جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۴:۲۸Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 31 تیر 1396 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 31 فروردین 1396 رکنا 31 اردیبهشت 1396 رکنا 31 خرداد 1396 رکنا 31 مرداد 1396 رکنا 31 شهریور 1396 رکنا 19 مهر 1396 رکنا 30 بهمن 1396 رکنا 29 اسفند 1396 رکنا 1 تیر 1396 رکنا 2 تیر 1396 رکنا 3 تیر 1396 رکنا 4 تیر 1396 رکنا 5 تیر 1396 رکنا 6 تیر 1396 رکنا 7 تیر 1396 رکنا 8 تیر 1396 رکنا 9 تیر 1396 رکنا 10 تیر 1396 رکنا 11 تیر 1396 رکنا 12 تیر 1396 رکنا 13 تیر 1396 رکنا 14 تیر 1396 رکنا 15 تیر 1396 رکنا 16 تیر 1396 رکنا 17 تیر 1396 رکنا 18 تیر 1396 رکنا 19 تیر 1396 رکنا 20 تیر 1396 رکنا 21 تیر 1396 رکنا 22 تیر 1396 رکنا 23 تیر 1396 رکنا 24 تیر 1396 رکنا 25 تیر 1396 رکنا 26 تیر 1396 رکنا 27 تیر 1396 رکنا 28 تیر 1396 رکنا 29 تیر 1396 رکنا 30 تیر 1396 رکنا 31 تیر 1396 
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۳    
رکنا: سر کوچک ترین بهانه ای قهر می کرد. در چهارمین روز زندگی، به خاطر ایرادی که از غذا درست کردنش گرفته بودم، ناراحت شد و قهر کرد و به خانۀ پدرش رفت اما، با وساطت پدرش، به خانه برگشت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۵    
رکنا: هر روز پیش از آنکه اشعه های طلایی رنگ خورشید در آسمان ظاهر شود، چشمانش را باز می کرد و صبحانه نخورده با کوله پشتی کهنه اما سنگینش از خانه بیرون می زد ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۲    
رکنا: در حالی که سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی همچنان در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، فیلم جدید او کارگر ساده نیازمندیم از دو هفته پیش اکران شده و یکتا ناصر یکی از بازیگران فیلم است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۲    
رکنا: صبح یه روز لعنتی که یک درام ضد جنگ و در مورد تقسیمات مرزی بین کشورهاست و نزاع چند نفر بر سر حق مالکیت یک توالت را به نمایش در می آورد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۰    
رکنا: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۴    
رکنا: کارگردان سریال قصه های مجید سوپر استارهای سینمای کشورمان را دو زاری قلمداد کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۷    
رکنا: رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: در حال حاضر هر کیلو تخم مرغ با نرخ 5 هزار تومان معادل شانه ای 11 هزار و دانه ای 340 تومان درب مرغداری به فروش می رسد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۷    
رکنا: سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: آنچه که رئیس سازمان حج به نقل از وزیر حج عربستان سعودی اعلام کردند این بود که به دلیل سطح پایین روابط کنسولی و تعطیلی سفارت خانه ها و حجم بالای کاری روند ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۷    
رکنا: صندوق بین المللی پول پیش بینی خود از رشد اقتصادی عربستان در سال 2017 میلادی را، نزدیک به صفر اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۷    
رکنا: معاون رئیس جمهور عراق گفت: ما نه می خواهیم در صف ایران قرار گیریم و نه در صف کشورهای عربی، بلکه خواهان دوستی با همه آنها هستیم.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۴    
رکنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: در دولت جدید قطعاً در کابینه خواهم بود اما در وزارت ارتباطات نیستم.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۴    
رکنا: محمد محمودی شاه نشین، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور با بیان اینکه انتخابات شوراها با ابطال دو حوزه در کشور به پایان رسید گفت ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۱    
رکنا: دبیرکل انجمن ملی لیزینگ ضمن تشریح آخرین گزارش از عملکرد صنعت لیزینگ، از سهم 83 درصدی خودرو از دریافت تسهیلات لیزینگ و سهم ناچیز سایر بخش ها از جمله کالای بادوام و غیر منقول و همچنین تجهیزات ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
رکنا:رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: معتقد به تشکیل کابینه فراجناحی هستیم و کابینه دوازدهم فراجناحی است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
رکنا:آخرین روز معاملاتی تیرماه 96 با سبزپوشی آیفکس و معامله 110 میلیون ورقه بهادار به ارزش از 869 میلیارد ریال سپری شد؛ ضمن اینکه اوراق تسهیلات مسکن نیز با کاهش قیمت مواجه بودند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۸    
