سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۵May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 19 مهر 1401 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 18 بهمن 1400 رکنا 31 فروردین 1401 رکنا 31 اردیبهشت 1401 رکنا 31 خرداد 1401 رکنا 31 تیر 1401 رکنا 31 مرداد 1401 رکنا 31 شهریور 1401 رکنا 30 آبان 1401 رکنا 30 آذر 1401 رکنا 30 دی 1401 رکنا 30 بهمن 1401 رکنا 29 اسفند 1401 رکنا 1 مهر 1401 رکنا 2 مهر 1401 رکنا 3 مهر 1401 رکنا 4 مهر 1401 رکنا 5 مهر 1401 رکنا 6 مهر 1401 رکنا 7 مهر 1401 رکنا 8 مهر 1401 رکنا 9 مهر 1401 رکنا 10 مهر 1401 رکنا 11 مهر 1401 رکنا 12 مهر 1401 رکنا 13 مهر 1401 رکنا 14 مهر 1401 رکنا 15 مهر 1401 رکنا 16 مهر 1401 رکنا 17 مهر 1401 رکنا 18 مهر 1401 رکنا 19 مهر 1401 رکنا 20 مهر 1401 رکنا 21 مهر 1401 رکنا 22 مهر 1401 رکنا 23 مهر 1401 رکنا 24 مهر 1401 رکنا 25 مهر 1401 رکنا 26 مهر 1401 رکنا 27 مهر 1401 رکنا 28 مهر 1401 رکنا 29 مهر 1401 رکنا 30 مهر 1401 
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۰:۳۱    
فریبا کوثری بازیگر مطرح و سرشناس در اینستاگرامش تصویری زیبای را از خود در پارک و متن قابل تاملی را منتشر کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۷    
رکنا : یک کودک سوری برای نجات گربه ای که روی تیری به ارتفاع 10 متر در شهر مرسین ترکیه گیر کرده بود، جان خود را به خطر انداخت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۶    
رکنا:مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بااشاره به شتاب گیری اجرای پروژه های گازرسانی در استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 86 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز در استان همدان اجرا شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۲    
رکنا: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه (درصد تغییرات شاخص نسبت به ماه مشابه سال قبل) برای خانوارهای استان 56٫5 درصد است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۲    
رکنا: استاندار تهران گفت: در جریان برگزاری جلسات هماهنگی سفر رئیس جمهور به مناطق مختلف استان تهران، موضوع احداث مدرسه نیز مطرح شد و در مصوبه ای تاریخی 25 هزار میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۵    
رکنا اقتصادی: قاسمی در روزهای اخیر اظهار داشت که مشارکت در پروژه های عمرانی کشور سوریه با توجه به سطح خدمات رسانی به این کشور یک امر بدیهی و مسلم است ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۹    
امیر تتلو در جدیدترین موضع گیری اش راجع به اتفاقات اخیر، اعلام کرده که کنسرت 27 مهر را فقط با آهنگ های غمگینش اجرا خواهد کرد
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۰    
دیپلمات ها و حتی بانکدارهای وال استریت هم به کفش های کتانی تمایل پیدا کرده اند و عکس های منتشر شده از آن بیانگر آن است که مد و استایل در مرحله جدیدی قرار خواهد گرفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۴    
حوادث رکنا: تمرین سه شنبه شب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به حاشیه کشیده شد که حاصل آن 2 بازداشتی بود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۹    
رکنا:حرفهایتان بدجوری شبیه به ماری آنتوان آخرین ملکه فرانسه هم هست. او در پاسخ به مردمانی که می گفتند نان نداریم گفته بود خب کیک بخورید!
