سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 12 اردیبهشت 1401 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 18 بهمن 1400 رکنا 31 فروردین 1401 رکنا 31 خرداد 1401 رکنا 31 تیر 1401 رکنا 31 مرداد 1401 رکنا 31 شهریور 1401 رکنا 30 مهر 1401 رکنا 30 آبان 1401 رکنا 30 آذر 1401 رکنا 30 دی 1401 رکنا 30 بهمن 1401 رکنا 29 اسفند 1401 رکنا 1 اردیبهشت 1401 رکنا 2 اردیبهشت 1401 رکنا 3 اردیبهشت 1401 رکنا 4 اردیبهشت 1401 رکنا 5 اردیبهشت 1401 رکنا 6 اردیبهشت 1401 رکنا 7 اردیبهشت 1401 رکنا 8 اردیبهشت 1401 رکنا 9 اردیبهشت 1401 رکنا 10 اردیبهشت 1401 رکنا 11 اردیبهشت 1401 رکنا 12 اردیبهشت 1401 رکنا 13 اردیبهشت 1401 رکنا 14 اردیبهشت 1401 رکنا 15 اردیبهشت 1401 رکنا 16 اردیبهشت 1401 رکنا 17 اردیبهشت 1401 رکنا 18 اردیبهشت 1401 رکنا 19 اردیبهشت 1401 رکنا 20 اردیبهشت 1401 رکنا 21 اردیبهشت 1401 رکنا 22 اردیبهشت 1401 رکنا 23 اردیبهشت 1401 رکنا 24 اردیبهشت 1401 رکنا 25 اردیبهشت 1401 رکنا 26 اردیبهشت 1401 رکنا 27 اردیبهشت 1401 رکنا 28 اردیبهشت 1401 رکنا 29 اردیبهشت 1401 رکنا 30 اردیبهشت 1401 رکنا 31 اردیبهشت 1401 
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۷    
رکنا : چند جوان دوچرخه سوار به یک خودرو در یکی از خیابان های نیویورک آمریکا حمله کردند و به آن آسیب زدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۸    
رکنا ورزشی: ترکیب ویارئال و لیورپول جهت دیدار مقابل هم مشخص شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۹    
حوادث رکنا: جنازه ای مقابل پارک ارم مشهد کشف شده است که جسد فاقد آثار جراحت بود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
حوادث رکنا: راننده نیسان آبی که در جاده فرح آباد ساری دست به حرکات پرخطر زده بود دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
رکنا : فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری شرور سابقه داری که در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
رکنا : جانشین پلیس راهور درباره کیفیت خودروهای داخلی گفت : بر پایین بودن کیفیت خودرو اصرار داریم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۷    
رکنا: وارن بافت اخیرا در مصاحبه ای تندترین حملات رو به بزرگ ترین رمزارز بازار داشته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۲    
رکنا: طاهره خاتون میرزایی، همسر زنده یاد داریوش اسدزاده، بازیگر سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون می گوید از مسئولین درخواست دارد لیست اموال همسرش را در دو سال پایانی عمر بررسی کنند و به این سوال پاسخ ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۸    
شخصی در حیاط خانه خود، بذر هندوانه را کاشت و از مراحل مراقبت و رشد آن طی 100 روز، تصویربرداری کرده است. اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۷    
رکنا ورزشی: قهرمان مسابقات اخیر کشتی فرنگی آسیا درمغولستان به شغل آرایشگری روی آورده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۷    
رکنا: دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور گفت: مرکز آمار ایران سرانه مصرف گوشت قرمز در سال را 4 کیلوگرم در سال به ازای هر نفر اعلام کرده است ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
رکنا: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که ساعات اجرای طرح ترافیک پس از ماه مبارک رمضان تغییری نخواهد کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۲    
حوادث رکنا: مرد 48 ساله ای که در حین انجام کار دچار برق گرفتگی شده و بعد از آن از ارتفاع هشت متری سقوط کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۷    
رکنا: سازمان حفاظت محیط زیست به منظور جبران خدمات کارکنان این سازمان و ایجاد انگیزه مضاعف در آنها در مسیر پاسداری از عرصه های حائز اهمیت منابع ملی و سلامت طبیعت و انسان ها ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۶    
رکنا: مطالعات علمی و نیز گزارشات تجربی نشان دهنده کاهش تعداد دفعات رابطه جنسی در زوج ها نسبت به سال های گذشته است. این ارقام ثابت می کنند که امروزه زوج ها نسبت به قبل کمتر با یکدیگر رابطه جنسی دارند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۷    
رکنا: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افراد بالای 70 سال که بیش از 3 ماه از واکسیناسیون دُز سوم آنها گذشته، لازم است، برای دریافت دُز نوبت چهارم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۹    
رکنا: وزارت بهداشت اندونزی روز دوشنبه دو مه (12 اردیبهشت) اعلام کرد که سه کودک در این کشور در ماه آوریل بر اثر ابتلا به هپاتیت حاد جان خود را از دست دادند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
رکنا: در جریان اعتراض صنفی معلمان در 12 اردیبهشت 40 به لایحه اشل حقوقی معلمی به نام ابوالحسن خانعلی با گلولۀ رییس کلانتری بهارستان کشته می شود
