سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۱Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 4 بهمن 1395 - rokna.ir

رکنا 31 اردیبهشت 1395 رکنا 30 خرداد 1395 رکنا 31 تیر 1395 رکنا 27 مرداد 1395 رکنا 28 شهریور 1395 رکنا 1 مهر 1395 رکنا 30 آبان 1395 رکنا 30 آذر 1395 رکنا 30 دی 1395 رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 بهمن 1395 رکنا 2 بهمن 1395 رکنا 3 بهمن 1395 رکنا 4 بهمن 1395 رکنا 5 بهمن 1395 رکنا 6 بهمن 1395 رکنا 7 بهمن 1395 رکنا 8 بهمن 1395 رکنا 9 بهمن 1395 رکنا 10 بهمن 1395 رکنا 11 بهمن 1395 رکنا 12 بهمن 1395 رکنا 13 بهمن 1395 رکنا 14 بهمن 1395 رکنا 15 بهمن 1395 رکنا 16 بهمن 1395 رکنا 17 بهمن 1395 رکنا 18 بهمن 1395 رکنا 19 بهمن 1395 رکنا 20 بهمن 1395 رکنا 21 بهمن 1395 رکنا 22 بهمن 1395 رکنا 23 بهمن 1395 رکنا 24 بهمن 1395 رکنا 25 بهمن 1395 رکنا 26 بهمن 1395 رکنا 27 بهمن 1395 رکنا 28 بهمن 1395 رکنا 29 بهمن 1395 رکنا 30 بهمن 1395 
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۵    
رکنا: این هفته قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۷    
رکنا: هل خواب آور و شادی آور است بنابراین برای افرادی که دچار افسردگی، خمودگی و غمگین هستند، مفید است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۶    
رکنا:بررسی ها نشان می دهد مخارج خوراکی خانوارهای 4 نفره شهری در فاصله سال های 88 تا 95 تقریبا 3.7 برابر شده و هزینه کلی ماهیانه به 2.85 تا 3.45 میلیون تومان رسیده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۹    
رکنا: حمید نعمت الله پیش از این همه فیلم هایش را برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر نمایش داده است. رگ خواب هم قبل از جشنواره سی و چهارم کلید خورد و پیش بینی می شد این فیلم در جشنواره سی و چهارم ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۲    
رکنا: هنگام برداشتن ابروها به این نکته توجه کنید که موهای ضخیم و اصلی ابرو را نباید با موچین برداشت. این موها، ابروهای شما هستند که در صورت برداشته شدن ممکن است برای همیشه آن ها را از دست بدهید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۰    
رکنا:استاندار خوزستان گفت: توافق نهایی برای انتقال مالکیت شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به بانک ملی ایران بابت مطالبات خود از مالک قبلی انجام گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۲    
رکنا: یک مهندس سالی یکبار زندگی خود را رها می کند و به سبک اجدادش زندگی می کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۹    
رکنا: ساختمان هایی هستند که در دنیا فقط در 10 ثانیه تخریب شدند تا آسمان خراش ها جای آن ها سبز شوند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۶    
رکنا: حافظ ناظری با بیان این که راه پدرش را ادامه نمی دهد، گفت: راه پدرم در نهایت به شهرام ناظری ختم می شود و جامعه دو شهرام ناظری را می خواهد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۳    
رکنا: درختان، این عناصر زیبا و بی همتای طبیعت، علاوه بر فواید بسیاری که دارند، به انسان آرامش و انرژی می بخشند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۷    
رکنا: انتخاب رنگ کفشی که به کت و شلوارتان بیاید، کاری است که باید با دقت بالایی انجام دهید. مهم نیست که کت و شلوارتان چه رنگی است، در هر صورت اگر رنگ کفشی که به پا می کنید با آن جور در نیاید ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۲    
رکنا: با دعوت مدیر جشنواره گوتنبرگ، بهنام بهزادی به عنوان داور بخش بین المللی این جشنواره به سوئد می رود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۹    
رکنا: دلیل وقوع حوادث فاجعه بار مثل پلاسکو چیست؟ پیش از پلاسکو چه ساختمان هایی فرو ریختند؟
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۷:۰۹    
رکنا: فیلم با ورنکردنی نجات یک زن ویتنامی از مرگی حتمی در یوتیوپ هزاران بار کلیک خورد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۰:۱۲    
رکنا: به منظور معرفی سیستم امنیتی هوشمند "والعصر" همایش یک روزه علم و امنیت برگزار می شود
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۳    
رکنا: فیلم سینمایی 175غواص عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی سعید چاری است که قرار است با محوریت 175 شهید غواص جلوی دوربین برود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۱    
