سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۴Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 26 بهمن 1395 - rokna.ir

رکنا 31 اردیبهشت 1395 رکنا 30 خرداد 1395 رکنا 31 تیر 1395 رکنا 27 مرداد 1395 رکنا 28 شهریور 1395 رکنا 1 مهر 1395 رکنا 30 آبان 1395 رکنا 30 آذر 1395 رکنا 30 دی 1395 رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 بهمن 1395 رکنا 2 بهمن 1395 رکنا 3 بهمن 1395 رکنا 4 بهمن 1395 رکنا 5 بهمن 1395 رکنا 6 بهمن 1395 رکنا 7 بهمن 1395 رکنا 8 بهمن 1395 رکنا 9 بهمن 1395 رکنا 10 بهمن 1395 رکنا 11 بهمن 1395 رکنا 12 بهمن 1395 رکنا 13 بهمن 1395 رکنا 14 بهمن 1395 رکنا 15 بهمن 1395 رکنا 16 بهمن 1395 رکنا 17 بهمن 1395 رکنا 18 بهمن 1395 رکنا 19 بهمن 1395 رکنا 20 بهمن 1395 رکنا 21 بهمن 1395 رکنا 22 بهمن 1395 رکنا 23 بهمن 1395 رکنا 24 بهمن 1395 رکنا 25 بهمن 1395 رکنا 26 بهمن 1395 رکنا 27 بهمن 1395 رکنا 28 بهمن 1395 رکنا 29 بهمن 1395 رکنا 30 بهمن 1395 
رکنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
رکنا: به گفته داریوش باباییان تهیه کننده جوراب شو ، نام این فیلم به جوراب شو و پینوکیو تغییر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۷:۱۴    
رکنا: زوجینی که نابارور هستند می توانند به بانک های جنین های اهدایی مراجعه کنند و تقاضای دریافت جنین کنند؛ با انجام مراحل پزشکی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۵    
رکنا: حالا که وقت خانه تکانی رسیده اصلا نگران نباشید چون با این راه حل های هوشمندانه ظرف مدت یک ماه می توانید خانه تکانی کنید و به منزل تان کلی سر و سامان بدهید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
رکنا: دستفروشی بنزین در سایه کم توجهی مسئولان نظارتی روبه گسترش است و با توجه به در پیش بودن ایام نوروز، بیش از پیش شاهد فعالیت دلالان بنزین به خصوص در جاده های دورافتاده کشور هستیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۶    
رکنا: در این روز های مانده به عید نوروز شما می توانید با محصولات خانگی از شر آکنه و زخم های آن خلاص شوید. همانطور که می دانید محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۷    
رکنا:در سامانه کنترل اصالت کالاهای سلامت محور، اصالت با برچسب الصاق شده بر روی فرآورده های دارویی نیست بلکه برای تشخیص کالاهای اصیل، برچسب باید توسط یک استعلام به طرق پیامکی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۹    
رکنا: محمد صالح علا سه شنبه شب در برنامه چشم شب روشن میزبان سالار عقیلی، خواننده موسیقی سنتی است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۱    
رکنا:کانون سردفتران و دفترداران قوه قضایه تعرفه تنظیم سند رهنی در دفترخانه ها برای تسهیلات گیرندگان را اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
رکنا: آیا شما هم برای لاغر و خوش اندام شدن رژیم گرفته اید؟ پس این برای شما ضروری است که اهمیت کالری های مصرف شده توسط خود در طول روز را بدانید و بفهمید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
رکنا: گروه اجرایی نمایش شلتر به کارگردانی امین میری در اولین روز اجرای این اثر نمایشی از ویشکا آسایش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون تقدیر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۳    
رکنا:رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: مجوز بهره برداری دائمی نمایشگاه بین المللی سنگ محلات روز گذشته از سوی سازمان توسعه تجارت ایران صادر شد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
رکنا: اقتصاد بالی بر پایه گردشگری می چرخد و بومیان بالی، با غذا، روزی بنام سکوت، ویلاهای خاص و نقاط بکر توریست های زیادی را میزبانی می کنند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۱    
رکنا: به دنبال فروریختن دهانه دوم پل واقع بر روی رودخانه شور موسوم به پل کٙشه برفی در جاده جهرم-شیراز، این جاده تا اطلاع ثانوی بسته شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۱    
رکنا: رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در 10 ماهه امسال یک میلیون دستگاه خودرو سواری در کشور تولید شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، حدود 42 درصد رشد داشته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۳:۴۶    
رکنا: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد و گفت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ 7500 تومان است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۹    
