دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام نو 21 اردیبهشت 1401 - salameno.ir

سلام نو 28 فروردین 1397 سلام نو 29 اسفند 1398 سلام نو 30 اسفند 1399 سلام نو 29 اسفند 1400 سلام نو 31 فروردین 1401 سلام نو 31 خرداد 1401 سلام نو 31 تیر 1401 سلام نو 31 مرداد 1401 سلام نو 31 شهریور 1401 سلام نو 30 مهر 1401 سلام نو 30 آبان 1401 سلام نو 30 آذر 1401 سلام نو 30 دی 1401 سلام نو 30 بهمن 1401 سلام نو 1 اردیبهشت 1401 سلام نو 2 اردیبهشت 1401 سلام نو 3 اردیبهشت 1401 سلام نو 4 اردیبهشت 1401 سلام نو 5 اردیبهشت 1401 سلام نو 6 اردیبهشت 1401 سلام نو 7 اردیبهشت 1401 سلام نو 8 اردیبهشت 1401 سلام نو 9 اردیبهشت 1401 سلام نو 10 اردیبهشت 1401 سلام نو 11 اردیبهشت 1401 سلام نو 12 اردیبهشت 1401 سلام نو 13 اردیبهشت 1401 سلام نو 14 اردیبهشت 1401 سلام نو 15 اردیبهشت 1401 سلام نو 16 اردیبهشت 1401 سلام نو 17 اردیبهشت 1401 سلام نو 18 اردیبهشت 1401 سلام نو 19 اردیبهشت 1401 سلام نو 20 اردیبهشت 1401 سلام نو 21 اردیبهشت 1401 سلام نو 22 اردیبهشت 1401 سلام نو 23 اردیبهشت 1401 سلام نو 24 اردیبهشت 1401 سلام نو 25 اردیبهشت 1401 سلام نو 26 اردیبهشت 1401 سلام نو 27 اردیبهشت 1401 سلام نو 28 اردیبهشت 1401 سلام نو 29 اردیبهشت 1401 سلام نو 30 اردیبهشت 1401 سلام نو 31 اردیبهشت 1401 
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۰    
این معلم که 11 سال سابقه کار داشت، برای تدریس به چهار دانش آموزان از رودخانه پر خطر عبور می کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۳    
در تصویر اینفوگرافی زیر به معرفی و بررسی مضرات فراوان خوردن نوشابه گازدار برای بدن پرداخته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۱:۳۶    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: پیش از این کارخانه های نشاسته، ماکارونی، کیک و کلوچه و غیره، از رانت یارانه ای بهره می بردند که اصلاح شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۷    
به دلیل پخش بازی پرسپولیس سپاهان، پخش عصر جدید با یک روز جابه جایی، جمعه (23 اردیبهشت ماه) روی آنتن خواهد رفت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی گفت: حذف شدن یارانه به این بستگی دارد که چقدر کالا مشمول کالابرگ الکترونیکی شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت : دانه های قرمز پراکنده سطح پوست، علائمی شبیه سرمازدگی در نوک انگشتان پا و ریزش مو می تواند از علائم ابتلا به کرونا باشد
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۱    
سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت رفاه و شماره های راه اندازی شده برای پاسخگویی این وزارتخانه به منظور رفع دغدغه های مردم پیرامون مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، غیر قابل دسترس است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بروز شدن فرآیندها و شاخصه های مرحله دوم طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشور خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان فسا 2 قاچاقچی سلاح شکاری در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
پایانه سلام فرودگاه امام خمینی که از زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، به منظور خدمت رسانی به زائران بیت الله الحرام آغاز به کار کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هر چند در حال حاضر موردی از این بیماری در استان گزارش نشده اما کوچک ترین غفلت می تواند منجر به شیوع سرخک در آذربایجان شرقی نیز شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۸    
به گفته رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه، مزارع کشاورزی در جاده ایذه به پیان طعمه آتش سوزی عمدی شدند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۲    
با اعلام وزیر گردشگری عربستان سعودی لیونل مسی به عنوان سفیر گردشگری این کشور منصوب شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۹    
طبق نامه معاون وزیر جهاد کشاورزی به رییس سازمان دامپزشکی، صادرات محدود و در سقف مشخص تخم مرغ آزاد شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۸    
شهروندان می توانند برای اطلاع از دهک خانوار و یارانه پرداختی با تماس با شماره 09200006369 و وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه متعلق به سرپرست خانواده از وضعیت خود مطلع شوند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۷    
علی السمودی، خبرنگار شبکه الجزیره گفت: اولین گلوله به من خورد، دومین گلوله به شیرین. آنها با خونسردی تمام او را به قتل رساندند .