رکنا: تصویر یکی از محافظان شخصی ترامپ در روز تحلیف وی بحث و جدال گسترده ای در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۱    
رکنا: شرکت در کلاس های ورزشی، تنها راه سوزاندن کالری و کاهش وزن نیست؛ اما یک فرد بزرگسال با وزن تقریبی 68 کیلوگرم برای انجام کارهای خانه چه مقدار کالری می سوزاند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۴    
رکنا: پانداهایی را ببیند که از دوربین خوششان می آید و سعی می کنند از خودشان عکس بیندازند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۴    
رکنا: لحظاتی از فیلم سینمایی خوب، بد، جلف به کار گردانی پیمان قاسم خانی که در جشنواره فجر به نمایش در می آید، منتشر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۶    
رکنا: آداب کلاه به سر گذاشتن؛ تا دیر نشده زبان جهانی کلاه را بیاموزید چون در غیر این صورت بهتر است قید استفاده از کلاه را بزنید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۶    
رکنا: "مدونا" خواننده موسیقی پاپ جهان روز شنبه در جمع تظاهرات صدها هزار نفری مخالفان ترامپ در شهر واشنگتن حاضر و علیه او سخنرانی کرده و به اجرای برنامه پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۶    
رکنا: پوستر انگلیسی فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت جدیدترین اثر مسعود جعفری جوزانی برای حضور در مجامع بین المللی رونمایی شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۸    
رکنا:عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی گفت: با مصوبه دولت قرار است، 200 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود 10 درصد به خسارت دیدگان مرکبات شمال پرداخت شود که منتظر اختصاص خط اعتباری بانک مرکزی هستیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۸    
رکنا:مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به پرداخت 732 هزار و 283 فقره وام ازدواج از ابتدای سال تا 25 دی ماه، گفت: با وجود تمام تلاش ها 624 هزار و 209 نفر در صف دریافت ازدواج هستند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۲    
رکنا: مدیر عامل شرکت شهرهای فرودگاهی امام خمینی با اشاره به اینکه بیشترین درآمدهای فرودگاه مربوط به مسافرین ترانزیت بوده است گفت ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۲    
رکنا: عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان کود و سم ایران از سرمایه گذاری 200 میلیون یوریی کره جنوبی در پی سفر رئیس جمهور ان کشور ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۲    
رکنا: فرمانده یگان حفاظت از جنگل ها، آبخیزداری و منابع طبیعی گفت: 200 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ناوگان حفاظت از جنگل های کشور اختصاص یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۲    
رکنا: مدیرعامل بانک شهر که در محل ساختمان پلاسکو حاضر شده بود از آمادگی این بانک برای جبران خسارات وارده به آتش نشانان خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۹    
رکنا:گزارش های میدانی حاکی از آن است که جمعی از مردم مقابل صرافی ها صف بسته اند؛ دلیل این اتفاق به نظر می رسد اختلاف قیمت 100 تومانی دلار در بازار با قیمت دستوری باشد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۶    
رکنا: گردانندگان باند گرگ های مخوف چالوس دستگیر شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۳    
رکنا:براساس نتایج ارزیابی و رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی سال 94، گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص میزان فروش در میان 100 شرکت برتر پنجم شد و در گروه وسایط نقلیه در همین شاخص مقام نخست را کسب کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۰    
رکنا: مدیر عامل شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) بدهی های معوق این شرکت را بیش از 1000 میلیارد تومان عنوان کرد و این شرکت را زیان ده دانست.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
رکنا: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان ، دو تبعه بیگانه که به بهانه واردات خودرو های خارجی، 4 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود در زاهدان دستگیر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