قیمت سکه طرح جدید با 5300 تومان افزایش به یک میلیون و 195 هزار و 600 تومان رسید، همچنین نرخ دلار هم 3810 تومان شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۹    
رکنا: کم کم به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و بازار شستشوی لوازم و اثایه منزل داغ شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
رکنا: برخی از انواع سرطان در بین طبقات فقیر جامعه، بیش از ثروتمندان شیوع دارد و بالعکس. این نتیجه پژوهش های آژانس سلامت عمومی فرانسه است که در آخرین شماره نشریه هفتگی آن به چاپ رسید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
رکنا: شاید با دیدن مدل ها به این نتیجه برسیم که آن ها زندگی ایده آل و شادی دارند. مدل ها درآمد خوبی دارند و با طراحان معروفی کار می کنند. به علاوه به واسطه شغل شان به جاهای دیدنی دنیا سفر می کنند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۸    
رکنا: زن آمریکایی پس از اینکه همسر 72 ساله اش از دونالد ترامپ طرفداری کرد، از او جدا شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۶    
رکنا: نگین خودرودیروز در نمایشگاه خودرو تهران قیمت کولئوس را اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۳    
بانک مرکزی ایران و آژانس خدمات مالی ژاپن به منظور تسهیل شرایط حضور بانکهای معتبر ژاپنی در ایران و بانکهای کشورمان در ژاپن و نیز انتقال تجربیات نظارتی، تبادل نامه امضا کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۴    
رکنا: ساکنان یک برج گران قیمت در تهران وقتی متوجه شدند یکی از مشهورترین و بزرگ ترین فوتبالیست های سابق تیم ملی اقدام به خرید یکی از مجتمع های این برج کرده به سرعت برای بیرون کردن او دست به کار شدند!
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۶    
رکنا: مرحله پایانی فیلمبرداری مستند ژنرال های 13 ساله به کارگردانی محمد جعفری ، در شهرک دفاع مقدس به انجام می رسد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۷    
اگر اتاق نشیمن خسته کننده ای دارید قرار دادن مبل راحتی جدید با طراحی شیک می تواند کاملا این حس و ظاهر خسته کننده را از بین ببرد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۳    
رکنا: قائم مقام بانک مرکزی گفت: ایران نه فقط به طور کامل به منابع مالی نفتی و غیرنفتی خود دسترسی دارد، بلکه جریان این وجوه به طور معمول در حال انجام است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۸    
رکنا:عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از پیشنهاد افزایش 50 درصدی نرخ بلیت اتوبوس و مترو خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۸    
رکنا: کاشی آشپزخانه از مهم ترین مصالح در طراحی داخلی آشپزخانه است. رنگ و مدل کاشی آشپزخانه می تواند در زیبایی طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۹    
رکنا: رأی گیری برای انتخاب برندگان جوایز اسکار 2017 در حالی آغاز شد که پیش بینی برنده تعدادی بخش ها دشوار است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۴    
رکنا: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تردد ایمن شهروندان و با استفاده از ظرفیت خط ریلی مشهد –تهران، قطار حومه ای مشهد-بینالود راه اندازی می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۴    
رکنا: شرکت رنو در کنار خودروهای شهری خود، سوپر اسپرت مسابقه ای و بسیار زیبای Renault Sport R.S.01 را نیز با خود با تهران آورده است که می توان از آن به عنوان جواهر نمایشگاه خودرو تهران یاد کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
رکنا: یک ماهی قرمز در انگلیس با هزینه 250 دلار برای برداشتن تومور زیر تیغ جراحان رفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۹    
رکنا:شرکت ملی پست آغاز ثبت نام اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز 1396 با آلیاژ طلا و نقره را یکم اسفندماه سال جاری اعلام کرد و از تصویب قیمت این طرح ها خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۳    
رکنا:اغلب افراد در انتخاب لباسی که مناسب آنها باشد و چگونگی ست کردن شان دچار سردرگمی می شوند. ست کردن لباس می تواند تبدیل به یک معضل شود از آن جهت که در انتخاب لباس ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۳    