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۴    
رکنا: اعضای شورای عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت ها و سکوهای داخلی برای توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال بر روی این شبکه ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۹    
رکنا اقتصادی: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بانک ها نباید بدون ضابطه اقدام به اضافه برداشت از بانک مرکزی و خلق پول در چرخه اقتصادی کنند، گفت: بانکداری اسلامی فراتر از رابطه بانک و مشتریان است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۷    
حوادث رکنا: سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 18:08 روز گذشته یک مورد حادثه احتمال محبوس شدن افراد داخل یک چاه به آدرس خیابان مولوی ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۱    
رکنا: تناقض در صحبت های مسئولان آموزش و پرورش، نشان می دهد که این وزارتخانه، رویکرد روشنی در قبال دانش آموزانی که در اعتراضات اخیر شرکت داشته اند ندارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۰    
رکنا اقتصادی: سخنگوی بانک مرکزی با بیان اینکه تامین و عرضه ارز حاصل از صادرات در سامانه نیما افزایش یافت، گفت:تقاضا در بازار ارز واقعی شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۶    
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، طی پیامی درگذشت دکتر رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و از مدیران علمی خدوم و پرسابقه کشور را تسلیت گفت و با ارج نهادن ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۷:۱۳    
رکنا: متخصص قلب و عروق و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران علت فوت مهسا امینی را سنکوپ و ایست قلبی اعلام کرد و گفت: مرحومه به دلیل عدم احیای مناسب در مدت زمان محدود دچار آسیب شدید مغزی شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۶:۱۳    
حوادث رکنا: تونل های زیرزمینی شهر بلقیس به صورت اتفاقی کشف شدند. این تونل های ترسناک قدمتی 1800 ساله داشته و در نزدیکی شهر اسفراین قرار دارند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۴:۰۳    
رکنا :ویدئویی از تصادف کامیون با ایستگاه تاکسی را ببنید
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۳:۱۳    
حوادث رکنا: یک تمساح که قصد شکار پرنده ای را داشت، خودش شکار شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۲:۱۳    
حوادث رکنا: تمیز کردن خودرو با پاک کننده های الکلی منجر به انفجار فوری می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۱:۰۲    
حوادث رکنا: اشتباه فاحش راننده لودر موجب لحظات هولناک و دلخراش برای یک مرد شد. راننده لودر حین کار مدیر پروژه را ندید و او را همراه با خاک به پشت کامیون ریخت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۰:۰۴    
رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف 655 اسکناس یورو تقلبی به ارزش 102 میلیارد ریال در هوراند خبرداد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۳    
پیش بینی آینده قیمت بیت کوین مسئله ای است که دغدغه همه فعالان و سرمایه گذاران این حوزه است. درباره قیمت بیت کوین نظرات و تحلیل های متفاوتی وجود دارد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۳    
رکنا: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی، احکام اعضای هیات رئیسه هیات تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) مربوط به سال های 90 تا 99 آنها صادر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۳    
رکنا: دختر جوانی در یکی از محلات ایلام خودکشی کرده بود و شایعاتی بسیاری را با این اتفاق رقم زد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۷    
رکنا: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: تولید گاز در کشور در نیمه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته چهار میلیارد متر مکعب افزایش داشته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۷    
رکنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره گزارش رئیس صدا و سیما، گفت: جبلی در پاسخ به نمایندگان تاکید کرد که خرابکاری در پخش خبر سیما با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۳    
رکنا : جوانی که به طور معجزه آسایی نجات پیدا کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۲    
اورژانس استان فارس از سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در شهرستان مرودشت (جاده قدیم سیدان به سمت سعادت شهر) و فوت یک نفر خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۲    
رکنا : محققان در اسکاتلند کلاهی هوشمند برای آتش نشان ها ساختند که به آن ها امکان می دهد در تاریکی و فضا های پر از دود در کمترین فرصت افراد گرفتار در آتش را ببینند و آن ها را نجات دهند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۲    
حوادث رکنا: فرمانده کل انتظامی کشور از دستگیری افرادی که در اعتراضات با ظاهر پلیس به مردم تیراندازی می کردند خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۰    
حوادث رکنا: مردی که شمارش معکوس برای اعدام وی در زندان مرکزی تبریز آغاز شده بود؛ با رضایت اولیای دم مقتول از مرگ نجات یافت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۰    
رکنا: مهدی پاکدل حرف های تازه ای را درباره عشق و عاشقی بیان کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۳    
رکنا: پرداخت خسارات ناشی از نوسانات برق در سال 1400 نسبت به سال پیش از آن بیش از 90 درصد کاهش داشته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۳    
رکنا: وزیر امور خارجه ایران به وزیر امور خارجه فرانسه گفت : اگر اتحادیه اروپا اقدام محدود کننده علیه ایران انجام دهد ، اقدام متقابل می کنیم.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۲:۴۳    
حوادث رکنا: مرگ دلخراش پسرخردسال در آتش سوزی عمدی مادر افسرده مرد جوان که همسر افسرده اش در اقدامی وحشتناک خودش و پسر خردسالش را به آتش کشیده بود در دادگاه کیفری تهران حاضر شد و خواست تا دیه فرزندش ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۲:۳۶    
در شب شکست یوونتوس، منچسترسیتی مقابل حریف خود متوقف شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۲:۳۲    
رکنا: به تازگی عکسی قدیمی از از آرام جعفری در کنار همسرش در طبیعت مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۹    
حوادث رکنا: ماموران شهرداری نسیم شهر عصر امروز جسد یک زن را در سطل زباله ای در خیابان باغ امامی این شهر پیدا کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۳    
