پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری رضوی 4 تیر 1401 - razavi.news

خبرگزاری رضوی 29 اسفند 1399 خبرگزاری رضوی 28 اسفند 1400 خبرگزاری رضوی 31 فروردین 1401 خبرگزاری رضوی 29 اردیبهشت 1401 خبرگزاری رضوی 31 خرداد 1401 خبرگزاری رضوی 31 مرداد 1401 خبرگزاری رضوی 1 شهریور 1401 خبرگزاری رضوی 30 مهر 1401 خبرگزاری رضوی 30 آبان 1401 خبرگزاری رضوی 30 آذر 1401 خبرگزاری رضوی 1 دی 1401 خبرگزاری رضوی 30 بهمن 1401 خبرگزاری رضوی 1 اسفند 1401 خبرگزاری رضوی 1 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 2 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 3 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 4 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 5 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 6 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 7 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 8 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 9 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 10 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 11 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 12 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 13 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 14 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 15 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 16 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 17 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 18 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 19 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 20 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 21 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 22 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 23 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 24 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 25 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 26 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 27 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 28 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 29 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 30 تیر 1401 خبرگزاری رضوی 31 تیر 1401 
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۸    
یاسوج- نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع انتظارات رسانه ها از متولیان فرهنگی و آموزشی در یاسوج ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۴:۳۶    
سازمان برنامه و بودجه طی اطلاعیه ای شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره اظهارات میرکاظمی رئیس این سازمان در مورد نقش مجلس در ارز ترجیحی را تکذیب کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۸    
قم- تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در پیامی از خدمات حجت الاسلام طائب در دوران سیزده ساله فرماندهی و مدیریت سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۱    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید درباره سفر اخیر مدیرحوزه ها به واتیکان، سمپاشی ها را علت گسترش اختلافات پیروان ادیان و مذاهب عنوان و تاکید کرد که دیدار با سران ادیان و مذاهب ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۲    
بندرعباس- نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:حل برخی از چالش های زیرساختی استان نیازمند مطالبه گری در سطح ملی است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۸    
دبیر شورای نگهبان گفت: عمده مشکل مردم، مسئله معیشت است و وضعیت گرانی ها برای مردمی که درآمد کمی دارند یا درآمدی ندارند، معضلی است که باید برای آن راه حلی جستجو کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۱    
مسئول کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی شهرستان تهران از مکاتبه رئیس مجلس با هیات دولت در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان خبر می دهد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۱    
تهران- با وجود اینکه هر ساله شاهد افزایش دریافتی شهریه های مدارس غیرانتفاعی از خانواده ها هستیم اما جای سوال است که چرا در این مدت افزایشی در حقوق معلمان این مدارس وجود نداشته است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۳:۲۱    
امیر قطر و رئیس جمهوری مصر در دیدار خود بر حقوق مشروع ملت فلسطین بر اساس مراجع قانونی بین المللی تاکید کردند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۱:۰۳    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق گروه های خودسر مرتبط با دستگاه اطلاعاتی ترکیه را به حمله به چاه های نفت و گاز در اقلیم کردستان عراق متهم کرد و پیگرد و مجازات آنان را خواستار شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۱    
