دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 21 مرداد 1399 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 31 فروردین 1399 رکنا 31 اردیبهشت 1399 رکنا 31 خرداد 1399 رکنا 31 تیر 1399 رکنا 31 شهریور 1399 رکنا 30 مهر 1399 رکنا 1 آبان 1399 رکنا 30 آذر 1399 رکنا 30 دی 1399 رکنا 30 بهمن 1399 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 1 مرداد 1399 رکنا 2 مرداد 1399 رکنا 3 مرداد 1399 رکنا 4 مرداد 1399 رکنا 5 مرداد 1399 رکنا 6 مرداد 1399 رکنا 7 مرداد 1399 رکنا 8 مرداد 1399 رکنا 9 مرداد 1399 رکنا 10 مرداد 1399 رکنا 11 مرداد 1399 رکنا 12 مرداد 1399 رکنا 13 مرداد 1399 رکنا 14 مرداد 1399 رکنا 15 مرداد 1399 رکنا 16 مرداد 1399 رکنا 17 مرداد 1399 رکنا 18 مرداد 1399 رکنا 19 مرداد 1399 رکنا 20 مرداد 1399 رکنا 21 مرداد 1399 رکنا 22 مرداد 1399 رکنا 23 مرداد 1399 رکنا 24 مرداد 1399 رکنا 25 مرداد 1399 رکنا 26 مرداد 1399 رکنا 27 مرداد 1399 رکنا 28 مرداد 1399 رکنا 29 مرداد 1399 رکنا 30 مرداد 1399 رکنا 31 مرداد 1399 
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۴    
اقتصادی رکنا: دولت مصوبه مربوط به اصلاح ماده (10) آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات درخصوص تعیین و اعمال محدودیت در سقف ارزش کالای صادراتی برای دریافت کنندگان کارت بازرگانی را ابلاغ کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۴    
رکنا:قیمت مرغ نجومی شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۹    
اقتصادی رکنا : پایان مردادماه، آخرین مهلت بهره مندی از مالیات مقطوع برای صاحبان مشاغل است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۴    
اقتصادی رکنا : قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازارهای امروز 250 هزار تومان افزایش یافت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۵    
اقتصادی رکنا: فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در خصوص تاخیر در واریز پول حاصل از فروش سهام عدالت گفت: مردم تاخیر در واریز وجوه سهام عدالت را به وزارت اقتصاد اطلاع دهند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۵    
رکنا: فریبا نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: به دنبال تشکیل کارگروه های سه گانه حوزه زنان و خانواده ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۰    
رکنا: محمدجواد فرهانیان مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی در ارتباط با مهلت فروش سهام عدالت گفت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۵    
اقتصادی رکنا: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران پیش بینی کرد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آمریکا هر چه باشد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۵    
اقتصادی رکنا: معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی، دوشنبه 20 مرداد 99 از روزنامه جام جم بازدید کردند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۰    
اقتصادی رکنا: سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن تاکید براینکه با ترخیص قطعات مورد نیاز شرکت ایران خودرو از گمرک، میزان خودرو های دپو شده در پارکینگ ها تا 50 درصد کاهش پیدا خواهند کرد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۰    
رکنا : سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی فروش نفت در شرایط تحریم و تاکید بر ایجاد تنوع در روش های فروش نفت با هزینه ها و ریسک کمتر در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۰    
رکنا : ایرادات سه لایحه اقتصادی امروز در پژوهشکده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۰    
اقتصادی رکنا: طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اگرچه امیدهایی را برای بهبود وضعیت حقوق برخی بازنشستگان ایجاد کرد اما در همان ابتدای اجرا ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۰    
رکنا: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس جزئیاتی از جلسه روز گذشته شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا را تشریح کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۵    
اقتصادی رکنا: بانک مسکن اعلام کرد که با هدف افزایش قدرت پوششی تسهیلات خرید مسکن یکم سقف عمر بنای آپارتمان ها و خانه های مشمول استفاده از این تسهیلات از 15 سال به 20 سال افزایش پیدا کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۵    
اقتصادی رکنا: معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا از آغاز فروش بلیط قطارهای مسافری بازه زمانی اول شهریور تا 30 مهر خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۰    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع حبوبات بسته بندی شرکتی در میادین و بازارهای میوه و تره باراعلام شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۵    