رکنا: مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت ضمن تشریح جزئیات اعتباربخشی جدید بیمارستان ها در سال جاری، گفت: در سال گذشته تنها 14 بیمارستان در کل کشور، درجه یک عالی را دریافت کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
رکنا: وزیر اقتصاد و دارائی گفت: در تلاشیم هرچه سریع تر و پیش از نزدیک شدن به ایام عید، مکان دیگری برای پیگیری کسب و کار کسبه فعال در ساختمان پلاسکو تعیین شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
رکنا: معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به نهایی شدن ورود 2 ایرلاین دیگر به فرودگاه امام (ره) گفت: در حال رایزنی با چهار ایرلاین خارجی دیگر برای ورود به فرودگاه امام(ره) هستیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
رکنا: سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق Contraband کالا و ارز از کاهش 10 میلیارد دلاری قاچاق کالا طی دو سال گذشته خبر داد و گفت ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۹    
رکنا: مادر انگلیسی به جرم سوء استفاده از دختر 7 ساله اش به 9 سال زندان محکوم شد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۳    
رکنا: جوان 20 ساله امریکایی هنگام فیلم برداری از کلیپی موزیکال با شلیک گلوله به قفسه سینه اش کشته شد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۳    
رکنا: تمساح زال باغ وحش ایالات متحده امریکا با نام مروارید یکی از پر طرفدارترین حیوانات این باغ وحش است .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۹    
رکنا: باورم نمی شود ، بگذارید از نزدیک ببینم ، رضای من هنوز زنده است من برایش لباس دامادی خریدم اینها جملاتی است که هانیه دختر جوان و نامزد یکی از آتش نشانان محبوس در زیر آوار پشت حصارهای چهارراه ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۳    
رکنا: اولیای کودکی 2 ساله که پزشک دست چپش را به اشتباه به جای دست راست عمل جراحی کرد، اشتباه سهوی و پوزش پزشک را پذیرفتند و ابراز امیدواری کردند که در آینده درصد این اشتباهات به صفر برسد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۱۱    
رکنا: انتشار یک تصویر از پسر خواب آلود ترامپ کافی بود تا توپخانه فضای مجازی به سمت او نشانه روی کند اما اتفاق عجیب تر این بود که کسی که به دفاع از پسرک ترامپ برخاست دختر سرشناس زوج کلینتون ها است ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۷:۰۸    
رکنا: مدتی بود که چهره غمگین دخترم آزارم می داد. وقتی به چشمانش می نگریستم درد بزرگی را در عمق نگاهش احساس می کردم ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۳    
رکنا: حادثه تأسف بار پلاسکو، موجی از تأثر را در میان مردم و مسئولان برانگیخت. اما یکی از فجایع عجیب و شاید بشود گفت بدیع، در این حادثه و به تبع آن حوادث مشابه ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۵    
رکنا: سخنگوی آتش نشانی در کنار همکاران شجاع و خدوم خود، یکی پرکارترین مسئولان حاضر در صحنه از زمان وقوع حادثه پلاسکو بوده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۲    
رکنا: کلیپی از تنبیه کودک 4 یا 5 ساله ای با شیلنگ در فضای مجازی منتشر شده که بسیار تلخ است. کاربران زیادی در پیام های خود از تحریریه رکنا خواستند تا این کلیپ را پخش کنیم تا شاید این مرد شناسایی و ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۹    
رکنا: تولد نوزادی ترسناک در شرق هند موجب شد بسیاری از رسانه های محلی نام "بیگانه فضایی" را به این نوزاد دختر بدهند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۹    
رکنا: جوان 32 ساله ای که به علت ایست قلبی در شهرستان چالوس فوت کرد، به اشتباه جز مفقود شدگان حادثه پلاسکو معرفی شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۲    
رکنا: کنسرت زاهدانِ رضا صادقی ، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، در پی حادثه تلخ ساختمان پلاسکو و به احترام آتش نشانان جان باخته این حادثه، لغو شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۲    
رکنا: مهراب قاسم خانی به مناسبت پخش مجدد طنز پاورچین از شبکه پنج سیما مطلبی در صفحه اینستاگرامش قرار داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۶    
رکنا: پایان ریاست جمهوری اوباما با آخرین نگاه معنی دارش به کاخ سفید تمام شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۰    
رکنا: الهام حمیدی در پی حادثه دلخراش و جانسوز ساختمان پلاسکو در اینستاگرام خود برای احترام به آتش نشانان فداکار عکسی با لباس آتش نشانی منتشر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۴    
