پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۱May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 8 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 9 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 10 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 11 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 12 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 13 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 14 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 15 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 16 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 17 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 18 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 19 اردیبهشت 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۵    
سریال رخنه به کارگردانی علی غفاری یک درام معمایی با محوریت هوافضا است که به جای نون خ پخش خود را در شبکه یک آغاز خواهد کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
رسانه KHAMENEI.IR براساس سروده ای که حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند لوح متحرک تو را است معجزه در کف... را منتشر کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۶    
شماره چهارصد و چهل و یکم هفته نامه خط حزب الله، با عنوان بی سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
نسل های جوان در سراسرجهان اکنون اسرائیل را کشوری نژادپرست و خشن می دانند که میلیون ها نفر را از خانه هایشان اخراج می کند،کل جمعیت را گرسنگی می دهد و هزاران غیرنظامی را بدون دلیلی بهتر از انتقام میکشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۶    
گردش مالی خرید و فروش خودرو در یک سال معادل 60 درصد بودجه عمومی کشور است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
دومین دوره طرح سراسری کتابت قرآن کریم با مشارکت جمعی از اعضای کودک و نوجوان در کتابخانه عمومی امام علی (ع) و کتابخانه مرکزی قم اجرا شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
در حاشیه دیدار مجمع شهرداران کشور با آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی، از 2 دهه تلاش سقائیان نژاد به عنوان پیش کسوت ترین شهردار کشور تجلیل شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۵    
پیشکسوت عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون از اهمیت نقش آموزش و پرورش در تقویت فرهنگ جوانی جمعیت بین کودک و نوجوانمان گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه 230 مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می کنند، گفت: از این تعداد 130 نفر پاسدار و 100 نفر بسیجی هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
در پی انتشار سروده رهبر انقلاب که مصرعی از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، افشین علا با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت الله خامنه ای، غزلی را سروده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۱    
آهارون حالیوا، رئیس سازمان آمان ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته، به صورت ناگهانی اعلام کرد از سمت خود استعفا میدهد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
سریال های جدیدی در راه اند که بخشی از آنها آماده پخش و بخشی هم جلوی دوربین اند، سریال هایی که از طنز بدل گرفته تا معمایی رخنه و پلیسی هشت پا و بسیاری از کارهای دیگر به آنتن شبکه های یک و سه سیما ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۷    
دانشگاه باقرالعلوم(ع) از میان طلاب متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می پذیرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۷    
آئین اختتامیه نخستین جشنواره پژوهش های تربیتی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور همراه با تقدیر از برگزیدگان و فعالان پژوهشی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۷    
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه آگاهی بخشی و تبیین ارزش ها لازمه مقابله با هجمه های فرهنگی است، گفت: خلأ در این زمینه راه نفوذ دشمن را باز می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۷    
مسئول اردوی راهیان نور لرستان گفت: اردیبهشت امسال 3 هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی دراز اعزام می شوند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۰    
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می دهد که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۱    
با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شعب بانکها، سقف برداشت از حساب های بانکی بصورت غیر حضوری روزانه 200 میلیون تومان و ماهانه 1 میلیارد تومان شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۱    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری آزمون نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان با بیان اینکه علمای بزرگ، دنیا گریز بوده و از مقامات دنیایی پرهیز می کردند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۷    
ادامه ترورهای شخصیتی پس از انتخابات علاوه بر تسویه حساب های سیاسی در تلاش است تا سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور را نیز ناکارآمد جلوه دهد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
مراسم شصت و پنجمین سالگرد رحلت حضرت آیت الله بروجردی با حضور علما، شخصیت های حوزوی و زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
یک سناتور روسی با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به حملات اسرائیل گفت که اعتراضات به این رژیم در آمریکا به ابعاد بی سابقه ای رسیده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۶    
