یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۰۲:۳۵Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 18 اسفند 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 2 اسفند 1397 پدال نیوز 3 اسفند 1397 پدال نیوز 4 اسفند 1397 پدال نیوز 5 اسفند 1397 پدال نیوز 6 اسفند 1397 پدال نیوز 7 اسفند 1397 پدال نیوز 8 اسفند 1397 پدال نیوز 9 اسفند 1397 پدال نیوز 10 اسفند 1397 پدال نیوز 11 اسفند 1397 پدال نیوز 12 اسفند 1397 پدال نیوز 13 اسفند 1397 پدال نیوز 14 اسفند 1397 پدال نیوز 15 اسفند 1397 پدال نیوز 16 اسفند 1397 پدال نیوز 17 اسفند 1397 پدال نیوز 18 اسفند 1397 پدال نیوز 19 اسفند 1397 پدال نیوز 20 اسفند 1397 پدال نیوز 21 اسفند 1397 پدال نیوز 22 اسفند 1397 پدال نیوز 23 اسفند 1397 پدال نیوز 24 اسفند 1397 پدال نیوز 25 اسفند 1397 پدال نیوز 26 اسفند 1397 پدال نیوز 27 اسفند 1397 پدال نیوز 28 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز: مدیرعامل اسبق گروه خودروسازی سایپااعلام می کند که اگر قرار باشد فروش خودروسازان به قیمت 5 درصد زیر قیمت بازار انجام شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۵    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر خودرو تهران اعلام می کند که در حال حاضر اتحادیه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: راننده چینی هنگام سوار شدن بر خودروی پارک شده اش در خیابان با صحنه ای عجیب روبرو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: مدیرکل راه آهن جنوب با اشاره به خدمات رسانی روزانه به چهار هزار و 528 نفر مسافر درایام نوروز 98 گفت: در این برهه بلیط قطار هیچگونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ورود تاکسی هوایی به ناوگان حمل و نقل کشور در آینده ای نزدیک صحبت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از آغاز فرآیند ثبت نام دریافت گواهی سلامت خودرو های دوگانه سوز بر اساس مصوبه هیئت دولت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز- مدیرگروه قوای محرکه دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت گفت: اگر دولت بتواند بر حرفهای خود بماند و از سوی دیگر موانع تولید را رفع کند به تدریج به سمت ثبات قیمت ها خواهیم رفت و معتقدم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز- شرایط فروش و پیش فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا همچنان ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز- به گفته رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر پیاده راه کردن محور 17 شهریور پیوست اجتماعی نداشته و باید بازنگری صورت گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: هرگونه افزایش عوارض آزادراه های کشور با مراحل قانونی انجام می شود و تا پایان امسال و ایام تعطیلات نوروزی 98 افزایش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- خودروهای خودران تحقق آرزوی دانشمندانی است که به دنبال جایگزین مناسب برای انسان در تمام امور زندگی هستند تا آسایش و رفاه برای افراد به ارمغان آید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی بوکان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان یک شبکه از سارقان حرفه ای خودروهای سواری را با موفقیت شناسایی و متلاشی کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- معاون امداد و نجات هلال احمر البرز از ریزش بهمن در روستای ولایت رود محور کرج - کندوان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شهروندان پس از دریافت وجه نقد از خودپردازها مراقب تصادف های ساختگی باشند، چرا که برخی تصادف ها، ساختگی بوده و به قصد مطالبه وجه نقد رقم خورده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال طبق روال هر ساله انتظار می رود قیمت خودروها در بازار بعد از تعطیلات نوروزی کاهش یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز- وزارت نفت به تازگی میانگین مصرف روزانه بنزین در ماه جاری را 88 میلیون لیتر اعلام کرده است. این عدد رشد 10 درصدی مصرف بنزین در سال 97 نسبت به سال قبل را نشان می دهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: تلاش فولکس واگن برای رساندن ناوگان خود به استانداردهای جدید آزمایش آلایندگی و مصرف سوخت اروپا برای این شرکت خودروسازی تا 3.6 میلیارد یورو (4.04 میلیارد دلار) در 2018 هزینه در بر داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی که سرمایه های مردم در گمرکات در حال از بین رفتن بوده و این امر موجب نارضایتی مردمی شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز- مرکز پژوهش های مجلس ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف و قاچاق سوخت، 7 راهکار در این زمینه از جمله احیای کارت سوخت با یا بدون سهمیه بندی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت سهم خود را در حمل و نقل عمومی نمی پردازد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل تصادف منجر به مرگ در سعادت آباد خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز- گروه خودروسازی تسلا اعلام کرده که به زودی خط فروش خود را در مکزیک راه اندازی می کند. این موضوع نشان می دهد تسلا به فروش در سطح بین المللی امیدوار است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با انتقاد شدید از افزایش قیمت های خودروهای داخلی از جمله پراید گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته با کاهش نسبی روبه رو شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور کیش ار رفع ممنوعیت خروج موقت خودروهای بالای 2500سی سی از این منطقه آزاد به داخل کشور خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز- مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: عوامل راهداری راهدارخانه گله گاوی این شهرستان 50 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک را نجات دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز- دوباره بوی بهار و شب عید در فضای خیابان ها و کوچه های شهرمان پیچیده و همه ما منتظریم که یک ساله دیگر را پشت سر گذاشته و سال