایت دیگر  
مدیریت حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گفت: در کشورهای متعدد جهان، جوانان مشتاق مکتب اهل بیت از شرق و غرب جهان برای تحصیل و فراگیری معارف اسلامی حضور پیدا می کنند و مکتب اصیل اسلام و اهل بیت را در اکثر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۵   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: تیلریوز یا بیماری زردی در گاو و گوساله نوعی بیماری شایع در فصل گرما بوده که واکسیناسیون بهترین روش کنترل و پیشگیری از ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
شهروندان شهرستان زابل از مقام و ارزش جایگاه دختر در خانواده های ایرانی گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه زابل گفت: یکی از موضوعات مهم اجتماعی جامعه امروز جایگاه و نقش دختر در عرصه خانواده و اجتماع است که این نقش متعالی غیرقابل انکار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۹   + ۱ سایت دیگر  
همایش بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فردوسی در شهرستان زابل برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۸   + ۸ سایت دیگر  
به مناسبت دهه کرامت، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای حیدرآباد چرک از توابع بخش مرکزی شهرستان نیمروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۳    
جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله در شهر بنجار برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۳   + ۷ سایت دیگر  
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: منطقه سیستان رتبه اول بیماری سل را در کشور دارد و باید با جدیت بیشتری معضل ریزگردها را دنبال کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۳   + ۳۳ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه در روند بازدید از پروژه انتقال آب دشت تهلاب به شهر زاهدان بر کاهش تنش آبی سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۳   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره صمت شهرستان هیرمند از تشکیل 5 پرونده تخلف برای واحد های صنفی و پلمپ 3 واحد صنفی در مورخ 19 اردیبهشت ماه،خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۳   + ۲۶ سایت دیگر  
دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در پی شروع طوفان شدید گردوخاک در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل 324 نفر بیمار و مصدوم از این پدیده طبیعی به بیمارستان مراجعه کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
خطیب نمازجمعه گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) از جهت شخصیت فردی و کمالات و فضائل در بین فرزندان موسی بن جعفر سلام الله علی ها بعد از برادرش، علی بن موسی الرضا علیه السلام در والاترین رتبه جای دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه زابل گفت: مسئولین نسبت به طرح ساماندهی سوخت و طرح رزاق حوزه سیستان شفاف سازی کنند و در رسانه ها توضیح دهند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۳   + ۲۴ سایت دیگر  
روز گذشته و در آستانه دهه کرامت، با حضور حجةالاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونین تعلیم و تربیت بسیج در سپاه های استانی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
نخستین رویداد آموزش هوش مصنوعی با حضورمعاون اسبق فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در زابل برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۲۷   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: هم زمان با سراسر کشور پویش "سلامت دهان و دندان" در منطقه سیستان آغاز شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۱۲    
به مناسبت بزرگداشت مقام معلم ،تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی شهرستان زابل برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۷    
فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: در همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی این شهرستان با بیان اینکه بازنشستگان فرهنگی سرمایه ها و گنجینه های ارزشمند جامعه هستند
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
فرماندار ویژه زابل گفت: نقش و حضور هلال احمر بین اقشار مختلف جامعه ستودنی و محبوب و قابل ستایش است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۷    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل از کسب رتبه عالی این اداره در بین ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان زابل گفت: هدف مهم بسیج سازندگی خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات نیازمندان جامعه است.
مشاهده نتایج بیشتر...