اقتصادی رکنا: یک عضو هیات رییسه مجلس از آغاز عرضه صندوق دارا دوم به مردم با 30 درصد تخفیف در 5 شهریور خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۰    
رکنا : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و پرداخت خسارات کارگاه های تولیدی در بحران کرونا در نشست کمیسیون بودجه با وزیر تعاون خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۰    
اقتصادی رکنا : بانک صادرات به کشاورزان تسهیلات 15 هزار میلیارد تومان خواهد پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۴۰    
اقتصادی رکنا : وزیر سابق آموزش و پرورش درباره یارانه تحصیلی توضیح داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۴۵    
اقتصادی رکنا : وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان همچنان بلاتکلیف مانده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۵    
اقتصادی رکنا : شورای پول و اعتبار با انتشار اوراق ودیعه موافقت کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۱    
رکنا : رییس قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه این نهاد موافق تهاتر نفت و اموال دولتی برای گرفتن طلب های خود از دولت است، گفت: این اموال در ادامه به نقدینگی تبدیل شده و به پروژه ها تزریق می شوند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۶    
رکنا : روحانی درگذشت حجت الاسلام موسویان را تسلیت گفت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۱    
اقتصادی رکنا : حسن روحانی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به دغدغه های متخصصان و اقتصاددانان در زمینه حجم نقدینگی موجود در جامعه پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۷    
اقتصادی رکنا: برای رهن کامل واحد 80 متری در سی متری جی به سرمایه 180 میلیون تومانی نیاز است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۷    
اقتصادی رکنا: جدیدترین قیمت انواع برنج داخلی و وارداتی موجود در بازار امروز 21 مرداد ماه را در این گزارش مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۷    
اقتصادی رکنا: وزیر جهاد کشاورزی از پیگیری های ستاد تنظیم بازار و وزارت صمت برای کنترل قیمت ها خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۷    
اقتصادی رکنا: سرپرست وزارت صنعت معتقد است این وزارتخانه در کنترل قیمت خودرو موفق بوده اما غیرقابل پیش بینی بودن رشد نرخ ارز باعث عدم تحقق وعده کاهش قیمت خودرو شده است و می گوید اگر اقتصاد کشور تنظیم ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۷    
اقتصادی رکنا: وزیر اقتصاد با بیان اینکه، در هفته دولت نسبت به عرضه صندوق دارادوم اقدام خواهد شد، گفت: در این خصوص هماهنگی لازم با وزارت نفت انجام شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۲    
اقتصادی رکنا: وزیر نفت گفت: با توجه به درخواست اخیر وزیر اقتصاد دستور داده شد که شرکت پالایش و پخش به سرعت نسبت به ایجاد صندوق ETF پالایشی اقدام نماید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۷    
اقتصادی رکنا: قیمت مرغ و گوشت در بازار امروز سه شنبه را ببینید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۲    
پروژه های زیربنایی ، عمرانی، سازه های صنعتی و ساختمانی در تمام مراحل ساخت، از زمان شروع پروژه تا نصب تجهیزات و ماشین آلات و همچنین در زمان راه اندازی تا تحویل موقت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۲    
اقتصادی رکنا: همتی رئیس بانک مرکزی در خصوص نرخ سود وام ودیعه مسکن مستاجران توضیح داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۷    
رکنا: 15 مجتمع تجاری به ارزش هفت هزار و 400 میلیارد تومان با هدف تامن مالی پروژه های شهری و بدهی های شهرداری تهران فروخته می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۲    
اقتصادی رکنا: وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش می کنیم 400 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور احداث کنیم.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۲    
اقتصادی رکنا: رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: میزان صادرات کشور به لحاظ ارزشی در سه ماهه اول امسال 6 میلیارد و 300 میلیون دلار بوده و کشورهای همسایه در صادرات سهم 60 درصدی را به خود ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۲    
اقتصادی رکنا: بررسی تازه ترین فایل های بنگاه های ملکی حاکی از این است که در گروه آپارتمان های نقلی، عرضه آپارتمان نوساز و کلیدنخورده بسیار کم تعداد و در برخی از محله های مصرفی صفر است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۷    