رکنا: می خواهیم به روز بازارها و بازارهای محلی دوبی برویم و بیشتر با مردمان اقشار متوسط جامعه برخورد داشته باشیم و کشف کنیم که هزینه خرید در این گونه بازارها چقدر با مراکز خرید لوکس در این شهر ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۲    
قائم مقام بانک مرکزی از تداوم روند کنترل تورم در سال آینده خبر داد و گفت: سه تا چهار صفر از پول ملی ایران حذف خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۳    
رکنا: صادق خان شهردار لندن امکان نمایش فیلم فروشنده را در میدان اصلی این شهر فراهم کرد. اصغر فرهادی نمایش فروشنده در میدان ترافالگار را نمادی از اتحاد توصیف کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
رکنا: علی زند وکیلی عکسی از زمان 18 سالگی خود را در اینستاگرامش منتشر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۷    
رکنا: زیبایی های طبیعی کشور چهار فصل مان تا بناهای تاریخی و مذهبی و سایر زیبایی های قابل لمس کشورمان یکی از کشورهای زیبای دنیاست که برای توریست هخا می تواند خیلی هیجان انگیز باشد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۴    
رکنا:عرضه فرآورده هایی نظیر بنزین و گازوئیل خارج از باک خودرو و در داخل ظروف بر اساس قوانین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده با جایگاه های متخلف برخورد خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۸    
رکنا: لکسوس NX 200 T سه کلید در بازار با قیمت 313 میلیون معامله می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
رکنا: جزایر متعددی در دنیا وجود دارد اما یک جزیره منحصر به فرد ترین آنهاست و این را به خاک و سواحل رنگین کمانی اش مدیون است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۲    
رکنا: مدیرعامل شرکت نگین خودرو گفت: خودروهای ما تاثیر مستقیمی از قیمت دلار در بازار می گیرند و امیدواریم همان قیمتی که دولت در لایحه بودجه به مجلس ارائه داده است در مجلس تصویب شود تا سال آینده قیمت ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۶    
رکنا: لیفان، X50 اتوماتیک مدل 1395 ، با 6 هزار و 500 کیلومتر کارکرد با مبلغ 30 میلیون تومان پیش پرداخت و ماهیانه یک میلیون و 340 هزار تومان معامله می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۳    
رکنا: پایگاه اینترنتی المانیتور نوشت علی رغم تحریم مراسم اسکار از سوی اصغر فرهادی، ایران ممکن است دومین جایزه خود را در این مراسم دریافت کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۳    
رکنا:شرکت بیمه البرز در آستانه سال نو و همانند سال گذشته با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۷    
رکنا:رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش گفت: در نمایشگاه بهاره که در 5 نقطه تهران برگزار می شود 120 نفر از اعضاء صنف خشکبار و آجیل به فروش محصولات خود با درصدی پایین تر از نرخ شهر اقدام خواهند کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۴    
رکنا:یکصد میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای کشور اختصاص یافته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۸    
رکنا:مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برخی خدمات به دلیل اینکه نیاز به تأمین بار مالی داشت و از سوی دولت و در بودجه سنواتی توسط مجلس تعریف نشد و بازنشستگان را از دریافت این خدمات ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۲    
رکنا: پلیس مینودشت جسد مرد 50 ساله را در حالی که رگ گردنش بریده شده بود در خانه وی کشف کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۱    
رکنا: چهار انگشت پسر شانزده ساله به دلیل بی احتیاطی هنگام کار با چرخ گوشت صنعتی، قطع شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۸    
رکنا: ماموران پلیس فتای خراسان رضوی در جریان 2 عملیات جداگانه 3 مرد را که اقدام به فروش اینترنتی آهوی کمیاب و حیوانات تاکسیدرمی شده می کردند، دستگیر کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۲    
رکنا: 3 کوهنورد اهل جمهوری چک در ارتفاعات دماوند گرفتار شدند که عملیات نجات جان آنها با موفقیت انجام شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۹    
رکنا: مالباختگان برای رسیدن به پول خود بادیگارد کلاهبردار بزرگ را در گلستان گروگان گرفتند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۰    
رکنا: یک کودک 1.5 ساله دیشب در شهرجهرم در کانالی که سیلاب در آن جاری بود فوت کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۳    