جدید را با قلبی پر از امید به آینده آغاز کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز: تایر دو فاز ایرو، در هنگام حرکت خودرو روی زمین مانند یک تایر معمولی عمل می کند و نیازی به هوا ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز: تا هنگام مستهلک شدن بدهی های گذشته شرکت ها و بازگشت خودروسازان به اوضاع عادی فروش و گردش مالی، همچنان باید حمایت مالی دولت ادامه یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز: به سنت آینده نگرانه ژاپنی ها، آینه های جانبی و دستگیره روی درها نیز از خودرو حذف شده و روی سقف محفظه ای وجود دارد که به شکل خودکار باز و بسته می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز: فهرست نهایی نامزدهای بهترین خودروهای سال 2019 در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 مشخص شد که برندگان نهایی در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 مشخص خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز: کمپانی خودروسازی کیا برای دریافت سفارش خرید کیا تلوراید شاسی بلند، قیمت نسخه های مختلف آن را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز: بازار خودرو، از نمونه حوزه هایی است که فعالیت دلالان در آن موج می زند و بخش قابل توجهی از نوسانات بازار به آن ها باز می گردد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز: سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل با اعلام اینکه قیمت قطعات در حال حاضر نسبت به سال گذشته چندین برابر شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: همه قطعه سازان حاضر در زنجیره تامین مالی خودروسازان به نسبت قراردادهای خود، از سیاست کلان تامین مالی بهره مند می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز: رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: اعلام اسامی خودروسازان و جلوگیری از تولید خودروهای غیراستانداردی که نتوانستند استانداردهای 85 گانه را پاس کنند، اوایل سال آینده انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
پدال نیوز: گمرک غرب تهران از نظر موقعیت مکانی در کیلومتر 10 جاده قدیم کرج در خیابان شهید سامانی پور قرار گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
پدال نیوز- با توجه به بحران های پیش آمده در سال 97 ، که شاید اولین تاثیر خود را بر روی صنعت خودروسازی نشان داد ، تولید و بازار خودرو با مشکلات بسیاری مواجه شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
پدال نیوز- رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در رابطه با تصادفات هفته گذشته پایتخت توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز- مامور راهنمایی و رانندگی رشوه راننده خودروی تویوتا که تست الکلش مثبت بود را قبول نکرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز: برای اینکه فضای درونی خودرو شما را یاد خودروهای قرن بیست و یکم نیز بیاندازد، یک صفحه 10.1 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی روی داشبورد دیده می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز: در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019، منصوری لوکس ترین شاسی بلند جهان را با چاشنی اسپرت رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: گمرک اعلام کرده تا آخر اسفند به دو خودروساز فرصت می دهد تا 3000 کانتینر کالاهای یدکی خود را از چابهار ترخیص کننند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگرچه تکمیل ظرفیت فروش نقدی خودروسازان ظرف چند دقیقه، فریب نیست اما باید سازوکاری در نظر گرفته شود که این محصولات به دست مصرف کننده واقعی برسد نه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز- سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به متن ابلاغیه دولت در مورد موتورسیکلت های فرسوده رسما اعتراض کرد و خواستار اصلاح این نامه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
پدال نیوز: افزایش قیمت خودرو چندی است که بازار خودرو را با التهاب مواجه کرده است به گونه ای که این افزایش قیمت بازار شب عید خودرو را هم تحت الشعاع قرار داد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: باد و کولاک در ارتفاعات و به ویژه در محورهای هراز و فیروزکوه که از شب گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: رییس کل دادگستری استان گلستان گفت که پرونده سانحه رانندگی منجر به فوت محمد تقی نوربخش رییس فقید سازمان تامین اجتماعی همچنان در دادگاه مفتوح و تحت رسیدگی قضایی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز- مرکز پژوهش های مجلس در تحلیلی احیاء دوباره کارت های سوخت و انجام سهمیه بندی و یا فعال سازی کارت های سوخت بدون سهمیه بندی را ضروری دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه جاده فیروزکوه بسته نشده است گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: دادگاهی در هند نسبت به شکایت سازمان محیط زیست این کشور تصمیم گرفته است که فولکس واگن را تحت تأثیر رسوایی دیزل گیت
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی تویوتا موتور که تاکنون در برابر تولید خودروهای برقی در اروپا مقاومت کرده بود
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: با اعلام آمار تولید خودرو در کشور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشخص شد سه خودروساز بزرگ کشور تیراژی 724 هزار و 597 دستگاهی را در بخش محصولات سواری......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز : این روزها بار دیگر زمزمه تولید خودروهای روسی در ایران شنیده می شود و اگرچه منابع داخلی هنوز اصل ماجرا را رسما تایید نکرده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز: پلیس لستر انگلیس یک خودروی ون را که حدود نیم میلیون پوند پول نقد را در صندوق خود پنهان کرده بود کشف کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز: اگر آب رادیاتور کم باشد به موتور و واتر پمپ خودرو فشار وارد می شود و گاهی اوقات باعث سوختن واشر سر سیلندر خواهد شد که تعمیر آن هزینه سنگینی خواهد داشت.