شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای پیک نکا 31 اردیبهشت 1400 - peykneka.ir

پیک نکا 30 اسفند 1395 پیک نکا 29 اسفند 1396 پیک نکا 28 اسفند 1397 پیک نکا 28 اسفند 1398 پیک نکا 30 اسفند 1399 پیک نکا 30 فروردین 1400 پیک نکا 1 خرداد 1400 پیک نکا 1 تیر 1400 پیک نکا 31 مرداد 1400 پیک نکا 25 شهریور 1400 پیک نکا 22 مهر 1400 پیک نکا 17 آبان 1400 پیک نکا 30 آذر 1400 پیک نکا 17 دی 1400 پیک نکا 30 بهمن 1400 پیک نکا 7 اردیبهشت 1400 پیک نکا 8 اردیبهشت 1400 پیک نکا 9 اردیبهشت 1400 پیک نکا 10 اردیبهشت 1400 پیک نکا 11 اردیبهشت 1400 پیک نکا 12 اردیبهشت 1400 پیک نکا 13 اردیبهشت 1400 پیک نکا 14 اردیبهشت 1400 پیک نکا 15 اردیبهشت 1400 پیک نکا 16 اردیبهشت 1400 پیک نکا 17 اردیبهشت 1400 پیک نکا 18 اردیبهشت 1400 پیک نکا 19 اردیبهشت 1400 پیک نکا 20 اردیبهشت 1400 پیک نکا 21 اردیبهشت 1400 پیک نکا 22 اردیبهشت 1400 پیک نکا 23 اردیبهشت 1400 پیک نکا 24 اردیبهشت 1400 پیک نکا 25 اردیبهشت 1400 پیک نکا 26 اردیبهشت 1400 پیک نکا 27 اردیبهشت 1400 پیک نکا 28 اردیبهشت 1400 پیک نکا 29 اردیبهشت 1400 پیک نکا 30 اردیبهشت 1400 پیک نکا 31 اردیبهشت 1400 
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۴    
طبق باور قدیمی ها تراشیدن موی سر نوزادان موجب پرپشت شدن آن ها می شود، اما جالب است بدانید که برخلاف این باور قدیمی، تراشیدن موی نوزاد هیچ تاثیری بر افزایش تراکم آن ندارد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۹    
یک روزنامه منطقه ای عرب زبان نوشت، ضربات مقاومت فلسطین به اسرائیل، اقتدار منطقه ای ایران را نشان داد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۴    
شبکه نمایش از یکم تا هفتم خرداد، 35 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی را روی آنتن خواهد برد. جانگوی آزادشده با بازی کریستف والتس و لئوناردو دی کاپریو ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۹    
رامین فخاری در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: اسرائیل و دولت بایدن دارای تضادهایی هستند و تضادهای اسرائیل و دولت بایدن بیشتر از دوران ترامپ است ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۴    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۴    
در ماه پیش رو دو پرداختی انجام می شود که یارانه معیشتی بنزین و نقدی است، در روز دوشنبه دو هفته آینده یارانه بنزین واریز می شود.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۹    
قاضی زاده هاشمی:مردم در رای دادن به عملکرد گذشته توجه کنند و نه به شعارها...کسی که می داند اختیار وافی ندارد نباید نامزد شود. اینکه می گویند اختیار نداریم و دوباره کاندید می شوند، مصداق خیانت است.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
نجم الدین شریعتی مجری برنامه های مذهبی تلویزیون ضمن اشاره به نقشی که رسانه می تواند مانند معجزه عصای موسی بر زندگی مردم داشته باشد، از لزوم توجه به صید دل ها در تولید این برنامه ها گفت.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
همانطور که پیش بینی می شد رژیم صهیونیستی در نهایت تحت فشار حملات گسترده مقاومت تسلیم شد و به آتش بس روی آورد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تداوم تحریم های غیرقانونی و غیرانسانی ترامپ به عنوان اهرم مذاکره توسط دولت بایدن قابل قبول نیست.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دادگاه کانادا اساسا صلاحیت ندارد که به سانحه هواپیمای اوکراینی یا قصور احتمالی در واقعه ای که خارج از سرزمین و حوزه صلاحیت کشوری کانادا رخ داده است، رسیدگی کند.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۹    
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر حضور پرشور در پای صندوق های رای گفت: میدان انتخابات نیز نوعی فتح خرمشهر محسوب می شود.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۹    
عضو جمعیت زنان نواندیش مسلمان استان مازندران گفت : مشارکت و حضور پای صندوق های رای فرصتی برای مطالبه گری مردم است چرا که می توانند با انتخاب خود ضمن ابراز گلایه از عملکرد دیگران ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۹    