رکنا: ماهیگیر بدشانس در حرکتی عجیب با فرورفتن قلاب ماهیگیری به بینی اش راهی بیمارستانی در شمال کوئینزلند شد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۷    
رکنا: گزارش تلویزیون اسرائیل در خصوص تن دادن سربازان این رژیم به فحشا، موجی از واکنش ها را در پی داشت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۴    
رکنا: انتشار بوی گاز در شهرستان آبادان باعث نارضایتی مردم شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۴    
رکنا: فیلم تصادف یک مرد اسب سوار با خودروی در حال حرکت در چین یکی از پر بیننده ترین فیلم های یوتیوپ شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۸    
رکنا: براساس گزارش ها مرغ هایی در فروشگاه های ایالت متحده به فروش می رسند که حاوی ماده آرسنیک هستند و خطرات بسیاری برای سلامتی انسان دارند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۸    
رکنا: سرعت و دقت ضربه می تواند سرنوشت این زن را تغییر دهد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۱    
رکنا: ماجرای تجاوز دسته جمعی مردان هندی در سالهای اخیر جنجال بزرگ به راه انداخته است اما این بار گزارشگر حقوق بشر از تجاوزات تکان دهنده ای پرده برمی دارد که از سوی افراد متعصب و نژاد پرست هندو به ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۱    
رکنا: فیلمی از زائران حرم امام رضا (ع ) در فضای مجازی منتشر شده است که با استقبال گسترده کاربران مواجه شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۱۵    
رکنا: اعضای هیأت ممتحنه علوم تشریح به سازمان پزشکی قانونی نامه ای نوشتند و در آن نسبت به دراختیار قرارندادن جسد به دانشجویان علوم پزشکی انتقاد کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۱۲    
رکنا: تیوب سواری در اقبالیه سبب کشته شدن یک جوان 25 ساله شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۰۶    
رکنا: تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان "ساوجبلاغ" ، یک سارق زن اماکن عمومی با 50 فقره سرقت دستگیر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۰۳    
رکنا: زن جوانی که به خاطر اعتیادش پسر چهارساله اش را به زن دیگری سپرده بود، وقتی به اتهام سرقت به زندان افتاد، متوجه شد او پسر خردسالش را به خانواده ای پولدار فروخته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۷:۰۰    
رکنا: مرد چوپان که در زندان مرتکب قتل شده بود، با پرداخت دیه 600 میلیون تومانی از مجازات مرگ فاصله گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۶:۳۰    
رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری کیف قاپ حرفه ای که با پوشش زنانه در اتوبوس های بی آر تی اموال مسافران را سرقت می کرد خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۶:۲۷    
رکنا: 23 نفر که در محاصره سیلاب قرار داشتند توسط تیم های امداد و نجات، به سلامت نجات یافتند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۶:۲۷    
رکنا: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نسبت به ترفند جدید کلاهبرداران از طریق تماس از رادیو قرآن خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۶:۲۷    
رکنا: داشتن امید و انگیزه لازم تحت هر شرایطی انسان را به سمت آرزوها و اهدافش سوق می دهد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۶:۲۷    
رکنا: منابع ترکیه ای از بازداشت "مغز متفکر حمله شب سال نو میلادی در استانبول" خبر دادند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۶:۲۷    
رکنا: حاکم دبی فاش کرد قذافی برای ساختن شهری مانند دبی در لیبی، با او تماس گرفته بود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۳:۴۵    
رکنا: 4مرد گروگانگیر که با ربودن برج ساز تهرانی می خواستند یک شبه 10 میلیارد تومان به جیب بزنند دستگیر شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۶    
رکنا: عضو سابق گروهک منافقین که بعد از برقراری رابطه پنهانی با زنی جوان شوهر او را به قتل رسانده بود درحالی که پیش از این در دادگاه انقلاب به اتهام محاربه و جاسوسی به اعدام محکوم شده بود این بار در ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۶    
رکنا: به دنبال مرگ تلخ پسر چهارساله بر اثر خوردن شربت متادون، پدر وی و پزشک قلابی که در این ماجرا مقصر شناخته شده بودند امروز برای تحقیق به دادسرای امورجنایی تهران منتقل شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۶    
