دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 19 اسفند 1397 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 30 آبان 1397 راهبرد معاصر 1 آذر 1397 راهبرد معاصر 30 دی 1397 راهبرد معاصر 30 بهمن 1397 راهبرد معاصر 1 اسفند 1397 راهبرد معاصر 2 اسفند 1397 راهبرد معاصر 3 اسفند 1397 راهبرد معاصر 4 اسفند 1397 راهبرد معاصر 5 اسفند 1397 راهبرد معاصر 6 اسفند 1397 راهبرد معاصر 7 اسفند 1397 راهبرد معاصر 8 اسفند 1397 راهبرد معاصر 9 اسفند 1397 راهبرد معاصر 10 اسفند 1397 راهبرد معاصر 11 اسفند 1397 راهبرد معاصر 12 اسفند 1397 راهبرد معاصر 13 اسفند 1397 راهبرد معاصر 14 اسفند 1397 راهبرد معاصر 15 اسفند 1397 راهبرد معاصر 16 اسفند 1397 راهبرد معاصر 17 اسفند 1397 راهبرد معاصر 18 اسفند 1397 راهبرد معاصر 19 اسفند 1397 راهبرد معاصر 20 اسفند 1397 راهبرد معاصر 21 اسفند 1397 راهبرد معاصر 22 اسفند 1397 راهبرد معاصر 23 اسفند 1397 راهبرد معاصر 24 اسفند 1397 راهبرد معاصر 25 اسفند 1397 راهبرد معاصر 26 اسفند 1397 راهبرد معاصر 27 اسفند 1397 راهبرد معاصر 28 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 520 هزار تومان افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۰    
فروش فوری دو مدل خودرو امروز با مدل 98 آغاز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۵    
گزش یک اصطلاح عمومی است و به نیش زدن حشرات و جانوران به پوست بدن مربوط می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
فردی سخنان ابلهانه ترامپ در مقصر دانستن سپاه در خشکسالی های اخیر را سند گفته های خود کرده و انتقاداتی را در فضای مجازی مطرح کرده که روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به این ابهامات و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۶    
260 نماینده مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از انتصاب آیت الله رئیسی برای ریاست قوه قضاییه تشکر کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
در روزهای اخیر رسانه های اصلاح طلب با سراسیمگی خاصی با القای مطالب دروغ درباره دادگاه 14 متهم شرکت بازرگانی پتروشیمی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۱    
سفر رسمی جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و هیأت عالیرتبه همراه ایشان به کشور دوست و برادر، جمهوری عراق، بدون شک نقطه عطفی در روابط دو کشور محسوب می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۲    
مدیر عامل شرکت شهروند اعلام کرد: مرحله جدید عرضه گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت تنظیم بازار از امروز یکشنبه در فروشگاه های شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار تهران آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به نامه باشگاه پرسپولیس مبنی بر داوری بازی این تیم با پاختاکور ازبکستان واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۵    
حضور فرزین سرکارات جراح فک و صورت و همسر بازیگر زن معروف در برنامه رامبد جوان و صحبت هایی که در جریان گفتگو مطرح شد حاشیه هایی را به همراه داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۶    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اهدای نشان ذوالفقار از دست فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای را به سردار قاسم سلیمانی تبریک گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۰    
بطحایی از تدوین آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال بخشی از حق الزحمه نیرو های خریدخدمات آموزشی و حق التدریس هاپرداخت شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۲    
هافبک هجومی آمیان با پیام های تهدیدآمیزی مواجه شده بود. برخی می خواستند او را از حضور در ایران منع کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
نام کانه تاناکا، به عنوان سالخورده ترین انسان و زن جهان در کتاب رکوردهای گینس، ثبت شد.خانم تاناکا 116 سال دارد. وی در سال 1903 متولد شد و هم اکنون در شهر فوکوکا در جنوب ژاپن زندگی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
براساس ادعای موسسه بین المللی تحقیقات صلح استکهلم؛ امارات، عربستان و رژیم صهیونیستی برای یک درگیری بالقوه با ایران آماده می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس یکی از مصوبات امروز این کمیسیون مقرر شد که میزان مرخصی زایمان با پرداخت حقوق 9 ماه شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۱    
مدیران باشگاه ذوب آهن قصد دارند برای دریافت آخرین قسط از رضایت نامه مرتضی تبریزی حکم جلب مدیرعامل باشگاه استقلال را بگیرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۶    
