جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۱May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 30 آبان 1397 راهبرد معاصر 1 آذر 1397 راهبرد معاصر 30 دی 1397 راهبرد معاصر 30 بهمن 1397 راهبرد معاصر 1 اسفند 1397 راهبرد معاصر 2 اسفند 1397 راهبرد معاصر 3 اسفند 1397 راهبرد معاصر 4 اسفند 1397 راهبرد معاصر 5 اسفند 1397 راهبرد معاصر 6 اسفند 1397 راهبرد معاصر 7 اسفند 1397 راهبرد معاصر 8 اسفند 1397 راهبرد معاصر 9 اسفند 1397 راهبرد معاصر 10 اسفند 1397 راهبرد معاصر 11 اسفند 1397 راهبرد معاصر 12 اسفند 1397 راهبرد معاصر 13 اسفند 1397 راهبرد معاصر 14 اسفند 1397 راهبرد معاصر 15 اسفند 1397 راهبرد معاصر 16 اسفند 1397 راهبرد معاصر 17 اسفند 1397 راهبرد معاصر 18 اسفند 1397 راهبرد معاصر 19 اسفند 1397 راهبرد معاصر 20 اسفند 1397 راهبرد معاصر 21 اسفند 1397 راهبرد معاصر 22 اسفند 1397 راهبرد معاصر 23 اسفند 1397 راهبرد معاصر 24 اسفند 1397 راهبرد معاصر 25 اسفند 1397 راهبرد معاصر 26 اسفند 1397 راهبرد معاصر 27 اسفند 1397 راهبرد معاصر 28 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۶    
دبیرخانه جشن هفته هنر انقلاب اسلامی نظرسنجی خود را از بیش از 60 شخصیت سیاسی، فرهنگی، رسانه ای، هنری و ادبی کشور برای انتخاب چهره سال هنر انقلاب آغاز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۵    
کاربران پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره ی رو به افول بودن آمریکا را به عنوان مهمترین جمله حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1397 انتخاب کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۲    
یکی از مقامات توکیو گفت: دولت این کشور تلاش می کند از طریق مذاکره با آمریکا واردات نفت از ایران را ادامه دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
با اعلام رسمی رئیس فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از افزایش 10 درصدی تعرفه های خدمات تشخیصی درمانی در بخش دولتی و افزایش 13 درصدی در بخش خصوصی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
سردار شکارچی بر عدم حضور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عملیات مشترک با ترکیه تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۷    
اگر رد حملات متعصبانه علیه مسلمانان در سراسر جهان را بگیریم، به گروه ها و احزاب راست گرای اروپایی می رسیم که مانیفست نژاپرستانه آنها توسط سردمداران و مقامات دولتی این کشورها تبلیغ و ترویج شده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۱    
وبگاه صهیونیستی در مطلبی با اشاره به شرکت بخشی از یگان پهپادی ایران در رزمایش اخیر نوشت، پهپادها بخش مهم زرادخانه ایران و مناسب برای دکترین هوایی این کشورند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه فعلا تحریم های متوسطی را علیه ونزوئلا اجرایی کرده اند، تهدید کرد که همه گزینه ها علیه این کشور روی میز است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۵    
کار و رفاه اجتماعی پس از مصوبه دویست و هشتاد و دومین نشست شورایعالی کار، بخشنامه حداقل مزد سال 1398 رابه واحد های مشمول قانون کار ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۲    
در پی شلیک موفق دو موشک بالستیک ارتش یمن به مواضع ائتلاف سعودی در جیزان بیش از 70 نفر از مزدوران ائتلاف کشته و زخمی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی در خصوص گزینه های پیش روی سرمایه گذاری در سال آینده گفت: اگر از کارشناسان اقتصادی درباره پیش بینی بازارهای مالی در سال 98 بپرسید اکثریت آن ها سال 98 را سال سختی برای ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
سفیر روسیه در ایران در خصوص سازوکار اروپایی ها برای حمایت از تجارت با ایران (اینستکس) می گوید امیدوارم که موفق باشند، امیدوارم، ولی شخصا خیلی خوشبین نیستم. انشاءالله که من اشتباه می کنم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح افزایش حقوق کارگران دوبار در سال و متناسب با تورم خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
آن طور که راشا تودی گزارش می دهد میزان کمک های مالی آمریکا به اسرائیل رقمی سرسام آور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
حسینی از تقدیم سوال خود از وزیر صنعت به هیئت رئیسه مجلس در اعتراض به رفتار نامطلوب، غیرقانونی و قلدرمآبانه خودروسازان با مشتریان و قطعه سازان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
پوکی استخوان تقریباً بدون علامت است و بیشتر افراد نمی دانند پوکی استخوان دارند، تا زمانی که متداول ترین اثرات این بیماری را تجربه کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت یمن در آستانه آغاز پنجمین سال جنگ ائتلاف سعودی علیه این کشور، آماری از کشته و خسارت های ناشی از جنگ علیه کشورش اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
سازمان همکاری شانگهای (SCO) به همکاری چند جانبه با ایران که اکنون دارای مقام کشور ناظر در این سازمان می باشد، علاقمند است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
یک روزنامه لبنانی به بررسی چرایی سفر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عراق پرداخت و گزارش داد که بغداد در تلاش است با دمشق روابط حسنه ای داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۷    
تعدادی از شرکت ها علیه شرکت فرانسوی تریوس فرانس به اتهام فروش موادی که گروه تروریستی داعش برای ساخت مهمات از آن استفاده کرده، شکایت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
دندان ها به عنوان مرواریدهای دهان شناخته می شوند و زیبایی و سلامت آنها می تواند تاثیر قابل توجهی در زیبایی ظاهری انسان داشته باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که مهلت متقاضیان واجد شرایط قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان روزکاری سه شنبه بیستم فروردین 98 تمدید شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
با افزایش تنش های بین چین و آمریکا، ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایانش تقویت شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
منصور حقیقت پور گفت: ضعف نظارتی مجلس باعث شده 18 میلیارد دلار از سرمایه کشور در سال 97 به هدر برود. فقدان مراقبت در بحث ذخایر ارزی عامل شکل گیری این ماجرا بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۱    
رئیس جمهور ترکیه طی یادداشتی در واشنگتن پست نوشت:هیچ تفاوتی بین قاتلی که مردم بی گناه را در نیوزیلند به قتل رساند و کسانی که حملات تروریستی در ترکیه، فرانسه، اندونزی و جاهای دیگر انجام دادند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۶    
محور کرج چالوس محدوده پیچ سرهنگ به علت ریزش بهمن مسدود شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی نظرش درباره کاهش قیمت ارز در بازار طی ماه های آینده را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
مجموعه عروسکی کلاه قرمزی یک مجموعه طنز با اجرای ایرج طهماسب در نقش آقای مجری و حضور تعداد قابل توجه ای شخصیت عروسکی ساخته می شود
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۲    
به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت راههای کشور در روز پایانی سال 97 به این شرح است: آزادراه تبریز زنجان که به علت برف و کولاک بسته شده بود بازگشایی شد. ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو های مسلح از پایان اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
ساعت رسمی کشور ساعت 24 فردا (یکم فروردین) یک ساعت به جلو کشیده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
وزیر خارجه آمریکا به عراق 90 روز دیگر از تحریم های واشنگتن معافیت داد تا این کشور فرصت پیدا کند روی مکانیزمی برای پرداخت پول برق و گاز ایران بدون نقض تحریم ها کار کند.