جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۴۸Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 15 آذر 1395 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 31 فروردین 1395 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1395 رجا نیوز 31 خرداد 1395 رجا نیوز 31 تیر 1395 رجا نیوز 31 مرداد 1395 رجا نیوز 31 شهریور 1395 رجا نیوز 30 مهر 1395 رجا نیوز 30 آبان 1395 رجا نیوز 30 دی 1395 رجا نیوز 30 بهمن 1395 رجا نیوز 1 اسفند 1395 رجا نیوز 1 آذر 1395 رجا نیوز 2 آذر 1395 رجا نیوز 3 آذر 1395 رجا نیوز 4 آذر 1395 رجا نیوز 5 آذر 1395 رجا نیوز 6 آذر 1395 رجا نیوز 7 آذر 1395 رجا نیوز 8 آذر 1395 رجا نیوز 9 آذر 1395 رجا نیوز 10 آذر 1395 رجا نیوز 11 آذر 1395 رجا نیوز 12 آذر 1395 رجا نیوز 13 آذر 1395 رجا نیوز 14 آذر 1395 رجا نیوز 15 آذر 1395 رجا نیوز 16 آذر 1395 رجا نیوز 17 آذر 1395 رجا نیوز 18 آذر 1395 رجا نیوز 19 آذر 1395 رجا نیوز 20 آذر 1395 رجا نیوز 21 آذر 1395 رجا نیوز 22 آذر 1395 رجا نیوز 23 آذر 1395 رجا نیوز 24 آذر 1395 رجا نیوز 25 آذر 1395 رجا نیوز 26 آذر 1395 رجا نیوز 27 آذر 1395 رجا نیوز 28 آذر 1395 رجا نیوز 29 آذر 1395 رجا نیوز 30 آذر 1395 
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۶    
در حالی که گاهی اخباری مبنی بر ارزان بودن اینترنت موبایل ایران و همچنین رضایت مشترکان از تعرفه های موجود به گوش می رسد اما برخی مشترکان معتقدند هنوز هم قیمت بسته های اینترنتی که با وجود کاهش تعرفه ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۶    
مهر نوشت: دمیتری پسکوف اخبار مربوط به ارسال پیام رئیس جمهور روسیه "ولادیمیر پوتین" به همتای ایرانی خود حسن روحانی را تائید نمود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۶    
دولت برای بازنشستگان به خصوص بازنشستگان فرهنگی تسهیلات زیادی را در نظر گرفته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۶    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حذف مجوزها برای هر فناوری را عاملی برای جهش پهنای باند در کشور دانست و گفت ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۱    
حسن روحانی فردا در دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو سخنرانی می کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۱    
"ایتان ناح" سفیر رژیم صهیونیستی در ترکیه امروز استوار نامه خود را به "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه، تسلیم کرد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۱    
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن پزشک ارتش این کشور در حلب خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۱    
فرماندار ویژه آمل گفت: آمل رتبه اول استان را در شمار بیماران کلیوی و دیابتی دارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۱    
وزارت امور خارجه آمریکا از کشف سفارت جعلی آمریکا در غنا خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۱    
پلیس نیویورک روز دوشنبه اعلان کرد که مردی را به اتهام اذیت و آزار و ایجاد مزاحمت برای یک افسر زن مسلمان پلیس که قبلا به علت انجام یک عمل قهرمانانه تقدیر شده بود، بازداشت کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۱    
گروه تروریستی داعش پس از هلاکت ابو محمد العدنانی سخنگوی قبلی این گروه، ابوالحسن المهاجر را به عنوان جایگزین وی تعیین کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مرگبار یک پیرمرد 76 ساله به چاهک آسانسور یک ساختمان مسکونی خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت : اگر رسانه ها اخبار را منصفانه و با دقت پوشش دهند، دلیل کمتری برای انتشار توئیت خواهم داشت.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۱    
حسین فاطمی اطهر با اشاره به تحقیقاتی که در زمینه کتابدرمانی انجام شده گفت: کسانی که بیش از 3.5 ساعت در هفته مطالعه می کنند 2 سال طول عمر بیشتری دارند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل دفتر مدیریت خدمات بیمه سلامت تخصصی وفوق تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: زمان شروع مصرف وکنترل دوز انسولینهای قلمی درفواصل هر 6 ماه یکبار،بر عهده پزشکان متخصص داخلی یا فوق تخصص است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل امور بین المللی محیط زیست و توسعه پایدار وزارت امور خارجه با دعوت از گری لوئیس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در تهران، نسبت به برخی اظهارات غیر متعارف و مداخله جویانه وی اعتراض کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۱    
قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت در برابر 54 دلار و 60 سنت معامله شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۱    