رکنا: میثم حیدری / محل حادثه / دقایقی پیش نیروهای امدادی توانستند سطح آوار را با سطح زمین یکسان کنند که با انجام این کار آتش دوباره زبانه کشید و سریعا ماموران آتش نشانی مشغول خاموش کردن حریق شدند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۴    
رکنا: آب فشان فلای در نوادا ایالات متحده امریکا کوهی است که مواد معدنی را با فشار و توسط جریان های آب گرم زیرزمینی به بیرون می راند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۴    
رکنا: اصلاح رنگ فیلم سینمایی دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی به پایان رسید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: دمای منفی 7 درجه و سرمای شدید و مه غلیظ در فرودگاه هیثرو لندن صدها پرواز را لغو کرد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: دادستان عمومی وانقلاب اصفهان از وقوع یک فقره قتل عمدی فرزند توسط پدر در خمینی شهر اصفهان خبر داد و گفت: بر اساس شواهد و قراین اختلافات شدید و ده ساله بین پدر و فرزند عامل وقوع این قتل بوده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
رکنا: مهناز افشار سخنگوی پویش بدسرپرست تنهاتر است در جشن حراج نقاشی های کودکان کار شرکت کرد و گفت: کار خیر تاثیر خود را خواهد گذاشت، حتی اگر به آن شو و نمایش بگویند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
رکنا: در زمان روم باستان جزیره پوویجلیا (Poveglia) محلی برای نگهداری افراد مبتلا به طاعون بوده و بیش از صد و شصت هزار نفر در این جزیره دفن شده اند. در ادامه این جزیره باستانی را می بینید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
رکنا: آزاده نامداری در صفحه اینستاگرامش از عشق به همسر و فرزندش نوشت و اینستاگرام خود را به روز کرد..
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
رکنا: کارکنان آکواریوم لندن در مقابل چشمان حیرت زده مردم آکواریوم حیوانات را با برس نظافت کردند .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
رکنا: چهار جسد در طبقه منفی یک کشف شدکه سه تا از آنها خارج شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
رکنا: یک شیردریایی در واشنکتن روی سقف یک خودرو رفت و حمام آفتاب گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
رکنا:طی روزهای اخیر، خبرهای مختلفی درخصوص سرطان زا بودن یکی از پر مصرف ترین شکلات های صبحانه جهان مطرح شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۴    
رکنا: مردها نقش زن ها را بازی می کنند و زن ها نقش مردها را، پیرها نقش جوان ها را بازی می کنند و جوان ها نقش پیرها را. این است که همه چیز قروقاطی شده است ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۴    
رکنا: باوجود مخالفت شدید ترامپ با موضوع مهاجرت، مادر خود او نیز از مهاجرین به آمریکا بوده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۹    
رکنا: در زمان ریزش آوار ساختمان پلاسکو توانستم خودم را از ساختمان به بیرون پرت کنم اما 2 برادرم زیر آوار گرفتار شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۹    
رکنا: پانته آ بهرام در صفحه اینستاگرام خود متنی را خطاب به آتش نشانان از جان گذشته انتشار داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۳    
رکنا: پدرم همیشه می گفت بازیگر بدون تماشاگر یعنی هیچ ، جمله کوتاهی است از پوریا شکیبایی که روز شنبه دوم بهمن برای نخستین بار در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۴    
رکنا: تیزر فیلم سینمایی یادم تورا فراموش به کارگردانی علی عطشانی منتشر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۴    
رکنا: مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران: تاکنون 19 خانواده شهدای آتش نشان و شهروندان برای نمونه برداری DNA به پزشکی قانونی آمده اند
