پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نیوز 1 مرداد 1398 - qomnews.ir

قم نیوز 29 اسفند 1394 قم نیوز 30 اسفند 1395 قم نیوز 12 شهریور 1396 قم نیوز 1 اردیبهشت 1398 قم نیوز 31 خرداد 1398 قم نیوز 31 تیر 1398 قم نیوز 31 شهریور 1398 قم نیوز 1 مهر 1398 قم نیوز 2 آبان 1398 قم نیوز 1 آذر 1398 قم نیوز 30 دی 1398 قم نیوز 30 بهمن 1398 قم نیوز 29 اسفند 1398 قم نیوز 1 مرداد 1398 قم نیوز 2 مرداد 1398 قم نیوز 3 مرداد 1398 قم نیوز 4 مرداد 1398 قم نیوز 5 مرداد 1398 قم نیوز 6 مرداد 1398 قم نیوز 7 مرداد 1398 قم نیوز 8 مرداد 1398 قم نیوز 9 مرداد 1398 قم نیوز 10 مرداد 1398 قم نیوز 11 مرداد 1398 قم نیوز 12 مرداد 1398 قم نیوز 13 مرداد 1398 قم نیوز 14 مرداد 1398 قم نیوز 15 مرداد 1398 قم نیوز 16 مرداد 1398 قم نیوز 17 مرداد 1398 قم نیوز 18 مرداد 1398 قم نیوز 19 مرداد 1398 قم نیوز 20 مرداد 1398 قم نیوز 21 مرداد 1398 قم نیوز 22 مرداد 1398 قم نیوز 23 مرداد 1398 قم نیوز 24 مرداد 1398 قم نیوز 25 مرداد 1398 قم نیوز 26 مرداد 1398 قم نیوز 27 مرداد 1398 قم نیوز 28 مرداد 1398 قم نیوز 29 مرداد 1398 قم نیوز 30 مرداد 1398 قم نیوز 31 مرداد 1398 
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۹    
قم نیوز: برنامه یار مهربان با معرفی کتاب رویای نیمه شب روایتگر دلدادگی جوانی پاک سیرت از اهل سنت به دختری شیعه می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۸    
قم نیوز: مدیرکل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران از شناسایی 373 نفر نخبه و استعداد برتر در حوزه های علمیه خواهران خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۸    
قم نیوز: در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم افزایش 15 درصدی شهریه دوره پیش دبستانی مورد موافقت قرار گرفته و از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری و تجسمی استان در ابتدای شهریور خبر داده شد.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۳    
قم نیوز: معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران از فعالیت حدود دوهزار بانوی طلبه در مدارس امین کشور خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۳    
قم نیوز: رادیو معارف در برنامه از دین می پرسم به بیان نکته های کاربردی از منظر قرآن و حدیث می پردازد.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۳    
قم نیوز: استاندار قم گفت: با تصویب افزایش شهریه 15 درصدی دوره پیش دبستانی موافق هستیم.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۵    
قم نیوز: عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اصالت های حوزوی از جمله تقریر نویسی و حفظ کردن و.... بیان کرد: اصالت های درسی حوزه حفظ شود.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۰    
قم نیوز: مدیرپروژه پارک هزارهکتاری قم گفت: امیدواریم تا پایان سال 98 پیمان فاز دوم باغ پرندگان به اتمام رسیده و از سال 99 در اختیار شهروندان و زائرین شهر کریمه اهل بیت(س) قرار گیرد.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۰    
قم نیوز: شهردار قم گفت: سرانه فضای سبز قم سال 94 نزدیک به 14 مترمربع بوده که امروز به بیش از 19 مترمربع رسیده است و برنامه داریم تا سال 1400 این سرانه را به 26 مترمربع به ازای هر شهروند قمی برسانیم.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۲۳:۵۵    
قم نیوز: رئیس دانشگاه ادیان بیان داشت: مقاومت در برابر دشمن باعث پیشرفت ایران در همه زمینه ها شده است کما این که ایران در زمینه ارائه مقالات علمی رتبه هجدهم در جهان است.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۲۱:۵۵    
قم نیوز: سفیران کریمه اهل بیت(س) در قالب 69 کاروان برای زیارتی کریمانه در ایام دهه کرامت با حضور اقشار مختلف مردم هزار و 300 صحن معنوی را در نقاط مختلف ایران اسلامی آفریدند.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۰    
قم نیوز: دبیرکل مجمع تقریب با اشاره به اشکال موسیقی بیان کرد: موسیقی حرام، فراخوانی از سوی شیطان است.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۱    
قم نیوز: استاندار قم بر ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی در راستای استانداردسازی کالاهای تولیدی در استان قم تاکید کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۱    
قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه، با اشاره به ظرفیت تاریخ سازی و تمدن آفرینی هجرت علما، با بیان این که ارزش هجرت ها به عوامل درونی و پاکسازی عوالم درون بستگی دارد، بیان نمود: اگر هجرت در عین خلوص نیت ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۱    
قم نیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: انتظار ما از پنج کشور دیگر طرف برجام این بود که پای کار بایستند و فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم های آمریکا را جبران کنند ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۶    
قم نیوز: رئیس مجمع جهادگران استان قم تصریح کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از رسالت مهم گروه های جهادی در شرایط کنونی است.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۱    
قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم با بیان این که بدحجابی و رواج فساد در قم به صورت سازمان یافته و تشکیلاتی صورت می گیرد از همه مردم و مسؤولان شهر خواست تا آنان هم برای مقابله با برخی بدحجابی ها ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۶    
قم نیوز: رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همکاری هر چه بیشتر جامعه المصطفی و سازمان فرهنگ را موجب تحقق روزافزون اهداف عالی جمهوری اسلامی ایران دانست.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۱    