رکنا: یک منبع نزدیک به کاخ سفید به فارن پالیسی گفت: رئیس جمهوری، کارکنان کاخ سفید را مامور زمینه سازی برای حالت احتمالی عدم تایید (پایبندی ایران به برجام) در دوره بررسی 90 روزه بعدی که اکتبر به پایان ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۵    
رکنا: قیمت کره همزمان با گران فروشی لبنیات در سطح خرده فروشی افزایش یافته به طوری که قیمت هر کره 50 گرمی یک برند (پرفروش و قدیمی) با 200 تومان افزایش، از 1500 تومان به 1700 تومان رسیده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۹    
رکنا: دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی در توئیتی از برگزاری مجامع 26 شرکت بیمه غیر دولتی در مهلت قانونی و با رعایت ملاحظات نظارتی بیمه مرکزی خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۸    
رکنا: ستاره سابق فوتبال امریکایی و بازیگر سینما که 23 سال قبل در پرونده جنجالی قتل همسر اولش تبرئه شده اما به جرم سرقت مسلحانه در زندان به سر می برد با حکم دادگاه بخشیده شد و بزودی آزاد می شود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۵    
رکنا: جانشین سرپرست دادسرای انقلاب از کشف 87 کیلو تریاک در یک عملیات مسلحانه در مشهد خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۲    
رکنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی هشدار داد: چنانچه دریاچه ارومیه احیا نشود، بیش از 14 میلیون نفر جانشان در خطر خواهد بود و انواع بیماری ها آنها را تهدید می کند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۵۵    
رکنا: عضو منتخب شورای شهر تهران با بیان اینکه پیش نویس میثاق نامه شهردار آینده تهران در کمیسیون حقوقی و نظارت این شورا تهیه شده است، گفت: اصل پاسخگویی ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۴    
رکنا: توده رحمی 3 کیلوگرمی از شکم خانم چمستانی در بیمارستان آیت الله روحانی بابل خارج شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۵    
رکنا:قطعه و کلیپ هوام دوباره پَسه با صدای محسن چاوشی همزمان با عرضه قسمت پنجم سریال (دوشنبه، دوم مردادماه) منتشر می شود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۵    
رکنا: رکوردهای بیشترین تماشاگر، بیشترین سانس در یک سینما، بیشترین سانس در کشور، بیشترین سانس فوق العاده بامدادی، بیشترین فروش اینترنتی و بیشترین فروش روز اول اکران یک فیلم در سینمای ایران ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۲    
رکنا: ماموران هلال احمر مشگین شهر یک بانوی کوهنورد را که در ارتفاعات سبلان دچار عارضه قلبی شده بود از مرگ نجات دادند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۷    
رکنا: آخرین ساخته عباس کیارستمی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم مستند بوینوس آیرس در کشور آرژانتین به روی پرده می رود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۳    
رکنا: معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از صادرات 300 هزارتن انواع محصولات لبنی در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد رشد دارد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۰    
رکنا: رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی خسرو ظفرنوایی را به سمت معاون هماهنگی و مشاور دفتر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۳    
رکنا: کنفدراسیون فوتبال آسیا از تمام تیم های صعودکننده به فصل 2018 – 2017 لیگ قهرمانان خواسته است بدون بدهی مالی در این رقابت ها شرکت کنند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۷    
رکنا: این روزها شاهد گمانه زنی های متعدد رسانه ای درباره ترکیب اعضای کابینه دولت دوازدهم هستیم، گمانه زنی هایی که گاهی مستند به گفته های برخی چهره ها و در موارد بسیار صرفاً برآیند دیدگاه ها و به ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۴    
رکنا: در بارسلونا رفته رفته به این باور می رسند که احتمال جدایی نیمار بالاست و باید به فکر روزهای پس از جدایی این فوق ستاره برزیلی بود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۹    
رکنا: عضو کانون انبوه سازان استان تهران گفت: بازار مسکن همچنان در رکود بسر می برد و روند ساخت و ساز را هم با چالش مواجه کرده است ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۷    
رکنا: اکران فیلم تازه افشین هاشمی با نام گذر موقت از نیمه مرداد ماه در سینماها آغاز می شود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۴    