به گفته رئیس مؤسسه تحقیقات برنج کشورنیاز گیلان و مازندران 20 هزار تن بذرهای گواهی شده بوده و در شرایط کنونی 18 درصد کل برنجکاران استان های شمالی از بذر گواهی شده و مابقی از بذر خود مصرفی استفاده می ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت که سرانه فضای آموزشی در استان طی 6 سال اخیر با تزریق اعتبارات ویژه در دولت تدبیر و امید 50 سانتی متر افزایش یافت.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۴    
به گزارش پیک نکا ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به نگرانی های کرونایی در ارتباط با پایان هفته ها در محورهای شمال بحث تشدید ممنوعیت های کرونایی در دستور کار قرار گرفت. ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۴    
قضاوت دومین دوره مسابقات غیرحضوری پومسه آزاد کشوری در دو گروه زنان روز گذشته (پنجشنبه – 30 اردیبهشت ماه) به پایان رسید و مدال آوران این دوره از رقابت ها مشخص و معرفی شدند.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۴    
در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و به منظور رسیدگی به مطالبات مردم، رییس کل دادگستری استان مازندران با 70 نفراز مراجعین دستگاه قضایی دیدار و گفتگو کرد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۹    
یک مقام جنبش مقاومت اسلامی به مقامات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها هشدار داد که دستان این جنبش همچنان بر روی ماشه است.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس جمهور سوریه گفت: اسرائیل زبان صلح و گفتگو را نمی فهمد و وجودش در منطقه مبتنی بر رعب و وحشت و نقض حقوق ساکنان منطقه است.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۹    
به گزارش پیک نکا، مرگ و رویدادهای بعد از آن مورد سؤال بسیاری از مردم حقیقت جو است. بسیاری از مردم می خواهند بدانند پس از جدایی روح از بدن و مرگ دنیایی چه اتفاقی برای آن ها می افتد؟ آیا در عالم برزخ ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۴    
در حالی که علت اصلی بیماری آلزایمر هنوز مشخص نیست محققان شرح می دهند که چگونه نشانگرهای زیستی که مدت ها قبل از بروز علائم خودشان را نشان می دهند می توانند به تشخیص زودهنگام و درمان بهتر بیماران کمک ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در چند سال اخیر و با رویکرد همگرایی در بین فرق، ادیان و مذاهب 15 دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور راه اندازی شده است.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۴    
قرار است تا سال 2023 در قالب پروژه ای به نام فد نو، به بسیاری از نیازهای مدرن از جمله نقل و انتقال در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۹    
یک نماینده مجلس یازدهم گفت: من از نیت درونی محمود احمدی نژاد مطلع نیستم اما بهتر است افرادی که قوانین جمهوری اسلامی را تمکین می کنند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت داشته باشند.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۹    
در گذشته که خبری از قانون و چهارچوب های دقیق برای مجازات مجرمان نبود، هر گروه و قومی با توجه به فرهنگ خود مجازاتی را تنظیم می کرد تا فرد خاطی را به سزای عملش برساند ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۴    
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان که از 16 سال پیش رهبر بزرگ ترین قدرت اروپا و به اعتقاد بسیاری قدرتمندترین زن جهان است می گوید تنها یک آرزو دارد و آن اینکه تاریخ از او به عنوان یک آدم تنبل یاد نکند.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۴    
پس از بازدهی مثبت بازار سهام در ماه های بهمن و اسفند سال گذشته، بازدهی بورس در دو ماه ابتدایی 1400 منفی بود.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حق دفاع فلسطینیان در برابر ستمگری رژیم آپارتاید اسرائیل، گفت: غصب محله دیگر عرب ها در اطراف مسجد الاقصی ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۹    
اقتصادنیوز : متخصصان می گویند شوک آنافیلاکسی می تواند باعث مرگ افراد پس از دریافت واکسن کرونا شود.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۹    
یحیی گل محمدی تمهیدات ویژه ای را برای تعدادی از شاگردانش اندیشیده است.