وزیر دارایی آلمان ضمن درخواست از یونان برای ایجاد اصلاحات سختگیرانه در نظام اقتصادی خود گفت که اگر یونان چنین اقدامی انجام ندهد از اتحادیه اروپا بیرون خواهد رفت.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۱    
علی مطهری یکی از نمایندگانی است که ترجیح داده است تا خود را وارد ماجرای قطار تبریز-مشهد نکند. فرزند شهید مطهری که روزهای بعد از انتخابات مجلس مدعی شده بود که به یکی از نامزدهای انتخابات که صلاحیت ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۶    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از برنامه ریزی برای افزایش 20 تا 30 هزار بشکه ای تولید روزانه نفت این شرکت طی 2 تا سه ماه آینده خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۶    
دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا که علاقه ای به سیاست های تجاری و بازرگانی و نظامی چین ندارد، از توییتر برای حمله و انتقاد از این کشور استفاده کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۶    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سه شنبه 16 آذر در دانشگاه صنعتی شریف به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۶    
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: در هفت ماهه اول امسال 167 میلیون دلار فرش دستباف از کشورمان با وزن 2 هزار و 500 تن به 80 کشور صادر شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۶    
گزارش ها حاکی است نیروهای وفادار به دولت لیبی، که مورد حمایت سازمان ملل است، شهر شمالی سرت را به طور کامل از کنترل تروریست های داعش خارج کرده اند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۶    
مواد غذایی مختلفی در دسترس هستند که می توانند احساس سیری را در شما ایجاد کرده و اشتها را از بین ببرند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۶    
مرکز صهیونیستی سابان در آمریکا در شصت و هشتمین اجلاس خود پس از دعوت از وزیر خارجه آمریکا به پاس تلاش های جان کری جهت دوستی با رژیم صهیونیستی از وی تقدیر به عمل آورد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۱    
دو وکیل ایرانی که برای مذاکره به منظور آزادی دو زندانی سیاسی به کنیا سفر کرده بودند توسط پلیس این کشور بازداشت شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۱    
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام روز دوشنبه اول آذرماه سال جاری با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۱    
وقتی به سخنان روحانی در روزهای اول دولت نگاه می کنیم متوجه می شویم که دولت حرف با عملش یکسان نیست، رئیس دولت یازدهم وعده داده بود که دولت تلاش می کند تا در رابطه با نرخ ارز یکسان سازی صورت گیرد و در ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۱    
یک پایگاه آمریکایی مدعی شده که دونالد ترامپ درصدد است پس از روی کار آمدن سه گروه از اسناد مرتبط با توافق هسته ای ایران را منتشر کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۱    
امشب توفیق داشتم فیلم فاخر یتیم خانۀ ایران را تماشا کنم. این فیلم را به مثابۀ بصیرت بخش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران درک می کنم ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور از رئیس دیوان محاسبات خواست تا پرونده همه کسانی که در مظان اتهام دریافت حقوق های نامتعارف بودند را به هیات های مستشاری ارجاع بدهد و هیات های مستشاری پرونده ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۱    
فرزند رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: پدرم به دلیل انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت و بانک مرکزی و پرونده سازی علیه وی، در حال انتقال به زندان است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۱    
منابع آگاه می گویند جان بولتون، دیپلمات محافظه کار آمریکایی که براندازی حکومت در ایران را تنها گزینه مقابله با ایران دانسته، احتمالاً به عنوان معاون وزیر خارجه جدید آمریکا منصوب خواهد شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۱    
علی رغم اینکه وزیر کشور اعلام کرده بود در روز دانشجو هیچ سخنرانی لغو نخواهد شد اما برخی از این مراسم ها در دانشگاههای مختلف کشور امسال با لغو مواجه شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۱    
آژانس تلگرافی یهود( JTA (Jewish Telegraphic Agency با انتشار صحبت های وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشست انجمن سابان نوشته است: "لیبرمن نگفته که می خواهد توافق ایران را دور بیاندازد "
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۶    
بچه هایی که شماها دادید، چه همسران، چه فرزندان، چه پدران و مادرانشان، بدانند که واقعاً مایه ی افتخارند. این فقط شعار نیست؛ واقعیّت قضیّه این است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۶    