ماجراجویی و سفر، یکی از بهترین کارهایی است که تا زمانی که زنده هستیم، می توانیم انجام دهیم؛ راهی برای دیدن دنیای پهناوری که در آن زندگی می کنیم؛ روشی برای ارتباط بهتر با خودمان و رشد و توسعه فردی ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حکمی که کمیته انضباطی برای من صادر کرده منصفانه نیست.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۳    
حوادث رکنا: مرکز پژوهش های مجلس از افزایش جرائم میراث فرهنگی خبر داد و گزارش کرد: بیشترین جرائم در سال های 1395 تا 1399 علیه آثار منقول میراث فرهنگی رخ داده است که استفاده غیرمجاز از فلزیاب ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۱    
نشست خبری یحیی گل محمدی پیش از دیدار با مس رفسنجان فردا در ورزشگاه کاظمی انجام می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۶    
تمرین روز سه شنبه پرسپولیس به مدت یک ساعت در ورزشگاه کاظمی انجام شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۶    
حوادث رکنا: مرد جوان پشت فرمان خودرویش در منطقه تهرانپارس به ضرب گلوله به قتل رسید.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۶    
رکنا : درخت کهنسال به علت خشکی ریشه هایش بر روی اتوبوس پارک شده واژگون شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۶    
صحبت های شیلا خداداد درمورد زندگی و اذیت فرزندانش مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۰    
رکنا: وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم تایید کرد که برخی دانش آموزان بازداشتی برای اصلاح و تربیت به مراکز روان شناسی ارجاع داده شده اند تا مانع از تبدیل آن ها به شخصیت های ضداجتماعی شوند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۰    
رکنا: یک کارگر افغانستانی در جنوب تهران بر اثر سقوط در چاه جان باخت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۰    
رکنا: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان از آبان ماه گفت: ماهانه 2600 میلیارد تومان برای پرداخت این معوقات هزینه خواهد شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۳    
احسان کرمی که سال ها در صدا و سیما فعالیت داشت در عین ناباوری به شبکه من و تو پیوست.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۰    
رکنا: هوشمند پوربابایی وکیل مصطفی تاجزاده با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر مدعی محکومیت قطعی تاجزاده به 8 سال حبس تعزیری شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۸    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان در مراسم امحاء 4هزار و261 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبارزه با مواد مخدر را که خدمت به جامعه بشریت است را یک تکلیف شرعی برای ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۹    
رکنا: رئیس جمهور در پیامی ضایعه درگذشت رضا روستا آزاد، از مدیران علمی باسابقه را به خانواده اش و جامعه علمی کشور تسلیت گفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۲    
این نوجوان را ببینید، این نوجوان خوش تیپ را شناختید ؟ این نوجوان توانسته عصر خوانندگی و ستاره شدن را جابجا کند .
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۸    
رکنا: کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی شرایط جدید کاندیداتوری در انتخابات مجلس را تعیین کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۱    
حوادث رکنا: لباس خون آلود جانشین کلانتری 11 ولیعصر(عج) آبادان در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان نصب شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۶    
دروازه بان منچستریونایتد در آخرین سال قرارداد خود به دنبال تمدید با این باشگاه است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۲    
حوادث رکنا: سخنگوی دانشگاه آتش نشانی کرمان از مهار آتش سوزی در هلال احمر کرمان خبر داد و گفت: علت این حادثه اتصال برق بوده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۲    
رکنا: عکس هایی نسرین مقانلو با حال افسرده و دردمند موجب دلشکستی بیشتر مردم برای او شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۸    
ترکیب منچسترسیتی مقابل کپنهاگن مشخص و اعلام شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۰    
حوادث رکنا: در ایستگاه راه آهن شهر روستوف روسیه یک پیرزن در اقدامی هولناک روی ریل دراز کشید و قطار از روی وی عبور کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۹    
رکنا: رئیس پلیس آگاهی اصفهان از متلاشی شدن 90 سازمان جرم از ابتدای سال تاکنون در این استان خبرداد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۴    
حوادث رکنا: جانشین انتظامی مازندران از توقیف 28 هزار لیتر نفت کوره غیرمجاز در یک تانکر نفتکش نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۳    
رکنا: رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با راه اندازی کانال تلگرامی فروش فیلتر شکن و معرفی درگاه فیشینگ از متقاضیان کلاهبرداری می کرد خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۹    
سرمربی استقلال با پیراهنی ویژه در تمرین امروز این تیم حاضر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۶    
رکنا: سال 1395 بود که با صدور سند 6 دانگ تک برگ حصه به نام اداره کل اوقاف اصفهان، مسئله وقفی بودن حصه رسمیت یافت و زمین حصه شمالی و جنوبی به طور کامل موقوفه شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۵    
6 مسابقه از هفته هشتم لیگ یک فوتبال امشب برگزار شد و تیم استقلال ملاثانی که 27 هفته شکست نخورده بود امشب باخت و فجرشهید سپاسی هم با گلباران تیم قعرنشین به رده دوم صعود کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۵    
مدافع آبی های لندنی معتقد است آث میلان تیم سرسختی است و از برد مقابل یوونتوس انگیزه گرفته.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۰    
مدافع منچسترسیتی انتظار یک بازی سخت مقابل کوپنهاگن دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۰    
پیمان قاسم خانی بازیگر سینما و تلویزیون از ایران ممنوع الخروج شده و پاسپورتش توقیف شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۴    
سرمربی منچسترسیتی می خوهد با پیروزی مقابل کوپنهاگن صعود به مرحله حذفی را قطعی کند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۲    
سرمربی رئال مادرید تاکید کرده پس از آخرین تمرین ترکیب اصلی تیمش را انتخاب خواهد کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۷    
رکنا : هواپیمای پرواز تهران مشهد هواپیمایی تابان در زمان برخاستن از زمین دچار سانحه شد و از باند فرودگاه مهرآباد خارج شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۴    
رکنا: عکس جدیدی از بهاره رهنما با استایل جدید و عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۵    
رکنا: همایش 2 روزه برای تشریح طرح الگوی کشت وزارت جهاد کشاورزی امور مالی کشور در سرعین برگزار شد .
