پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۲:۴۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پیک نکا 21 اردیبهشت 1400 - peykneka.ir

پیک نکا 30 اسفند 1395 پیک نکا 29 اسفند 1396 پیک نکا 28 اسفند 1397 پیک نکا 28 اسفند 1398 پیک نکا 30 اسفند 1399 پیک نکا 30 فروردین 1400 پیک نکا 1 خرداد 1400 پیک نکا 1 تیر 1400 پیک نکا 31 مرداد 1400 پیک نکا 25 شهریور 1400 پیک نکا 22 مهر 1400 پیک نکا 17 آبان 1400 پیک نکا 30 آذر 1400 پیک نکا 17 دی 1400 پیک نکا 30 بهمن 1400 پیک نکا 7 اردیبهشت 1400 پیک نکا 8 اردیبهشت 1400 پیک نکا 9 اردیبهشت 1400 پیک نکا 10 اردیبهشت 1400 پیک نکا 11 اردیبهشت 1400 پیک نکا 12 اردیبهشت 1400 پیک نکا 13 اردیبهشت 1400 پیک نکا 14 اردیبهشت 1400 پیک نکا 15 اردیبهشت 1400 پیک نکا 16 اردیبهشت 1400 پیک نکا 17 اردیبهشت 1400 پیک نکا 18 اردیبهشت 1400 پیک نکا 19 اردیبهشت 1400 پیک نکا 20 اردیبهشت 1400 پیک نکا 21 اردیبهشت 1400 پیک نکا 22 اردیبهشت 1400 پیک نکا 23 اردیبهشت 1400 پیک نکا 24 اردیبهشت 1400 پیک نکا 25 اردیبهشت 1400 پیک نکا 26 اردیبهشت 1400 پیک نکا 27 اردیبهشت 1400 پیک نکا 28 اردیبهشت 1400 پیک نکا 29 اردیبهشت 1400 پیک نکا 30 اردیبهشت 1400 پیک نکا 31 اردیبهشت 1400 
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۸    
با تشدید معاملات رمزارزها نه تنها شاهد خروج نقدینگی ها از بازارسرمایه به سمت این حوزه نوپا هستیم، بلکه در چند هفته اخیر انجام معاملات خودروهای خارجی با ارزهای دیجیتالی نیز توجهات بسیاری را به خود ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
برای تحقق این هدف مهم نیاز به وحدت ، پیروزی با کمپین قوی و دولت کارآمد هستیم.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
کاهش 50 درصدی ساخت وساز و افزایش 650 درصدی قیمت مسکن در کنار رشد سرسام آور قیمت اجاره بها، گوشه ای از کارنامه دولت روحانی در حوزه مسکن است.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
محمدرضا نصیری گفت: طلا از ابتدای هفته جاری، خیز خود را برای فتح قله های قیمتی از دست داده، آغاز کرده است و طی همین چند روز پس از بازگشایی بازار توانسته است رشد 100 هزار تومانی هر گرم طلا را به ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۲    
59 نفر از ثبت نام کنندگان انتخابات شورای اسلامی شهر نکا در سال 1400 به مرحله تأیید صلاحیت هیأت های اجرایی و نظارت رسیدند که در مرحله اول 19 نفر از دامه مسیر جا جاماندند که برخی با اعتراض به عدم تأیید ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۲    
ماموران انتظامی از یک قاچاقچی مواد مخدر 6 کیلو مواد افیونی از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با هشت فرزند شهید شهرستانهای بهشهر و نکا گفت: فرزندان شهدا میراث دار خون پدران شهید خود هستند و به فرزند شهید بودن افتخار می کنند.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
کاندیداتوری آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری محتمل شده و رئیس قوه قضائیه احتمالا در عید سعید فطر در انتخابات ثبت نام می کند.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی قوه قضائیه در چهل و سومین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه های جمعی، آخرین جزئیات دستگاه قضا را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران در این حوزه پاسخ داد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی شورای نگهبان درباره ابلاغیه جدید این شورا گفت:ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بدون مدارک مصوب شورای نگهبان اعتبار ندارد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۲    
ثبت نام داوطلبان دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 161 وکیل و کارشناس دادگستری و 200 پرسنل قوه قضاییه خبر داد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
مازندران - حجت الاسلام شکریان با محکوم کردن حمله انتحاری در کابل، گفت: صحنه گردان اصلی این جنایت هولناک بی شک حضور دولت تروریستی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه است.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
سهراب طور در خصوص چرایی کندی و توقف روند ساخت پروژه های غیرهمسطح سه گانه گارد جنگل، سه راهی جویبار و سمسکنده ساری گفت ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