طبق جدیدترین تصمیم شورای عالی اجرای سیاست های اصل 44، سه تبصره مهم درباره تخفیف 50 درصدی به برخی مشمولان ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۶    
مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور مدیرمسئول روزنامه کیهان در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد که در این مراسم از شریعتمداری با عنوان عمار رهبری تقدیر شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۶    
سعید محمدزاده در زمان مسئولیت خود در معاونت فنی و زیربنایی راه آهن که تا دو روز پیش ادامه داشته است، متولی اصلی اجرای پروژه ATC و CTC در راه آهن بود
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۶    
مساحت مناطقی که ارتش سوریه آن را آزاد کرد نزدیک به 27 کیلومتر مربع است که حدود 58 درصد از کل مناطقی است که تروریستها در بخش شرقی شهر حلب اشغال کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۶    
کارگردان یتیم خانه ایران گفت: تاریخ نشان می دهد که جریان منورالفکری ما از اول به بیماری ضدمردم بودن و عشق به فرنگ و آداب و رسوم و فرهنگ فرنگی مبتلا بوده است. آن هم به طور بدخیم ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۶    
اتحادیه اروپا چندی پیش، به منظور حمایت از امنیت اخلاقی و روانی نوجوانان پیش نویس قانونی را به نمایندگان پارلمان اروپا ارائه کرد که بر اساس آن ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۶    
دونالد ترامپ بن کارسون، جراح مغز و اعصاب سیاه پوست، را به عنوان وزیر مسکن ایالات متحده انتخاب کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۶    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه با همکاری وزارت ارتباطات در 2 سال گذشته 18 هزار روستا به اینترنت متصل شده اند، گفت: تا پایان سال 25 هزار روستا به اینترنت تجهیز می شوند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۶    
جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با تقدیم هدیه ای به معصومه ابتکار نسبت به عملکرد نامناسب سازمان حفاظت محیط زیست در آلودگی هوا اعتراض کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۱    
متخصص طب سنتی گفت: با مخلوط های دمنوش گیاهی می توان عفونت گلو و گرفتگی صدا در زمان سرماخوردگی را برطرف کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۱    
معاون رئیس جمهور در پاسخ به اعتراض دانشجویان درباره وضعیت معیشتی مردم و کارگران، خطاب به آنها گفت که شعار ندهید، فضاسازی نکنید.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۱    
صادقی افزود: بحث بنده این است که چرا پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی وضع ما بدتر از حکومت شاهنشاهی در مبارزه با فساد است؛ مگر جمهوری اسلامی بنا گذاشته نشد بر اینکه با فساد مبارزه کند؟
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۱    
علی اکبر صالحی یکشنبه در دیدار با ارنست مونیز، وزیر انرژی امریکا، اعتراض شدید خود را نسبت به تمدید طرح تحریم های ایران در کنگرۀ امریکا اعلام کرد و با ابراز نگرانی جدی از این اقدام ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۱    
امیر سرلشکر عطاءالله صالحی با حضور در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس توان عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۱    
پس از پیروزی دونالد ترامپ در سه ایالت میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین که به طور سنتی به دموکرات ها رای می دهند، پرونده های حقوقی در این باره تشکیل شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۱    
به دنبال استعفا نخست وزیر ایتالیا، ارزش یورو در مقابل دلار به کمترین رقم خود در 20 ماه گذشته رسید.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهوری سابق ترکیه درباره اخبار مربوط به تلاش خود برای تشکیل حزب جدید اعلام کرد این ادعاها را تأیید نمی کنم اما من سیاستمداری هستم که خیلی خوب می دانم که چگونه حزب جدیدم را تشکیل دهم.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۱    
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت پاداش بازنشستگان 94 در هفته های آتی خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۱    
رسانه های فرانسه اعلام کردند، نخست وزیر سوسیالیست این کشور اواخر امروز (دوشنبه) نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آتی اعلام خواهد کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۱    
در بازار تهران دلار با 10 تومان رشد قیمت 3925 تومان معامله می شود اما یورو 8 تومان، پوند 35 تومان و درهم 15 تومان کاهش داشته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۱    