سرمربی تیم ذوب آهن از ایرانیان مقیم دبی خواست تا با حضور در ورزشگاه آل مکتوم، از این تیم حمایت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۷    
سایپا به افزایش قیمت پراید واکنش نشان داده و مدعی شده که قیمت محصولات خود را طبق فرمول حاشیه سود بازار تعیین می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۱    
آخرین وضعیت پرداختی های حقوقی دولت از این حکایت دارد که در حال حاضر چهار میلیون و 747 هزار کارمند و بازنشسته با متوسط مبلغ دو میلیون و 867 هزار تومان در حکم دریافتی دارند که در این بین حدود 1900 نفر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۰    
نماینده دادستان در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و 10 متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور گفت که یکی از متهمان این پرونده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۵    
یک منبع آگاه اعلام کرد شرکت خودروسازی کیاموتورز کره جنوبی قصد دارد اولین کارخانه خود در چین را با هدف افزایش رقابت پذیری تعطیل کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۶    
استقلالی ها نسبت به شرایط بازیکن پرسپولیس بعد از دیدار با نساجی و حاشیه های پیش آمده واکنش نشان دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۵    
برهم صالح در دیدار با اعضای یک هیئت رسانه ای جمهوری اسلامی ایران به سؤالات آنها درباره مسائل مختلف از جمله سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری کشورمان به عراق و آخرین وضعیت مناسبات دو کشور همسایه و تحولات ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
سومین جلسه رسیدگی به پرونده موسوم به حسین هدایتی یکشنبه 19 اسفند در دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۵    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس در گفت و گو با خبرنگاران گفت : دریافتی نمایندگان مجلس فقط ماهی 8 میلیون تومان است که نمیتوان با آن زندگی معمولی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۰    
تیم های فوتبال العین و استقلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه به مصاف هم می روند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۵    
وزیر خارجه ایران که در بغداد حضور دارد با اشاره به سفر حسن روحانی به عراق عنوان کرد که در این سفر چندین توافقنامه در راستای همکاری های بیشتر منطقه ای، سیاسی و اقتصادی منعقد خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۷    
پسر 25 ساله با تشکیل باند تبهکاری با ربودن مسافران و رانندگان خودرو های عبوری از آن ها اخاذی میلیونی می کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۵    
وزیر رفاه گفت: در حال حاضر هیچ تغییری در توزیع یارانه ها صورت نمی گیرد و سال آینده در این خصوص تصمیم گیری می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۵    
پس از انتصاب رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه بسیاری از چهره ای شاخص منتسب به هردو جریان سیاسی در پیام هایی جداگانه این انتصاب را به وی تبریک گفتند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۷    
گزارش تازه مؤسسه سیپری نشان می دهد عربستان سعودی در پنج سال گذشته بیشترین میزان واردات سلاح در جهان را داشته و به همراه چند کشور دیگر غرب آسیا را به مقصد یک سوم از صادرات سلاح جهان بدل کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
درباره هدف قرار گرفتن جنگنده های هندی توسط پاکستان، خبرهای زیادی منتشر شده اما بیش تر رسانه ها جرأت نکردند این موضوع را فاش کنند که یکی از خلبانان جنگنده هندی که توسط پاکستان اسیر شده، اسرائیلی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۰    
نیما زم در پی پخش مستند افشاگرانه ایستگاه پایانی دروغ با حضور در تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال گفت: اقرار می کنم که فریب خوردیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز در نشست شورای مدیران معاونت فرهنگی اجتماعی این سازمان تأکید کرد: طرح آرامش بهاری باید پرقوت تر از سال های پیش اجرا شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس انتقاداتی را پیرامون عملکرد اصلاح طلبان در پارلمان بیان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه امام فرمودند آنچه طاغوت از اموال جمع آوری کرده باید به صاحبان آن برگردد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه پرونده های فساد در میادین نفتی و گازی در جلسات اخیر فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش 400 هزار تومانی حقوق به همراه افزایش تا 10 درصد باعث می شود تا پایین ترین حقوق ها در سال آینده، 43 درصد و بالاترین حقوق 11 درصد رشد داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