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۰    
رکنا: رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: پنج نفر در ارتباط با پرونده کلاهبرداری در سایت دیوار شناسایی و دستگیر شدند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۰    
رکنا: فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری باند سرقت 2 نفره با سه نفر مالخر با 103 فقره سرقت کیف قاپی و موبایل قاپی و همچنین 6 دستگاه خودرو خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۰    
چهره متفاوت پدر و مادر روناک در نون خ کنار دختر هنرمندشان مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۷    
هافبک چلسی به دلیل مصدومیت همسترینگ مدت بیشتری از میادین دور خواهد بود.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۹    
رکنا: فرمانده انتظامی قم گفت: دو تن از سارقانی که 26 فقره سرقت تلفن همراه از افراد سالمند داشتند، دراین استان دستگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۴    
تیم امید وحدت با یک نتیجه باورنکردنی مقابل فجرسپاسی تن به شکست داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۲    
رکنا: زنی در حالی که اسلحه در دست داشت به بانکی در یمن آمد و با یکی از کارمندان بانک شروع به مشاجره کرد. زن پس از مشاجره دو نارنجک دستی روی میز صندوقدار گذاشت و بانک را منفجر کرد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۰    
رکنا: معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: سیاست دولت، نهایی کردن و به اتمام رسیدن طرح های سخت افزاری احیاء دریاچه ارومیه است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۰    
رکنا: نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم به روز بودن آگاهی طلبه و روحانیون و مسلط بودن آنان به مسائل روز و یادگیری نکات جدید تاکید کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۲    
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال 2023 را به ایران داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۱    
رکنا: عکسی از مینا وحید با ژستی خاص در طبیعت در فضای مجازی منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۰    
ژیلا صادقی نیارکی عکسی شیک از خودش منتشر کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۹    
رکنا: دستگاه قضایی استان اردبیل همسو با اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از اقدامات قانونی نیروی انتظامی در تامین و گسترش امنیت در جامعه حمایت می کند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۹    
حوادث رکنا: برخورد یک دستگاه خودروی تیبا با تیر برق در کرمانشاه، دو مجروح بجا گذاشت که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۹    
حوادث رکنا: بازیگر 10 ساله فیلم نمایش آخرین فیلم ، نماینده سینمای هند در اسکار 2023 پیش از اکران عمومی فیلم درگذشت.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۶    
تیم ملی فوتبال ایران احتمالا پیش از اعزام به قطر یک بازی تدارکاتی دیگر انجام می دهد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۵    
رکنا: مدیر شیلات و امور آبزیان جهاد کشاورزی استان قم گفت: قم دارای جایگاه یازدهم کشور در تولید ماهیان زینتی می باشد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۰    
رکنا : رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از دیدار با سردار حسینی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۹    
رکنا: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توییتی گفت: باباجون مردم اگر نخوان امربمعروف بشن کیو باید ببینن؟!
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۴    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش پلیس، اعضای 2 باند سرقت اموال با کشف بیش از سه میلیارد تومان کالای سرقتی در این استان دستگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۱    
رکنا: عکس جدیدی از پسر مهراد جم مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۷    
رکنا:رئیس قوه قضائیه با اشاره به موضوع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم گناه گنجانده می شوند شامل سه مرحله ارفاق می شوند.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۳    
حوادث رکنا: تصاویر بسیار دلخراش از یک دختر جوان در استان ایلام که با پریدن از طبقه 5 خانه ای جان خود را از دست داد را ببینید.