جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۹May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 12 اسفند 1393 - parsine.com

پارسینه 30 دی 1393 پارسینه 30 بهمن 1393 پارسینه 1 اسفند 1393 پارسینه 2 اسفند 1393 پارسینه 3 اسفند 1393 پارسینه 4 اسفند 1393 پارسینه 5 اسفند 1393 پارسینه 6 اسفند 1393 پارسینه 7 اسفند 1393 پارسینه 10 اسفند 1393 پارسینه 11 اسفند 1393 پارسینه 12 اسفند 1393 پارسینه 13 اسفند 1393 پارسینه 14 اسفند 1393 پارسینه 15 اسفند 1393 پارسینه 16 اسفند 1393 پارسینه 17 اسفند 1393 پارسینه 18 اسفند 1393 پارسینه 19 اسفند 1393 پارسینه 20 اسفند 1393 پارسینه 21 اسفند 1393 پارسینه 22 اسفند 1393 پارسینه 23 اسفند 1393 پارسینه 24 اسفند 1393 پارسینه 25 اسفند 1393 پارسینه 26 اسفند 1393 پارسینه 27 اسفند 1393 پارسینه 28 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1393 
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۳    
نبرد در مناطق مختلف استان صلاح الدین عراق علیه تروریست ها ادامه دارد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۰    
همزمان با اعلام آمادگی 1000 داوطلب جدید مردمی برای شرکت در عملیات آزادسازی تکریت، یک مقام استان صلاح الدین از فروپاشی خطوط دفاعی داعش در تکریت و اطراف آن خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۲    
نخستین حکم قصاص اسیدپاشی صبح امروز در ایران در زندان رجایی شهر اجرا شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۹    
نمایندگان در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 94 با پیشنهاد الحاق بند (ب) به تبصره (21) موافقت کردند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی پیگیری شد که آبی پوشان از جدال مدیرعامل سابق شان با سرمربی تیم شان متعجب شده بودند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
حمید درخشان پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر بنیادکار ازبکستان در هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا اظهار داشت ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۰    
رزق کلمه ای است بسیار فراتر از آنچه مردم می دانند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۴    
عینک متفاوتی در نمایشگاه بارسلون رونمایی شده که با کمک آن دوربین های امنیتی قادر به تشخیص و شناسایی هویت و چهره فرد نخواهند بود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۹    
مراسم ازدواج 3800 جوان از مناطق مختلف دنیا به صورت همزمان در کره جنوبی برگزار شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۶    
در دقیقه 47 مدافعان لخویا به اشتباه دروازه خود را باز کردند اما در دقیقه 51 ولادیمیر ویتز کار را به تساوی کشاند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۱    
من تفاوت را به بازیکنانم بعد از بازی با پاختاکور گفتم. در لیگ ایران از هر هشت موقعیتی که روی دروازه می آید یکی به گل تبدیل می شود اما در آسیا از هر سه موقعیت یک توپ به گل تبدیل می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۸    
آنها تیم خوبی هستند و هنوز چهار بازی دیگر دارند و ما هم با شش امتیاز باید تلاش کنیم تا بتوانیم امتیازات لازم برای صعود را کسب کنیم، باید هوشیار باشیم.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۶    
در گذشته میدان امام حسین و خیابان 17 شهریور از مشاغل مختلف از جمله فروشندگان خودرو و موتور سیکلت پر بودند ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
هنوز از تلفات جانی و یا زیان های احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۴    
این مرد که 35 ساله است در اردیبهشت سال 81 در سمیرم اصفهان گم شد و بگفته محمد عسگری یابنده او، این جوان در دی ماه همان سال توسط خودروی ناشناسی سر از کمربندی سلماس درآورده بود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
حضورتروریست های خارجی درمیان اعضای داعش نشان دهنده حمایت این کشورهای خارجی از تروریست ها درعراق است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
این دیدار در حالی با تساوی به پایان رسید که شاگردان منصوریان مستحق کسب هر سه امتیاز این دیدار بودند و فرصت های زیادی را رای گلزنی از دست دادند ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
این سامانه آغاز با برکتی در جهت تعامل هرچه بیشتر ناجا و قوه قضاییه باشد خاطرنشان کرد: این سامانه سرعت در انجام امور و کارهای قضایی را تسهیل می کند و دسترسی نیروی انتظامی و دادسراها به اطلاعات را در ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