سردار سلیمانی درباره عذرخواهی فرهاد مجیدی از پلیس راهور توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۲    
وزیر بهداشت گفت: بنده هر روز بعد از نماز صبح، لیست کمبود های دارویی 24 ساعت گذشته را بررسی می کنم، اما امروز لیست کمبود های دارویی در کشور از روز مشابه سال قبل به مراتب کمتر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۲    
به دلیل جهش قیمت مسکن شهر تهران طی یک سال اخیر و رسیدن متوسط قیمت به متری 9 میلیون و 970 هزار تومان، قدرت پوشش دهی تسهیلات مسکن که تا همین یک سال و نیم قبل حدود 50 درصد قیمت یک آپارتمان 75 متری در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی مجلس، زمان دقیق برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید دستگاه قضا را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۰    
در پی کاهش تنش میان دهلی نو و اسلام آباد دو کشور سفیران خود را بازگرداندند تا روابط دیپلماتیک در بالاترین سطح از سر گرفته شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۰    
قیمت تعداد بسیار زیادی از محصولات سایپا و ایران خودرو، همچنان سیر نزولی را در بازار پیش گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۵    
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد هیئت رئیسه گزارش ایرادات رفع شده را به شورای نگهبان ارسال کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۷    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه راه تنفس آموزش و پرورش تغییرات است، گفت: اگر آموزش و پرورش بخواهد تأثیرگذار در آینده کشور باشد و به چشم بیاید باید در خود تغییر ایجاد کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۱    
فروش کتاب خون دلی که لعل شد حاوی خاطرات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از زندان ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۲    
کمتر از دو روز دیگر به سفر بسیار مهم رئیس جمهور ایران به عراق باقی مانده و بسیاری از جمله نخست وزیر عراق انتظار دارند که طی این سفر توافقات استراتژیکی بدست آید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۶    
حامد همایون خیلی زود مطرح شد، خیلی زود به اوج رسید و اکنون خیلی زود در ورطه ی رفتن به انزوا افتاده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۷    
سعید آقاخانی، بهرنگ توفیقی و تیم دونفره علیرضا نجف زاده و محمدحسین لطیفی کارگردانانی هستند که با سریال های تازه خود سودای خاطره سازی در نوروز 98 را در سر دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
200 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه تقدیر کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه افزایش نرخ روادید عراق از 40 به 50 دلار احضار کاردار سفارت عراق در تهران را در پی داشت، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهور فردا در سفری تاریخی و مهم به عراق سفر خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
اختلافات در دربار پادشاهی عربستان این بار نه در میان شاهزادگان که در میان صاحبان اصلی قدرت یعنی ملک سلمان و فرزندش محمد بن سلمان تشدید شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
وزیر کار درباره سیاست های یارانه ای کشوربرای گروه های هدف گفت:مقرر شده است،قوانین مربوط به ماشینی کردن فعالیت های توزیع یارانه ها سریع تر اجرا شود که صدور فاکتور های الکترونیکی راه خوبی برای کنترل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه نامزد از تاریخ اعلام رسمی اسامی آنان از طریق صداوسیما و جایگاه نماز جمعه را ممنوع کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۰    
استاد دانشگاه برکلی می گوید:در زمان گورباچوف نوعی ارتباط بین اساتید امریکایی و شوروی ایجاد شد؛ همین ارتباط آکادمیک باعث ایجاد تغییر در شوروی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۱    
نمایندگان مجلس استفاده از لباس یا رنگ خاص برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس در شعب اخذ رأی را ممنوع کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا از ایتالیا خواست از طرح راه ابریشم جدید چین که به کمربند و جاده موسوم شده است، حمایت نکند و به این طرح مشروعیت ندهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۵    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس با وجود شرایط معیشتی سخت مردم انتقاد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۲    
وبگاه خبری الخلیج الجدید، مخالفت رژیم صهیونیستی با دستیابی ریاض به رآکتور هسته ای از طرف آمریکا را در راستای تلاش بی وقفه تل آویو برای مقابله با قدرت گرفتن متحد سعودی آن توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۰    