تهران - وزیر امور خارجه در توئیتی دیدار و گفت وگو با نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا را ثمربخش توصیف کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۳    
در پی انفجار یک بمب دست ساز در یعقوب آباد پاکستان، یک نفر کشته و 8 تَن هم زخمی شدند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۸    
تهران - رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار یکپارچه سازی تمامی جبهه های مقاومت و جلوگیری از هرگونه نفوذ و حضور دشمن صهیونیستی در منطقه شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۵۶    
تهران - دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به بدعهدی آمریکا و خروج غیر قانونی از برجام تاکید کرد: ما ضمن آن که به همه تعهداتمان در برجام عمل کردیم هیچ گاه از میز مذاکره خارج نشدیم و اکنون نیز به ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۵۶    
رهبر جریان حکمت ملی عراق با تاکید بر اینکه به تلاش های برای ایفای نقش ملی در نزدیک کردن دیدگاه ها میان گروه های سیاسی ادامه خواهد داد، افزود: این جریان در دولت آینده مشارکت نخواهد کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۵۱    
اهواز- مدیر حج و زیارت خوزستان با تاکید بر ممنوعیت تردد انفرادی از مرز شلمچه گفت: اعزام زائران فقط به صورت گروهی انجام می شود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۴۱    
نوشهر- رستم زرودی در مراسمی با حضور استاندار مازندران به عنوان فرماندار نوشهر معرفی شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۱    
تهران - رئیس جمهور در ششمین گفت وگوی تلویزیونی با مردم گفت: ارتباط با مردم برکات زیادی دارد و مسئولان را در جریان امور و مشکلات اقشار جامعه قرار می دهد و تاکید جدی برای ارتباط دولتمردان با مردم دارم.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۱    
محمد ناصر العاطفی تأکید کرد که ذخیره تسلیحات راهبردی و به ویژه موشک های بالستیک نیروهای مسلح یمن برای چندین دهه جنگ و حضور در نبرهای مستمر کفایت می کند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۱    
تهران - فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نظام اطلاعاتی موفق از ژرفای ذهن دشمن راهبرد او را استخراج و برای رویارویی با آن برنامه ریزی و آرایش قدرتمندی را ایجاد می کند، تصریح کرد: مجاهدت بی انتها ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۱    
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن دعوت به گسترش فرهنگ مقاومت و حمایت از آن، گفت که ملت فلسطین برغم شرایط پیچیده و دشوار، درحال رقم زدن یک حماسه تاریخی است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۱    
همدان- معاون وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: وارث چهار هزار و 200 طرح نیمه تمام ورزشی از دولت های گذشته در اقصی نقاط کشور هستیم.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۱    
تهران - رئیس جمهور در ششمین گفت وگوی تلویزیونی با مردم گفت: ارتباط با مردم برکات زیادی دارد و مسئولان را در جریان امور و مشکلات اقشار جامعه قرار می دهد و تاکید جدی برای ارتباط دولتمردان با مردم دارم.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران از آتش بسی که منجر به صلح کامل و رفع واقعی محاصره اقتصادی ظالمانه بر ضد ملت یمن شود، حمایت می کند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۶    
یاسوج-نماینده ولی فقیه در کهگیلویه گفت: امروز آزادگان جهان زیر سایه جبهه مقاومت زندگی می کنند و در حال مبارزه با آمریکا هستند و همه اینها به برکت ولایت فقیه و رهبری است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۹:۵۲    
منابع عراقی اعلام کردند که شرکت اماراتی دانه گاز در غرب کرکوک عصر امروز برای چندمین بار طی سه روز اخیر هدف حمله راکتی قرار گرفت.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۱    
ساری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تصویب نامگذاری روز 14 آبان به عنوان روز مازندران در تقویم رسمی کشور از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور خبر داد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۸    
آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با حضور فرمانده کل سپاه و مسئولین جامعه اطلاعاتی کشور برگزار شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۶    
ساری - رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سیاست قوه قضائیه، این است روش غیرقضایی را به نحو مطلوبی جایگزین روش قضایی در رسیدگی ها و گسترش صلح و سازش کند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۱    
بابل - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: روایتگری صحیح در عرصه جهاد تبیین چراغ راه فعالیت های فرهنگی و احتماعی است و علما در این زمینه پیشتازی کنند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۱    