هم اکنون نتانیاهو تلاش دارد تا چنین امری را عملی کند ولی معتقدم ایجاد تنش در شرایط کنونی به نفع هیچ یک از طرف های مذاکره کننده نخواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
این قانون که شامل جنبه های فنی و تجاری توافق این کشور با شرکت روس اتم برای ساخت دو راکتور جدید در نیروگاه هسته ای "پاکس" می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۵    
جمهوری دموکراتیک خلق کره نمی تواند کاری به جز تقویت ظرفیت بازدارندگی هسته ای خود به منظور مقابله با تهدید هسته ای فزاینده آمریکا انجام دهد ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۸    
سرویس های امنیتی انگلیس از شکنجه کردن خودداری می کنند زیرا این کار ناقض ارزش های انگلیس است. با این حال وی تاکید کرد که شکنجه در کوتاه مدت می تواند ابزار مفیدی باشد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۵    
زمستان خوانی پرفورمنسی است که 16 اسفند طی دو نوبت در تماشاخانه باران روی صحنه خواهد رفت. به گفته دهکردی این پرفورمنس کاملا براساس فضای کارگاهی پیش رفته و از ایده ها و دغدغه های نسل جوان بهره برده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
در همین چارچوب مقامات عالی هسته ای دو کشور روز سه شنبه در دو نوبت گفت وگوهایی را به طور دو جانبه و نیز با حضور وزیران خارجه برگزار کردند ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۴    
کادر فنی اعتماد به نفس و آرامش خاصی در این سفر داشت و این اعتماد و آرامش به تیم منتقل شد. تیم ما واقعا به فرم خوبی دست پیدا کرده و از آقای درخشان و همکارانشان ممنونیم که توانسته اند پرسپولیس را به ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۱    
در سالهای اخیر شاهد افزایش رضایت ها نسبت به عملکرد پلیس بوده ایم.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۳    
دقایق ابتدایی نیمه نخست بازیکنان تیم بنیاد کار بازی را هجومی آغاز کردند و بازیکنان پرسپولیس احتیاط را دردستور کار داشته و به ارزیابی حریف پرداختند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۸    
جمهوری اسلامی ایران تاکنون سه نقطه را برای راه اندازی این مرز پیشنهاد داده که پس از رایزنی با مقام های عراقی یک نقطه در نظر گرفته می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۴    
نمایندگان در پایان جلسه علنی امروز مجلس، بودجه 844 هزار میلیاردی را برای سال آینده به تصویب رساندند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۱    
لازم می دانم از نواب رئیس آقایان باهنر و ابوترابی فرد و همچنین اعضای هیأت رئیسه ، دبیران و ناظران و تمامی کمیسیون های تخصصی تشکر کنم.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
بشار اسد در رابطه با مواضع رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز گفت: اردوغان برای راضی کردن اربابان خود و اجرای نقشه های آنها از گروه های تکفیری و تندرو ها حمایت می کند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۸    
علیرضا فغانی به عنوان داور وسط، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان کمک های وی و حسن اکرمی به عنوان داور چهارم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار را در استادیوم سئول قضاوت خواهند کرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
در ادامه روی پاس خوب محمد نوری، امید عالیشاه با یک ضربه سر توپ را برای مهدی طارمی ارسال کرد اما فیلیپ اوسیان روی مهدی طارمی درون محوطه جریمه مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی همچنین توانستند 3 منزل متعلق به تروریست ها را تخریب و 2 خودروی حامل تجهیزات نظامی و یک مخزن اسلحه آنها را کشف و مصادره کنند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۶    
مراسم تشییع پیکر پاک مدافع حرمین عسکریین پاسدار شهید فرهاد خوشه بر، همزمان با ایام حزن و اندوه بی بی دو عالم، فاطمه الزهرا(س)در شهرستان لنگرود برگزار می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۲    
گانتز با حمله به نفتالی بنت وزیراقتصاد رژیم صخیونیستی، او را به گمراه کردن ارتش درجنگ اخیر با غزه به منظوردست یافتن به اهداف سیاسی خود متهم کرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۹    
یکی از عوامل موثر بر کاهش مصرف سیگار استفاده از مکانیزم های قیمتی مانند افزایش مالیات بر سیگار است. در کمیسیون تلفیق پیشنهادی از سوی وزارت بهداشت مبنی بر افزایش مالیات بر سیگار مطرح شد که با مخالفت ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۶    
چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها نیز همچون سه دوره گذشته بر اساس بند 7 ماده 71قانون اساسی برگزار می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