همزمان با افزایش قیمت نفت در بازار پس از توافق اوپکی ها، قیمت نفت ایران با ثبت افزایشی حدود 6 دلاری در آستانه معاملات بشکه ای 50 دلار قرار گرفته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۱    
جعفری دولت آبادی با اشاره به نمونه های دیگری از ورود افراد مساله دار به کشور از جمله برخی هنرپیشه ها که در مدلینگ فعالیت می نمایند و طرح این سؤال که این اشخاص چگونه وارد کشور می شوند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۱    
کتاب "دوبرادر" به بیان خاطرات نویسنده اثر از دو برادر فقید یعنی جلال و شمس آل احمد و بیان احوالات بین ایشان می پردازد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۱    
حیاتی است همه رجال سیاسی شفیق و دلسوز مملکت بدانند که آن باور پایدار فرهنگ سیاسی ملت همچون اژدهایی چندسر به سرعت و قوت تمام در حال تخریب نه فقط حاکمیت و اقتدار ملی که با همان شدت و قدرت در حال انحلال ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۱    
در آستانه روز 16 آذر در اقدامی عجیب از سوی مسئولان، باوجود در خواست های قانونی، مجوز سخنرانی حمید رسایی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۱    
ضیافت شام به میزبانی ظریف و با حضور تجار و خبرنگاران در سفارت ایران در پکن برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۱    
مهدیار رضوانی: از وقتی که به یاد دارم همیشه آرزوی سفر کربلا را داشتم. سال ها تلاشم برای رسیدن به این سرزمین مقدس بی نتیجه مانده بود تا این که بالاخره امسال در قالب تیم جهادی-درمانی احرار ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۱    
اطلاعات بسیار گسترده و در مواردی متناقض درباره پیشگیری و درمان بیماری سرماخوردگی و همچنین باورهایی غلط درباره پیشگیری و درمان سرماخوردگی وجود دارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۶    
ژنرال دیوید پترائوس که یکی گزینه های رئیس جمهور جدید آمریکا، برای سمت وزارت خارجه است، ترامپ را یک عملگرای واقعی خواند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۶    
رسیدن به جواب درست سوالهای تربیتی یک چیز است، و اصلا داشتن سوالهای درست و مهم یک چیز دیگر. و این هر دو مسئله این روزها وسط کلی کتابهای روانشناسی زرد و عامه پسند که معلوم نیست نویسنده اش چه ربطی به یک ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۶    
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از لغو یکجانبه سخنرانی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس توسط رئیس دانشگاه فرهنگیان این استان خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۶    
وزیر راه برای رایزنی با نمایندگان استیضاح کننده امروز نشست های جداگانه ای با آنها در دفتر شخصی خود برگزار کرد. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۶    
یوسف منصوری مدیر برنامه های نمایشی و سیداحمد موسوی صمدی مدیر مجتمع آموزش و پژوهش شهید آوینی در مرکز بسیج رسانه ملی منصوب شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۶    
ایسنا نوشت: تفاهمی میان مسکو و آنکارا مبنی بر حمایت از ایجاد منطقه خالی از حضور داعش میان حلب و ترکیه وجود دارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۶    
سومین دوره مسابقات فن آورد در تاریخ 17 تا 20 آذر در سالن جابر بن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۶    
کاپیتان حسن قاسمی که هواپیمایش را به موکب تشبیه کرده اند و چند نفری از مسافران اربعین امسال، ماجرای پرواز باحال و متفاوتشان با هواپیمای تحت کنترل او را نوشته اند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۵    
رئیس پلیس فتا با اشاره به آمار بالای جرائم مالی در بستر سایبری، نسبت به برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی مردم هشدار داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به امکان تعلیق قانون ایسا از سوی اوباما، گفت: اگر این اتفاق نیافتد یعنی اجرایی شدن آن قانون را تصویب کنند این سنگ قبری است که آمریکائی ها به روی برجام می گذارند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۵    
پایگاه اطلاع رسانی علامه مصباح یزدی: سایت های خبری نقل قولی اشتباه از آیت الله مصباح بدین صورت منتشر نموده اند: می گویند حکومت تدبیر می خواهد، اما این طرز فکر سکولاریسم نام دارد. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۵    
بده بستان های رسانه ای و رویکرد حمایتی این کانال ها از دولت و جریان اصلاح طلب، این موضوع را به ذهن متبادر می کند که این کانال های جعلی در حقیقت رسانه های نیابتی هستند که گردانندگان آنها در خارج از ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۵    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: کشورش معتقد است می تواند با دولت دونالد ترامپ در آمریکا همکاری داشته باشد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۵    