عملیات رهایی گروگان 30 ساله از چنگ گروگانگیران اجاره ای، درحالی با تدابیر هوشمندانه پلیس جنایی خراسان رضوی به نتیجه رسید که ماجرای این حادثه خونبار به اختلاف حساب های فامیلی گره خورد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
گوگل حدود 20 کارمند دیگر خود را اخراج و اعلام کرد این کارکنان در اعتراضاتی علیه قرارداد این شرکت با اسرائیل شرکت داشتند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۱    
سرلشگر محمدولی قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 3 اردیبهشت 1358 توسط گروهک فرقان ترور شد و به شهادت رسید ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۱    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه طرح کنترل مجرمان سابقه دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است از شناسایی بیش از 300 سارق سابقه دار و نصب پابند به آنها خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
حجت الاسلام پور سعید در منبر مجازی بمناسبت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی با بیان روایاتی از درجه بالا و تقرب ویژه ایشان به ائمه اطهار(ع) با اشاره به تاکید امام رضا(ع) مبنی بر پرهیز از اختلاف و ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۵    
آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه علمیه که دوشنبه شب در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۷    
هرگاه قانون اساسی در گذر زمان کارآمدی خود را از دست بدهد نیازمند اصلاح خواهد بود. یا بدان سبب که اصلی در قانون وجود داشته که با گذر زمان عدم انطباق آن با واقعیت اجتماعی مشخص شده است به طور مثال ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
حجت الاسلام پور سعید با بیان روایاتی از درجه بالا و تقرب ویژه حضرت عبدالعظیم حسنی به ائمه اطهار(ع) سخن گفت و با اشاره به تاکید امام رضا(ع) مبنی بر پرهیز از اختلاف و دشمنی میان مسلمانان ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
سردار رادان فرمانده فراجا با سفر به قم و حضور در جمع مردم، طلاب و علما به تبیین ابعاد مختلف طرح نور خواهد پرداخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
در روزهای اخیر انتقاداتی از سوی ناشران نسبت به افزایش اجاره بهای 20 تا 50 درصدی غرفه های نمایشگاه کتاب تهران مطرح شده است، اما آیا این افزایش با وجود بودجه هایی که برگزاری نمایشگاه دارد ، منصفانه است؟
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
روزهایی که سرانجام گناه فرشته حامد عنقا به مذاق برخی خوش نیامده، صحبت های جنجالی مدیر یک پلتفرم پای واکنش بسیاری از سینماگران را باز کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۵    
شهید العارودی یکی از مؤسسان گردان های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس و مغز مدبر در زمینه تسلیحات این گردان به شمار می رود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۲    
کاویانی با اشاره اینکه رادیو توانسته نقش مهمی در بحث معرفت افزایی و ترویج رفتار های بنیادین ایفا کند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۶    
حزب الله از ابتدای ورود به نبرد طوفان الاقصی تاکنون علاوه بر عملیات های موشکی پیشرفته ضد مواضع صهیونیست ها در داخل فلسطین اشغالی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۰    
مدیر حوزه های علمیه با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۷    
در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان و عوامل برنامه های قرآنی رمضان 1403 کشور، با حضور جمعی از مدیران دستگاه های قرآنی به میزبانی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
حجت السلام والمسلمین ربانی پژوهش را عامل پیش برنده و ارتقا بخش کشاورزی ایران داتست و بر ترویج دانش کشاورزی در سطح مزارع برای افزایش بهره وری تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه زنان رکن تربیت هستند، بر لزوم حضور زنان در خط مقدم جنگ فرهنگی امروز و کار شبکه ای و محله محور تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی های دروغین اجاره به قیمت پایین تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می گیرند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۵    
شاعران و نویسندگان تبریز به مناسبت شهادت مدافع حرم به دست حکومت باکو با صدور بیانیه ای به شهادت رساندن حاج طالع یوسف اف (با نام جهادی حاج تقی) را محکوم کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۲    
سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با سخنرانی و خاطره گویی آیت الله اعرافی و حجج اسلام والمسلمین ملکی، رستم نژاد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۶    
نشست هم اندیشی مشاورین امور بانوان دستگاه های دولتی با حضور رئیس ستاد آیین های فاطمی حرم مطهر بانوی کرامت برگزار و برنامه های ویژه بانوان این آستان مقدس در دهه کرامت تشریح شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
حجت الاسلام قدمی بر ضرورت گسترش اخلاق قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: نهادینه سازی ارزش های دینی راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خدمت به خلق و گره گشایی از کار مردم در واقع یاری خداوند است و به همین دلیل سرآغاز یاری خداوند، خدمت به خلق است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
حجت الاسلام سوری داشتن انگیزه و هدف رمز موفقیت در مسیر طلبگی است و طلاب با تلاش و پشتکار می توانند در این مسیر موفق شوند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۷    
اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور( عفاف و حجاب) با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۰    