مرتضی طلایی روز سه شنبه در نشست خبری هیات نظارت و هیات اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها افزود: براساس بررسی های انجام شده در هیات های اجرایی و نظارتی ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۴    
متقاعد کردن عربستان برای پذیرش هر توافق هسته ای با ایران برای باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا بسیار حائز اهمیت است چون واشنگتن برای این که بتواند سیاست هایش در منطقه را پیاده کند و نقش این کشور برای ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۲    
یک سخنگوی ارتش اوکراین اعلام کرد که جدایی طلبان طی روز گذشته 22 بار مواضغ نیروهای دولتی را گلوله باران کردند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۲    
مدیر گروه اقتصاد گردشگری پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به اینکه 60 درصد گردشگران خارجی با خانواده به مشهد سفر می کنند ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
به عقیده وی، یونان چاره ای جز مذاکره با اتحادیه اروپا ندارد زیرا اگر کمک های نجات اقتصادی نبود، نمی توانست حقوق بازنشستگان، خدمات عمومی ، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان را پرداخت کند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
وی با بیان اینکه این طرح همچنان یکی از طرحهای مطرح و شاخص وزارت جهاد کشاورزی است، ادامه داد: اجرای این طرح کاهش هزینه ها و مصرف انرژی را در پی دارد و با کاهش هزینه ها ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۶    
در سفرهای تبلیغاتی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به مردم کردستان وعده دادید کارگروه ویژه برای افزایش اعتبارات این استان تشکیل می دهید.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۳    
خبرنگار یکی از رسانه ها نیز که موفق شد از در اصلی عبور کند به گفته شاهدان در محل تالار اندیشه دانشگاه شهید باهنر نتوانست به محل برنامه وارد شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۰    
گرچه درک می کنیم که وکلای مدافع این دو تبعه استرالیایی همه تلاش خود را برای فیصله بخشیدن اختلاف سیدنی و جارکارتا به کار بستند و هنوز هم تا 14 روز به اجرای حکم اعدام آنها باقی مانده است
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۷    
با این نتایچ چونبوک موتورز با 4 امتیاز در صدر گروه E قرار گرفت و کاشیوا ریسول و بیندونگ در رده های بعدی این گروه قرار گرفتند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۴    
اجرای این حکم از محل اعتبارات هزینه ای دستگاههای مصوب تا سقف حداکثر 5 درصد یا صرفه جویی ناشی از کاهش نیروها که میزان آن به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می رسد ، قابل تامین و پرداخت است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۴    
صندوق هایی که ایجاد می شوند به صورت شرکت سهامی خاص هستند و اداره آنها توسط خود سهامداران است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
هواپیمایی ماهان به دنبال رکورد شکنی تاخیر است...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
تولید نفت این کشور پیش از جنگ داخلی سال 2011 که به برکناری محمد قذافی انجامید، حدود یک میلیون و 600 هزار بشکه در روز بود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۶    
امروز دشمن استکباری از جریان مقاومت در ایران، عراق، سوریه و... وحشت دارد و باید با حفظ وحدت، این وحشت را همچنان بر دشمن مستولی نگه داشت.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر نوشتن اسناد، باید اجرایی شدن وتحقق آن را پیگیری و فراهم کند. به طور مثال انتقال تکنولوژی ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۴    
در گروهی که تراکتورسازی حضور دارد، دو تیم بسیار قوی الاهلی امارات و عربستان حضور دارند که بازی در مقابل آنها بسیار سخت ودشوار خواهد بود ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۴    
سازمان زمین شناسی آمریکا بزرگی این زلزله را 6.4 ریشتر و ژئوفیزیک اندونزی بزرگی این زلزله را 6 ریشتر و مکان آن را جنوب غرب جزیره سوماترا اعلام کردند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
ما وضعیت تیم تبریزی را به خوبی بررسی کرده و می دانیم که حضور مجدد تونی در راس این تیم به همراه آندو تیموریان در خط هافبک وضعیت آنها را بسیار بهبود بخشیده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
تعداد قابل توجهی از بیماران بر اثر تزریق چشمی یک داروی آمریکایی در یکی از کلینیک های خصوصی تهران دچار مشکل بینایی شدند به طوری که سازمان غذا و دارو برای آزمایش این دارو اقدام کرده و حتی وزیر بهداشت ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۰    