اقتصادی رکنا: در حالی طی 6 ماه اخیر وزارت راه همچنان وعده پالایش متقاضیان طرح ملی مسکن را داده که اخیرا وزیر راه دستور حذف 12 هزار متقاضی واجد شرایط این طرح را داده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۲    
اقتصادی رکنا: قیمت دلار 22 هزار و 400 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 900 هزار تومان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۷    
اقتصادی رکنا: مصرف برق کشور شب گذشته از مرز 57 هزار مگاوات عبور کرد و به 57 هزار و 219 مگاوات رسید و به این ترتیب آژیرقرمز مصرف به صدا درآمد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۳    
اقتصادی رکنا: نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس طرحی که قرار است در این کمیسیون بررسی شود، دهک های پایین جامعه کارت خرید کالا دریافت می کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۳    
اقتصادی رکنا: قائم مقام دبیر شورای نگهبان در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی نظر شورای نگهبان درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده را اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۸    
اقتصادی رکنا: امروز (سه شنبه) و فردا (چهارشنبه) به ترتیب نماد "زملارد" در فرابورس و نماد "شبهساز" در بورس عرضه اولیه خواهند شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۳    
اقتصادی رکنا: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت می تواند با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای افزایش فروش نفت تراز تجاری کشور را بهبود ببخشد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۳    
اقتصادی رکنا: خسارت وارد شده به اقتصاد جهان از یک جنگ جهانی احتمالی حدود 15 تریلیون دلار خواهد بود در حالی که همه گیری ویروس کرونا حدود 30 تریلیون دلار به اقتصاد جهان آسیب می رساند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۸    
رکنا: در بین قلم های مرغداری های صنعتی، کمترین تورم نقطه به نقطه مربوط به قلم " مرغ گوشتی " (2,7- درصد) و بیش ترین آن مربوط به قلم " تخم مرغ خوراکی" (80.0 درصد) می باشد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۳    
اقتصادی رکنا: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به تازگی از تهیه طرحی در مجلس به منظور تغییر در شیوه سهمیه بندی بنزین خبر داد که طبق اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تا کنون این طرح مصوب و ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۸    
رکنا: سخنگوی دولت با بیان این که ترامپ چهار سال فرصت داشت که با انتخاب یک مسیر درست، توافق شده و قانونی، دیپلماسی موفقی را با ایران آغاز کند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۳    
اقتصادی رکنا: رئیس انجمن صنایع تولید لنت ترمز و کلاچ گفت: افزایش قیمت مواد اولیه موجب شده نسبت به سال قبل حدوداً 20 تا 30 درصد افزایش قیمت لنت ترمز داشته باشیم.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۳    
اقتصادی رکنا: قیمت روز انواع میوه در میادین میوه و تره بار اعلام شد .
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۸    
اقتصادی رکنا: همزمان با تقویت ارزش دلار و در حالی که سرمایه گذاران روی طرح محرک مالی دولت آمریکا و اثرات افزایش تنش بین آمریکا و چین در آستانه مذاکرات تجاری مهم این هفته متمرکز شده اند قیمت طلا روز ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۸    
رکنا : گزارش رسانه های چین حاکی است که وزارت خزانه داری آمریکا قصد دارد شرکت های چینی را به بهانه عدم رعایت استانداردهای آمریکا از بورس این کشور اخراج کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۳    
رکنا: احمد توکلی نوشت: اگر ساقط کردن کشور در چند سال دیگر برای جبران ندانم کاری، راحت طلبی و فساد نامش گشایش است، پس فلاکت چیست؟ خوش بین که باشیم می گوییم نه میدانند، نه می توانند و نه می خواهند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۳    
اقتصادی رکنا: در حالی که احتمال به نتیجه رسیدن یک بسته محرک مالی جدید در آمریکا و ترمیم تقاضا برای نفت در آسیا موجب تقویت شاخص ها در بازار نفت شده قیمت نفت روز سه شنبه شاهد افزایش بود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۸    
اقتصادی رکنا: غنی نژاد : نکته تامل برانگیز در این میان تکرار مکررات، اصرار بر تحمیل اراده سیاسی بر منطق اقتصادی و درس نیاموختن از تجربه های شکست خورده گذشته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۰:۴۸    
رکنا: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 14 شرکت صندوق بازنشستگی کشوری در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار دارند.