ویژگی های مناطق آزاد به تعادل در واردات و صادرات شکل گرفته در آن است و شکل گرفتن زیر ساخت های آن کمک بسزایی در رشد گردشگری در آن مازندران دارد چراکه این مناطق می توانند به برند تبدیل شده و مقاصد ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
وزیر بهداشت با اشاره به کم لطفی هایی که بعضا متوجه کادر بهداشت و درمان کشور می شود، گفت: مدافعان سلامت ما قبل از آغاز واکسیناسیون هم بی سپر تن به آتش کرونا زدند.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در مراسم فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس در مازندران حضور می یابد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس پلیس پیشگیری مازندران از اجرای مرحله پنجم طرح محله محور و دستگیری 61 سارق در استان خبر داد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
فرماندهی انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف 41 شیء عتیقه مربوط به دوره ساسانیان خبر داد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس پلیس راه مازندران از تشدید محدودیت های تردد از ظهر سه شنبه در این استان خبر داد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
محدودیت های تردد خودرویی در مازندران شامل ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان و تردد بین شهری در وضعیت قرمز و نارنجی از بعد از ظهر امروز سه شنبه در آستانه تعطیلات عید فطر تشدید شده است.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی وزارت امورخارجه چین با انتقاد از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران، کوبا، ونزوئلا و سوریه خواستار لغو تمامی این تحریم ها شد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بدون مدارک لازم مصوب شورای نگهبان اعتبار ندارد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
به گزارش پیک نکا، این شورا روز سه شنبه در پیامی برای فاجعه قتل عام دانش آموزان بی گناه دبیرستان حضرت سیدالشهداء افغانستان اعلام کرد ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با بیان اینکه سراجی سرپرست کمیته فوتسال او را تهدید به سکوت کرده است، گفت: اگر عزیزی خادم سراجی را تغییر ندهد پشت پرده انتخابات فدراسیون فوتبال را افشا می کنم.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت حوادث تروریستی کابل افغانستان گفت: این حادثه یا بهتر بگوییم فاجعه تروریستی را به برادران و خواهران افغان و نیز مردم تهران و ایران تسلیت می گوییم و امیدواریم ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۲    
با افزایش واکسیناسیون در کشور، سوالی که مطرح می شود این است که آیا می توان مرگ ومیرهای پس از واکسیناسیون به ویژه در افراد سالمند را مستقیما به واکسن ربط داد؟
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد قطار مسافربری با یک پراید و مصدومیت دو جوان خبر داد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
رئیس پلیس راه کشور از ممنوعیت سفر با خودروی شخصی، از ساعت 14 امروز سه شنبه تا پایان تعطیلات عید فطر خبر داد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
یکی از تحلیلگران فلسطینی با اشاره به اینکه مقاومت به عهد خود در قبال ساکنان قدس با هدف قرار دادن تل آویو وفا کرده است، اعلام کرد: قدس قواعد درگیری را میان مقاومت و اشغالگران تغییر خواهد داد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
عروس کلاهبردار به روشی خاص پسران جوان را فریب می زد و بعد از نزدیک شدن و ازدواج با آنها نقشه ی خود را عملی می کرد ، این زن جوان در کمتر از 2 سال با 8 مرد جوان ازدواج کرد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۲    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: بنابر تجربیاتی که در این 42 سال کسب کرده ایم می توان گفت نامزدهای نهایی ریاست جمهوری حدود 7 تا 10 نفر هستند.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
وهاب عزیزی در ساعت ابتدایی از اولین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور ...
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۲    
پیشکسوت استقلال از عملکرد این تیم مقابل ذوب آهن انتقاد کرد.
پیک نکا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۲    
دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان نکا با تجمع مقابل آموزش و پرورش این شهرستان ضمن اعلام انزجار نسبت به اقدام تروریستی وحشیانه اخیر علیه دانش آموزان بی گناه افغان ...