رکنا: نگاهی اجمالی به موقعیت جغرافیایی ایران نشان می دهد که کشورمان در محاصره ی ریزگردهاست؛ ریزگردهایی که ما مردم را دچار مرگی تدریجی و خاموش می کند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۳    
رکنا: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ظروف عتیقه متعلق به هزاره اول قبل از میلاد در شهرستان ساوجبلاغ به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۸    
رکنا: وزیر آموزش و پرورش در دیدار مدیران انجمن اولیا و مربیان، تربیت را محور فعالیت های آموزش و پرورش قلمداد کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۶    
رکنا: بیکاری، دسترسی آسان و دوستان معتاد و نداشتن آگاهی از اعتیاد عوامل اعتیاد جوانان خوزستانی است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۸    
رکنا: مافیای پخش فیلم در سینمای ایران که درحال حاضر سال هاست صدای شماری از معتبرترین فعالان سینمای ایران را درآورده، سال به سال بر نفوذش بر سینمای ایران می افزاید.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۹    
رکنا: بارندگی اخیر در پیست نوربرگ رینگ، شانس سوبارو برای ثبت یک رکورد تاریخی را از بین برده بود؛ ولی این بار در هوای آفتابی ، سوبارو توانست رکورد زیر هفت دقیقه را در جهنم سبز برای مدل WRX STI ثبت کند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۷    
رکنا: امدادگران هلال احمر، کوهنوردی را که در ارتفاعات قلعه رودخان واقع در غرب استان گم شده بود، پیدا کردند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۷    
رکنا: رئیس پلیس چالوس از پایان درگیری در روستای گویتر مرزن آباد و دستگیری فردی که با حمله به یکی از شهروندان، با ضربات چاقو وی را مجروح کرده بود خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۸    
رکنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر کمتر از یک هفته است که با مشکل عدم تاثیرگذاری فیلترینگ هوشمند روی اینستاگرام مواجه شده ایم که در حال مذاکره و حل مشکل هستیم.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۵    
رکنا: رییس اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه مرکز جامع تکامل کودکان تا مهرماه خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۹    
رکنا: یک زن پس از سرقت یک دستگاه تاکسی در ایالت فیلادلفیا، اقدامی غیرمعمول انجام داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۱    
رکنا: رئیس کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر با دفاع تمام قد از طرح توزیع موادمخدر دولتی در کشور آن را عاملی در کاهش پول های کثیف دانست و توضیحاتی در خصوص مخدرها و افرادی که مشمول توزیع موادمخدر دولتی ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۸    
رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از انهدام یک کارگاه ساخت وتولید شیشه در این شهرستان خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۵    
رکنا: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل سالانه تنها 20 میلیارد تومان برای هزینه های درمان مهاجران پرداخت می کند
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۹    
رکنا: مدیرکل آموزش و پروش استان البرز از کسب مدال نقره المپیاد ریاضی جهان توسط دانش آموز استان خبرداد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۰    
رکنا: جشنواره کامیک کان یکی از جشنواره های بین المللی در سن دیگو آمریکاست که هر سال با شور و هیجان خاصی برگزار می شود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۵    
رکنا: میرهادی قره سید رومیانی، نماینده اصولگرای مجلس نهم و معاون امور مجلس سازمان میراث فرهنگی سرپرست این معاونت شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۶    
رکنا: ملی پوش ایرانی تیم روبین کازان نمره فنی متوسطی در بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال روسیه دریافت کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۸    
رکنا: عضو هیأت مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به اینکه بیش از 60درصد حوادث ناشی از کار مربوط به کارگران ساختمانی است ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۵    
رکنا: در پی تحقیقات نامحسوس کارآگاهان دو منزل مسکونی و 3 باربری در خیابان های سناباد، کوشش، سیدی و بابانظر مشهد شناسایی شد که انبار اقلام قاچاق بودند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۳    
