چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۳۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای راوی نیوز 15 اسفند 1394 - ravinews.com

راوی نیوز 30 مهر 1394 راوی نیوز 30 آبان 1394 راوی نیوز 30 آذر 1394 راوی نیوز 30 دی 1394 راوی نیوز 30 بهمن 1394 راوی نیوز 1 اسفند 1394 راوی نیوز 2 اسفند 1394 راوی نیوز 8 اسفند 1394 راوی نیوز 9 اسفند 1394 راوی نیوز 10 اسفند 1394 راوی نیوز 11 اسفند 1394 راوی نیوز 12 اسفند 1394 راوی نیوز 13 اسفند 1394 راوی نیوز 14 اسفند 1394 راوی نیوز 15 اسفند 1394 راوی نیوز 16 اسفند 1394 راوی نیوز 17 اسفند 1394 راوی نیوز 18 اسفند 1394 راوی نیوز 19 اسفند 1394 راوی نیوز 20 اسفند 1394 راوی نیوز 21 اسفند 1394 راوی نیوز 22 اسفند 1394 راوی نیوز 23 اسفند 1394 راوی نیوز 24 اسفند 1394 راوی نیوز 25 اسفند 1394 راوی نیوز 27 اسفند 1394 راوی نیوز 28 اسفند 1394 راوی نیوز 29 اسفند 1394 
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۱    
همزمان با روز درختکاری ،313 اصله نهال به یاد 313 شهید سرافراز شهرستان پیشوا و با حضور هنرمندان انجمن های هنری شهرستان پیشوا در جوار گلزار شهدای گمنام کاشته شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
شهردار باقرشهر گفت: طرح های عمرانی باقرشهر که در ایام الله دهه فجر و روز درختکاری مورد بهره برداری قرار گرفت ثمره همکاری و تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران شهری از جمله شورای شهر و زحمات کارکنان ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین از تحویل لباس های شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) به خانواده اش خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۶    
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امروز جنگلها و مراتع کشور که زمینه تلطیف اقلیم کشور را فراهم می کنند با تهدید منفعت طلبان و سودجویان مواجه هستند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۶    
نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا و خدمات روز شنبه طی آیینی در اردوگاه شهید باهنر شهرستان شمیرانات افتتاح شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۱    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین از کاشت 1400 اصله درخت به نیت شهدای شهرستان ورامین در 15 اسفندماه همزمان با روز درختکاری خبر داد و اظهار داشت ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۶    
معاون عمرانی استاندار البرز گفت: امسال 100 طرح عمرانی به منظور تثبیت و توسعه روستاهای استان البرز اجرایی شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۶    
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان البرز با تاکید بر اینکه 80 درصد نقشه های شهری کاداست در البرزآماده شده است، گفت: از سال 91 تا کنون 473 هزار و 323 سند تک برگ در استان صادر شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه 20 از بازپیرایی، تامین روشنایی و آب رسانی فضاهای سبز شهری در 95 موقعیت این منطقه جنوبی خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
رئیس شورای اسلامی شهر کرج از بهسازی مساجد شاخص کلانشهر کرج خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۶    
قهرمان تکواندوی جهان گفت: امروز شاهدیم که تمام نارسایی ها از سوی مدیران ورزشی به نبود اعتبارات مناسب گره زده می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۶    
حمید اسماعیلی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در آخرین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان که در فرمانداری پیشوا برگزار شد، اقدام به ارائه گزارش اقدامات نمود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: از 810 هزار ایثارگر کشور، 30 هزار ایثارگر متعلق به شهرستان های استان تهران است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک گفت: طرح سپاس روز سه شنبه در شهرستان قرچک برگزار و طی آن با 532 خانواده معظم شهید و ایثارگر دیدار خواهد شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۲    
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: برگزاری جشنواره تعاونی های روستایی های کشور با هدف احیای دهیاری ها برگزار می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بودجه سال 95 شهرداری در حال نهایی شدن است، گفت: 350 میلیارد تومان از بودجه یک هزار و 700 میلیاردی شهرداری به درآمدهای پایدار اختصاص یافته است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
فرماندار شهرستان قرچک با تأکید بر اینکه انتخابات به پایان رسید و اکنون باید وظایف مربوط به هر اداره با دقت و جدیت ادامه یابد، گفت: برنامه های دولت یازدهم بر مبنای کار و تلاش و خدمت به مردم است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
با توجه به قرار گرفتن در آستانه نوروز و افزایش مصرف شیرینی، انواع شیرینی که فقط بیش از 200 نوع آن شامل شیرینی خشک می شود ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از آمادگی این سازمان در حوزه پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۷    
به همت معاونت مشارکتها، مراسم ازدواج 3 زوج تحت پوشش بهزیستی برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۷    