قم نیوز: گام دوم انقلاب اسلامی، منشوری برجسته برای پیمایش مسیر انقلاب اسلامی است که باید به سرلوحه همه فعالیت های مجموعه های مختلف نظام اسلامی تبدیل گردد.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۱    
قم نیوز: دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: درسنامه غنا و موسیقی محصول 75 جلسه از درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب بوده که به صورت درسنامه تنظیم شده است.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۷    
قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از رکوردشکنی مصرف آب در قم خبر داد و گفت: بیست و ششم تیرماه مصرف آب در قم به بیش از 5600 لیتر در ثانیه رسید که این میزان یک رکورد در تاریخ آبرسانی به قم به ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۷    
قم نیوز: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: درسنامه فقه و موسیقی یک اثر ماندگار است و در این کتاب به صورت مفصل در خصوص موسیقی و غنا با جامعیت بحث شده است.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۷    
قم نیوز: عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه سال ها محافل علمی منتظر نشر نظرات مقام معظم رهبری بودند گفت: تدوین درسنامه فقه و غنا کار باارزشی بود و این اثر در اختیار مراکز علمی قرار می گیرد
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۳    
قم نیوز: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم مشکل راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع) را مورد تأکید قرار داد و گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۸    
قم نیوز: مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: توسعه کشت های گلخانه ای برای تأمین امنیت غذایی مردم ضروری است و جایگزین مناسبی برای کشت های سنتی و در فضای باز به حساب می آید که این روند در استان با ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۳    
قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با اشاره به لزوم ساماندهی خطوط اتوبوسرانی در شهر قم، گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۸    
قم نیوز: فعالیت های تاکسی های اینترنتی شاید در نگاه نخست مورد رضایت مردم باشد ولی به نوعی سبب تهدید شغلی شش هزار راننده تاکسی شده است.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۳    
قم نیوز: دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مهم ترین راهبرد برای قوام جامعه اسلامی نصرت ولایت است که مرز میان ایمان راستین و نفاق را مشخص می سازد.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۹    
قم نیوز: جشن بزرگ همبستگی با هدف جمع آوری جهیزیه از سوی بنیاد خیریه بانوی آسمان و با مشارکت خیرین امشب در قم برگزار می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۹    
قم نیوز: وجود دوربین های ترافیکی، کنترلی و نظارتی در قسمت های مختلف شهر در کنار ایجاد امنیت پایدار و رصد تخلفات ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۹    
قم نیوز: نائب رئیس انجمن های ورزشی استان قم گفت: در کنار سختگیری هایی که برای هیات های ورزشی بانوان در این شهر اعمال می شود، حتی یک زمین چمن نیز به ورزشکاران بانو اختصاص نیافته است.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۴    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه حقوق بشر را بشر آفرین باید تنظیم کند گفت: قرآن می فرماید ما برای همه بشر حقوق آوردیم، سخن از همه جهان است ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۴    
قم نیوز: در دوران ابتدایی، چادرم را می بوسیدم و آن را روی میز می گذاشتم، بدون آن که بحث ما حجاب و عفاف باشد. دانش آموزی علت را جویا شد؛ گفتم چادرم است و آن را دوست دارم. این نشان حضرت زهرا(س) است.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۹    
قم نیوز: امروزه حوزه بیشتر درون گرا است و صرفا به مباحث داخلی حوزه پرداخته می شود که طلاب باید چه کتاب هایی بخوانند؛ اما باید نگاه برون گرا نیز وجود داشته باشد ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۹    
قم نیوز: در حالی که شرکت بیمه دی که طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق برای پرداخت خسارت مشترکین است از عدم انجام تعهدات شرکت توزیع نیروی برق سخن می گویند ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۴    
قم نیوز: حجت الاسلام و المسلمین جدیری گفت: در هر دوره از اردوهای خانوادگی مرکز خدمات در فصل تابستان حدود 50 خانواده حضور خواهند داشت و در 11 دوره اردو بیش از 2 هزار 500 نفر شرکت می کنند.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۹    
قم نیوز: رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام قم با اشاره به کسب عنوان هیات برتر از نظر تعداد ورزشکار سازمان یافته استان، گفت: هم اکنون 4800 ورزشکار سازمان یافته ذیل این هیات مشغول فعالیت حرفه ای هستند.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۴    
قم نیوز: مسئول واحد نمایش حوزه هنری قم، فعال سازی گروه های بچه های مسجد در مساجد استان را یکی از اولویت های این حوزه دانست و گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۴    
قم نیوز: عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب، احساس مسئولیت و دغدغه مندی در فضای مجازی را از الزامات رعایت تقوا در این عرصه برشمرد.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۹    
قم نیوز: گنبد نمکی میراثی شش میلیون ساله در نزدیکی قم است که حالا جذب رو به افزایش گردشگران به آن نیازمند توجه به کدهای اخلاقی گردشگری است.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۴    
قم نیوز: تصاویر صفحه نخست روزنامه های قم، امروز سه شنبه 1 مرداد ماه 1398 را مشاهده کنید.
قم نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۴    
قم نیوز: هواشناسی قم، آسمانی غبارآلود برای امروز سه شنبه 1 مرداد ماه 1398 در استان پیش بینی کرده است.