چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۶:۲۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 9 آبان 1397 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 فروردین 1397 رهیاب 31 اردیبهشت 1397 رهیاب 31 خرداد 1397 رهیاب 1 تیر 1397 رهیاب 1 مرداد 1397 رهیاب 1 شهریور 1397 رهیاب 2 مهر 1397 رهیاب 30 آذر 1397 رهیاب 30 دی 1397 رهیاب 30 بهمن 1397 رهیاب 29 اسفند 1397 رهیاب 1 آبان 1397 رهیاب 2 آبان 1397 رهیاب 3 آبان 1397 رهیاب 4 آبان 1397 رهیاب 5 آبان 1397 رهیاب 6 آبان 1397 رهیاب 7 آبان 1397 رهیاب 8 آبان 1397 رهیاب 9 آبان 1397 رهیاب 10 آبان 1397 رهیاب 11 آبان 1397 رهیاب 12 آبان 1397 رهیاب 13 آبان 1397 رهیاب 14 آبان 1397 رهیاب 15 آبان 1397 رهیاب 16 آبان 1397 رهیاب 17 آبان 1397 رهیاب 18 آبان 1397 رهیاب 19 آبان 1397 رهیاب 20 آبان 1397 رهیاب 21 آبان 1397 رهیاب 22 آبان 1397 رهیاب 23 آبان 1397 رهیاب 24 آبان 1397 رهیاب 25 آبان 1397 رهیاب 26 آبان 1397 رهیاب 27 آبان 1397 رهیاب 28 آبان 1397 رهیاب 29 آبان 1397 رهیاب 30 آبان 1397 
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۲    
پست اینستاگرامی حسن یزدانی پس از استعفا و کناره گیری رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۳    
در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، جمعی از دانش آموزان و دانشجویان با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۳۹    
شنیده ها حاکی است شرکت فولاد خوزستان به دلیل بدهی به سازمان خصوصی سازی از شرکت در مزایده منع قانونی داشته و موفق به شرکت در مزایده نشده است
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۴    
دیلی میل 10 ماده غذایی را به عنوان سالم ترین خوراکی ها در سیاره زمین معرفی کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱    
شرکت گوگل یک ویژگی جدید به کیبورد مخصوص خود موسوم به "جی برد"(Gboard) افزوده است که می تواند ایموجی هایی شبیه به کاربر بسازد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۳    
طلسم فروش نفت ایران در بورس بالاخره ششم آبان شکسته و طلای سیاه با موفقیت روانه رینگ بین المللی بورس انرژی شد تا خط بطلان دیگری بر تلاش ها برای تحریم نفت ایران کشیده شود.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۸    
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت: زائران تا 10 روز پس از بازگشت به شهرهای خود، در صورتی که دچار علائمی از بیماری های واگیر شدند، به مرکز بهداشت شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۳    
از آنجایی که تحریم های آمریکا علیه ایران تاثیر مستقیم بر عراق دارد، وزارت نفت این کشور انتظار دارد آمریکا به بغداد معافیت از تحریم های ایران را بدهد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۷    
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیمای ژاپن گفت ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۲    
رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهارکرد: بازنشستگان و کارمندان دولت نیز از بسته حمایتی که برای افرادی که کمتر از سه میلیون تومان درآمد ماهانه دارند ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۷    
به اعتقاد محققان یکی از دلایل گران و نایاب شدن انواع پوشک ها سوپرجاذب ها هستند که در این راستا محققان کشور به دانش فنی ساخت این محصول دست یافتند و به گفته آنها در صورت حمایت از این طرح ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۲    
غربی ها که با کمک های تسلیحاتی خود ائتلاف سعودی را به تداوم جنگ در یمن ترغیب می کردند پس از گذشت سه سال از کشتار ، ویرانی ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اتفاقاتی که بعد از بازی با پرسپولیس رخ داد، به شدت علیه صدا و سیما انتقاد کرد و ضمن حمایت از برنامه نود، گفت: صدا و سیما با این کارها به خودش ضربه می زند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت از تهدیدات آمریکا هراسی ندارد گفت: مطمئنا آمریکا در این توطئه جدید علیه ایران پیروز نخواهد شد کما اینکه قدم به قدم عقب نشینی می کند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۵    
صنعت فروش تسلیحات نظامی یکی از پرسودترین صنایع در جهان است که نیروهای مسلح ایران باید در دیپلماسی دفاعی از آن غافل نباشند و در دستور کار خود قرار دهند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در نظر دارد در راستای اجرای عدالت، نرخ سوخت را افزایش داده و به افراد یارانه سوخت پرداخت کند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۷    
دبیر ستاد اربعین خوزستان از بازگشت حدود 400 هزار زائر از طریق مرزهای استان خوزستان به کشور تا ظهر امروز خبرداد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۷    