رکنا: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- تهران خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۰    
رکنا: شهردار منطقه 11 تهران از نوسازی 3 مسجد با عمر بنای بیش از 50 سال در مرکز پایتخت با مدل اجرایی جدید که برای نخستین بار در شهر تهران به اجرا در آمده است؛ خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
رکنا: "طرح شهر در دست بچه ها" و تورهای نیم روزه تابستانه ویژه کودکان و دانش آموزان در راستای اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستانه شهروندان در غرب تهران برگزار می شود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۳    
رکنا: آتش سوزی گسترده هتل 20 طبقه در حال ساخت در مشهد که به دلیل جنس نمای آن به سرعت فراگیر شد و موجی از نگرانی ها را در پی داشت؛ با تلاش نفس گیر بیش از 200 آتش نشان مهار شد ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۸    
رکنا: کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی خود قهرمانی شب گذشته پرسپولیس را تبریک گفت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۸    
رکنا: 3 بازیکن تیم استقلال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شدند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۰۵    
رکنا: برای نخستین بار هنگام موتور سواری دلباخته دختر ناشناسی می شود. طرف مقابل نیز که به انتظار نگاه ناشناسی نشسته است، به یکباره لیلی می شود برای مجنون ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۰۲    
رکنا: قاتل آتنا در حالی به قتل یک زن دیگر اعتراف کرده که پلیس احتمال می دهد وی در ماجرای قتل 2 زن در شمال کشور نیز نقش داشته است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۱:۳۲    
رکنا: جوان 24 ساله پس از حمله به پسربچه 11 ساله در راهروی ساختمان و زخمی کردن او، دست به خودکشی زد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۹    
رکنا: زن سالمندی در کامبوج از گوساله پنج ما هه ای در خانه اش نگهداری می کند که به ادعای او روح شوهر درگذشته اش در این حیوان حلول کرده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۶    
رکنا: سقوط مرگبار مرد میانسال پس از مشاجره لفظی با برادرش، مرگ مشکوک مرد کارتن خواب و...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۳    
رکنا: پسر 17 ساله در یک سناریوی هولناک در میبد قتل پیرزن 91 ساله را رقم زد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۳    
رکنا: سارقی مسلح با حمله به یک فروشنده، دست به سرقت پول موجود در فروشگاه زد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۳    
رکنا: جسد دانشجوی جوان مشهدی که در قوچان مشغول تحصیل بود پس از یک هفته در سد تبارک آباد قوچان کشف شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۴    
رکنا: زن ایرانی با دستان بسته در آب های ایران به مدت سه ساعت شنا کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۱    
رکنا: چند کارگر بازیافت زباله که مأمور گشت شهرداری را در دعوای اشتباهی به قتل رسانده بودند، پس از 10 روز فرار خود را تسلیم پلیس کردند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۹    
رکنا: مشروبات الکلی در سیرجان در 48 ساعت گذشته جان سه نفر را گرفت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۶    
رکنا: پرواز شماره 048 هواپیمایی کاسپین که ساعتی پیش تهران را به مقصد شیراز ترک کرده بود در آسمان اصفهان دچار نقص فنی شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۹    
رکنا: تماس های بیهوده با شماره اعلام شده در خصوص گمشدن بنیتای هشت ماهه خانواده وی را با مشکل مواجه کرده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۶    
رکنا: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج از مرگ یک مرد 32 ساله در اثر برخورد با قطار خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۵    
رکنا: سینمای ایران و ارمنستان در دوره های مختلف به هم پیوند خورده اند. حضور ارامنه در شکل دادن به صنعت سینما در ایران بسیار مهم و قابل اعتنا است اما این همکاری در جایی قطع یا کمرنگ می شود ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۲    
رکنا: برنامه با شما از این هفته هرشب به صورت زنده و با موضوع اوقات فراغت و برنامه ریزی مسئولین برای آن از شبکه یک پخش می شود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۲    
رکنا: بعد از 30 سال زندگی مشترک، قصد ندارم از همسرم طلاق بگیرم و فرزندانم را آواره کنم. نمی خواهم زندگی ام متلاشی شود و کانون گرم یک خانواده روزهای تلخی را تجربه کند اما از سوی دیگر نیز تحمل کتک ها ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۲    