رکنا: مادر وقتی متوجه می شود دخترش به یکی از همکلاسی ها که به دلیل ابتلا به سرطان و شیمی درمانی موهایش را تراشیده، خندیده و او را دست انداخته است موهای او را به زور تراشید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۴    
رکنا: گروه تروریستی داعش برای برپاکنندگان مراسم ولنتاین مجازات سختی قرار داده بود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۱۵    
رکنا: 8 نفر از اهالی استان سیستان و بلوچستان که چندی پیش توسط دولت تانزانیا دستگیر شده بودند با فرایند تبادل زندانیان آزاد شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۶    
رکنا: رامبد جوان بالاخره سکوتش را درباره علت طلاقش از سحر دولتشاهی و واکنش های مردم به این قضیه شکست.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۶    
رکنا: برای دومین بار در طول دو هفته گذشته آتش سوزی بازار تبربز با حضور به موقع آتش نشانان اطفاء شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۳    
رکنا: یک ساختمان سه طبقه در شهرک مشیریه ریزش کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۴    
رکنا: شب ولنتاین رونقی استثنایی به فروشگاه هاو مغازه های کادو فروشی بخشید به گونه ای که رکود فروش چند ماهه کادو فروشی ها در یک شب ولنتاین جبران شد و هم لبخند بر لب خریداران نشست و هم و فرشندگان از ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۱۸    
رکنا: 87 سال پیش در چنین روزی یکی از مشهورترین جنایات مافیایی به دست گروه تبهکاری "آل کاپون" در گاراژی در "لینکلن پارک" شیکاگو به وقوع پیوست؛ اتفاقی که به "کشتار روز ولنتاین" شهرت دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۱۸    
رکنا: شب ولنتاین دربسیاری از رستوران ها و کافی شاپ های شهر تقریبا جای سوزن انداختن نبود . در برخی از رستوان ها میز ها از روزهای قبل روزور شده بودند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۱۲    
رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ 2 تن از شهروندان در حادثه برخورد دو خودروی پژو وپراید در بزرگراه شهید باکری خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۹    
رکنا: رئیس سازمان امداد و نجات با تشریح جزئیات جدید برف و سیل در کشور از تولد نوزادانی که در کولاک به دنیا آمدند، پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۶    
رکنا: دختر رئیس جمهور آمریکا در نخستین جلسه سیاسی خود در کاخ سفید، کنار جاستین ترودو نشست.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۰    
رکنا: دفتر دادستان ویژه کره جنوبی بار دیگر درخواست بازداشت مدیرعامل شرکت سامسونگ را ارائه کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۵۴    
رکنا: فرشاد احمدزاده علیرغم انتقاداتی که در پایان دربی متوجه خودش دید همچنان مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۵۱    
رکنا: جعفری دولت آبادی دستگیری مهدی خزعلی را بی ارتباط با اظهارات اخیر وی نسبت به قوه قضاییه خواند و گفت ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۲    
رکنا: کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۸    
رکنا: هر سال در ایامی که بین مردم به (ولنتاین) معروف شده است بازار گل رونق می گیرد؛ به طوری که امسال طی دو روز فروش گل 30 تا 40 درصد و قیمت آن تا 50 درصد افزایش یافته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۸    
رکناک در حالی که بازار مصرف خود را برای خرید شب عید هموطنان آماده می کند، آمارها از رشد قیمت مرغ، انواع ماهی و تخم مرغ در بازار حکایت دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۸    
رکنا: اولین کوادکوپتر سرنشین دار جهان توسط یک شرکت سازنده هواپیمای بدون سرنشین در چین ساخته شده است که قادر است با سرعت 95 کیلومتر در ساعت پرواز کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۲    
رکنا: پیردزدان اندیمشک در سن 60 سالگی دوباره پای در دنیای تبهکاری گذاشت و سرقت هایش را از نو شروع کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۶    
رکنا: بهنام بهزادی نویسنده- کارگردانی است که تنها با ساخت سه فیلم صاحب یک لحن و سبک شخصی در فیلم سازی شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۶    
رکنا: در این ویدیو ما به شما با یک روش ساده و خیلی راحت فنون نقاشی رو یاد می دهیم. با ما همراه باشید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۳    
رکنا: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از ساخت پمپ بنزین توسط این شرکت خبر داد و گفت: از آنجا که احتمال دارد تاپیکو بنزین یورو 5 تولید کند ...