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: پلیس بالتیمور امریکا مرد سارقی را که خودرویی را با دو کودک دزدیده بود دستگیر کرد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: براثر واژگون شدن یک قایق مهاجران اندونزیایی که پیش بینی شده است 40 مسافر داشته است تاکنون 9 نفر کشته شده اند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: تیراندازی مرگبار در مرکز خرید سن انتونیو در تگزاس یک کشته و چندین مجروح برجا گذاشت .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: دختر جوان 26 ساله امریکایی به خاطر سخنانش در صفحه توئیتر زیر نظر ماموران پلیس مخفی امریکا قرار گرفت .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: تصاویر ضبط شده از صحنه فرار به موقع کوهنورد سوئیسی از مرگ حتمی در حین صخره نوردی بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: حمله گاو عصبانی به تماشاچیان جشنواره گاو در هند جان دو تن را گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: رئیس پلیس آگاهی گفت: هفت نفر درباره مفقود شدن بستگانشان شکایت کردند که در حال رسیدگی به پرونده آنها هستیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: توفان و گردباد در ایالت جورجیا و جنوب امریکا 19 تن را کشته و بیش از 50 نفر را مجروح کرد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: موتورسوار جوانی که سعی داشت حرکات نمایشی خود را ثبت کند با سرخوردن روی کف جاده نقش زمین شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: پلیس انگلستان خبر از افزایش فریب خوردگان سایت های دوست یابی در فضای مجازی داد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رکنا: مهران غفوریان و اشکان اشتیاق از بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال پنجری اضافه شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۸    
رکنا: احتمال از بین رفتن پیکرهای مطهر آتش نشان ها به دلیل بر تن داشتن لباس های ضد حریق وجود نداشته و تنها این پیکرها دچار آسیب شده اند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۸    
رکنا: منیزیم ماده ای انرژی بخش بوده و افسردگی را از بین می برد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۸    
رکنا:تا حالا در مکانی بوده اید که بوی بد جوراب و کفش فضا را پر کرده باشد؟ در اصل، بوی بد پاها باعث می شود تا کفش ها بوی نامطبوعی به خود بگیرند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۸    
رکنا: بر اثر انتشار گاز در خانه ای روستایی ، مردی 68 ساله دچار گاز گرفتگی شد و جان باخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۲    
رکنا: نفرت زن به شوهرش به اندازه ای بود که او را تکه تکه کرد و در سطل های آشغال جاسازی کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۲    
رکنا: آتش سوزی در منطقه جنگلی جنوب سانتیاگو در شیلی آتش نشانان را به حالت آماده باش در آورد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۹    
رکنا: سعید سلطانی طارمی از به سرقت رفتن لپ تاپش که شامل آثار آماده چاپ و در دست تالیفش بوده خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۶    
رکنا: شرکت کره ای سامسونگ نتایج بررسی های خود را در خصوص آتش گرفتن و انفجار تلفن های همراه هوشمند گلکسی نوت 7 اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۰    
رکنا: حفر تونل غیر اصولی که باعث فرو ریختن دوباره آوار شده است، صحت ندارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۴    
رکنا: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با اجرای طرح نوسازی 65 هزار دستگاه کامیون فرسوده برنامه ریزی کرده ایم، به تدریج از فعالیت کامیون های فرسوده ای که در جاده ها تردد می کنند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۴    
رکنا: ویدئویی که از لحظه دستگیری مردی مسلح توسط پلیس منتشر شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۴    
رکنا: قیمت طلا و سکه در بازار در تاریخ 4 بهمن به شرح زیر است :
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۱    
رکنا:مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: کشورهای ترکیه، هند، پاکستان، آذربایجان، آلبانی، یونان، روسیه، سوئد،عراق، پرو، کنیا و نیجریه مشتریان محصولات تولیدی پتروشیمی کارون هستند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۱    
رکنا: این مشتری حواس پرت که با تلفن همراهش مشغول بود متوجه حوض بزرگ مرکز خرید نشد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۱    
رکنا: مرد هندی که از پشت بام ساختمانی به تماشای پنهانی زنان ساختمان روبرویی پرداخته بود با سقوط از پشت بام به کام مرگ فرو رفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۸    
رکنا: بعد از اعلام لیست 23 شرکت مجاز ثبت سفارش و ارائه خدمات پس از فروش تلفن های همراه سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بخش هایی از این لیست را اصلاح کرد.
  • ۱