با خروج آخرین سامانه بارشی از شمال شرق ایرن، سامانه بارشی جدیدی از شمال کشور وارد می شود.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۷    
به گزارش رهیاب: پایگاه مستقل اطلاع رسانی پیرامون مسائل لبنان در اینستاگرام خود نوشت: جالیه یک اصطلاح عربی است که ممکن است شنیده باشید. ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۲    
یک فعال فضای مجازی طی توییتی درباره تغییر موضع یک نمانیده مجلس در جلسه رای اعتماد به محمد شریعتمداری، نوشت:
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۲    
مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی طی توییتی درباره نیرنگ اصلاح طلبان به آیت الله شبیری زنجانی، نوشت:
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۷    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر با انتشار تصویری از محمد باقر قالیباف در راهپیمایی اربعین نوشت:
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۷    
سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد طی توییتی در واکنش به جنایات ارتش نیجریه با مراسم اربعین و به شهادت رساندن 27 شیعه مظلوم، نوشت:
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۲    
یک روزنامه انگلیسی در مطلبی فاش کرد شرکتی مرتبط با ولی عهد عربستان سعودی منابع مالی مورد نیاز تلویزیون فارسی زبان ایران اینترنشنال را تامین می کند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۲    
هم زمان با اربعین حسینی میلیون ها زائر از شهرها و کشورهای مختلف خود را به کربلا رساندند تا به زیارت شهدای نینوا مشرف شوند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: سروش رفیعی پسرخاله من نیست که از او دفاع کنم اما آخرتم را نمی فروشم و باید حقیقت را بیان کنم.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان هم به این نتیجه رسیده اند که با همه مشکلات و کمبود هایی که داشتیم به اینجا رسیدیم و حالا حیف است که قهرمان آسیا نشویم.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۷    
محمدجعفر یاحقی می گوید شبکه های ارتباط جمعی سبب گسترش غلط نویسی می شوند و این خطرناک است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۷    
روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی اختصاصی تصریح کرد تأمین مالی یک شبکه تلویزیونی ضد ایرانی در لندن از سوی یک تاجر نزدیک به ولیعهد رژیم سعودی انجام می شود.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۷    
محمد جواد ظریف در خصوص آخرین روند پیگیری آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی در میرجاوه گفت: مقام های پاکستانی وعده و تعهد داده اند که دولت این کشور همه تلاش خود را در این خصوص انجام می دهد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۲    
حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را باید غنیمتی برای فوتبال ایران بر شمرد و آن را توفیقی اجباری برای ورزشگاه بزرگ آزادی دانست.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۷    
یک روزنامه نگار آمریکایی می گوید وقت کشی شرایط را برای عربستان در پرونده قتل جمال خاشقجی بدتر خواهد کرد، زیرا ترکیه درباره این پرونده اطلاعات زیادی دارد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۷    
با انصراف شش فدراسیون از کنفدراسیون جعلی که عربستان در آسیا تشکیل داده بود، شکستی تلخ برای سعودی ها رقم خورد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۲    
پایگاه خبری سی ان بی سی آمریکا نوشت: با وجود اینکه تنها چند روز تا آغاز اجرای تحریم های نقتی آمریکا علیه ایران باقی مانده است، تهران همچنان مقادیر بالایی از نفت را صادر می کند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۲    
وزارت خارجه آمریکا با تاکید بر لزوم پایان جنگ سه ساله یمن، خواستار برگزاری مذاکرات صلح بین طرف های یمنی طی یک ماه آینده شد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۲    
شماری از حقوقدانان، فعالان حقوق بشر، دانشگاهیان و خبرنگاران برخی کشورهای اروپایی کمپینی بین المللی برای محاکمه ولیعهد عربستان سعودی، به اتهام ارتکاب جنایات ضد بشری در یمن و نقض حقوق بشر در کشورش ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۲:۳۸    
فردا، چهارشنبه مدارس شهرستان های خرمشهر، اندیمشک، دشت آزادگان و حمیدیه تعطیل اعلام شدند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۲:۲۸    
هفته بسیج دانش آموزی از روز دوشنبه 7 آبان الی یکشنبه 13 آبانماه می باشد که برنامه های این هفته به صورت روز شمار نامگذاری شده اند.