قیمت دلار امروز تغییری نکرد و 13,151 (سیزده هزار و یکصد و پنجاه و یک) تومان باقی ماند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۱    
قیمت طلا 18 عیار امروز کاهش پیدا کرد و به 419,020 (چهارصد و نوزده هزار و بیست ) تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۵    
اخباری مبنی بر عزم روس ها برای خودرو سازی در ایران شنیده می شود، آیا در صورت تحقق این امر، رضایت مصرف کنندگان داخلی به تولیدات روسی جلب خواهد شد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۶    
تقاضای جهانی برای یک قطعه کاغذی با تصویر بنجامین فرانکلین بر روی آن کماکان رو به افزایش است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۰    
ایپک آنقدر اعتماد به نفس پیدا کرده که به صراحت از پایان دادن به عمر سیاسی مقام های آمریکایی منتقد تل آویو صحبت می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهادات خود برای افزایش حقوق کارگران در سال 98 را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
یک عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نسبت به تشکیل نشدن جلسات این ستاد انتقاد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه اصلاح طلبان مسئول ناکارآمدی های دولت و شورای شهر هستند، گفت: هر زمان که اصلاح طلبان به شورای شهر و شهرداری آمدند، حتی یک خیابان هم آسفالت نکردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۷    
سومین جلسه دادگاه حسین هدایتی (عابر بانک پرسپولیس) به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۷    
نمایندگان مجلس بانک های دولتی و خصوصی را مشمول مجازات های انتظامی قوانین مقررات پولی و بانکی کشور کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرموده بودند که بودجه 98 متناسب با شرایط فعلی تنظیم شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۰    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با طرح پیشنهاد توزیع بن کارت الکترونیکی برای کارگران، گفت: دستمزد سال 1398 کارگران باید به عدد سه میلیون و 760 هزار تومانی هزینه ماهانه سبد معیشت کارگران که ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۷    
نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا روز شنبه از حملات سایبری به این کشور برای جلوگیری از ترمیم زیرساخت های تولید و توزیع برق خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۱    
نتایج نظرسنجی های اولیه در ایالت آیووا از بخت بالای جو بایدن و برنی سندرز برای پیروزی در انتخابات 2020 آمریکا حکایت دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع یک مرحله بسته حمایتی به ارزش 200هزار تومان به مددجویان بهزیستی تا پایان سال خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۷    
محمدرضا گلزار درباره حواشی پیش آمده در یکی از قسمت های برنامه برنده باش توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
یک منبع آگاه گفت: اتهامات حسین فریدون در پرونده ای که در حال حاضر در دستگاه قضا در حال پیگیری است مربوط به ارتشا و پولشویی است و رد پول کثیف در این پرونده قابل مشاهده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
در حالی دولت برای چهارمین بار در سال جاری تلاش می کند رضایت نمایندگان برای احیای وزارت بازرگانی را به بهانه تنظیم بازار کالاهای اساسی جلب کند که بسیاری از فعالان اقتصادی و مراکز پژوهشی اعتقاد دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۵    
یک رسانه آمریکایی مدعی شده آمریکا سال 2018 طرحی برای آزاد کردن یک مأمور بازنشسته اف بی آی که ادعا می شود در ایران ناپدید شده داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۷    
مصوبه افزایش حقوق 400 هزارتومانی در سال آینده را موجب اختلافات مجلس و دولت شد، اما این شورای نگهبان است که به اختلافات در این زمینه پایان خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۷    
بازار دوم معاملات مسکن در تهران -پیش فروش آپارتمان- به 7 دلیل با رکودی سنگین تر از بازار اول، مواجه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۲    
برای سومین هفته متوالی، ده ها هزار نفر از مردم الجزایر روز جمعه به خیابان های پایتخت و شهرهای دیگر این کشور سرازیر شدند تا اعتراض خود را نسبت به نامزدی دوباره عبدالعزیر بوتفلیقه برای بار پنجم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۰    
روایت رسمی از دلار 4200 که اغلب بر کامیابی این سیاست در مهار قیمت ها تاکید می کرد، تغییر جهت داد. با اینکه مدت هاست کارشناسان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۱    
موسس شرکت امنیتی بلک واتر برای نخستین بار برگزاری دیداری با محوریت ایران میان او با پسر ارشد ترامپ و فرستاده امارات و عربستان سعودی، قبل از انتخابات سال 2016 آمریکا را تأیید کرد.