تهران- معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون 7 کاروان زائران زمینی عتبات عالیات از مرزهای مهران و شلمچه راهی عتبات عالیات شده اند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۱    
خبر بورل، نماینده اتحادیه اروپا درباره از سرگیری مذاکرات وین در پیش بینی بورس فردا یک شنبه 5 تیر چه تاثیری خواهد داشت؟
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۸    
پس از حرف و حدیث های فراوان سرانجام وینگر فصل گذشته گل گهر سیرجان به پرسپولیس پیوست.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۱    
نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا گفت: قرار است مذاکرات برجام را در روزهای آینده و به سرعت آغاز کنیم.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۳    
مشهد- کتاب خادم گلدسته ها مجموعه اشعاری کودکانه در وصف حضرت رضا(ع) صبح امروز در حرم مطهر رضوی با حضور شاعر و جمعی از کودکان رونمایی شد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۶    
تهران-رئیس قوه قضاییه با اشاره به تأثیر امر تقویت اقتصاد و تولید ملی بر کاهش و زدودن آسیب های اجتماعی بیان داشت: با قوی شدن اقتصاد و تولید ملی و به تبع آن افزایش ثروت ملی و توزیع درست و صحیح آن ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۱    
تهران- وزیر اقتصاد از پرداخت وام بدون بهره و ضامن به بازنشستگان کشوری خبر داد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته قیمت گذاری دارو به موضوع اجرای طرح نسخه الکترونیک در کشور اشاره کرد و گفت ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۷    
بازنشستگان کشوری منتظر دریافت وام 15 میلیون تومانی از تیرماه هستند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۲    
اگر مورد خاصی پیش نیاید، سعید صادقی عصر امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۷    
بررسی ما نشان می دهد که دولت در ماه های اخیر، بیستم هر ماه یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۲    
مشهد حاج حسین آقا مَلِک بزرگترین واقف معاصر است که موقوفات او از سال 1316 تا 1340 در تهران و خراسان در هفت مرحله اهدا شده است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۹    
به گفته سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش فرآیند ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان از ابتدای تیر آغاز و تا 15 تیر به اتمام می رسد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۹    
امام جمعه کرمان گفت: مدیریت اسلامی بر تجهیز انسان ها از درون برای رعایت تقوا تاکید دارد و آنچه در دوران دفاع مقدس رخ داد، حاصل تجهیز درونی رزمندگان به تقوا بود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۱    
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: شهید یاسمی در واقع سنگربانی اصلی که حفظ جان مردم است را معنا کرد.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، پیگیری پرداخت مطالبات و معوقات پزشکان، پرستاران و بیمارستان ها را از سوی وزارت بهداشت، دفتر ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۷    
قیمت تندر 90 امروز شنبه چهارم تیر 1401 به 490 میلیون تومان رسید و قیمت تیبا مانند هفته گذشته 195 میلیون تومان باقی ماند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۳    
استاندار خراسان جنوبی گفت: تعامل سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه، فرصت بسیار مطلوبی برای خدمت بهتر به مردم است.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۱    
گچساران - رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارم تیرماه سال 1367 برای جلوگیری از پیشروی دشمنان بعثی و دسترسی به شهرهای بزرگ استان خوزستان دلیرانه از خاک میهن خود دفاع کردند که سالروز این واقعه ...
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۱    
برخی از بازیکنان استقلال خواهان تسویه حساب قبل از هرگونه مذاکره و تمدید قرارداد شده اند.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۱    
معاون فناوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: مرحله سوم واریز سود سهام جاماندگان سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را ارائه و ثبت کرده اند، اواخر ماه جاری پرداخت می شود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۰۸:۳۲    
طبق اعلام روزنامه الرای قطر، دو بازیکن سابق پرسپولیس زوج خط دفاعی الاهلی در فصل جدید لیگ ستارگان خواهند بود.
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۰۸:۱۱    
شهیدمحمدرضا زند کریمخانی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است باید خیلی خوشحال باشید در راه خدا شهید می شوم .
خبرگزاری رضوی   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۰۸:۰۲    
تبریز-مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی از ارسال 280 اثر داخلی و 15 اثر خارجی از کشورهای ترکیه، عراق و آذربایجان به دبیرخانه جشنواره خبر داد.