بر اثر بارش باران در پاکستان تاکنون 21 نفر کشته و بیش از 35 نفر زخمی شده اند که حال 3 نفر از زخمی ها وخیم گزارش می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۱    
مدیر یک واحد بزرگ صنعتی در استان خراسان شمالی، که در دولت قبل انتصاب یافته بود، به اتهام ارتکاب مفاسد اقتصادی از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی بازداشت شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۸    
ظریف گفت: مواضع آقای اوباما برای جلب افکار عمومی آمریکا و مقابله با تبلیغات نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سایر مخالفین تندرو مذاکرات و در قالب کلمات و عبارات غیرقابل قبول و تهدیدآمیز مطرح شده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
د: متقاضیان به منظور استفاده از این طرح، نیازی به ثبت نام ندارند و هزینه تماس های برقرار شده با هزینه قبض های تلفن همراه و یا تلفن ثابت آنها محاسبه می شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
بررسی میدانی بازار مسکن در تهران حکایت از آن دارد که قیمت واحدهای 50 متری نوساز در سه راه آذری 90 میلیون تومان و آپارتمانی با همین متراژ واقع در ولنجک 860 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۳    
بازپرس ویژه قتل از مرگ یک کارتن خواب معتاد به مواد مخدر براثر آتش سوزی در شهر مشهد خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
رییس مجمع کارآفرینان ایران ضمن ادعای رسمی بودن 50 تا 60 درصد کالاهای قاچاق، تاکید کرد: ساماندهی کارت های بازرگانی و شناسایی صاحبان آن ها ضروری است ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
اسیدهای چرب که ساختمان چربی ها را تشکیل می دهند به سه گروه اصلی تقسیم می شوند؛ اسیدهای چرب اشباع، اسیدهای چرب غیراشباع با یک پیوند دوگانه و اسیدهای چرب غیراشباع با چند پیوند دوگانه گروه های اصلی ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
اعتقاد شخصی من این است، که بسیاری از اسم های اعلام شده، با واقعیت منطبق نخواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۹    
فرهاد مجیدی با انتشار این عکس نوشت : " دیدار با وزیر نفت مهندس زنگنه،مرد دوست داشتنی و فرمانده مقتدر جنگ نفتی "
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۳    
بازار فرش و قالی که هر ساله در روزهای پایانی سال رونقی نسبی را تجربه می کند؛ امسال هم از خرید و فروش مناسبی دارد و قیمت انوع فرش ماشینی در اندازه های مختلف از 600 تا سه میلیون تومان است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۳    
قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از مثبت شدن تست دوپینگ یک شناگر و دو بسکتبالیست خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۳    
به نظر می رسد بازارچه های بهاره گرچه هر سال مشتریان بسیاری را به خود جذب می کنند ولی نتوانسته اند رضایت مخاطبان خود را جلب کنند ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۳    
نیروهای داوطلب مردمی که عمدتا شیعه هستند و بسیاری از آنها پیشتر در جریان اشغال عراق علیه نیروهای آمریکایی جنگیده اند، از انجام عملیات مشترک با آمریکایی ها سرباز می زنند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۷    
مدتی است که داعش از طریقه شبکه های اجتماعی (به ویژه انگلیسی و فرانسه) زنان و دختران غربی به دام می اندازد تا با آن ها ازدواج کنند. جذب و فراهم کردن مقدمات سفر آن ها از طریق زنان داعشی صورت می پذیرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۸    
به رغم وعده های مسولین همچنان قیمت مرغ پایین نیامده است
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تشریح جزئیات پرونده درگیری در یکی از خیابان های شمالی پایتخت که از سوی برخی رسانه ها "ضرب و شتم آمر به معروف" عنوان شده بود ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۲    
، شی جینپینگ، رئیس جمهوری این کشور میزبان مراسم مربوط به این بزرگداشت از جمله رژه نظامی، مراسم استقبال و ضیافت شبانه خواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۶    
عادل فردوسی پور هم شب گذشته در آغاز برنامه بدون اشاره به نام رحمتی اعلام کرد، ربات های هکر در نتایج نظرسنجی روز گذشته سایت برنامه نود اختلال ایجاد کرده بودند که این مشکل برطرف شد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۰    
در حالیکه روسیه و اوکراین در سال گذشته بارها بر سر قیمت گاز صادراتی مسکو به کی یف با هم اختلاف داشته اند ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
صبح امروز برای سومین بار در طول 10 سالی که از وقوع این حادثه می گذرد، قرار بود حکم قصاص اجرا شود.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۸    
