دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام نو 19 اردیبهشت 1401 - salameno.ir

سلام نو 28 فروردین 1397 سلام نو 29 اسفند 1398 سلام نو 30 اسفند 1399 سلام نو 29 اسفند 1400 سلام نو 31 فروردین 1401 سلام نو 31 خرداد 1401 سلام نو 31 تیر 1401 سلام نو 31 مرداد 1401 سلام نو 31 شهریور 1401 سلام نو 30 مهر 1401 سلام نو 30 آبان 1401 سلام نو 30 آذر 1401 سلام نو 30 دی 1401 سلام نو 30 بهمن 1401 سلام نو 1 اردیبهشت 1401 سلام نو 2 اردیبهشت 1401 سلام نو 3 اردیبهشت 1401 سلام نو 4 اردیبهشت 1401 سلام نو 5 اردیبهشت 1401 سلام نو 6 اردیبهشت 1401 سلام نو 7 اردیبهشت 1401 سلام نو 8 اردیبهشت 1401 سلام نو 9 اردیبهشت 1401 سلام نو 10 اردیبهشت 1401 سلام نو 11 اردیبهشت 1401 سلام نو 12 اردیبهشت 1401 سلام نو 13 اردیبهشت 1401 سلام نو 14 اردیبهشت 1401 سلام نو 15 اردیبهشت 1401 سلام نو 16 اردیبهشت 1401 سلام نو 17 اردیبهشت 1401 سلام نو 18 اردیبهشت 1401 سلام نو 19 اردیبهشت 1401 سلام نو 20 اردیبهشت 1401 سلام نو 21 اردیبهشت 1401 سلام نو 22 اردیبهشت 1401 سلام نو 23 اردیبهشت 1401 سلام نو 24 اردیبهشت 1401 سلام نو 25 اردیبهشت 1401 سلام نو 26 اردیبهشت 1401 سلام نو 27 اردیبهشت 1401 سلام نو 28 اردیبهشت 1401 سلام نو 29 اردیبهشت 1401 سلام نو 30 اردیبهشت 1401 سلام نو 31 اردیبهشت 1401 
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
برشی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده خواهید کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۵:۵۹    
دادستان شهریار از تحریب ویلای 4هزار متری رئیس سابق شورای شهر باغستان خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۵:۲۹    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از خروس بومی ژاپن خواهید بود که به دلیل دم بلندش معروف است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۷    
رئیس جمهور اسبق کشورمان در ادامه نامه نگاری های سالیان گذشته به سران کشورها، این بار به زلنسکی نامه تبیینی و تحلیلی داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۸    
در حال حاضر یارانه 45 هزا و 500 تومانی به 74 میلیون نفر و یارانه 55 تا 205 هزار تومانی برای خانوار یک تا پنج نفره برای شصت یملیون نفر پرداخت می شود ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۳    
امروز قیمت دلار در صرافی ملی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 25701 تومان ثبت شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۹    
عبور یک اتومبیل از چراغ قرمز باعث مصدوم شدن موتورسوار شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
با توجه به دستکاری سیستم برق خودرو که قاچاقچیان به جهت جاساز مواد در سیستم پمپ بنزین خودرو انجام داده بودند، باعث ایجاد جرقه و نشتی بنزین و در نهایت خودرو دچار حریق شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۱    
رئیسی گفت: نسبت به دهک های چهارم به بعد 300 هزار تومان داده می شود. نان و دارو و بنزین گران نمی شود و همه از آن برخوردارند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۵    
اولین مرحله از انتشار عمومی اطلاعات پرداختی مدیران در تاریخ سه شنبه 10 خرداد 1401 و مشتمل بر اطلاعات پرداختی مربوط به فروردین و اردیبهشت ماه سال 1401 خواهد بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۹    
بزرگترین الماس سفید جهان به زودی وارد حراج شعبه کریستیِ (کریستیز) ژنو شده و به فروش خواهد رسید، در این ویدیو شاهد جزئیاتی تازه از فروش بزرگترین الماس سفید جهان در ژنو با وزن 228 قیراط خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۹    
محققان اسپانیایی با استناد به تحقیقات انجام شده معتقدند بازی های رایانه در درمان سرطان موثر است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۴    
در ویدیو زیر شاهد تصاویر تاثیرگذار از محافظت پرنده ماده از تخم هایش در برابر خطر خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۹    
به زودی سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها کار خود را دوباره شروع می کند و همه به هر دلیلی که یارانه نمی گیرند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۴    
در سایر کشورها مانند عربستان هزینه رفت و برگشت 16 میلیون تومان و پروازهای امارات هم گران است، اما فقط ترکیه است که دولت در راستای جذب توریست یارانه می پردازد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۱    