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
اسپارتام موجود در نوشابه های رژیمی ممکن است مقاومت به انسولین را افزایش دهد و باعث بروز بیماری کبد چرب شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۱    
فرمانده انتظامی کنگان استان بوشهر از ادامه عملیات جستجو برای یافتن سومین کودکی که روز سه شنبه در پی متلاطم شدن خلیج فارس در خروجی اسکله بندر سیراف این شهرستان غرق شدند خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۲    
فرمانده انتظامی گچساران گفت: با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری پاسگاه انتظامی و یگان امداد، قاتلان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و خودروی پژو 405 آنان نیز کشف و توقیف شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۳:۵۲    
باشگاه استقلال به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران نسبت به داور مسابقه با پیکان به پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۱    
یک دادگاه آمریکا طی حکمی اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا باید بابت اهانت به دادگاه جریمه 110 هزار دلاری پرداخت کند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۹    
وزیر برق عراق پس از سفر به ایران و دیدار با مقامات تهران، اعلام کرد که این کشور به مدت 5 تا 10 سال به گاز ایران نیازمند است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۶    
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ارسنجان از کشف بیش از 7 تن انواع روغن خوراکی و 2 تن ماکارونی احتکار شده در انبارهای 5 واحد صنفی مواد غذایی این شهرستان خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۸    
یک مقام اطلاعاتی آمریکا گفت ایران احتمالاً درحال برنامه ریزی برای انجام اقداماتی مخفیانه علیه برخی از مقام های آمریکایی برای انتقام ترور سلیمانی است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۴    
طبق نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت، مجاز است با رعایت اولویت واردات خودروهای برقی، ترکیبی، کم مصرف، ایمن و مورد استفاده عامه، مبادرت به واردات نماید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۰    
فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری از کشف یک انبار با موجودی 300 تن کالای اساسی احتکار شده در شهرری خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۶    
ستاد تنظیم بازار در اطلاعیه ای اعلام کرد که مبلغ کمک معیشتیِ واریز شده بابت ماه اول، از ساعات پایانی امشب (چهارشنبه شب) قابل برداشت خواهد بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۱    
دو محتکر ماکارونی که قصد داشتند حجم بالایی از ماکارونی های تولید قبل را به قیمت جدید پس از اجرای طرح اصلاح یارانه ها در بازار مشهد عرض کنند، توسط بازرسان شناسایی شدند و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: تلقی ما این است که صحبت های آقای گروسی با اهداف سیاسی تحریف شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۲    
علیرضا امیرقاسمی مجری شبکه طپش درباره ماهیت فرد توهین کننده دست به افشاگری زد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۶    
شاخه نظامی حماس شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه جنین را تسلیت گفت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۳    
هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 10 دلار و 11 سنت افزایش 1848.38 دلار فروخته شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۶    
مجلس نمایندگان ایالات متحده بسته کمک های نظامی و مالی به ارزش 39.8 میلیارد دلار را برای حمایت از اوکراین در برابر روسیه تصویب کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۲    
سفارت آمریکا در مناطق اشغالی با اشاره به اینکه شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره دارای تابعیت آمریکایی نیز بوده است، خواستار تحقیق درباره قتل وی شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۳    
مربی آموزشگاه با فریب کودک 12 ساله و به بهانه امور مرتبط با آموزش از این کودک درخواست کرد تا فیلم های برهنه تهیه و در اختیار مربی بگذارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۳    
رئیس پلیس آبادان از دستگیری2 سارق حرفه ای منازل و یک مالخر در این شهرستان خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کلیات طرح واردات خودرو در هیئت وزیران به تصویب رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف انبار احتکار دارو، آرد و روغن در محدوده این شهرستان خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۸    