تعدادی از نونهالان مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی و معلولان مرکز حرفه آموزی موسی بن جعفر (ع)پیشوا در هفته درختکاری اقدام به کاشت نهال کردند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
با حضور امام جمعه موقت ورامین، مسؤلین فرمانداری، ادارات بنیاد شهید، منابع طبیعی و جمع کثیری از دانشجویان ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
برندگان مسابقه کتابخوانی حدیث نورکه از تاریخ دوازدهم الی بیست و نهم بهمن ماه با موضوعیت زندگی پربار حضرت امام خمینی (ره) که با شرکت دوهزار نفر از اعضای کتابخانه های عمومی سطح شهرستان بهارستان و ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۷    
تعدادی از دانشجویان پردیس زینبیه پیشوا اقدام به اهدای تعدادی سبد کالا به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت اداره بهزیستی این شهرستان کردند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
یک کارشناس ارشد روانشناسی گفت: خانواده ها باید حتما برای عید فرزندان خود لباس نو تهیه کنند، حتی اگر لباس هایی با قیمت پایین باشد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
استاندار تهران با صدور پیامی تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، گفت: آن عالم روشن ضمیر و نیک سرشت در طول دوران پر افتخار حیات طیبه، خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشت.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
امام جمعه دماوند گفت: ملت بصیر ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
پروژه یک هزار هکتاری جنگل کاری کمربند سبز در شمال بزرگراه شهید بابایی تهران(دامنه جنوبی البرز) روز شنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شهری به بهره برداری رسید.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۲    
وجود مشکلات قد و نیم قد حوزه هنر به ویژه تئاتر باعث شد تا پای درددل هنرمند پیشکسوت تئاتر البرزی بنشینیم که عقیده دارد تشکیل شورای مشورتی هنر در استان ضروری است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۷    
همایش ملی ابن هیثم (الهازن) فیزیک دان، ریاضی دان، نورشناس و منجم بلند آوازه جهان اسلام به همراه مراسم اهدای هشتمین جایزه علمی- ترویجی حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرستان ری برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۷    
نخستین دوره مسابقات تریال آماتورهای کشور طی دوروز به میزبانی پاکدشت آغاز شد و طی آن برترین های این رشته رقابت مهیج خود را در فرهنگسرای شهدای پاکدشت به پایان رساندند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
نمایشگاه نقش برجسته روی مس، کاری از گروه هنری ری نقشینه، از 15 تا 25 اسفند ماه در شهرستان ری برپا می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۲    
پل عابری که ماه ها در سه راه اندیشه شهرستان ملارد بدون هیچگونه مانع و علامت هشداری در حاشیه خیابان رها شده بود بالاخره منجر به حادثه ای تلخ شد و یک کشته بر جا گذاشت.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
مردم شهرستان پاکدشت پس از حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفندماه، از نماینده منتخب خود انتظاراتی دارند که توسعه حمل ونقل و حل مشکلات فعالان تولیدی و اقتصادی از مهم ترین آن هاست.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۲    
جشن نیکوکاری در مدارس و اماکن عمومی شهرستان قرچک با هدف کمک به نیازمندان و اقشار کم برخوردار پیش بینی و در روزهای پایانی سال جاری اجرایی شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۲    
شهردار ورامین گفت: شهرداری ورامین در تولید گل و گیاه به خودکفایی رسیده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۷    
در پرواز ساعت 9 شب تهران به مشهد هواپیما پس از بلند شدن از تهران پس از 30 دقیقه پرواز به دلیل نقص فنی در فرودگاه مبدأ به زمین نشست.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۷    
یک کارشناس بازار کار با انتقاد از رفتار خشن و ضربتی با دستفروشان، بر ضرورت فراهم کردن فضا و مکانی مناسب از سوی شهرداری ها برای ساماندهی دستفروشان تاکید کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 50 درصد مرگ و میر ایرانی ها به خاطر فشار خون بالا و مشکلات قلبی عروقی است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۲    
به گفته ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبدکالا میان افراد واجد شرایط و تحت پوشش توزیع خواهد شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۷    
یکی از بحرا ن های جدی زمانهء ما بحران هویت است. بحران هویت یعنی مُعلق بودن در میان چند فرهنگ و جهان بینی و سبک زندگی٬ بدون این که در هیچ یک از آن ها ریشه و اصالت داشته باشی.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۷    
سبک و فرهنگ زندگی تمامی ابعاد زندگی را در برمی گیرد. فرهنگ و سبک زندگی، متأثر از تفسیر ما از زندگی است و هر هدفی را برای زندگی تعیین کنیم، سبک خاصی را به همراه می آورد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۷    
متخصصان معتقدند نوشیدن قهوه با کاهش خطر ابتلا به بیماری ام اس مرتبط است.