واحدهای نوساز هم در آگهی رهن و اجاره وجود دارد به طوری که در پیروزی یک آپارتمان 65متری را با ودیعه 500 میلیونی و اجاره 5 میلیونی برای رهن و اجاره گذاشته اند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تأکید کرد: این رقم واریزی فعلاً بلوکه است و تا روزی که اعلام رسمی اصلاح یارانه ها شود قابل برداشت نیست و پس از آن قابل برداشت خواهد بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
در فیلمی که توسط دوربین ضبط شده است مشاهده می کنید که سارقین با خونسردی و بدون ترس از برق گرفتگی در روز روشن اقدام به سرقت کابل های برق می کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۸:۱۴    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظاتی پر استرس از تلاش برای ربودن یک دختر نوجوان خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۸    
کامبیز پسر گوگوش با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش به انتقادهای مادرش در گفتگوی جنجالی اخیر واکنش نشان داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۷:۱۳    
خودرو CLS 500 در شیراز، هنگام کورس گذاشتن با خودرو 206 با حاشیه خیابان برخورد کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۶:۴۳    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری عجیب از چپ کردن غیر منتظره پژو پارس پس از برخورد با جدول خواهید بود، که توسط دوربین های مداربسته ضبط شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۶:۱۴    
با واریز یارانه جدید به حساب اقشار کم درآمد توسط دولت سیزدهم، میزان یارانه دریافتی آنها نسبت به قبل بیش از 3 برابر می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۵:۵۸    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری عجیب از لحظه هولناک بارش تگرگ های سنگین و قدرتمند در نیشابور خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۵:۴۴    
رئیسی: یارانه 300 و 400 هزار تومانی تا دو ماه به صورت نقدی پرداخت می شود و بعد از آن این مبلغ به شکل کالابرگ داده می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۵:۱۳    
در حالی گفتگو ویژه رئیس جمهور پس از پخش اخبار ساعت 21 شروع شد، مجری و مصاحبه گر صداوسیما مقابل ابراهیم رئیسی، ساعت را اشتباه اعلام کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۲:۱۰    
سحر قریشی بابت انتشار یک پست به طرز عجیبی از همسرش عذرخواهی و از سینما خداحافظی کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۱۴    
پلیس فیلادلفیا دنبال یک مرد مسلح است که در روز روشن به فردی شلیک کرده است. متهم با دو تفنگ نیمه اتوماتیک به فردی در خیابان شلیک کرد و گریخت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۵    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از خلاصه بازی تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر و برد شیرین شاگردان مجیدی خواهید بود که با تک گل آرمان رمضانی در دقیقه 88 به ثمر رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۳    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از خلاصه دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر خواهید بود که با تساوی 1 بر یک به پایان رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۰    
خاندوزی: 30 درصد مردم یارانه 400 هزار تومانی و 60 درصد نیز یارانه 300 هزار تومانی را دریافت می کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۰    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ارز ترجیحی با عدالت توزیع نشد و اقتصاد ایران را دچار بیماری مزمن کرد، گفت: مردم نگران اصلاح یارانه ها نباشند ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار کمک مجلس به منظور تعیین ضمانت اجرایی اخذ مالیات از خانه های لوکس شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۳    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول گفت: هفت تن روغن احتکار شده توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول کشف شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۳    
تیم فوتبال استقلال با عبور از تیم شهر خودروی مشهد در هفته بیست وششم رقابت های لیگ برتر، به قهرمانی لیگ بیست ویکم نزدیک تر شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۳    