بانک مسکن از افزایش حداقل مبلغ افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور به 400 هزار تومان خبر داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۳    
شبنم فرشادجو با انتشار پستی در اینستاگرامش تصاویر 5 مرد سینمای ایران را منتشر کرده و با انتشار این عکس این افراد نوشت: هرکسی این اشخاص رو دنبال میکنه من را آنفالو کند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:یکی از این اتفاقات مثبت دولت رئیسی، ایجاد روابط بین المللی با کشورهای شرقی تحت عنوان پیمان شانگ های و رابطه با کشورهای روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به صورت خاص بوده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۹    
شهروندانی که جز سه دهک پایین جامعه از لحاظ درآمدی هستند به صورت رایگان تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۸    
در حالی که تنش های روسیه و غرب بر سر بحران اوکراین ادامه دارد، مسکو روسیه سفیر واشنگتن را احضار کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۳    
گفته می شود که این کارگران حدود 20 سال سن داشتند و به دلایل نامعلومی با مصرف قرص برنج در خارج از نانوایی خودکشی کرده اند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی افزایش نرخ ارز در بازار غیر رسمی را ناشی از آثار روانی بازار دانست و تاکید کرد: بانک مرکزی ارز کافی برای پاسخ به نیازهای وارداتی کشور را در اختیار دارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۴    
وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد: دولت عراق حمله ایران به برخی پایگاه ها در منطقه سیدکان اربیل در اقلیم کردستان عراق را محکوم می کند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۳    
در اینجا سواحل ساکت و کوارتزی، کلبه های بامبو به جای هتل های پر زرق و برق و در برخی موارد، بیشتر مارمولک های دوشاخه دار مانیتور را خواهید دید تا مسافران ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
فاطمی امین گفت: به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد روغن خوراکی بین بازارهای داخلی و خارجی با مشکل قاچاق این کالا مواجه هستیم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۵    
ممکن است یک طراحی با استفاده از یک متریال خاص بسیار جذاب به نظر برسد ولی استفاده از آن در منطقه ای با آب و هوای کاملا متفاوت انتخاب هوشمندانه ای نباشد و حتی شرایط اداری و کاری را مشکل تر نماید ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۳    
دادستان کل کشور تاکید کرد: برخورد با محتکران و اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به صورت ویژه در دستورکار قوه قضاییه قرار دارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
سمانه قائدی؛ بلاگر و عاشق سفره، اون بیش از پانزده سال در زمینه های مختلف بلاگینگ کرده و الان چند سالیه که تمرکزش در حوزه گردشگریه ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
ما سعی کردیم لیست جامعی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا علیه السلام را جمع آوری کنیم. تا شما با هر بودجه ای که مدنظر دارید هتل مناسب را پیدا کنید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز ، گفت: در این طرح 84 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سطح استان کشف و جمع آوری شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۴    
رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم گذار اعلام کرد: قیمت تخم مرغ تا اعلام نرخ رسمی از سوی دولت هیچ افزایش در بخش تولید نخواهد داشت و آنچه در بازار رخ می دهد گران فروشی برخی متخلفان است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۲    
سریال شبکه نمایش خانگی شهرک کلیله و دمنه به کارگردانی مرضیه برومند، از جمعه 30 اردیبهشت در پلتفرم شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
شهردار ناحیه 3 منطقه 19 تهران که گفته می شد به علت فساد ستیزی قمه خورده است با روشن شدن موضوع و اعلام پزشکی قانونی مبنی بر خودزنی، از کار برکنار شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۳    
وزیر نفت گفت: در طرح جدید دولت برای توزیع عادلانه یارانه ها، بحثی درباره افزایش قیمت بنزین نیست.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۶    