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
رکنا: مدیر مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از شرایط انتقال دانشجویان پزشکی اوکراین برای ادامه تحصیل در کشور و برگزاری آزمون ارزشیابی در دی ماه خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۴    
رکنا: توافق با آمریکایی ها بدون خروج سپاه از لیست تحریم ها یعنی هیچ! درحالی که آمریکایی ها به زودی میزبان هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی خواهند بود؛ سفر مورا به ایران نشانه حسن نیت طرف غربی محسوب نمی شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۹    
رکنا : راسموس پالودان، سیاستمدار اسلام ستیز دانمارکی-سوئدی درحالی که می خواست بار دیگر قرآن را آتش بزند، با واکنش عده ای از مسلمانان خشمگین مواجه شد و فرار کرد. ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
رکنا: سقوط یک چوپان به داخل چاه فاضلاب، موجب مرگ وی شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
رکنا: معاون اول رییس جمهور در پیام هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به دولت ها و ملت های مسلمان جهان تبریک گفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
شاید اگر حسین قلی خان صدرالسلطنه در ایوان هتلی در آمریکا در روز عید قربان گوسفندی را ذبح و شقه شقه نکرده و همچنان به عنوان اولین سفیر ایران در واشنگتن باقی مانده بود و خشم شاه را برنمی انگیخت او هم ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
حوادث رکنا: رئیس منطقه لوهانسک اعلام کرد مدرسه ای که بیش از یک قرن عمر داشت، با گلوله باران نیروهای روسیه، دچار آتش سوزی شده و به طور کامل ویران شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
رکنا:باشگاه سپاهان در پوستر خود برای دیدار با استقلال از تصویر بازیکنان اسبق این تیم استفاده کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۲    
رکنا: عکسی از اوایل ازدواج رضا رویگری و همسر دومش با حالتی عاشقانه در فضای مجازی منتشر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۲    
رکنا : بیل گیتس، میلیاردر مشهور در مصاحبه با فاینشنال تایمز هشدار داده است که ممکن است بشر هنوز بدترین وضعیت همه گیری یک بیماری را تجربه نکرده باشد و نوع مرگبارتری ظاهر شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۸    
رکنا: چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه 1401، 5 درصد سهام شرکت فروسیلیسیم با نماد معاملاتی "فروسیل" در فرابورس ایران عرضه اولیه می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۲    
رکنا: نماهنگ "قلاش" با صدای محسن چاوشی پیشنهاد امروز رکنا به مخاطبان همیشه همراه است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۹    
رکنا: مسلمانان کشورهای مختلف جهان در آمریکا دوشادوش یکدیگر در صفوف به هم پیوسته، نماز باشکوه عید سعید فطر را بجای آوردند تا بار دیگر وحدت و انسجام مسلمانان را یادآور شوند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۸    
رکنا: ابوالفضل ابوترابی، با اشاره به توان پهپادی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران جزء چهار قدرت پهپادی جهان است که این موفقیت با تکیه بر توان داخلی حاصل شده و به هیچ وجه با تحریم دشمنان با مشکل مواجه ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۸    
رکنا: سه شنبه هفته آینده دومین عرضه اولیه امسال با نماد معاملاتی "حگهر" در فرابورس ایران عرضه اولیه می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۶:۰۲    
حوادث رکنا: رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از کلاهبرداری در پوشش پرداخت فطریه، زکات و کفاره هشدار داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۵:۴۷    
رکنا: باشگاه استقلال کاملا بی سر و صدا از یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بابت صحبت هایش شکایت کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۴:۴۲    
رکنا:هافبک های سابق پرسپولیس که سالهای پرافتخاری را کنار هم سپری کردند در دبی با یکدیگر دیدار کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۲:۱۲    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری که در پوشش باربری با همدستی 2 جوان دیگر از مسافرش سرقت کرده بود، خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۰:۱۸    
صفحه طنز و کارتون نیشخط در اینستاگرام با انتشار کارتونی از آنجلینا بولیگان، به انتقاد از گسترش تمایل به استفاده از خودرو در کشور و مضرات آن برای زندگی سالم پرداخت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۹    
علی عمرانی، با انتشار تصویری از بهروز وثوقی یا هشتگ معلم، برای این هنرمند ابراز دلتنگی کرد و نوشت: بغضی که هرگز شکسته نمی شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۲    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در بازی مقابل مس رفسنجان می دانیم که جای اشتباه کردن نداریم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۸    