یک مقام ارشد چین اعلام کرد پکن و مسکو تصمیم دارند روابط خود در زمینه نظامی، انرژی و فضا را تقویت کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۷    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون از فراهم شدن امکان ثبت اعتراض نسبت به یارانه تخصیصی از طریق سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۵    
دولت سیزدهم طی بخشنامه ای ضوابط اجرایی انتشار عمومی فیش حقوقی مدیران را اعلام کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳    
دو پرونده ای که حکم آن را کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس صادر کرده، مربوط به گزارش تخلف مردم در سال 1399 بوده که پس از طی روند حقوقی و تجدید نظر، منجر به 2 رای قطعی برای 2 ناشر شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل سایپا برای بازگشت خودروسازان فرانسوی به بازار خودرو شرط گذاشت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۷    
رییس جمهور در گفتگو خود با مردم درباره نرخ جدید یارانه ها گفت: در ازای تغییر نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی، 3 دهک اول جامعه ماهانه نفری 400 هزارتومان و سایر دهک ها نفری 300 هزار تومان می گیرند./صداوسیما
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهور در گفت وگوی زنده با مردم از تلویزیون گفت: ما قبلا یارانه را به واردکنندگان می دادیم که این مسئله باعث رانت و فساد می شد حالا ما می خواهیم این یارانه را به مردم بدهیم و عملا حذف ارز ترجیهی ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهور امشب در یک گفتگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور با مردم سخن می گوید. همین بهانه ای شده است تا اخبار جعلی زیادی منتشر شود و مهمترین آنها 10 برابر شدن یارانه نقدی است که بدون ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۲    
دولت ترکیه معتقد است این هزینه از محل خرید توریست ها جبران می شود بنابراین قیمت پروازهای ترکیه پایین تر از سایر کشورهاست.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور در گفت وگوی زنده با مردم از تلویزیون گفت: ما قبلا یارانه را به واردکنندگان می دادیم که این مسئله باعث رانت و فساد می شد حالا ما می خواهیم این یارانه را به مردم بدهیم و عملا حذف ارز ترجیهی ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۱    
معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با شروع دولت سیزدهم وضعیت فروش نفت بهبود یافت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۷    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: ماهانه بیش از 220 هزار تن مرغ در کشور تولید می شود که با این وجود در بحث تامین مرغ مشکلی نداریم .
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۵    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با 2 دلار و 51 سنت کاهش به بشکه ای 109.88 دلار رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۳    
پلیس شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا می گوید زنی را به اتهام کشتن سه فرزندش دستگیر کرده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۸    
ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره حمله به سفیر این کشور در لهستان گفت، غرب در مسیر جان بخشی به فاشیسم قرار دارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۳    
در پی عذرخواهی فرمانده قرارگاه عمار از میثم نیلی به دلیل انتساب مطلبی نادرست به وی، نیلی شکایت خود را از مهدی طائب پس گرفت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۶    
ذوب آهن با تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس، شاگردان گل محمدی را در شرایط حساسی متوقف کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۴    
ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر مشخص شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۶    
حدود هشت ماه پس از انتصاب پیمان جبلی به عنوان رییس سازمان صداوسیما، بالاخره معاون سیما هم تغییر کرد و محسن برمهانی 43 ساله جایگزین حمید شاه آبادی شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۳    
دادگاهی در فرانسه نخست وزیر سابق این کشور را به دلیل تعریف ردیف شغلی جعلی برای همسرش در دوره فعالیت خود به 4 سال زندان محکوم کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۳    
معاون نخست وزیر روسیه خبر داد، این کشور در حال ساخت موشک های نسل جدید اَبَر فراصوت است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۱    