یک هیئت از مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه آینده برای اولین بار پس از بیش از 50 سال یک جلسه علنی استماع در مورد یوفوها (اشیای پرنده ناشناس) برگزار خواهند کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۳    
دستورالعمل جنگ روسیه در اوکراین جنگ ترکیبی شدید و به دنبال آن تضمین دستاوردها از طریق نیروی متعارف بازتابی از تاکتیک های گروه های شبه نظامی مانند داعش است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۳    
پس از اینکه قیمت نفت در دو جلسه گذشته نزدیک به 10 درصد ارزش خود را از دست داد، امروز 3 دلار و 82 سنت افزایش یافت و به 106.59 دلار در هر بشکه رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: سقف نرخ اجاره مسکن 25 درصد در تهران و 20 درصد در سایر شهرها مصوب شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید تا بسیار شدید، خیزش گردوخاک و افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا هشدار داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
رئیس مجلس در یادوارهٔ شهدای روحانی گفت: امروزه جهاد ما مبارزه با گرانی است؛ امروز کربلای 5 و والفجر 8 و ادامه دادن راه شهدا همین جهاد است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۰    
دبیرکل سازمان ملل امروز (چهارشنبه)، تصریح کرد که احتمال برقراری ثبات و آتش بس در اوکراین در حال حاضر با وضعیتی که در این کشور مشاهده می شود، امکان پذیر نیست.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۹    
آسبادها نماد فناوری شرق کشور است که از انرژی پاک استفاده می کند؛ آسبادهای نشتیفان برای استفاده بهینه از وزش باد های قوی، مداوم و 120 روزه سیستان ساخته شده اند ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
نخست وزیر انگلیس عنوان کرد که در صورت مواجهه سوئد و فنلاند با هرگونه بحران، لندن به کمک آن ها خواهد شتافت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۹    
میل کرات که حکم راهنمای مسافران و کاروانیان را در نزدیکی آبادی قدیمی کرات داشته بنایی آجری با ساقه ای به ارتفاع 25 متر است ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
خوزوان یا خوزان از واژه خوز و ان نشانه کثرت و جمع تشکیل شده است. خوز در سنگ نوشته های شاهنشاهان هخامنشی به قوم عیلامیان و از سرزمین آنها گفته می شود ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۳    
ولاشان از نام بلاش اول اشکانی گرفته شده و در ابتدا بلاشان یا بلاشگرد تلفظ می شد. بنا بر همین قول این روستای باستانی شکارگاه این پادشاه بوده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۸    
چشمه های این منطقه با طبیعتی دل انگیز در دل کوه ها جاری است و گردشگران را در بهار بسوی خود می کشاند. از این چشمه ها می توان به چشمه غم بر اشاره کرد که در مسیر قله صلا واقع شده و مورد توجه کوهنوردان ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۲    
در دل این باغات مصفا، منطقه گردشگری بام سبز قرار گرفته است. منطقه ای ویژه به وسعت 120 هزارمترمربع که به مدد تپه های آراسته در آن، بر باغات خمینی شهر و شهرهای اطراف همچون نجف آباد، اصفهان، اصغرآباد ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۳    
این عصارخانه بر اساس اسناد بدست آمده که بر روی سنگی حک شده توسط یک زن به نام جواهر خاتون حدود سال 910 خورشیدی در دوران صفوی ساخته شده و تا اواسط قرن چهاردهم خورشیدی فعال بوده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۸    
بنیامین رضایی؛ جهانگرد، بلاگر و عاشق سفره. اون تا امروز به 57 کشور در چهار قاره دنیا رفته و ماجراجویی رو بخشی از زندگیش می دونه ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۸    
خانه به دوش و آقاماشاءالله، متّهم گریخت و جنجال آقاهاشم، ترش وشیرین و نصرت خانم ... هرکدام از این سریال ها که در دسته سریال های طنز و مناسبتی هم قرار می گیرند ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۷    
تحریم های جدید مرکز خدمات ویژه هشتاد و پنجم ستاد مشترک ارتش روسیه، مرکز اصلی فناوری های ویژه و آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه را در بر می گیرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۵    
قیمت دلار امروز در صرافی های بانکی 25 هزار و 711 تومان اعلام شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۳    
میرکاظمی شب گذشته از زمان برداشت یارانه و رفع مسدودی آن حرفی نزد و فقط گفت: برداشت یارانه جدید، تا مشخص شدن قیمت گذاری جدید و فراهم شدن زیر ساخت طول خواهد کشید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۳    