شریعتمداری عنوان کرد: وقتی تیم مذاکره را می فرستیم و در همان حال می گوییم خزانه خالی است، حریف معنی دیگری استنباط می کند، وقتی می گوییم آنها با یک بمب می توانند تمام تجهیزات ما را از بین ببرند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۰    
وزیر خارجه آمریکا در آخرین روزهای حضور در سمت خود، در یک نشست تحلیلی متعلق به صهیونیست ها شرکت کرد و گفت که هیچ چیز بهتر از توافق هسته ای، دوستی دولت اوباما با تل آویو را نشان نمی دهد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
رئیس قوه قضاییه در ضمن شنیدن پیشنهادات و انتقادات بی پرده دانشجویان به سوالات آنان پاسخ هایی صریح داد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
فیلم با لحنی طنز که بر آمده از سادگی اهالی روستاست در تلاش است تا مخاطب را با خود همراه می کند. این لحن طنز میان بر روی مرز تمسخر و شوخی نسبت به اهالی روستا لغزش های فراوانی به سمت تمسخر دارد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۵    
وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه گزارش دوم دیوان محاسبات درباره پرداختهای نامتعارف چه زمانی ارائه می شود ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۰    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوسفندی در بازار گفت: با توجه به افزایش قیمت دلار در بازار روند صعودی قیمت این محصول در بازار ادامه خواهد داشت.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۰    
کوژین تأکید کرد: ما در روسیه نیز تحویل سامانه های اس-300 به ایران را به اتمام رسانده ایم. این قرارداد به طور کامل اجرا شده و طرف ایرانی تمام پرداخت های موظف خود را انجام داده است و همچنین شکایتی که ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۰    
دو تن از نمایندگان تهران در مجلس نهم به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور می یابند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۰    
می گفتند دولتهای نهم و دهم برای چینی ها اشتغال ایجاد کردند، اما در دولت روحانی شاهدیم که واردات از چین به شدت افزایش یافته، حتی طبق آمارهای رسمی فقط واردات از چین در سال های 94 ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۰    
وزیر ارتباطات گفت: طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی وزارت ارشاد موظف به تشکیل کمیته و تهیه آیین نامه ای برای کانال های خبری و اطلاع رسانی با تعداد کاربر زیاد شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۰    
صدای تیراندازی شنیدم، زمانی که به محل حادثه رفتم مقتول غرق در خون روی زمین افتاده بود و قاتل به من گفت اگر صدایت دربیاید تو و بچه ات را نیز با اسلحه می کشم
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۰    
سردار نقدی گفت: دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب این بود که کشور اسلامی مثل ایران که با این آرمان های بلندی که دارد نباید پدیده های نا میمونی همانند اعتیاد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی در دیدار با وزیر انرژی آمریکا با بیان اعتراض ایران نسبت به تمدید قانون ایسا در کنگره و تاکید برحق جمهوری اسلامی برای هرگونه واکنش مقتضی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۵    
بانک مرکزی به عنوان تنها عرضه کننده ارز در بازار می تواند با تغییرات در عرضه دلار قیمتها را تغییر دهد. این بار هم به نظر می رسد همه چیز زیر سر مسئولان بانک مرکزی است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۴    
امروز باید این سوال کلیدی مطرح شود که چه شده است در شرایطی که دولت ایران بنا را بر تفاهم گذاشته و بیش از دو سال با آمریکایی ها زیر خیمه 1+5 مذاکره کرده و این مذاکرات را در مرئی و منظر جهانیان قرار ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۴    
به مناسبت فرارسیدن 16 آذرماه، روز دانشجو از پوستر جدید فیلم سینمایی یتیم خانه ایران تازه ترین ساخته ابوالقاسم طالبی درباره کشتار 9 میلیون ایرانی توسط انگلیس رونمایی به عمل آمد. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۴    
طرح دوفوریتی الزام دولت به توسعه فناوری هسته ای در چارچوب NPT درقبال نقض برجام توسط آمریکا امروز دوشنبه با 88 امضای نمایندگان مجلس تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۴    
دولت از نقوی حسینی به دلیل نطق در جلسه رأی اعتماد به دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش شکایت کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۴    
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت:عضو مجمع بودم اما اجازه ندادند به عنوان عضو حاضر و رای دهم. مگر نمی گویند قانون باید اجرا شود؟ پس چرا در آن زمان اجازه اجرای قانون را ندادند؟
  • ۱