گروه مدیران منع اشاعه ای G7 با حمایت از راهکار دیپلماتیک در قبال ایران خواستار احیای برجام شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: ارز ترجیحی برای مردم حذف نمی شود. دولت موقتا مبلغ نقدی به خانوارها برای جبران گرانی ها می دهد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
معاون بنیاد مسکن با اشاره به عقب ماندگی در پرداخت وام مسکن روستایی وعده داد پرداخت وام 200میلیون تومانی به زودی آغاز می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۷    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: ماموریت گزارشگر ویژه، برابر قطعنامه مصوب شورای حقوق بشر صرفا بررسی آثار تحریم ها بر حقوق بشر می باشد و ماموریتی برای بررسی سایر موضوعات ندارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۳    
محمدباقر قزلباش از کشف 200 کارتن روغن خوراکی احتکار شده توسط اطلاعات سپاه در شهرستان سوادکوه خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از موفقیت مرزبانان و کشف 85 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های سیریک خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۲    
با وجود اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، این باشگاه پرونده شکایت از آنتونی استوکس را در دادگاه CAS پیگیری نکرده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: مهم ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می باشد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۶    
سورن پلاس پس از افزایش 31 میلیونی قیمت در ابتدای هفته گذشته امروز 19 اردیبهشت 1401 رشدی 5 میلیونی را تجربه کرد تا به این طریق در یک هفته قیمت این خودرو 36 میلیون تومان گران شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۲    
باشگاه دورتموند در ازای فروش ستاره نروژی مبلغ 63 میلیون یورو سود خواهد کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
سازمان اطلاعات بریتانیا در دستوری خطاب به روسای پلیس این کشور از آنها خواست اطلاعات کاملی درباره فعالیت سیاسی دانش آموزان جمع آوری کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در استان تهران به جای تخصیص زمین، یک واحد مسکونی به مشمولین واگذار می کنیم .
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۳    
مقام های رژیم صهیونیستی یک پیرزن اسرائیلی را به ادعای نوشتن نامه های تهدیدآمیز به خانواده نخست وزیر این رژیم دستگیر کردند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که اگر فنلاند به ناتو بپیوندد، مسکو دست بسته نخواهد نشست.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، مغایرت معدل اظهارشده توسط داوطلب با معدل مندرج در مدرک کارشناسی موجب لغو قبولی در کد رشته قبولی داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هرگونه سهمیه بندی و یا کوپنی شدن توزیع نان در کشور را تکذیب کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سوالات تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز از وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور خاندوزی و معاونانش بررسی شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: رفع چالش های حوزه صنعت آب با کمک شرکت های دانش بنیان و فناور یک تکلیف است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۸    
شهردار تهران توضیحاتی درباره موضوع حمل و نقل، تغییر و تحول در شهر، مسکن، قرارگاه جمعیت، پرونده رسا تجارت، مقابله با فساد، ساخت و ساز و ... ارئه داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۶    
سازمان هواشناسی از آسمان بارانی دو روزه 7 استان و کاهش 5 تا 10 درجه دما در شمال شرق و رگباری شدن شمال شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نوبت صبح جمعه 23 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۴    
وزیر ارتباطات گفت: اپراتورها باید برنامه خود برای تحقق این اهداف را ارائه کنند در صورتی که این اتفاق رخ دهد ما اجازه معرفی بسته های جدید با تعرفه های جدید را مشروط بر اینکه فشار به مردم وارد نشود ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۲    
دولت در سال های اخیر ارز نفتی و 4200تومانی نداشت و ناچار بود برای تامین نیازهای ارزی کشور از بازار آزاد ارز به نرخ 25هزار تومان تهیه و آن را درقالب ارز ترجیحی به واردکنندگان بدهد ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۱    