رفتار منفعلانه غرب در قبال جنایت پوتین و ارتش روسیه و وضع تحریم های بی اثر برای این کشور سوژه کارتونی از داریو کاستیلجوس در سایت کگل شد. اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۳:۴۷    
رکنا: منظومه شمسی یکی از چالش برانگیز ترین موضوعات برای انسان بوده است که در ادامه فیلمی از عظمت آن را در 55 ثانیه می بینید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۷    
شقایق دهقان، با انتشار عکسی از معلمش در صفحه اینستاگرام خود نوشت هنوز هم در مقابل او 12 ساله می شود و چیزی جز چشم خانم معلم نمی گوید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۳    
حوادث رکنا:چوپان جوانی که برای نجات بز گله از دورن چاه فاضلاب رفته بود، خود به داخل چاه سقوط کرد وجان داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۳    
رکنا: عکس و بیوگرافی بازیگران سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی با اسامی کامل و خلاصه داستان و ساعت پخش آنرا می خوانید
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۸    
رکنا:جمعی از چهره های علاقمند به عرصه های سیاسی، فرهنگی و بین المللی در بیانیه ای اعلام آمادکی کرده تا آغاز فعالیت انجمن دوستی ایران و عربستان را همزمان با عید سعید فطر فراهم سازند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۲    
حوادث رکنا:تصادف بین کامیونت و سواری پراید در محور سبزوار - جوین، ساعاتی قبل منجر به فوت یک خانم معلم و مصدوم شدن 3 نفر دیگر از همراهانش شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۶    
رکنا:طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکننده، حداکثر قیمت مصرف کننده انواع ماکارونی رشته ای ساده با لحاظ مالیات بر ارزش افزوده 500 گرمی 17 هزار تومان ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۶    
رکنا ورزشی: ترکیب بایر لورکوزن جهت دیدار مقابل اینتراخت فرانکفورت مشخص شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۶    
با بازیگرانی که به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند آشنا شوید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۲    
حوادث رکنا: نوعی پستاندار کمیاب در هورالعظیم کشف شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۲    
رکنا: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از برگزاری کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی با حضور دکتر محمود مختاریان استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۲    
رکنا: فرمانده انتظامی استان از توقیف خودرو 405 حامل 65 قبضه سلاح توسط ماموران انتظامی شهرستان "کامیاران" با همکاری مشترک با پلیس اطلاعات و امنیت "لرستان" خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۰    
همزمان با شب عید سعید فطر، حرم مطهر امام رضا علیه السلام با حضور زائران فراوان، حس و حال بسیار زیبا و وصف ناپذیری پیدا کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۰    
رکنا : مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید سعید فطر گفت: نماز عید سعید فطر در ده بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۷    
رکنا: هوای کهگیلویه و بویراحمد برای گروه های حساس خطرناک اعلام شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۱    
تصویری جدید از سه بازیگر جیران که در این سریال، زنانِ حرم سرای ناصرالدین شاه هستند، منتشر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۳    
رکنا ورزشی: بخشی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس امروز به حساب آنها واریز شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۲    
حوادث رکنا:جمعه شب در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان شهر خاش بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۲    
رکنا: نفیسه روشن با انتشار استوری جدیدی در فضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۰    
رکنا ورزشی: نهمین اردوی تیم هاکی بانوان داخل سالن از روز جمعه برگزار خواهد شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۷    
رکنا:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصوبه شورایعالی کار درباره افزایش 57 درصدی حقوق را تصمیم کارگران و کارفرمایان اعلام کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۳    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: فردا بازی بسیار مهمی داریم، برای باشگاه ما و شخص خودم سعی می کنیم در 6 بازی باقی مانده تا پایان فصل فلسفه و ایده هایی که از لحاظ بازی که از اول فصل دنبال می ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۷    
رکنا: ترامپ در تجمع انتخاباتی نبراسکا رقصید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۷    
حوادث رکنا: در این کمپانی ستاره های آسمانی می فروشند !