ما باید با طرفداران این رشته در باره آینده فیفا، به طور روشن صحبت کنیم. من از مذاکره علنی بین کاندیداها حمایت می کنم و اعتقاد دارم که هر چهار نامزد انتخاباتی باید در این بحث شرکت کنند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۷    
وکیل کودکان شین آباد از تصویب 8 میلیارد تومان مستمری این کودکان درمجلس شورای اسلامی و پرداخت آن از فروردین سال آینده خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۱    
علی اکبر صالحی به عنوان نماینده سازمان انرژی اتمی ایران با ارائه طراحی در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی رتبه اول پژوهش های توسعه ای این جشنواره را کسب کرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه بودجه تبصره الحاقی 13 را که پیش از این در دریف درآمدی به تصویب رسانده اند در بخش هزینه ای نیز تصویب کردند که این تبصره حاوی تصمیمات جدیدی در خصوص وام ازدواج ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۶    
صادقی یکی از قطعه های این آلبوم با نام هوای بندر را به مردم زادگاه خود تقدیم کرده است
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
بر پایه این گزارش، آمریکا و متحدان غربی اش تعداد اتباع خارجی پیوسته به تروریست ها را بیش از 20 هزار نفر از 90 کشور جهان اعلام کرده اند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
مالزی بعد از تجربه ی دو تراژدی ناخوشایند هوایی، اکنون با وضعیتی وخیم در خطوط هواپیمایی خود دست و پنجه نرم می کند ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۲    
لس آنجلس تایمز در پایان اشاره می کند که برخی نیز همانند رحیم پورازغدی که در نماز جمعه تقصیر تاخیرها را به گردن مقام های دولتی انداخت سوءمدیریت را علت اصلی کارکرد بد سامانه هوایی ایران دانسته اند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد مرگبار خودروی سواری با درخت در خیابان دکتر شریعتی خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهم ترین پروژه دولت را تیم مذاکره کننده دانست و گفت: ببینید که دلواپسان چه بر سر اینها آورده اند و با نتانیاهو همنوا شده اند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
رئیس گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در هفته جاری سه نفر به مراکز اعتیاد استان مراجعه داشتند که تست شیشه آنها مثبت بوده با وجود این که آنها تاکنون شیشه مصرف نکرده اند بررسی ها نشان داد ...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۶    
در راستای رفاه حال کشاورزان، 10 مرکز خرید در نقاط عمده کشت گوجه فرنگی در استان از جمله کهورستان، هشتبندی، سرخون، رضوان، قلعه قاضی، کریان، گوربند، بستک، پارسیان و برنطین راه اندازی شده است.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۵    
بهزادیان خطاب به سلطانی؛ اعتدال به معنی راه رفتن بین حق و باطل نیست...
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۳    
وزیر بهداشت ضمن تشریح وضعیت بهداشت زندان ها، از ارایه گزارشی در این زمینه به هیات دولت و دستور معاون اول رییس جمهور در این باره خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
نبود توازن در بخش های مختلف موجب شکاف های منطقه ای، اقتصادی و طبقاتی در کشور شده است و آثار آن را در مهاجرت، آلودگی، جرم ، بزه و تراکم جمعیت شاهد هستیم.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه سواری 405 در بزرگراه همت خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۴    
وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا، هلگا اشمید معان هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نیز حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری نیز حضور دارند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
شب گذشته خبر مسمومیت دانشجویان در یک مجتمع خوابگاهی به اورژانس اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل اورژانس در محل حادثه که خوابگاه های دانشجویی یکی از دانشگاه های شیراز بود اعزام شدند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
این حزب سیاست سرکوبگرانه مقامات علیه اعتراضات مسالمت آمیز ساکنان این منطقه را محکوم کرد.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
تکفیری های داعش دستهای 6 نفر از شهروندان موصل را به جرم استفاده از تلفن همراه قطع کردند.
پارسینه   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
درحالیکه کاهش قیمت مصرف کننده در منطقه یورو برای ماه فوریه کمتر از پیش بینی ها گزارش شده، اما نرخ بیکاری در ماه ژانویه در منطقه یورو برای سومین ماه پیاپی کاهش یافته که این مساله نشان دهنده کاهش خطر ...
  • ۱