ویدئوی شرکتی صنعت غذایی کورش با عنوان We have grown with you، گواهینامه طلایی جشنواره جهانی مونتروی سوییس را دریافت کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۳    
توماس فریدمن روزنامه نگار و تحلیلگر نیویورک تایمز می گوید، جنگ اوکراین می تواند حتی به رویارویی مستقیم آمریکا و روسیه بینجامد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد که قرار است با اجرای این طرح یارانه و پولی که متعلق به تک تک آحاد جامعه است به خودشان پرداخت شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۸    
واردات نفت چین با وجود فشار ضعیف تقاضای سوخت بر پالایشگاه های چین به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه آوریل افزایش یافت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۹    
مخبر افزود: خوشبختانه ما توانستیم مشکلات را مرتفع کنیم و سال گذشته با لطف رهبری و پیگیریهای مستمر رئیس جمهور توانستیم ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی را تامین کنیم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
برای خرید پمپ پنتاکس، مسیرهای مختلفی پیش روی شماست. یکی از این مسیرها که نتایج خوبی از خرید را برایتان رقم خواهد زد، مجموعه فیام موتور است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در دوازدهمین همایش و نمایشگاه صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار حضور فعال دارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
اداره ملی بهداشت پاکستان امروز در پیامی شناسایی اولین مورد از یک سویه جدید تحت عنوان (BA2.12.1) را تایید کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: طبق تفاهم نامه ای که با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی امضا شد برای احداث مسکن کارگری ، جانمایی زمین در شهرک های صنعتی اطراف تهران ، صورت گرفت .
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
سرتیپی، سخنگوی شورای راهبردی اکران گفت: فیلم مجبوریم ساخته رضا درمیشیان از تاریخ 21 اردیبهشت اکران می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۷    
مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فرمودند: مدیران و مسئولان کشوری ان شاءاللّه همان طور که وعده داده شده، به کار و برنامه ای که وعده داده اند، همه عمل کنند و همه هم به دولت کمک کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۵    
رضایی گفته بود یارانه خانوارهای دهک اول تا سوم، نفری 400 هزار تومان است و یارانه دهک چهارم و پنجم 300 هزار تومان ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
این هفته حوضه آبریز دریاچه ارومیه با بیشینه بارش 73 میلیمتری با متوسط محدوده 21 میلیمتری مقام سوم پربارش ها را به خود اختصاص داده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
رییس قوه قضائیه گفت: دولت به دنبال افزایش اختیارات سازمان تعزیرات بود، این مورد در جلسه اخیر مطرح و این اختیارات به آن ها تفویض شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با رد انتشار نقل قولی از او درباره ممنوعیت حضور بانوان در مشهد گفت: در سخنرانی انجام شده ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۳    
طبق اعلام مدیر امور لبنانی های مقیم خارج در وزارت خارجه این کشور آمار غیرنهایی حاکی از مشارکت حدود 60 درصدی لبنانی های مقیم خارج در انتخابات پارلمانی است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۳    
به سختی می توان مطمئن بود که یارانه نقدی اردیبهشت ماه 1401، فردا شب پرداخت می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی پلیس آلمان اعلام کرد که اطلاعات شخصی ضارب ثبت و پرونده کیفری تشکیل شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
دلیل چنین اعمال چنین ممنوعیت هایی این است که برخی از کارهای زیبایی نظیر کاشت ناخن به لحاظ شرعی اشکال دارد و آقایان اذعان داشتند که چون اینجا شهر امام رضا(ع) است، نباید این کارها صورت گیرد!
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
کارگران در دوران انقلاب تاکنون نشان دادند که انگیزه های ملی آنها در همه عرصه ها انگیزه های درخشان و برجسته ای است، در همه عرصه ها، یعنی هم در عرصه نظامی، هم در عرصه ی اقتصادی، هم در عرصه سیاسی.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
آن چنان که از افزایش صفحات روانشناسی در اینستاگرام و افزایش ملموس مراجعان روانشناسان نیز بر می آید به نظر می رسد که مردم بیش از قبل به روانشناس و تراپیست نیاز پیدا کرده اند.
  • ۱