رکنا: پسر 28 ساله ای دراندونزی در اقدامی عجیب با زنی 82 ساله ازدواج کرد چرا که شیفته صدایش است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۲    
رکنا: نوجوانی خطرناک به اتهام قتل به 27 سال زندان محکوم شده بود از دادگاه درخواست عفو کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۲    
رکنا: پرستار مرد بیمارستان "تورگوی " در شمال شرقی انگلستان به جرم آزار و شکنجه دختر بچه 3 ساله دستگیر و راهی زندان شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۳    
رکنا: برای داشتن دندان های سفید روش زیر را استفاده کنید.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۴    
رکنا: سهراب پاکزاد آهنگساز و خواننده پاپ کشورمان از امیرحسین مقصودلو به جرم سرقت اثر هنری شکایت کرده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۴    
رکنا: پایگاه خبری نیویورک پست طی گزارشی ضمن اشاره به دستگیری دو تابعیتی آمریکایی-چینی در ایران به اتهام جاسوسی مدعی شد که این اقدام ایران عبور از خطوط بوده و در صورت عدم عکس العمل دولت ترامپ ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۴    
رکنا: یک سناتور جمهوریخواه آمریکا در گفتگویی مدعی شد که اگر ایران مأمور اف بی آی بازداشتی در این کشور را آزاد نکند باید پیامد های آن را بپذیرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۱    
رکنا: محققان ایرانی موفق به طراحی و ساخت کفش ماساژور ویبره دار برای درمان بیماری های دیابت و پارکینسون شدند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۷    
رکنا: نمی دانستم که وزیر می شوم. آن موقع دنبال ماشین می گشتم. ماشین پرادو داشتم، ولی پرادوها زود چپ می کرد. دنبال همین ماشین های شاسی بلند بودم که گفتند این بهترین ماشین است (پورشه) که من هم خریدم.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۴    
رکنا: همیشه به خودتان برسید و خوش استایل باشید. برای خوش استایل شدن هم می توانید نگاهی به این صفحه بیندازید ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۳    
رکنا: نسرین مقانلو با انتشار عکسی از سکوت در زندگی گفت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۷    
رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: دو نفر اعضای باند سرقت مسلحانه خودرو کمتر از یک ساعت بعد از وقوع سرقت توسط پلیس دستگیر شدند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۷    
رکنا: تروریست های داعش در اقدامی عجیب برای فرار از این شهر اقدام به آرایش و پوشیدن لباس زنانه کردند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۴    
رکنا: شاهرخ استخری با انتشار عکسی از دختر خود اینستاگرامش را به روز کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۸    
رکنا: اسموتی سیب، آووکادو و دارچین، نوشیدنی خوشمزه و سالمی است که در روزهای گرم سال به شما انرژی می دهد و خستگی را از بدنتان دور می کند ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۹    
رکنا: جواد عزتی عکسی با متنی متفاوت در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۹    
رکنا: بازیگر ملک سلیمان گفت: متاسفانه اوضاع تئاتر به هیچ وجه اوضاع خوبی نیست و آثاری که روی صحنه می روند همچون سینما گیشه محور بوده و کمی از خلاقیت و مضمون دور شده اند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۳    
رکنا: پسربچه ای که انگشت دستش بین زنجیر و چرخ دنده دوچرخه گیر کرده بود، توسط نیروهای آتش نشانی نجات داده شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۳    
رکنا: قاتل شهید بهرام حنیفی محیط بان اسکویی که به قصاص محکوم شده بود، بخشیده شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۸    
رکنا: بازوی ربات کوچک Line-us که به صورت بی سیم به کامپیوتر یا گوشی وصل می شود، می تواند هر طرح دیجیتال در کامپیوتر و تبلت را با استفاده از مداد یا قلم روی کاغذ رسم کند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۸    
رکنا: دختری ایزدی که برده جنسی داعشی ها بود مسلح شده ورویای انتقام بر سر دارد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۸    
رکنا: آزاده نامداری عکسی در حال خیس شدن زیر آب فواره در اینستاگرامش منتشر کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۶    
رکنا: سرمربی تیم نفت تهران می گوید با علی کریمی همیشه رابطه ای دوستانه داشته و تلاش برخی برای خراب شدن این رابطه تاثیرگذار نخواهد بود.