کمیسر کشاورزی اتحادیه اروپا گفت: ما می خواهیم زنجیره های تأمین غذا را برای اروپا و بقیه جهان تضمین کنیم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۳    
سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت: ممکن است افراد سودجو و فرصت طلب با انتشار تبلیغاتی نظیر ثبت نام از جاماندگان یارانه ، دریافت یارانه ، افزایش مبلغ یارانه و .. ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۰    
وحید امیری، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که از ناحیه کمر درچار مصدومیت شده بود، صبح امروز عمل شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نان و دارو را دولت تصمیمی بر افزایش قیمت نخواهد داشت، اما شکل توزیع آن متفاوت می شود و از طریق کارت بانکی انجام می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۴    
بازماندگان بیمه شدگان و مستمری بگیران متوفی، برای دریافت مستمری بازماندگان، باید به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان مراجعه و در این سامانه ثبت نام کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۴    
وزارت دفاع روسیه تصاویری جدید از عملیات واحدهای هوابرد این کشور در جریان جنگ با اوکراین را منتشر کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۴    
وزیر صمت، آرامش مصرف کنندگان و مردم را بسیار مهم دانست و یادآور شد: نظام توزیع (شرکت های پخش، بنکداران و فروشگاه ها و غیره) نیز در این طرح ما را کمک کنند تا مشکلی پیش نیاید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
طلب استوکس از پرسپولیس حدود 100 هزار دلار است و باشگاه به دنبال این بود تا از محل مطالباتش از AFC این رقم را پرداخت کند که این موضوع میسر نشد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۵    
گیتس در توییتر خود نوشت: خوشبختم که واکسینه شدم و به آزمایشات و مراقبت های پزشکی عالی دسترسی دارم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
دو انبار بزرگ احتکار کالای اساسی در جنوب تهران کشف شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
محمدرضا رضائیان، تهیه کننده برنامه کتاب باز نوشت: فاصله ٔ یک ساله از پخش آخرین فصل برنامه، به درازا کشیدن پیگیری ها و دستِ خالی بنده برای پاسخگویی به مطالبه و چشم انتظاری خانواده بزرگ کتاب باز ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
در بازار فلزات گرانبها، هر قطعه سکه امامی با افزایش 146 هزار تومانی به 13 میلیون و 732 هزار تومان رسیده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۶    
یگان های پهپادی و توپخانه ای نیروی زمینی سپاه پاسداران به مواضع گروه های تروریستی در اربیل حمله کردند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: برای همه مشمولین یارانه، معادل 2 ماه یارانه واریز شده؛ به زودی سامانه ای برای ثبت نام جدید یارانه فعال می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه هیچ کدام از جایگاه ها اجازه تغییر قیمت در بنزین را ندارند، گفت: اگر جایگاهی چنین کاری را انجام دهد با جدیت با آن برخورد خواهیم کرد ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
دبیرکل انجمن های اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه از سال 92 تاکنون 163 درصد بر حقوق کارمندان افزوده شد، اظهار کرد: با وجود این افزایش حقوق، نرخ تورم چند برابر بیشتر بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۸    
باوجود بارش های اخیر، میزان ورودی آب به سدهای تامین کننده آب آشامیدنی تهران همچنان نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته با کاهش 25 درصدی روبرو است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۶    
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت گفت: قیمت مرغ، تخم مرغ و لبنیات امروز مشخص می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
پس اعلام رسمی ریاست جمهور مبنی بر پرداخت یارانه نقدی به ازای حمایت از مصرف کنندگان در قبال تغییرات قیمتی، به دهک یک تا چهار نفری 400 هزار تومان و دهک ها چهار تا 9 رقم 300 هزار تومان واریز شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۴    
دوشنبه شب برای دهک های اول تا نهم مبالغ 400 و 300 هزار تومانی به ازای هر نفر پرداخت شده ولی هنوز امکان برداشت آن وجود ندارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۴    
زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به پرسشی درباره روند مذاکرات گفت: تماس ها در جریان است.
  • ۱