چهارم اردیبهشت ماه ما را به یاد رادیو و تلاش رادیویی ها می اندازد؛ روزی که اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران نصب شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
فعالیت های نجابتی در حوزه مقاومت و ارزش های دینی سبب شد تا او به عنوان چهره سال هنر انقلاب در سال 1402 معرفی و تجلیل شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
مهمترین عامل فاصله گرفتن انتشارات علمی و فرهنگی از روزگار درخشان خود، نامش بود؛ نامی که سبب شد مدیرانش از خاطر ببرند که شأن نزول این مرکز برای چه بوده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
اصفهان – مرتضوی گفت: عملیات شجاعانه وعده صادق ازسوی جمهوری اسلامی ایران نشانه اقتدار نظامی ایران در برابر ابهت و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۵    
مقایسه میزان افت و خیز سرعت اینترنت کشور در 12 ماه گذشته نشان دهنده رشد ناچیز در ماههای اخیر است که این رشد تا تحقق آنچه اپراتورها برای افزایش سرعت وعده دادند، فاصله دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
فرمانده انتظامی خرم آباد از تیراندازی یک کودک پنج ساله به سمت خاله اش خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی سلسله نشست های اکران، نقد و ایده پردازی تولید فیلم از دیدگاه اندیشه اسلامی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۶    
کتاب فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر ولا ضرار اثر حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دزفولی منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۰    
رادیو معارف و رادیو قرآن با توجه به عملکرد موفق و میزان جذب و رضایت مخاطب را می توان به عنوان الگویی موفق در رسانه ملی در باب رسانه های شنیداری دینی دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۵    
بهادری در مورد همکاری دولت و نهاد های نظامی تصریح کرد: امروز میدان و دیپلماسی در امتداد هم و مقوم و موید و مکمل هم در حوزه های مختلف افزایش اقتدار دفاعی هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
در آستانه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403 قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون های سراسری، مجازات هایی را برای متخلفان کنکور پیش بینی کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
شرایط باز پذیری طلاب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان و جامعةالزهرا(س) برای ادامه تحصیل در سطوح مختلف اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
مدیر مرکز پژوهش های اسلامی معصومیه با اشاره به اینکه 200 اثر به دبیرخانه جشنواره پژوهش های تربیتی حوزه های علمیه خواهران ارسال شد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
آیت الله مقتدایی تأکید کرد که مردم باید از اقدامات انجام شده توسط دولت مطلع شوند و در جریان روند خدمت رسانی قرار بگیرند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۶    
مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) در دوره سطح عالی و خارج فقه و اصول برای سال تحصیلی 1403 - 1404 دانش پژوه می پذیرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
حضرت آیت الله جوادی آملی خطاب به مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: باید مباحث کلام در حوزه اهمیت داده شود و اگر حوزه از نظر کلامی پیشرفت کند، می تواند حرف جهانی بزند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران همسو با سایر کشورهای جهان گام های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه ها و ظرفیت تولید برق هسته ای برداشته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۶    
جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد: مقاومت هرگز از خواسته های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۶    
آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه علمیه گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین 2 کشور احترام می گذاریم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۱    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم اسرائیل پیروی کند، گفت: اتحادیه اروپا باید مسؤولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی بر لزوم مطالعه تفسیر آیات قرآن و توجه به داستان ها و عبرت های قرآنی تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
عملیات وعده صادق نوعی تنبیه عمومی برای کشورهای حامی اسرائیل بود و نه تنها قدرت و هیمنه افسانه ای اسرائیل را به باد داد؛ بلکه ابهت و ابرقدرتی کشورهای حامی اسرائیل را نیز از بین برد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با سخنرانی و خاطره گویی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۶    
معاون آموزش حوزه علمیه قم ثمره خون شهدا را درخشش نظام دانست و گفت: سیلی امروز نظام بر گوش استکبار به دلیل مجاهدت رزمندگان و شهدای اسلام می باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۶    
اصفهان – حجت الاسلام سلیمانی گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم طلاب را به مطالعه تاریخ دفاع مقدس توصیه کرد و از خواستار پرداختن به جهاد تبیین از سوی جامعه روحانیت شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین ملکی شهدا را خالص ترین افراد دوره معاصر برشمرد که ابتدا با نفس خود جنگیده بودند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۰    
مدیر حوزه های علمیه ضمن بیان نقش جریان تبلیغ حوزه در شکل گیری انقلاب، تأکید کرد که تبیین مراحل مختلف انقلاب، رسالت سنگین حوزویان است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۷    
سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با سخنرانی و خاطره گویی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.