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۶    
رکنا ورزشی: پیام نیازمند به احتمال فراوان فصل آینده به ایران بازخواهد گشت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۷    
رکنا ورزشی: اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول از سوی کمیته داوران اعلام شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۲    
رکنا: آنجلینا جولی که با سفر کردن به مناطق جنگ زده و بحرانی جهان، تلاش می کند شرایط پناهندگان و آواره ها را به چشم و گوش رسانه ها و مردم برساند، پس از سفر به یمن، این بار راهی اوکراین شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۰    
رکنا ورزشی: دیدار شهر خودرو مشهد و صنعت نفت آبادان به تعویق افتاد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۱    
رکنا ورزشی: فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) شهر بولونیا در کشور ایتالیا را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ ملت ها 2022 در گروه مردان انتخاب کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۷    
در این فیلم سرقت بی رحمانه از یک دختر را می بینید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۲    
رکنا ورزشی: باشگاه فوتبال پورتو با انتشار عکسی در اینستاگرام از مهدی طارمی عید فطر را تبریک گفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۶    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: حضور هواداران در ورزشگاه ما را برای پیروزی مقابل تراکتور هُل می دهد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
تعقیب یک خانواده توسط خرس سیاه تا خانه شان را می بینید که مو به تن سیخ می کند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۹:۱۳    
رکنا: شبنم قلی خانی عکسی را در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۰    
رکنا: سرمربی تیم پرسپولیس در سال های دور شغل جذابی داشت که سال هاست از آن روزها می گذرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۶    
رکنا: هر سال در ماه رمضان، روسای دولت ها با اقشار و اصناف مختلف مردم دیدار می کنند و همراه با برپایی ضیافت افطاری، پای صحبت های آنان می نشینند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۳    
حوادث رکنا: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق انباری های محله حکیمیه و کشف بیش از 300 قلم انواع لوازم سرقتی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۰    
رکنا:ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان به همراه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان صبح امروز در مکه مکرمه نماز عید فطر را همراه با نمازگزاران که در مسجد الحرام حضور یافته بودند ادا کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
رکنا:سازمان امور مالیاتی سقف معافیت های مالیاتی حقوق و دستمزد سال 1401 اعلام کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
رکنا:شورای سیاست گذاری ائمه جمعه،زمان و مکان نماز عید فطر تهران را اعلام کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۳    
رکنا: خیام وقارکاشانی بازیگر سینما و تلوزیون در گفت و گو با رکنا از وضعیت نابسامان تئاتر و همچنین تائیر نام "باران" در زندگی اش صحبت کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۱    
رکنا:رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش یک فقره قتل در آستانه عید سعید فطر خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۲    
رکنا: وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: خلاقیت و نوآوری معلمان در مسیر تعلیم و تربیت دانش آموزان به حدی است که در دوران تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا نمادهای ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۲    
رکنا: سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه که چندی پیش رئیس سازمان وظیفه عمومی از سوی فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرده بود ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۳    
رکنا: بی بی سی فارسی ساعاتی پیش در مطلبی با عنوان گزارشی از یک طرح ترور؛ موساد عامل نیروی قدس را در خاک ایران بازجویی کرده است به نقل از منابع صهیونیستی مدعیِ بازداشت یک عضو نیروی قدس سپاه و بازجویی ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
رکنا ورزشی: احتمال دارد ماریو گوتزه به بنفیکا نقل مکان کند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۱    
رکنا: عکسی باکلاس از هلیا امامی منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۱    
رکنا ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که برای گذراندن تعطیلات به کرواسی بازگشته، یک جراحی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۲    
رکنا ورزشی: زمان نشست خبری پرسپولیس - پیکان مشخص شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
رکنا ورزشی: سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خوزستان بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۶    
رکنا: معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست از برگزاری فراخوان ملی برای نامگذاری فرزندان یوزپلنگ ایران خبر داد و گفت ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
رکنا ورزشی: سرمربی تراکتور گفت: بازی مهمی مقابل نفت مسجد سلیمان در پیش داریم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۸    
رکنا: قرار است امشب به مناسبت عید فطر یارانه یک میلیون تومانی به 70 هزار نفر تعلق بگیرد. ماجرای یارانه یک میلیون تومانی چیست و به چه کسانی پرداخت می شود؟
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۲    
رکنا: از رئیس دولت بهار به مناسبت روز معلم تقدیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۳    
رکنا:جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه معلمان با تربیت صحیح دانش آموزان از آسیب پذیری آنان جلوگیری کرده و بارماموریت های پلیس را کم می کنند، نقش آنان را در تولید امنیت ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۲    
رکنا: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در هفته دولت و دهه فجر امسال 44 روستا در اقصی نقاط ایلام گازدار می شوند و 14 روستای دیگر نیز کلنگ زنی خواهد شد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۲    
رکنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از قطع عضو یک جوان در یک شهرک صنعتی خبر داد.